EPF
Dyskusje o poszczególnych modelach atomizerów, aktualności i nowości.
Awatar użytkownika
By DRAgon
#1786799
@macieq03 pojedynczo? Czy jakiś zestaw? Pytam, bo przydatnych zestawów jeszcze nie znalazłem, a przydała by mi się cała walizka (rose, hurricane, taifun, kayfun merlin, .....).
Awatar użytkownika
By macieq03
#1786813
Kupowałem pojedyncze sztuki ,2 do Hurricane,i 4 do którego.

Wysłane z mojego ASUS_Z00VD przy użyciu Tapatalka
By Krasnal45
#1786817
Posprawdzaj sobie jakie Ci będą przydatne, zrób listę i zamów hurtem. Zamawianie pojedyńczych sztuk jest raczej mało opłacalne.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1786832
macieq03 pisze:http://www.oringi.sklep.pl/sklep/index.php/

Kupowałem tutaj do Kajtka, i do Hurricane

Wysłane z mojego ASUS_Z00VD przy użyciu Tapatalka


Też brałem od nich. Oringi o wiele lepsze niż te co zakładają *FT*
Awatar użytkownika
By DRAgon
#1786857
Dzięki, będzie trzeba się pochylić nad tymi gumkami ;)
Awatar użytkownika
By patrykowski
#1789146
Od kilku setupów nie idzie mi kompletnie. Mianowicie próbowałem kathala 0.4 i ss316l 0.3 i po jakimś czasie mam taki posmak drutu. Nie jest to typowy bober, tylko taki metaliczny posmak. Kombinowałem z ilością waty, mniej, więcej, totalnie mało i cały czas mam to samo. Dodatkowo na zasilaniu evic aio z zainstalowanym najnowszym arctic foxem skacze mi oporność od 0.898 do 0.922. Na początku jak wsadziłem grzałkę, to pokazywało 0.74, kolejna próba już pokazała 0.91. Może źle przykręcona grzałka, ale sprawdzałem i trzyma się dobrze. Na kalkulatorze też wychodzi 0.9.
Aktualny setup: kanthal 0.4, 7 zwojów na 2,5mm, grzałka przepalana i ściskana przed założeniem waty. Ręce myte przed robotą.

Co robię nie tak i jak to poprawić?
By Krasnal45
#1789150
Trzy ewentualne powody widzę:
- w którymś miejscu grzałka łapie delikatnie kontakt z metalowymi elementami parownika
- grzałka jednak źle przykręcona, ewentualnie jest gdzieś luz po stronie "plusa"
- mało waty
Awatar użytkownika
By patrykowski
#1789158
Dziękuje, zrobię dziś nowy setup, dam więcej waty i bardzo dokładnie będę zwracał uwagę na odpowiednie przykręcenie.
Awatar użytkownika
By pawel_aa
#1790111
Moje ulubione setupy do K5, może komuś się przydadzą.

Pod TC:
Drut: SS 304 średnica 0,4mm (pszczelarski)
Średnica grzałki: 2,5 mm
Ilość zwojów: 7
Oporność: 0,47 oma
Minimalne szczeliny pomiędzy zwojami.
Nośnik: Muji, pasek 8 mm, zdjęte minimalne ilości obu wierzchnich warstw, nie za mocno zrolowany w "Scotisch Wick".
Ustawienia zasilania: Na IPV5 setup idealnie chodzi na firmowym profilu SS304, temperatura 230-235 stopni, 17J.
Na VTC Mini moc ustawiona na 17W, temperatura 230-235 stopni, TCR - 115.

Pod mechanika:
Drut: Kanthal D lub A1, 0,4mm
Średnica grzałki: 2,5 mm
Ilość zwojów: 7
Oporność: 0,84 oma (KD) lub 0,87 oma (A1)
Minimalne szczeliny pomiędzy zwojami.
Nośnik: Muji, pasek 8 mm, zdjęte minimalne ilości wierzchnich warstw, nie za mocno zrolowany w "Scotisch Wick".

Pod elektronika:
Drut: Kanthal D 0,35mm
Średnica grzałki: 2,5 mm
Ilość zwojów: 8
Oporność: 1,21 oma
Minimalne szczeliny pomiędzy zwojami.
Nośnik: Muji, pasek 8 mm, zdjęte minimalne ilości obu wierzchnich warstw, nie za mocno zrolowany w "Scotisch Wick".
Ustawienia zasilania: Moc 16W, przy tej mocy HeatFlux = 170, najlepszy setup pod smak.
Awatar użytkownika
By pawel_aa
#1790126
Dodam jeszcze, że setup pod mechanika oczywiście nadaje się do elektronika.
Ma on taką magiczną właściwość, że wartość Heat Flux to moc x 10, wapuje się więc sympatyczne w zakresie 16-18W.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By e_sat
#1790142
pawel_aa pozycję pierwszą, którą podajesz pod TC używam na mechanikach. Oporność grzałki 0,5 -:- 0,6, drut od pszczelarza 0,4 SS304. Czy powinienem przejść na Kanthala używając mechaników? Ten setup wypracował się u mnie metodą prób i błędów, bardzo mi przypasował : ) Mam Cuboida, ale rzadko go używam. Ten sam setup sprawdza się u mnie na K4, na Taifunie...Od kiedy mam zapas 100mb drutu od pszczelarza, zaprzestałem kupować Kanthala :)
Awatar użytkownika
By pawel_aa
#1790144
SS na mechaniku i włącza się "preheat"

