- 22 mar 2021, 00:37
#1920706
Witam, to drugi taki przypadek z tym samym modelem. W przypadku pierwszego problem wystąpił po kilku minutach ładowania, został przyjęty na gwarancję i dostałem nowego. W przypadku drugiego wszystko (poza faktem skaczącego stanu baterii) było ok przez około 2-3 tygodnie i znów pojawił się ten sam problem, po podpięciu do ładowania naładował się do 25% i przestał się ładować, próbowałem ładować przez port usb w komputerze, z innego adaptera oraz z powerbanka- bezskutecznie. Nie jest to wina ładowarki, ponieważ sam nord może ładować się 1.2A, ale ja używam ładowarki 1A (nawet korzystałem z innej niż w przypadku poprzedniej sztuki dla bezpieczeństwa). Ktoś ma jakieś pomysły co może powodować takie problemy i czy da się to rozwiązać w jakiś sensowny sposób? Czy może to kwestia mojego szczęścia i po prostu trafiłem dwie sztuki z tą samą wadą fabryczną?