EPF
Awatar użytkownika
By Zodziu
#1462858
STR pisze:W celu zmniejszenia zapotrzebowania na prąd w trybie TC wystarczy zmniejszyć maksymalną moc dostarczaną do naszej grzałki rzadko, która potrzebuje powyżej 20W do tego by rozgrzać się do temperatury 200-260 oC.


Wiem, wiem, ale cały czas bliżej temp. granicznej lepsze mam odczucia z wapowania, a zawsze ze sobą mam 2 zapasowe akusy w razie W.
Mam niestety efesty, więc nie są to mega wydajnościowe akumulatory, ale nawet te udawane 30A 2100 mAh dają radę na evicu.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1462883
Zodziu pisze:Na razie mam drut ni200 0,25 więc tylko na subtanku zrobię grzałkę, ale grubszy już w drodze, wtedy i na goblinie mini coś się ukręci :D a może i na zefirku, zobaczymy, czy udźwignie 0,3.

Do Zefirka czy Goblina grzałki niklowej 0.3Ω nie zrobisz. Tzn zrobić, to by zrobił, tylko że się tam nie zmieści.
Aktualnie w Goblinie mini założyłem grzałkę z drutu Ni200 0.32mm, 9 zwojów i wychodzi mi około 0.1Ω A ponieważ zachowuję pewne odległości między zwojami, to taka grzałka wchodzi mi tam niemal na styk. No może jeden, dwa zwoje więcej mógłbym tam wcisnąć
http://www.steam-engine.org/coil.asp?a=true&useNaDia=true&mat=ni200&r=0.1&hfnw=20&dia=0.32&id=2.6&ll=4&ws=0.18
TC w Goblinie chodzi bardzo zacnie. Ale trzeba dobry setup zrobić, tzn dobrze watkę ułożyć. Bo raz mi się zdarzyło, chyba za drugą zmianą waty, że nie zrobiłem tego zbyt dobrze, i wówczas TC chodził wręcz fatalnie. Przy braniu bucha, tylko w pierwszej sekundzie był jakiś kop, w drugiej sekundzie był już duży spadek mocy, jakieś pulsowanie mocy etc.. Tak to już jest, że przy zwykłej grzałce, słaby transport objawia się przegrzewaniem i skłonnością do bobra. Natomiast w przypadku TC jest wręcz odwrotnie. Słaby transport to spadek mocy, kopa, zanikający smak... Teraz już rozumiem dlaczego niektórzy się zniechęcają do TC. Po prostu za pierwszym razem mogli źle trafić z setupem, a nie mieli cierpliwości żeby próbować dalej, i stwierdzili że TC nie dla nich.
Awatar użytkownika
By Waldip
#1462947
Mutango pisze:... Teraz już rozumiem dlaczego niektórzy się zniechęcają do TC. Po prostu za pierwszym razem mogli źle trafić z setupem, a nie mieli cierpliwości żeby próbować dalej, i stwierdzili że TC nie dla nich.

Święte słowa i godne podkreślenia... :D
Po pierwszych próbach z TC na TGT2 stwierdziłem, że TC w Clouporze GT to jakaś pomyłka....Identycznie zrobiony setup (w sensie jego budowy oczywiście) jak pod VW na kanthalu (przy VW o dziwo nie było żadnych problemów ani przedsmaku bobra...), i co kilka buchów komunikat "Dry Coil". Podniosłem temperaturę - i za chwilę znowu "Dry Coil"... :evil:
Na szczęście jeden baniak udało mi sie raz zwapować bez przeszkód i to dało mi do myślenia. :D
Ostatecznie - wystarczyło płycej wkręcić dekielek na zespół grzewczy niż robiłem to przedtem (czyli zwiększyć dopływ liquidu) - i teraz jest genialnie... :D
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2015, 13:10 przez Waldip, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1462969
Jedno mnie tylko ciekawi. Który box mnie okłamuje?
Grzałka o oporze 0.072 Oma, moc 26,5W(J) na obydwu urządzeniach.
eVic przy 255°C z komunikatem temp protect daje taką samą chmurkę (ciepłota oraz wielkość) jak SX przy ustawieniu 205°C natomiast podczas wapowania wskazania na nim nie wychodzą ponad 170°C.
Nie to żebym żałował zakupu, bo uważam że eVic w swojej kategorii cenowej praktycznie nie ma konkurencji. Po prostu mnie to ciekawi.
Awatar użytkownika
By amisiek1969
#1463025
Wygląda na to, że któreś urządzenie kłamie, ale to nie prawda. Pomiar temperatury grzałki dokonywany jest wielokrotnie częściej, a raczej jest monitorowany na bieżąco, natomiast dane do wyświetlenia pobierane są w większych odstępach czasu. W takiej sytuacji może się zdarzyć, że odczyt dla wyświetlacza następuje w momencie gdy grzałka stygnie i dlatego pokazywane wartości są zaniżone.

________________
Tapa tapa z es piątki.
Awatar użytkownika
By STR
#1463163
Tak pyta o nową grzałkę wystarczy bez zakręconego parownika wcisnąć przycisk Power na kila sekund potem zakręcić parownik i po naciśnięciu przycisku Power zapyta czy to nowa grzałka.

Różnice w odczycie temperatury moim zdaniem wynikają z wgranego przez producenta oprogramowania dla danego metalu, należy pamiętać, że dane katalogowe danego drutu na nasze grzałki różnią się od tych oferowanych nam do sprzedaży, ale podobnie było z kanthalem gdzie jeden smakował lepiej drugi gorzej lub chociażby z siatką mesh.

Obsługa naszych zasileń jest banalnie prosta i trudno wymagać od użytkowników, aby za pomocą dodatkowych przyrządów wyznaczali współczynnik temperatury dla własnego drutu a potem jak to ma miejsce w DICODES wprowadzić jego wartość do menu lub jak to ma miejsce w przypadku tego producenta poprosić o sprzedaż drutu, dla jakiego ten współczynnik został wprowadzony fabrycznie.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1463194
Zodziu pisze:...najpierw pokazał 0,17 potem 0,20 a po chwili 0,18 wtedy zablokowałem,


Zodziu pisze:No i jednak opór inny, nie 0,18 ale 0,22 wyszedł...


Wygląda tak jakbyś próbował logować rozgrzaną grzałkę (wraz z temperaturą rośnie opór)
A tutaj trzeba logować zimną grzałkę, czyli z 15-20 minut odczekać przed zalogowaniem. Wystarczy na chwilę wcisnąć Fire, żeby grzałka już się nie nadawała do logowania, tylko do odczekania.
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1463424
Ja natomiast zauważyłem inną rzecz odnośnie pytania o nową grzałkę.
Raz, że ma margines błędu (gdzieś o tym było przy okazji VT) i jeśli nowa grzałka wkręcona ma opór ±0.01Ω to nie pyta się o nową grzałkę.
Ale znowu VTC pyta się tylko i wyłącznie przy wkręcaniu grzałki z wyższym oporem od poprzedniej. Przykład?
Posiadam Sub'a Mini z grzałką 0.072Ω (pomiar wg SXmini) oraz Kayfuna 4 o oporze 0.093Ω. Loguję grzałkę w temperaturze pokojowej po 10 minutowym odczekaniu na ostygnięcie.
Wkręcam Sub'a po raz pierwszy, pojawia się 0.07Ω, blokuję rezystancję. Kilka pociągnięć dla sprawdzenia. Odblokowuję atty'ego, odkręcam Sub'a, czekam 10 minut, wkręcam Kayfuna, wciskam Fire i pojawia się komunikat. Wybieram oczywiście nową grzałkę. Tak samo blokuję i kilka pociągnięć. Unlock, odkręcenie, odstawienie na 10 minut. Przykręcam ponownie Sub'a, wciskam Fire i co? I nic. eVic automatycznie pokazuje opór 0.07Ω bez jakiegokolwiek pytania.
Szkoda, że nie zrobili ręcznej kalibracji jak to ma miejsce w SXmini. Jak dla mnie byłaby bardziej praktyczna zważywszy na fakt, iż kombinacja Fire+Right jest niewykorzystana i mogłaby służyć właśnie do ręcznego logowania grzałki.
Tak więc warto mieć drugi atomizerek, nawet jakieś najprostsze RDA z grzałką o relatywnie dużym oporze ~0,2Ω, który będzie nam służył jako "kalibrator".
Ciekaw jestem czy w VT jest to tak samo rozwiązane, bo jest to co najmniej dziwne. Mam nadzieję, że w tych hucznie zapowiadanych aktualizacjach oprogramowania coś zmienią, chociaż od premiery ni widu ni słychu o żadnej łatce.

I jeszcze jedna uwaga. Pin dodatni w parowniku musi być z lekka dłuższy i wystawać ponad gwint. Mam np. Doge gdzie pin jest na równi z gwintem, a sam gwint dość krótki - eVic za cholerę go nie widzi. Troszkę bardziej jak dla mnie powinien wystawać pin w zasilaniu, ale to tylko moja opinia.
By MakeZZZ
#1463441
LuziQ pisze:Ja natomiast zauważyłem inną rzecz odnośnie pytania o nową grzałkę.
Raz, że ma margines błędu (gdzieś o tym było przy okazji VT) i jeśli nowa grzałka wkręcona ma opór ±0.01Ω to nie pyta się o nową grzałkę.
Ale znowu VTC pyta się tylko i wyłącznie przy wkręcaniu grzałki z wyższym oporem od poprzedniej. Przykład?
Posiadam Sub'a Mini z grzałką 0.072Ω (pomiar wg SXmini) oraz Kayfuna 4 o oporze 0.093Ω. Loguję grzałkę w temperaturze pokojowej po 10 minutowym odczekaniu na ostygnięcie.
Wkręcam Sub'a po raz pierwszy, pojawia się 0.07Ω, blokuję rezystancję. Kilka pociągnięć dla sprawdzenia. Odblokowuję atty'ego, odkręcam Sub'a, czekam 10 minut, wkręcam Kayfuna, wciskam Fire i pojawia się komunikat. Wybieram oczywiście nową grzałkę. Tak samo blokuję i kilka pociągnięć. Unlock, odkręcenie, odstawienie na 10 minut. Przykręcam ponownie Sub'a, wciskam Fire i co? I nic. eVic automatycznie pokazuje opór 0.07Ω bez jakiegokolwiek pytania.
Szkoda, że nie zrobili ręcznej kalibracji jak to ma miejsce w SXmini. Jak dla mnie byłaby bardziej praktyczna zważywszy na fakt, iż kombinacja Fire+Right jest niewykorzystana i mogłaby służyć właśnie do ręcznego logowania grzałki.
Tak więc warto mieć drugi atomizerek, nawet jakieś najprostsze RDA z grzałką o relatywnie dużym oporze ~0,2Ω, który będzie nam służył jako "kalibrator".
Ciekaw jestem czy w VT jest to tak samo rozwiązane, bo jest to co najmniej dziwne. Mam nadzieję, że w tych hucznie zapowiadanych aktualizacjach oprogramowania coś zmienią, chociaż od premiery ni widu ni słychu o żadnej łatce.


Temat był już wałkowany przy innych zasilaniach. Również DNA40 ma podobne zachowanie i evic zwykły również. Jeśli Mod poczuje niższą oporność musi to oznaczać nową grzałkę, albo że poprzednio była zalogowana grzałka podgrzana zamiast w temperaturze pokojowej. Będzie obniżał Tobie oporność grzałki za każdym razem jak poczuje niższą oporność. W evicu VT możesz sobie do woli blokować pomiar rezystencji, ale i tak będzie obniżał dopóki nie uzna, że niższej już nie zejdzie.

To jest sprytne rozwiązanie. Nie potrzeba logować grzałki w temperaturze pokojowej. Wkręcamy i dajemy im (DNA40, EVIC VT) poleżeć. Można też wapować dla niecierpliwych, a przy dłuższej przerwie i tak dostaniemy poprawną oporność.
Awatar użytkownika
By mironiusz
#1463675
Też jestem ciekawy opinii dot wersji białej, rysy które się pojawią wychodzą czarne czy srebrne?
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2015, 10:05 przez mironiusz, łącznie zmieniany 1 raz.
By vapeofy
#1463749
Od 24h posiadam ten mod i chciałbym się podzielić pierwszymi wrażeniami.

Bardzo ładny, minimalistyczny wygląd, przynajmniej w czarno-matowej, miłej w dotyku powłoce. Powłoka sprawia wrażenie solidnej, ale czas pokaże jak z jej żywotnością i odpornością na różne nieszczęścia, które na pewno prędzej czy później się staną. Matowa powłoka sprawia że nie pozostają większe ślady po palcach, ale jeśli są tłuste zostają małe smugi które łatwo usunąć. Stosunkowo mały ale wystarczającego rozmiaru by dobrze leżał w ręce, brak jakichkolwiek ozdób i wystarczająca waga sprawia iż przyjemnie się go trzyma i wydaje się bardzo solidny. Przyjemne w użyciu przyciski, mimo iż z tworzywa sztucznego wyglądające w miarę porządnie i nie tandetne, stawiające odpowiedni opór i wydające przyjemny dla ucha, stłumiony dźwięk przy używaniu i nie grzechocące przy potrząsaniu. Magnesy trzymające przykrywę od baterii są bardzo silne i nie ma szans by przykrywa się odczepiła podczas użytkowania lub w kieszeni. Spasowanie przykrywy jest dobre, ale jak się przyciśnie ją z boku przesuwa się o jakieś pół milimetra w bok, przynajmniej na moim egzemplarzu, natomiast w pionie przykrywa w moim egzemplarzu nie ma żadnego luzu. Wymiana baterii jest bardzo łatwa, a moje LG HE4 pasują perfecyjnie. Subtank Mini wkręca się bezproblemowo, na końcu stawiając większy opór, ale po dokręceniu nie zostaje w moim żadna szparka a tank jest zamocowany stabilnie. Po wymianie uszczelek na czarne w niemalowanym Subtanku, zestaw bardzo ładnie się prezentuje, co dzisiaj uwieczniłem na poniższych fotach. Ekran jest spory, może nie wystarczająco jasny na słoneczne dni, ale za to menu jest bardzo proste w obsłudze, przynajmniej na trybie VW, jedynym który na razie używam. Mod pokazuje teraz że zużył trochę ponad połowę baterii do trzystu zaciągnięć które na razie na nim zrobiłem, więc nie jest źle. Odpalał za każdym razem, podając moc w okolicach 12 do 20 W szybko i stabilnie a przyciski którymi się bawiłem w miarę szybko i za każdym razem wybierały funkcje w menu.

Ogólnie jestem na razie bardzo zadowolony z zakupu i pozytywnie zaskoczony, pytanie jak będzie z żywotnością elektroniki i odpornością powłoki w dłuższej perspektywie czasu.

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
By MGK
#1464907
Jest folia, ale jest na tyle dobrze nałożona że można się nie połapać :D Póki się całkiem nie zrysuje, radzę jej w ogóle nie ruszać i nie sprawdzać, czy aby na pewno, itd., bo jak już ją gdzieś naruszymy to będzie odchodzić.
Awatar użytkownika
By Zodziu
#1464975
Udało mi się zamontować jedną grzałkę na goblinie mini z drutu ni200 0,3 mm, 9 zwojów, w miarę równe odstępy między zwojami :mrgreen: ;) opór 0,14, daje więcej czadu niż subtank, dodatkowo miło prezentuje się goblin mini na evicu *SMOKEKING*




Awatar użytkownika
By rafii
#1466515
STR pisze:Grzałka 0,46Ω tryb VW minimalna moc 1W napięcie 0,68V dane z wyświetlacza.

Dzięki ale właśnie chodzi jakie podaje napięcie bo mój IPV też pokazuje poniżej 3V a daje minimum 3.4V
Awatar użytkownika
By ElCzupakabra
#1466562
Mam prośbę do kogoś kto ma świeżo rozpakowanego VTC (albo nie wkręcał w niego Subtanka) - chodzi mi o zdjęcie gniazda 510 tak, żeby było widać pin plus.
Wczoraj przyszedł mi VTC i od razu wkręciłem w niego Subtanka - z oporem dał się wkręcić do końca, ale po wykręceniu go zauważyłem, że pin plus w VTC jest dość głęboko - nie wiem czy tak jest fabrycznie, czy wcisnąłem go jakoś do środka długim gwintem Subtanka :)
Awatar użytkownika
By TooCruel
#1466619
ElCzupakabra pisze:Mam prośbę do kogoś kto ma świeżo rozpakowanego VTC (albo nie wkręcał w niego Subtanka) - chodzi mi o zdjęcie gniazda 510 tak, żeby było widać pin plus.
Wczoraj przyszedł mi VTC i od razu wkręciłem w niego Subtanka - z oporem dał się wkręcić do końca, ale po wykręceniu go zauważyłem, że pin plus w VTC jest dość głęboko - nie wiem czy tak jest fabrycznie, czy wcisnąłem go jakoś do środka długim gwintem Subtanka :)


Ja wiem czy dość dawno kupiony(w dniu premiery w enzo)... też zauważyłem, że są problemy np z subtankiem... ale podkładki z taśmy termo pomagają(1-4warstwy)... i dodatkowo zapobiegają zarysowaniom topa(lepsze to niż wkręcanie parowników na siłę):
Obrazek
Awatar użytkownika
By MGK
#1466636
Od tygodnia używam go właśnie z Subtankiem Mini i żadnych problemów nie mam, parownik wkręca się do samego końca i siedzi pewnie w gnieździe - http://vpx.pl/album/ABI nie naklejam nic pod parownikiem itp.
Awatar użytkownika
By ElCzupakabra
#1466644
Czyli wygląda na to, że ruchomy pin plus w VTC jest fabrycznie dość nisko (mało wystaje z tego czarnego plastiku). Nakleiłem sobie na zasilanie krążek winylu żeby nie porysować powierzchni parownikiem - Subtank wkręca się do końca, ale ostatni obrót idzie już wyraźnie ciężej.

@MGK: Czadersko wygląda na VTC Subtank z ciemną tubką - prawdziwy zestaw ninja :D
Awatar użytkownika
By MGK
#1466648
@ElCzupakabra fakt ninja jest :D, ale docelowo będę go używał z czarnym Uwell Crown'em, też powinien fajnie wyglądać, jak dotrze do mnie z Chin to zrobię fotkę.


Awatar użytkownika
By STR
#1466835
rafii pisze:
STR pisze:Grzałka 0,46Ω tryb VW minimalna moc 1W napięcie 0,68V dane z wyświetlacza.

Dzięki ale właśnie chodzi jakie podaje napięcie bo mój IPV też pokazuje poniżej 3V a daje minimum 3.4V


Sprawdzone z miernikiem i wskazania na wyświetlaczu pokrywają się z tym co pokazuje miernik.
By vapeofy
#1467045
mironiusz pisze:Też jestem ciekawy opinii dot wersji białej, rysy które się pojawią wychodzą czarne czy srebrne?


Porysował mi się na dolnym rogu od klucza do pokoju hotelowego, który miałem przez pomyłkę w tej samej kieszeni. Rysy wyszły srebrne. Mam czarny, ale na białym zakładam że będzie tak samo.
By homer21
#1469187
Dwa pytanka laika:
1.jakie ogniwo zasilajace polecacie do tego moda
2.czy na poczatek wystarczy ladowac ogniwo w modzie czy lepiej zaopatrzyc siew zewnetrzna ladowarke, jesli tak to jaka
By vapeofy
#1469195
1. LG HE4
2. Lepiej w zewnętrzną, na przykład Nitecore D2
Awatar użytkownika
By Goldi
#1469197
homer21 pisze:2.czy na poczatek wystarczy ladowac ogniwo w modzie czy lepiej zaopatrzyc siew zewnetrzna ladowarke, jesli tak to jaka

Można ładować, przecież do tego służy wbudowana ładowarka. Nie rozumiem ludzi którzy nie zalecają jej używania.
Awatar użytkownika
By MGK
#1469207
Goldi ja zawsze ładuję zewnętrzną,- szybciej się ładuje ogniwo, a druga sprawa to mam kilka akusów i w momencie rozładowania, nie muszę czekać aż się ogniwo naładuje tylko sobie wymieniam akusa. Port usb w modzie traktuję jako awaryjne rozwiązanie.
Awatar użytkownika
By Goldi
#1469213
Wbudowana ładowarka nie oznacza, że aku nie można ładować na zewnątrz. Jednak niektórzy wręcz przestrzegają przed używaniem ładowarki wbudowanej. I tej teorii nie potrafię zrozumieć.
Awatar użytkownika
By Herrwolf
#1470770
Witajcie.
Pozwolę się tu zagnieździć.
Przed godziną odpakowałem swój sprzęt, zmontowałem, zalałem, włączyłem i zonk:

"Atmomizer low"
pokręciłem gwintem:
"Atomizer short" - doczytałem, że to jakieś zwarcie.
Odpuściłem prawie całkiem gwint - załapało na chwilę.
Po dokręcaniu mocniej: znowu "low" lub "short"
Zjeżyłem się i rozkręciłem Zephyrusa na części pierwsze i wymieniłem grzałkę z oryginału 0,3 Ohm, na zamiennik 0,5 Ohm.
Dodam, że Zephyrus ciekł wcześniej trochę z podwozia na VTC-a. (czy liquid może zwierać?)
Po wymianie grzałek, przedmuchaniu i wyczyszczeniu wszystkiego już działa. Zablokowałem grzałę na 0,52 Ohm.

Proszę Was o radę:
W trybie VT:
1) Co to jest Temp Ni?
2) Co to jest Temp Ti?

Próbuję się sztachać na liquidzie 18mg przy ustawieniach:
Temp Ni: 200 F
Power: 50
Atomizer 0,5

Przy wapowaniu okrutnie skwierczy (watkę pokropiłem wcześniej) i nie wiem czy to ten bóbr, czy nie, bo to moja pierwsza przygoda.
W życiu nie paliłem czegoś tak mocnego.
Łacniej mi zaciągać do ust i dopiero do płuc, bo niewyróba - dusi jak Hidalgosy bez filtra.

Proszę podpowiedzcie, na jakich nastawach zacząć próbować i czym kręcić, by obniżyć lub zwiększyć moc.
Może liquid 18 jest za mocny?
Czy da się ustawić temperaturę w Celsjusza stopniach?
Rozumiem, że to normalne, że odwróciwszy zestaw do góry nogami cieknie z ustnika?
Awatar użytkownika
By rafii
#1470785
Jest to zwykła grzałka na której ustawiasz tylko waty TI drut tytanowy NI drut niklowy i tylko jak masz grzałkę Ti,Ni ustawiasz sobie temperaturę

TapaTalk :)
Awatar użytkownika
By MGK
#1470790
A tej grzałki używasz w trybie Power lub Bypass (jak mechanik).