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By e_sat
#1790149
Możesz napisać po polsku? Tłumacz google niezbyt tłumaczy, nagrzewanie, rozgrzewanie...:P
By Krasnal45
#1790151
@e_sat To w pierwszej sekundzie, drugiej, duże "uderzenie" prądu wynikające z charakterystyki drutu SS, a następnie spadek mocy wydzielanej na grzałce. Przy określonej oporności grzałki, na mechaniku to może mieć sens.
Awatar użytkownika
By pawel_aa
#1790152
Oporność grzałki z SS po rozgrzaniu z 20 do 220 stopni wzrasta o mniej więcej 22%. A na mechaniku wiadomo, wyższa oporność to mniejsza moc. Na początku bucha masz 0,7 oma, chwilę później 0,85 oma.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By e_sat
#1790154
Ty Paweł powiedz mi czy mogę używać " do woli " takich grzałek? Czy to " złe ", " bardzo złe " czy " niewybaczalny błąd " :D
Awatar użytkownika
By Timi
#1791595
maczugson pisze:ktoś wie gdzie można szkła zamienne dostać?

W państwie środka. Do mnie przyszły bezproblemowo w niecałe 2 tygodnie.
By piwisz
#1793164
Witam, czy Kayfun V5 Mini różni się od dużej wersji czymś więcej niż tylko pojemnością baniaka?
Awatar użytkownika
By bulit73
#1793166
piwisz pisze:Witam, czy Kayfun V5 Mini różni się od dużej wersji czymś więcej niż tylko pojemnością baniaka?


Tak jak napisałeś, tylko pojemnością baniaka.
Awatar użytkownika
By pawel_aa
#1793175
Nieprawda, nie tylko baniak ma inne wymiary.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By bulit73
#1793177
pawel_aa pisze:Nieprawda, nie tylko baniak ma inne wymiary.


Mini ma inne wymiary, bo jest mini :wink: W budowie jednak niczym nie różni się od KV5. Baza jest ta sama.
Awatar użytkownika
By pawel_aa
#1793179
Nie jest, nie nakręcisz do końca zwykłego baniaka do mini bo ten ma niższą bazę i tym samym krótszy gwint.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1793181
pawel_aa pisze:Nie jest, nie nakręcisz zwykłego baniaka do mini bo ten ma niższą bazę i tym samym krótszy gwint.


Ja nie napisałem, że baniak od K5 pasuje do mini :wink: Czepiasz się szczegółów :beer:
Myślę, że autor zapytania już dowiedziałem się tego, czego chciał :D
Awatar użytkownika
By pawel_aa
#1793184
Biorąc pod uwagę różnice wymiarów K5 i K5 Mini to różne parowniki. Zasada działania ta sama, parownik różne.
Awatar użytkownika
By mironiusz
#1798888
Hej, a czy otwory w "korycie" maja być szczelnie przykryte nośnikiem, czy nie jest to konieczne? Np po jednym na stronie zakrytym, a 2gi odsłonięty?
Coś mi ino słabo bąbelkuje mimo rzadkiego liquidu.
Klonik SXK czysty, bez wiór i innych pozostałości po fabryce.
Awatar użytkownika
By bulit73
#1798894
mironiusz pisze:Coś mi ino słabo bąbelkuje mimo rzadkiego liquidu.


Może mocniej odkręć LC.
Obydwa otwory mają byś przykryte.
Awatar użytkownika
By pawel_aa
#1798896
bulit73 pisze:
mironiusz pisze:Coś mi ino słabo bąbelkuje mimo rzadkiego liquidu.


Może mocniej odkręć LC.
Obydwa otwory mają byś przykryte.


Czyli jak mam odsłonięte po jednym otworze z każdej strony to źle?
Awatar użytkownika
By mironiusz
#1798904
LC na full odkręcone, pokombinuje z ilością waty jeszcze troszkę.

A i jeszcze małe pytanko, powiedzmy, ze tylko z jednej strony jest drożność, czy konstrukcja kajtka "nawadnia" wąsy z 2 stron czy tylko z tej co jest drożna?
By Krasnal45
#1798913
A kto powiedział, że bąbelki muszą wychodzić z kazdej strony? Zawsze będą wychodzić z tej, która aktualnie jest wyżej nad poziomem ziemi! :mrgreen: Panowie!!! Toż to podstawy fizyki, która obowiązuje w całym wszechświecie :mrgreen:
Awatar użytkownika
By mironiusz
#1798921
Krasnal45 pisze:A kto powiedział, że bąbelki muszą wychodzić z kazdej strony? Zawsze będą wychodzić z tej, która aktualnie jest wyżej nad poziomem ziemi! :mrgreen: Panowie!!! Toż to podstawy fizyki, która obowiązuje w całym wszechświecie :mrgreen:

Krasnalu kochanieńki, zakładałem swe niechlujstwo a co za tym idzie, zapchanie z jednej strony kanałów kępką kłaków z waty w czasie gdy 2ga strona będzie drożna niczym rura spustowa fi 50 ;)
By kris5333
#1806938
Witam prosze o poradę odnośnie Kayfun V5 SXK .Otóż przy zakręconym baniaku mogę swobodnie podnieść pierścień regulacji airhole.Kiedy baniak odkręcę dwa obroty pierścień podnosi się o wiele bardziej i obraca się bez jakiegokolwiek oporu.Posiadam klon od Tobeco w którym wszystko działa idealnie.Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu.
By Krasnal45
#1806943
kris5333 pisze:przy zakręconym baniaku mogę swobodnie podnieść pierścień regulacji airhole

Podnieść na tyle, żeby nim kręcić?
kris5333 pisze:Kiedy baniak odkręcę dwa obroty pierścień podnosi się o wiele bardziej i obraca się bez jakiegokolwiek oporu.

Pod pierścieniem regulacji jest oring, który raczej wyklucza kręcenie bez jakiegokolwiek oporu. Nie wypadł, albo nie pękł Ci przypadkiem?
By kris5333
#1806945
Nic z tych rzeczy.Nówka wyjęty z pudełka.Tak jak pisałem przy zakręconym baniaku mogę swobodnie podnieść pierścień i krecić nim
By Krasnal45
#1806946
Odkręć pin plusowy z dołu, rozbierz bazę i sprawdz czy pod pierścieniem airhola jest oring.
By kris5333
#1806947
Akurat bierze kąpiel jutro spróbuję powymieniać oringi może to coś da.Przy dwuobrotowym odkręceniu baniaka pierścień do regulacji podnosi o około 2 mm więcej niż w moim K5 Tobeco.Oring jest bo sprawdzałem ale być może nie ten właściwy
By Krasnal45
#1806949
W klonie SXK wszystko "pracuje" lepiej niż w klonie Tobeco. Mam obydwa :wink:
W żadnym, przy zakręconym baniaku nie da się kręcić pierścieniem. Tylko lekko się podnosi.
By kris5333
#1806950
Dlatego po opiniach wyczytanych na forum go zakupiłem.Tobeco daje radę już dobre pół roku dobrze mi się z nim współpracuje.Chciałem mieć zapas w razie W.
By kris5333
#1807039
Problem zlokalizowany.Rozebrałem na części pierwsze oba parowniki i porównałem wszystkie części.Winę u mnie ma pierścień którego rant jest 2mm głębszy od tego z klona Tobeco, dlatego przy zakręconym baniaku mogłem swobodnie unieść ten pierścień i regulować airhole.Nie tego spodziewałem się po klonie SXK.
By Krasnal45
#1807041
Załóż spór, wyślij im fotkę wadliwej części. Na 99% uznają Ci reklamację. Przy dobrych wiatrach dostaniesz nowy parownik, a przynajmniej bazę, bez odsyłania starego.
By jankes789
#1807070
Nabyłem do mojego eleafa pico dzis klona k5 sxk i nakręciłem 10 zwojów drutu 0,3 mm kantala włożyłem watę i zakropliłem ...parę razy zagrzałem i działało lecz po paru minutach jak nakręciłem komin przestało i tylko komunikat atomizer short...próbowałem dokręcać cały atomizer lub pozostawiać luz lecz nic nie pomaga nawet poluzowanie śrub które trzymają grzałkę..Proszę o pomoc
By jankes789
#1807099
dobra juz naprawilem :) nakrecilem 10 zwoi na srubokret zalaczony w zestawie i zwykla bawelniana wata narazie i jest lepszy smak niz seryjne grzalki :) tylko cieknie ze spodu(tu gdzie przyciski plus/minus spod baterii mojego eleafa pico :( )co moze byc przyczyna?
Awatar użytkownika
By DorotaM
#1807100
O ludzie a cóż to za szyfr? :shock:
jankes789- Regulamin Forum III&1
By Krasnal45
#1807103
@jankes789
Poczytaj może od początku ten wątek i naucz się obsługi tego parownika...
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 20
Poszukiwany wyjątkowy parowniczek.

Hejo kochani, Przez lata korzystania z EIN przez […]

Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.