EPF
Awatar użytkownika
By STR
#1461715
Wyświetla czas w sekundach w trybie VW i Bypass.
Wyświetlacz jest dość jasny nie ma problemu z odczytem wartości nawet na zewnątrz kolor cyferek biały.
Przyciski z tego samego materiału, co cały VTC, czyli jakiś stop cynku aluminium i czegoś tam jeszcze.
Awatar użytkownika
By Donayo
#1461816
A ja chyba rozwiązałem problem parownika do Evica :D
Myślicie, że Billow V2 będzie dobrym wyborem?
Na początek Billow będzie miał oczywiście dwie grzałki na kanthalu.
Zamówię też OCC Ni200 do Subtank'a, żeby sprawdzić TC ;)
Awatar użytkownika
By STR
#1461831
Korzystam również z grzałek na niklu-200 jednak wapując dość słodkie liquidy grzałki tego typu szybko zarastają nagarem i koniecznością staje się wykonanie nowej.

Grzałki wykonane z tytanu są sztywniejsze mają większy opór i nawet jak po pewnym czasie grzałka zarośnie nagarem wystarczy usunąć knot ustawić moda w tryb VW i moc na odpowiednio niskim poziomie wyżarzyć grzałkę i zamontować nowy knot.

Druty tytanowe występują w tylu odmianach, że naprawdę ciężko się jest wstrzelić w ten właściwy, na którego podstawie firma Joyteh wprowadziła krzywą grzewczą w swoich modach dla jednego jest to 180 stopni dla innego o tej samej średnicy trzeba ustawić 240 stopni.

W dalszy ciągu poszukuję odpowiedniego drutu, TI do naszych zastosowań niektóre z nich są zbyt sztywne i okropnie sprężynują i nie nadają się do naszych zastosowań jak chociażby ten https://www.fasttech.com/p/2840500.

Obrazek
Awatar użytkownika
By Zodziu
#1461882
Miniacz, miniacz :) Sprawdziłem plusa oraz miniacza ss nie z zestawu suboxa i tak samo. Najlepiej dokręcił się Zephyrus, na Goblinie mini też jest szpara, na srebrnych zdecydowanie bardziej zauważalna szpara, ale w żaden sposób nie psuje ogólnego wrażenia z użytkowania sprzętu :)
Awatar użytkownika
By mariogd
#1461886
Ktoś kiedyś pisał że można zamienić izolator z grzałki z tym z pinem + subtanka, co prawda chodziło o inny box ale taka zamiana rozwiązywała problem z niedokręcaniem się do końca. Musiałbyś poszukać w temacie o subtanku. Spróbować nie zaszkodzi a może akurat pomoże.
Awatar użytkownika
By MGK
#1461915
Zodziu pisze:Miniacz, miniacz :) Sprawdziłem plusa oraz miniacza ss nie z zestawu suboxa i tak samo. Najlepiej dokręcił się Zephyrus, na Goblinie mini też jest szpara, na srebrnych zdecydowanie bardziej zauważalna szpara, ale w żaden sposób nie psuje ogólnego wrażenia z użytkowania sprzętu :)


Hmm, to ciekawe bo ja mam właśnie Suba Mini czarnego na tym boxie i dokręca się do samego końca *SMOKEKING* jutro zrobię zdjęcie to sami ocenicie. :wink:
Awatar użytkownika
By Zodziu
#1461921
Próbowałem dokręcać, ale opór jest znaczny, więc zostawiam, jak jest. Nie żeby mi to jakoś bardzo przeszkadzało, ale w moim modelu tak właśnie to wygląda, jak opisałem wcześniej, zefirek wkręca się najlepiej.
By vapeofy
#1461990
Też czekam na dostawę eVica, będzie używany z Subtankiem Mini, mam nadzieję że szparki nie będzie.

Jak z powłoką czarnomatową, zostają ślady po dłoniach?
Awatar użytkownika
By Goldi
#1462249
Regulować można tylko moc, napięcie dopasowuje się automatycznie do oporności grzałki i ustawionej mocy. A maksymalna wartość napięcia to chyba 8V.
Awatar użytkownika
By szpenio
#1462250
Goldi pisze:Regulować można tylko moc, napięcie dopasowuje się automatycznie do oporności grzałki i ustawionej mocy. A maksymalna wartość napięcia to chyba 8V.

