EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By miki1406
#1794366
Cześć :)

Otrzymałem w prezencie epapierosa eGrip II.
http://www.joyetech.com/product/egrip-ii-kit/?age-verified=c8b3ad6df1
Nieco mnie zdziwił gdyż do tej pory korzystałem z Mild EM i było prosto - zalewam i palę...

Zapoznałem się z instrukcją i dalej jestem zielony.
Jest tu wiele opcji, kilka typów grzałek itd. Pojawiają się pytania...

1. Jak dobrać odpowiednią ilość Wat?

2. Jaka grzałka jest optymalna? W komplecie są 4ry (1*NotchCoilTM 0.25ohm DL / 1*BF SS316-0.5ohm DL / 1*BF Clapton-1.5ohm MTL i jedna nieoznaczona z samymi literkami) Co różni te grzałki?

3. W komplecie mam ustnik prosty metalowy oraz plastikowy ze ślimakiem w środku... Który lepszy i dlaczego?

4. Widzę w zestawie adapter do innego atomizera. Z jakiego powodu się go stosuje?

5. W opcjach jest wiele innych ustawień jak temperatura itp. Do czego się je stosuje?

6. Co warto wiedzieć o takich cyfrowych epapierosach na początku?

7. Pytanie dodatkowe - widuje waperów którzy generują ogromne chmury. Czy ten sprzęt można tak ustawić? Z ciekawości :)

Metodą prób, błędów i wnioskując z instrukcji ustawiłem tak...

- Ustnik metalowy prosty
- Grzałka NotchCoilTM 0.25ohm DL
- Moc 24,5W

Jest nieźle, ale czy to poprawna konfiguracja?
Czasem gorące krople liquidu wpadają nieprzyjemnie na język. a jak zwiększam moc to chmura jest parząca. zdarza się, że i ustnik nieprzyjemnie parzy... Czy TTTM, czy mam coś zmieniać.

Jeśli istnieje stosowny poradnik proszę o przekierowanie.
Nie ukrywam, że od godziny szukam info i albo trafiam na podstawy, albo na bardzo zawiłe profesjonalne wątki :)
By miki1406
#1794368
Aha :) 4ta grzałka to BF RBA M&L.
Czym się różni od pozostałych i dlaczego się ją stosuje?

Słyszałem jeszcze, iż w niektórych modelach wystepuje regulacja przepływu powietrza.
Czy mój model ją posiada? Po co się ją stosuje?

EDIT: