EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By lajtek9
#1837459
Witam, mam takie o to pytanie. Zacznę może od tego, że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o e-papierosy, a z kumplem chcemy się złożyć koledze na prezent, konkretnie na taki oto sprzęt. Wiem, że wcześniej ww kolega miał jakiegoś ijusta, który zwyczajnie zgubił. Szperałem trochę i wymyśliłem, że dobrą opcją będzie e-papieros firmy ego aio, osoba która ma otrzymać ten prezent nie jest jakimś wielkim waperem. Tylko teraz nachodzi mnie pytanie, jaki konkretnie ma to być model, otóż zastanawiałem się między ego aio box/ ego aio / ego aio pro i szczerze powiem, że nie mam pojęcia czym one się różnią. Mógłby mi ktoś tutaj doradzić, który z tych modeli byłby najlepszy, lub który jeszcze ew. mógłby być dobrym wyborem? Z góry dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
By Tymon78
#1837497
Sypiecie pomysłami jak z wiadra...?
Może kolega woli dobrego roczniaka...:wink: , pewno nikt nie pytał...
Skończcie z tym ep....
By lajtek9
#1837504
Moje pytanie dotyczyło wyboru e fajki, a nie czy jest to dobry prezent. Kumpel sam nam pokazywał, że zbiera się do kupna między innymi jednego z wcześniej wymieniony, a my zwyczajnie chcemy go mu sprezentować, co według mnie nijak ma się do mojego pytania.
Awatar użytkownika
By STRUNA
#1837509
lajtek9 pisze:Moje pytanie dotyczyło wyboru e fajki, a nie czy jest to dobry prezent. Kumpel sam nam pokazywał, że zbiera się do kupna między innymi jednego z wcześniej wymieniony, a my zwyczajnie chcemy go mu sprezentować, co według mnie nijak ma się do mojego pytania.

Jakie byłoby jego zadowolenie jakby dostał coś dobrego, tak dalej będzie tkwił w ..ównie.
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1837515
Tyle tylko, że jeśli:
lajtek9 pisze:... wcześniej ww kolega miał jakiegoś ijusta, ..


To teraz przy Ego AIO w/w kolega może żylaków za uszami dostać. :lol:
Awatar użytkownika
By matatiti
#1837516
DorotaM pisze:Tyle tylko, że jeśli: