By LogerM - 26 gru 2015, 15:38
Posty: 3067
Rejestracja: 28 cze 2012, 00:39
Posty: 3067
Rejestracja: 28 cze 2012, 00:39
- 26 gru 2015, 15:38
#1548139
To co czytamy w uwagach to dopiero odniesienia podmiotów do projektu i z naszego punktu widzenia prawie nic z nich nie wynika. Kolejno:
1. Ministerstwo Rolnictwa...:
- zgłoszenie wyrobów tytoniowych i zmodyfikowanych wyrobów tytoniowych (okres oczekiwania),
- przesuniecie terminu (nie wykonalne z punktu widzenia dyrektywy),
- opakowania analogów (pieprzenie o kwadraturze koła którego nasłuchaliśmy się na komisji, nie warto do tego wracać),
- opłata za wdrożenie nowatorskich,
- informacja handlowa czyli jedyny punkt dla nas istotny,
- ułatwienia dla nowatorskich (ani słowa o EIN),
2. Rządowe Centrum Legislacji:
- kary określone w aktach delegowanych (piszący ustawę słabo znał konstytucję RP, bywa...),
- jw.,
- dookreślenie aktów zabronionych (znowu nie znajomość ustawy zasadniczej),
- kolejne dookreślenia,
- kwestia aktu wykonawczego dla listy instytutów badawczych (dotyczy branży tytoniowej),
- nowatorskie wyroby tytoniowe (znowu),
- doprecyzowanie terminów aktów wykonawczych (artykuły tytoniowe),
- w końcu coś sensownego: zbudować ustawę od zera, a nie bawić się w łatanie gniota (możemy pomarzyć),
- liczne poprawki redakcyjne,
3. Ministerstwo Spraw Zagranicznych:
- przede wszystkim przypomnienie że MZ wyszedł daleko poza obowiązki płynące z wdrożenia dyrektywy (niestety cały czas odnosząc się do wyrobów tytoniowych),
To tak w skrócie. Mam nadzieję że Nasze uwagi wraz ze skargą dotrą do KRM na czas (wyszły przed świętami), a co za tym idzie że będą wzięte pod uwagę.
1. Ministerstwo Rolnictwa...:
- zgłoszenie wyrobów tytoniowych i zmodyfikowanych wyrobów tytoniowych (okres oczekiwania),
- przesuniecie terminu (nie wykonalne z punktu widzenia dyrektywy),
- opakowania analogów (pieprzenie o kwadraturze koła którego nasłuchaliśmy się na komisji, nie warto do tego wracać),
- opłata za wdrożenie nowatorskich,
- informacja handlowa czyli jedyny punkt dla nas istotny,
- ułatwienia dla nowatorskich (ani słowa o EIN),
2. Rządowe Centrum Legislacji:
- kary określone w aktach delegowanych (piszący ustawę słabo znał konstytucję RP, bywa...),
- jw.,
- dookreślenie aktów zabronionych (znowu nie znajomość ustawy zasadniczej),
- kolejne dookreślenia,
- kwestia aktu wykonawczego dla listy instytutów badawczych (dotyczy branży tytoniowej),
- nowatorskie wyroby tytoniowe (znowu),
- doprecyzowanie terminów aktów wykonawczych (artykuły tytoniowe),
- w końcu coś sensownego: zbudować ustawę od zera, a nie bawić się w łatanie gniota (możemy pomarzyć),
- liczne poprawki redakcyjne,
3. Ministerstwo Spraw Zagranicznych:
- przede wszystkim przypomnienie że MZ wyszedł daleko poza obowiązki płynące z wdrożenia dyrektywy (niestety cały czas odnosząc się do wyrobów tytoniowych),
To tak w skrócie. Mam nadzieję że Nasze uwagi wraz ze skargą dotrą do KRM na czas (wyszły przed świętami), a co za tym idzie że będą wzięte pod uwagę.
Na czas działań związanych z akcyzą ignoruje wszystkie zapytania o bazar.