EPF
By anex
#1717541
Sprawa jest bardzo prosta.Wszystko odbywa się na zasadzie zaznacz,kopiuj i wklej.Podmiany robisz tylko w Bloku1.Miałem trochę zabawy z przystosowaniem tej czcionki ale w tej chwili jak będzie jakaś kolejna poprawka to wystarczy ,że zaznaczysz wszystko i przekopiujesz do następnego softu.
Awatar użytkownika
By lelek6
#1717544
:lol: A ja szukałem w funkcjach Edytora czegoś w rodzaju "Eksportuj Blok" :lol: Nie pomyślałem o najprostszym rozwiązaniu. Dzięki.

Pozdrawiam
By skajter
#1717579
Cześć,

w moim evicu znacznie przyspiesza zegarek około 20 min na dobę też tak macie? Można jakoś temu zaradzić?

Jarek
Awatar użytkownika
By ponczek87
#1717581
skajter pisze:Cześć,

w moim evicu znacznie przyspiesza zegarek około 20 min na dobę też tak macie? Można jakoś temu zaradzić?

Jarek

Myślę że powinieneś przeczytać Readme na Githubie, gdzie autor softu dokładnie opisał co trzeba zrobić ;)

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Ceberebek
#1717584
Ja to bym poprosił,żeby ktoś "sprowokował",żeby boxy/zasilania były widoczne po podłączeniu dla kompa :(
W tej chwili nie widzi mi eVica mini i cuboida mini. Dźwięk przy podłączeniu się pojawia - ale info jest: Device Unknown(czy jakoś tak...).
Sprawdzane na kilku kablach USB - zaczynając od fabrycznych z zestawów... :evil:
Awatar użytkownika
By ponczek87
#1717701
Zaproponowałem poprawkę do procentowego wyświetlania stanu baterii żeby wyswietlalo się co 1%. Zobaczymy co z tego wyjdzie:)

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By camel77
#1717717
lelek6 pisze:
skajter pisze:ok. ale który katalog?

Nie katalog, tylko to co jest pod katalogami: https://github.com/ClockSelect/myevic
Ciebie interesuje sekcja "Clk Speed"

Pozdrawiam

Bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem, muszę sam aktualizować godzinę, to on się tak jakby nauczy obliczać i będzie ok??
Awatar użytkownika
By lelek6
#1717721
Usage: First setup date & time. Wait a few hours to let the clock drift; then use this menu to adjust time to the real time. This will compute the box-specific ratio between real time and internal processor clock speed. Accuracy of a few seconds per day can be achieved this way.

Ustaw datę i godzinę. Poczekaj kilka godzin, niech pojawi się różnica w czasie. Przejdź do Clock > ClkAdjust i tam ustaw (popraw) prawidłową godzinę. Box sobie obliczy współczynnik (dostępny w ClkSpeed). Jak się uda, to da się utrafić w dokładność kilka sekund na dzień. Czyli w sumie jak mówisz: sam się nauczy "chodzić" ;)

Jeżeli wyjmujesz ogniwo (nie ładujesz w boxie) odpuść zegarek bo to marny trud - kasuje się po wyjęciu ogniwa.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By camel77
#1717724
Hmm dziś zmieniałem ogniwo i zegarek został, fakt że to trwało kilka sekund.
Awatar użytkownika
By lelek6
#1717731
To nie wiem... Ja wyjmuję na 1 sekundę i zegarek przyjmuje losowo wybraną datę i czas :) Raz się zdarzyło tak, że wyjąłem na 2 sekundy, zegarek na głównym ekranie pokazał jakąś głupotę, wszedłem w Menu > Clock a tam była prawidłowa data i czas :) Po wyjściu z Menu zegarek na głównym ekranie przedstawił się czas jak w Menu, czyli prawidłowy. Ale to było tylko raz. :)
Której wersji softu używasz? Z Dropboxa czy z githuba?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By jomat
#1717743
W bebechach są też kondensatory, które na krótko są źródłem napięcia po wyjęciu aku.
To one dają te kilka sekund na wymianę (najlepiej przy wcześniejszym wyłączeniu 5-cio klikiem,
by świecący ekran nie zażarł całej energii kondensatorów).
Eksperymentalnie i na upartego można zwiększyć pojemność kondensatora filtrującego na zasilaniu uC
Jeśli jest tam np. ceramiczny 100nF to dołożyć równolegle 10uF (też ceramiczny).
Awatar użytkownika
By camel77
#1717753
lelek6 pisze:To nie wiem... Ja wyjmuję na 1 sekundę i zegarek przyjmuje losowo wybraną datę i czas :) Raz się zdarzyło tak, że wyjąłem na 2 sekundy, zegarek na głównym ekranie pokazał jakąś głupotę, wszedłem w Menu > Clock a tam była prawidłowa data i czas :) Po wyjściu z Menu zegarek na głównym ekranie przedstawił się czas jak w Menu, czyli prawidłowy. Ale to było tylko raz. :)
Której wersji softu używasz? Z Dropboxa czy z githuba?

Pozdrawiam

Dropbox
Awatar użytkownika
By lelek6
#1717757
Czyli ten sam. Nie wiem, nie wnikam dlaczego moje kondensatory nie trzymają tyle co Twoje, może już potraciły swoją pojemność (eVic kupiony w listopadzie ubiegłego roku). Zegarek nie jest mi potrzebny, więc płakać nie będę ;) O wiele ważniejsze są dla mnie pozostałe funkcjonalności, które daje ten soft.
Zagadką pozostaje, dlaczego używając oryginalnego softu kondensatory trzymają na tyle, aby zapamiętać ilość Puff'ów i Time, przy tym sofcie nie dają rady. Przychodząmi do głowy dwie opcje: modyfikowany soft jest bardziej prądożerny (zegarek, RES), lub oryginalny soft zapisuje niektóre ustawienia "gdzie indziej".

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Mutango
#1717822
lelek6 pisze:Czyli ten sam.

Nie porównuj wersji softów, tylko wersje hardware, bo tajemnica czasu podtrzymywania zasilania jest w sprzęcie, a nie w oprogramowaniu. Inaczej mówiąc, obrazowo, zmiana oprogramowania nie zmieni pojemności kondensatorów, tak jak nie zmieni wymiarów boxa, tudzież koloru farby itp ;)
Awatar użytkownika
By lelek6
#1717826
Mutango pisze:Nie porównuj wersji softów, tylko wersje hardware, bo tajemnica czasu podtrzymywania zasilania jest w sprzęcie

I to jest wytłumaczenie. :) Z tego co pamiętam, to moja wersja HW to 1.01

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By pawel25
#1717838
Ceberebek pisze:Ja to bym poprosił,żeby ktoś "sprowokował",żeby boxy/zasilania były widoczne po podłączeniu dla kompa :(
W tej chwili nie widzi mi eVica mini i cuboida mini. Dźwięk przy podłączeniu się pojawia - ale info jest: Device Unknown(czy jakoś tak...).
Sprawdzane na kilku kablach USB - zaczynając od fabrycznych z zestawów... :evil:

Podbijam☺
Awatar użytkownika
By lelek6
#1717842
pawel25 pisze:Podbijam☺

1. To pierwsze podłączenie do TEGO komputera czy wcześniej już ta para współpracowała ze sobą?
2. Czy była próba podłączenia do innego komputera?
Przy pierwszym podłączeniu trzeba poczekać, aż Windows pobierze sobie sterowniki urządzenia HID z Windows Update. Czasem to długo trwa. Zwłaszcza jeśli komputer nie jest podłączony do internetu... ;)
Jeżeli z innym komputerem współpracuje, to jeśli restart kompa nie pomaga, czasem ratunkiem jest wywalanie z Menadżera urządzeń sterowników od "Urządzenie interfejsu HID" (jeśli są) i/lub "Kontrolera uniwersalnej magistrali szeregowej" i pozwolenie aby sobie je odświeżył.
Jeżeli nie współpracuje z żadnym komputerem, to podobno pomaga podłączenie do komputera z wyjętym ogniwem i wciśniętym przyciskiem "+"

Pozdrawiam

-- [scalono] Pn 19 wrz 2016 15:29 --

Modder naszego softu wykonał trzy kolejne poprawki:
Better Stealth/Key lock behavior
- Stealth On/Off does switch the screen off only when setting stealth On.
- Key Lock/Unlock does switch off the screen only when stealth is On and Keys are Locked.


New Interface Menu
- Battery % display
- Watt increments +/- 1W or 0.1W


Menu navigation
- Pressing Fire and Right buttons exits menus
- Pressing Left and Right buttons returns to parent menu


Soft dostępny jest tu: https://github.com/ClockSelect/myevic/tree/master/bin

Zmiany idą w kierunku tych, które są obecne w sofcie, który proponuje kolega @anex: w Menu pojawiła się "zakładka" Interface, a w niej przełącznik pokazywanie % baterii i 1W czy 0,1.W. Jeszcze tylko programowanie wielokliku i będzie to samo :)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Ceberebek
#1718301
lelek6 pisze:1. To pierwsze podłączenie do TEGO komputera czy wcześniej już ta para współpracowała ze sobą?
2. Czy była próba podłączenia do innego komputera?
Przy pierwszym podłączeniu trzeba poczekać, aż Windows pobierze sobie sterowniki urządzenia HID z Windows Update. Czasem to długo trwa. Zwłaszcza jeśli komputer nie jest podłączony do internetu... ;)
Jeżeli z innym komputerem współpracuje, to jeśli restart kompa nie pomaga, czasem ratunkiem jest wywalanie z Menadżera urządzeń sterowników od "Urządzenie interfejsu HID" (jeśli są) i/lub "Kontrolera uniwersalnej magistrali szeregowej" i pozwolenie aby sobie je odświeżył.
Jeżeli nie współpracuje z żadnym komputerem, to podobno pomaga podłączenie do komputera z wyjętym ogniwem i wciśniętym przyciskiem "+"

Pozdrawiam

Niestety - nic z powyższych nie zmieniło/nie pomogło :(
eVica mini i Cuboida mini program nadal nie widzi :evil:
eVica Vtwo mini bez problemów...
p.s.
Boxy były wcześniej widziane pod Windowsem 7
Teraz mam Windowsa 10 i przy pierwszym podłączeniu eVica mini program go widział.
Kolejne podpięcia... i już lipa :cry:
Cuboida mini nie widział w ogóle pod Win 10
Awatar użytkownika
By camel77
#1718349
Masz oryginalne wersje soft-ów??
Awatar użytkownika
By lelek6
#1718354
Rodzaj softu raczej tu nie ma znaczenia, u mnie w Evicu co chwila jest inny soft i nie ma problemu.

A propos softu: @ClockSelect kilkadziesiąt minut temu wypuścił nową wersję. Niestety zmienił czcionkę na taką, jaka mi się nie podoba :) Co raz bardziej upodabnia swój soft do tego z Dropboxa (link podawał kolega @anex).

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Ceberebek
#1718356
camel77 pisze:Masz oryginalne wersje soft-ów??