Próbuję zrobić aktualizację softu, ale ten program mi nie działa, tz. uruchamia się, ale po kliknięciu "Update" mam "brak odpowiedzi" - używam Windows 10, ktoś jeszcze ma podobne problemy ? Zaktualizował już ktoś oprogramowanie ?
Awatar użytkownika
By MGK
#1470809
Spoko jednak się zaktualizowało, włączyłem aplikację z prawami admina, podpiąłem Evica do usb kompa, wyciągnąłem akusa, wsadziłem na nowo i apka załapała, soft został zaktualizowany. :)


Awatar użytkownika
By Herrwolf
#1470842
Goldi pisze:A da się zablokować w tym trybie?


Tego nie wiem. Nic nie zmieniałem po poprzednich ustawieniach i przyjąłem, że po przejściu na VW pozostała blokada.
Twoja odpowiedź sugeruje mi, że przy VW ta opcja nie występuje.
Awatar użytkownika
By Herrwolf
#1470857
Jestem bardzo zadowolony z zakupu.
Przedstawię krótko moje wrażenia:

Urządzenie w kolorze czarnym wygląda minimalistycznie, lecz elegancko. Bez żadnego rokoko. Nawet błyszczące guziki zepsuły by efekt. Biały wyświetlacz ładnie komponuje się z czernią obudowy.
Obsługa jest prosta, wymagająca jedynie zapamiętania kilku sekwencji przycisków.
W zestawie z Zephyrusem i ogniwem ma przyjemny ciężar, dając wrażenie solidności, jednocześnie całość stabilnie stoi na blacie.
Wielkość jest idealna. Pozycja bojowa, to wyświetlaczem do klaty, opierając podstawę na małym palcu, bez konieczności zaciskania pozostałych paluchów (podobnie trzymam smartfon). Całość jest doskonale wyważona (ogniwo po przeciwległej stronie w stosunku do parownika). Umiejscowienie gniazda mUSBw dolnej części ogranicza szanse wywrotki podczas ładowania.
Krawędzie boczne lekko zaokrąglone zapewniają przyjemny komfort. Leży jak ulał.
Przyciski pracują z przyjemnym klikiem, przy czym Fire jest bardziej miękki. Ma to tą zaletę, że przyjemnie się wapuje,a przypadkowe wciśnięcie twardszych przycisków ustawień jest trudne. Oprócz tego guziki regulacji nie wystają poza obrys obudowy.
Niesamowite jest rozwiązanie zamykania pokrywy baterii na silne magnesy.
Całość solidnie wykonana, spasowana.
Awatar użytkownika
By Nałóg Totalny
#1470939
mironiusz pisze:Czy Evic zawyża wam oporność grzałki względem innych zasilań?


U mni wygląda to tak :
1.KBox z zestawu z Subtankiem ............ - 1,3
2.eVic mini ........................................... - 1,47
3.ELEAF - mierniczek do krecenia grzałek- 1,48
4.multimetr Kyoritsu - ........................... -1,4
Brak drugiej cyfry po przecinku oznacza, że z taką dokładnością wskazuje przyrząd.
Grzałka w/g kalkulatora powinna mieć 1,3 oma.
http://www.steam-engine.org/coil.asp?a= ... l=8&ws=0.3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21
Baza nikotynowa

Siema. Tak jak w temacie. Poszukuję jakiegoś skle[…]

ursa nano miga 3 razy na biało

Przy włożonym podzie przy zaciąganiu się dioda mig[…]

https://i.ibb.co/Q6VVz26/freemax-gal[…]

JBL SMOKE BOX (JBL GO E-PAPIEROS)

Witam forumowiczów. Jest to mój pierwszy post w[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.