By Mutango - 30 maja 2015, 15:40
Posty: 3507
Rejestracja: 23 mar 2013, 17:14
Posty: 3507
Rejestracja: 23 mar 2013, 17:14
- 30 maja 2015, 15:40
#1392162
Zachowanie zgodne z prawami fizyki, bo im bardziej zmniejszasz przepływ powietrza, tym większe podciśnienie wytwarzasz podczas zaciągania się. A większe podciśnienie powoduje mocniejsze wyciąganie liquidu z tanka i większy transport. W rezultacie zbyt duży transport, to zalewanie kanału powietrznego i siorbanie. Rozwiązanie jest takie, że jak zmniejszasz ciąg powietrza, to powinieneś równolegle zmniejszyć transport liquidu, czyli zakręcić pokrętło LC przynajmniej do połowy lub nawet jeszcze więcej..
Jacek1812 pisze:Od wczoraj jestem posiadaczem k4 pierwsza grzała zalanie AH ustawione jak lubie czyli żylaki za uszami i co i śiorbanie ale rozkręciłem przepływ powietrza i siorbanie znikło...
Zachowanie zgodne z prawami fizyki, bo im bardziej zmniejszasz przepływ powietrza, tym większe podciśnienie wytwarzasz podczas zaciągania się. A większe podciśnienie powoduje mocniejsze wyciąganie liquidu z tanka i większy transport. W rezultacie zbyt duży transport, to zalewanie kanału powietrznego i siorbanie. Rozwiązanie jest takie, że jak zmniejszasz ciąg powietrza, to powinieneś równolegle zmniejszyć transport liquidu, czyli zakręcić pokrętło LC przynajmniej do połowy lub nawet jeszcze więcej..
pierwsze knoty za płoty