Oryginalne...jeszcze nie zdążyłem ich zmienić :mrgreen:
eVic mini - V3.04( w tym zdążyłem zmienić przy pierwszym "aktywnym" podpięciu( z 3.03)
Cuboid mini - V3.03
Awatar użytkownika
By camel77
#1718367
Niestety muszę spadać, ale tak na szybko jeśli kabel oryginalny od evica i nadal nie widać polecam usunąć wszystkie drivery z usb. Panel sterowania/menedżer urządzeń/kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej/ i tam usunąć wszystkie usb. Po restarcie kompa powinny się pojawić na nowo, i wtedy podpiąć kabelek, uruchomić program i podpiąć moda. Powinno pomóc.
Awatar użytkownika
By lelek6
#1718370
camel77 pisze:polecam usunąć wszystkie drivery z usb

Wczoraj:
lelek6 pisze:czasem ratunkiem jest wywalanie z Menadżera urządzeń sterowników od "Urządzenie interfejsu HID" (jeśli są) i/lub "Kontrolera uniwersalnej magistrali szeregowej" i pozwolenie aby sobie je odświeżył.

Dzisiaj:
Ceberebek pisze:Niestety - nic z powyższych nie zmieniło/nie pomogło


;) :D

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Ceberebek
#1718372
Menadżerem usuwałem urządzenia HID - nie wszystkie połączenia USB :zakrecony (mam 4 dyski zewnętrzne podpięte do kompa)
Awatar użytkownika
By lelek6
#1718376
Ceberebek pisze:Menadżerem usuwałem urządzenia HID - nie wszystkie połączenia USB :zakrecony (mam 4 dyski zewnętrzne podpięte do kompa)

I łyso Ci teraz... ;) :D
Kiedy odinstalujesz sterowniki "Kontrolera...." nic się nie stanie. Klikniesz w ikonkę "Skanuj w poszukiwaniu zmian sprzętu", menadżer znajdzie nowe urządzenie i zainstaluje sterowniki. Restart zadziała podobnie jak ikonka.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Ceberebek
#1718378
W sumie "łyso"... wczoraj się akurat strzygłem :lol:
To 'felerne" joyetechy maja być podpięte-usuwanie i restart kompa? :zakrecony
Czy bez podłączania ich? :zakrecony
Awatar użytkownika
By bofh
#1718463
@Ceberebek: A próbowałeś podłączyć bez akusa z wciśniętym klawiszem "plus"?..

U mnie soft z git-a uceglił evica i ten mógł za latarkę robić, gdyż podawał napięcie na gniazdo w sposób ciągły, a na przyciski nie reagował zupełnie. Pod usb program do uploadu nie pokazywał nic, zaś windowsy pyskowały o nierozpoznanym urządzeniu usb. Podłączenie evica bez aku z wciśniętym klawiszem plus umożliwiło wgranie z powrotem fabrycznego softu...
Awatar użytkownika
By lelek6
#1718465
bofh pisze:@Ceberebek: A próbowałeś podłączyć bez akusa z wciśniętym klawiszem "plus"?..

Przedwczoraj proponowałem:
lelek6 pisze:podobno pomaga podłączenie do komputera z wyjętym ogniwem i wciśniętym przyciskiem "+"

Ale wczoraj:
Ceberebek pisze:Niestety - nic z powyższych nie zmieniło/nie pomogło

Ja już nie mam pomysłów...

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Isia
#1718466
bofh pisze:@Ceberebek: A próbowałeś podłączyć bez akusa z wciśniętym klawiszem "plus"?..

U mnie soft z git-a uceglił evica i ten mógł za latarkę robić, gdyż podawał napięcie na gniazdo w sposób ciągły, a na przyciski nie reagował zupełnie. Pod usb program do uploadu nie pokazywał nic, zaś windowsy pyskowały o nierozpoznanym urządzeniu usb. Podłączenie evica bez aku z wciśniętym klawiszem plus umożliwiło wgranie z powrotem fabrycznego softu...


