EPF
Nie wiesz jak się zabrać za mieszanie? Twój liquid ma zły wpływ na grzałkę? Masz inny problem? Pomożemy Ci znaleźć rozwiązanie!
By KatKK
#1838993
Witam wszystkich, specjalnie stworzyłam tu konto bo potrzebuję porady :D Z góry proszę wybaczyć jeśli dla kogoś moje pytania wydadzą się głupie i oczywiste, ale jestem laikiem i potrzebuję kogoś mądrzejszego.
Jakiś czas temu dostałam w prezencie od znajomych taką maszynkę jak iJust S, nie znam się na sprzęcie, nie jest to może nie wiadomo co, ale przypadł mi do gustu i dobrze mi się go używa.
Niezaspokojona smakami gotowych liquidów postanowiłam je tworzyć sama i na początek kupowałam zwykłą "Bazę optymalną" bo taką polecił mi pan w sąsiednim e-dymie, jako dobrą i tanią. Mam jednak wrażenie, że ta baza jest strasznie mało wydajna. Palę sporo, to fakt, ale mam wrażenie że płyn po prostu znika z atomizera. Czy możecie polecić mi jakąś bazę, która będzie bardziej wydajna? Bo co mi po takiej, która jest tania, jeśli muszę kupować ją litrami :? A może to wina nie bazy, ale sprzętu? Z góry dziękuję za wskazówki i pozdrawiam!
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1839001
Winny nie jest ani sprzęt, ani też sama baza :) Problemem natomiast jest zapotrzebowanie Twojego organizmu na konkretną dawkę nikotyny do której jest przyzwyczajony, im jest jej w liquidzie mniej, tym częściej sięgasz po e-fajkę, generalnie z nikosią powinno się stopniowo schodzić z mocą, ale zaryzykuję i zaproponuję zwiększenie jej dawki na jakiś czas, i następnie schodzenie z mocą... Swoją drogą, ijust to typowo sprzęt pod dużą chmurę, więc niestety trochę tego LQ ciągnie ;) Przyszłościowo może warto zastanowić się nad sprzętem nie pod wielką chmurę, a pod smak- zmniejszysz zużycie LQ jednocześnie czerpiąc z wapczenia więcej przyjemności :)
Awatar użytkownika
By Markovsky
#1839008
Najbardziej wydajna? Nie ma liquidu który wolniej znika. Można zaoszczędzić na kosztach. Kup bazę o najwyższej mocy i rozcięczaj glikolem i gliceryną to porządnych proporcji i mocy.