Miałam podobnie :x i nic nie pomagało :cry: dopiero podłączenie bez akumulatora i wciśnięty + dało radę :D
Już nigdy nie będę (chyba :mrgreen: ) aktualizować eVica,bo i po co mam to co mi odpowiada :D
Awatar użytkownika
By Ceberebek
#1718467
eVica próbowałem podłączać z "cwancykiem" bez aku i wciśniętym przyciskiem FIRE - nic z tego...
W cuboidzie mini akusa nie wyjmę ;)
Trudno - niech będzie tak jak jest :(
Awatar użytkownika
By bofh
#1718468
@lelek6: Wiem, skorzystałem z tego, bo z próbą zmiany softu czekałem właśnie na jakiś scenariusz sytuacji awaryjnej. Ja to pechowy jestem i się okazało, że spadochron się jednak przydał...

@Isia: Ja też zostaję przy fabrycznym. Lepsze (?) bardzo często bywa wrogiem dobrego ;)

@Ceberebek: Nie z przyciskiem fire, tylko z wciśniętym "plusem"...
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2016, 08:59 przez bofh, łącznie zmieniany 2 razy.
By Krasnal45
#1718469
@Ceberebek Zrób to co bofh i Isia piszą, z tym, że trzymaj ten wciśnięty przycisk tak długo, dopóki komp go nie wykryje, a to może czasem kilkanaście/dziesiąt sekund potrwać.
Awatar użytkownika
By lelek6
#1718473
bofh pisze:Lepsze (?) bardzo często bywa wrogiem dobrego ;)

Absolutnie się zgadzam. Ale w tym przypadku "lepsze" jest naprawdę lepsze ;) Pomijając wodotryski zegarkowe i obrazkowe, dla tych trzech rzeczy warto zaryzykować :
1. Możliwość zablokowania grzałki na dowolnej rezystancji
2. Możliwość wyłączenia nieużywanych trybów
3. Możliwość ciągłego monitorowania rezystancji grzałki, nie tylko podczas jej pracy.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Ceberebek
#1718476
Krasnal45 pisze:@Ceberebek Zrób to co bofh i Isia piszą, z tym, że trzymaj ten wciśnięty przycisk tak długo, dopóki komp go nie wykryje, a to może czasem kilkanaście/dziesiąt sekund potrwać.

Niestety - z wciśniętym "+"(przez ok.5 minut :mrgreen: ) też nic :(
Sygnał dźwiękowy z kompa przy podłączeniu się pojawia...ale to wszystko :evil:
Później przetestuję wszystkie przewody USB jakie mam :wink:
Awatar użytkownika
By bofh
#1718478
Ceberebek pisze:Później przetestuję wszystkie przewody USB jakie mam :wink:

I to jest dobra droga, bo na testowanych przeze mnie czterech dwa były ok, a na dwóch komp nie widział boxa.
By skajter
#1718564
Cześć,

pociągnę temat zegarka; mój evic wyrównuje sobie czas po podpięciu do kompa, ściągnąłem dzisiaj nową wersję sofu, (ten z nową czcionkę), po odpięciu od komputera zegarek zwalnia; (spóźnia się), przeglądałem wpisy o chwilowym podtrzymywaniu napięcia, ale przecież baterii nie wyjmuję...

Jarek
Awatar użytkownika
By lelek6
#1718565
Zegarek-srarek... ;) W komórce masz... ;)
Evic VTC mini nie ma na płytce układu zegara, stąd soft podpiera się innymi "taktomierzami" i możliwymi do uzyskania. Dwie godziny temu autor softu uzupełnił opis właśnie w sekcji dotyczącej zegarka (przy okazji tłumaczy jak symuluje zegar) :
Clk Speed

For owners of VTC mini (useless for VTwo owners) The VTC mini does not have the needed 32kHz crystal soldered on the pcb to regulate the clock speed; so, another time source is used to drive the clock. Since its frequency is quite different, a clock speed ratio is needed to regulate the clock. As long as the box is awake (you're using it), the clock is regulated by the external 12.000MHz crystal, which is an accurate time source. Problem arises when the box enters sleep mode, since the crystal is switched off and the only clock source is the somewhat unreliable 10kHz internal oscillator of the processor. Clock drift mostly occurs when the box is switched off or sleeping.

The procedure to adjust the clock speed ratio is as follow:

First, setup time accurately via the date/time menu or the "evic-usb time" command line.
Let the box enter sleep mode (leave it alone or switch it off) for several hours. I suggest you're doing this before sleeping yourself.
Awake the box and go into the "Clk Speed" menu; do not let the box enter sleep mode again in between, or you'll have to redo the whole thing.
Using + and - buttons, adjust the time shown on top of the screen to catch up the real time. The number shown in the center of the screen is the clock speed ratio; reasonable values should be around 32~34000.
Once you have adjusted the time to the real time, click fire to save the new clock speed ratio. Your clock should now be as accurate as it can. If not, try to repeat the procedure. Accuracy of a few seconds per day can be achieved this way.

Procedura jak przed odpaleniem promu kosmicznego. Wciąż jeszcze potrzebujesz zegarka? ;)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By lelek6
#1718570
Ja po wersji softu 2.0 postulowałem o możliwość wysyłania smsów, ale mnie olali...

;) :D

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By lelek6
#1718758
Kiedy my smacznie spaliśmy, gdzieś w świecie autor softu pracował ;) https://github.com/ClockSelect/myevic/tree/master/bin
Zmiany sprzed pół godziny:
1. Kompatybilność z większą ilością urządzeń:
Compatible hardwares:

eVic VTC Mini
eVic VTwo Mini
eVic VTwo
eVic AIO
eVic Basic
eGrip II (75W limit)
Cuboid Mini (75W limit)
Wismec Presa 75W

2. Coś co mnie najbardziej cieszy jako przeciwnika nowej czcionki, możliwość wyboru w Menu:
Font

Change the display font. The font A is the new bold cool-looking font, font B is the guenuine Joyetech's font.

Kto wie, co jeszcze przyniesie dzień... ;)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Dareksa
#1718840
lelek6 pisze:Kiedy my smacznie spaliśmy, gdzieś w świecie autor softu pracował ;) https://github.com/ClockSelect/myevic/tree/master/bin
Zmiany sprzed pół godziny:
1. Kompatybilność z większą ilością urządzeń:
Compatible hardwares:

eVic VTC Mini
eVic VTwo Mini
eVic VTwo
eVic AIO
eVic Basic
eGrip II (75W limit)
Cuboid Mini (75W limit)
Wismec Presa 75W

2. Coś co mnie najbardziej cieszy jako przeciwnika nowej czcionki, możliwość wyboru w Menu:
Font

Change the display font. The font A is the new bold cool-looking font, font B is the guenuine Joyetech's font.

Kto wie, co jeszcze przyniesie dzień... ;)

Pozdrawiam



Na razie przyniósł kolejną wersję z poprawionym licznikiem puffów i czasu
Awatar użytkownika
By lelek6
#1718841
:D Właśnie pisałem o tym posta :D

Mutango pisze:Nie porównuj wersji softów, tylko wersje hardware, bo tajemnica czasu podtrzymywania zasilania jest w sprzęcie, a nie w oprogramowaniu

A jednak w oprogramowaniu... ;) No, może nie samego podtrzymania zasilania ale stanu liczników ;)
Miałem rację pisząc:
lelek6 pisze:Zagadką pozostaje, dlaczego używając oryginalnego softu kondensatory trzymają na tyle, aby zapamiętać ilość Puff'ów i Time, przy tym sofcie nie dają rady. Przychodzą mi do głowy dwie opcje: modyfikowany soft jest bardziej prądożerny (zegarek, RES), lub oryginalny soft zapisuje niektóre ustawienia "gdzie indziej".

Autor softu wypuścił dziś poprawkę swojego softu na nie kasowanie liczników: https://github.com/ClockSelect/myevic/c ... 6ef2b76152 Liczniki zachowują się jak w przypadku oryginalnego softu.

Pozdrawiam
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.