No tak tylko pewnie chodzi czy można zrobić tak jak w iStick'u :)
3 x klik i masz Volty, a moc się wtedy dopasowuje ;)

Klapnięte z N910c
Awatar użytkownika
By Mutango
#1462270
szpenio pisze:
Goldi pisze:Regulować można tylko moc, napięcie dopasowuje się automatycznie do oporności grzałki i ustawionej mocy. A maksymalna wartość napięcia to chyba 8V.

No tak tylko pewnie chodzi czy można zrobić tak jak w iStick'u :)
3 x klik i masz Volty, a moc się wtedy dopasowuje ;)

I na jedno wychodzi. Ustaw sobie tyle wat, żeby wyszło takie napięcie jakiego pragniesz... Tylko że to jest masło maślane. Zawsze docelowym dążeniem jest ustawienie odpowiedniej mocy, a nie napięcia. Bo to moc wyznacza kopa, a nie napięcie. Wartość napięcia nic nie znaczy, bez kontekstu oporności. W dawnych czasach, kiedy mody jeszcze nie mierzyły oporności, trzeba to sobie było samemu obliczyć z prawa Ohma, lub wyznaczyć z tak zwanej tabelki oporności. Aby osiągnąć odpowiednią moc trzeba było samemu dobrać napięcie do oporności lub oporność do napięcia. Dzisiaj mody robią to za ciebie. Mierzą oporność, i dobierają do tej oporności takie napięcie, aby wyszła moc którą sobie życzysz. Dlatego większość modów rezygnuje z trybu VV, a pozostawia tylko tryb VW, bo niby po co wracać do ręcznych obliczeń..
By morisx94
#1462288
Czy jakiś posiadacz białej sztuki może się wypowiedzieć czy to biały mat czy raczej taka perła? Nie "wbija" się brud w powierzchnię boxa?
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1462432
Z ciekawości Pany. Jaką macie wersję opro? U mnie widnieje 1.02.
Wersję opro sprawdzacie: przy wyłączonym eVicu wciskacie 20 razy fire.
Temperaturę urządzenia natomiast: przy wyłączonym wciskacie 10 razy fire. U mnie póki co 31*C i spada.
Awatar użytkownika
By Zodziu
#1462837
Jedno jest pewne, kbox mini właśnie poleciał razem z istickiem jako zasilanie awaryjne na półeczkę :mrgreen: . Evic jest bardzo wdzięcznym, wydajnym urządzeniem, w dodatku mniej pożera batkę niż kbox na zwykłym trybie, przy TC bateria wyładowuje się szybciej (tak wychodzi z moich obserwacji).
Pisałem o szparach na subtanku i przełamałem się, i dokręciłem na maxa. Poniżej zdjęcia (sorry - komórczak nie ma super aparatu :palm ).

Pierwsze przykręcanie, kiedy miałem obawy dokręcać na maxa



Dokręcony na maxa (lekko odstaje tył parownika)



Jak wygląda ogólnie:





Na razie mam drut ni200 0,25 więc tylko na subtanku zrobię grzałkę, ale grubszy już w drodze, wtedy i na goblinie mini coś się ukręci :D a może i na zefirku, zobaczymy, czy udźwignie 0,3.
Pierwszy raz korzystałem z TC i jest to w mojej opinii zupełnie inny styl wapowania niż na kanthalach - chmurka nie jest bardzo ciepła, smak wyrazistszy i jak nie przesadzimy z W to żadnego posmaku spalenizny i bobra :twisted:
Evic jest bardzo zgrabny, trochę szerszy niż kbox, ale w łapie przynajmniej czujemy, że coś trzymamy :cygaro:
Tykanie zegarka słyszę dopiero jak przyłożę go do ucha, więc nie drażni. Czasem guziki nie załapują klików, ale da się z tym żyć (chodzi o wchodzenie w menu, na fire łapie od razu).
Nie wymądrzam się dalej, bo jestem laikiem jeśli chodzi o TC, mod warty uwagi w mojej opinii i w tej chwili mój top one :-P
Awatar użytkownika
By STR
#1462846
W celu zmniejszenia zapotrzebowania na prąd w trybie TC wystarczy zmniejszyć maksymalną moc dostarczaną do naszej grzałki rzadko, która potrzebuje powyżej 20W do tego by rozgrzać się do temperatury 200-260 oC.

Bez problemu w trybie TC chodzi w pełnym zakresie oporności to jest 0,05-1Ω chociaż przy wartościach zbliżonych do 1Ω potrafi podczas rozgrzewania grzałki wyskoczyć z trybu TC i przejść na VW.

W stosunku do starszego braciszka nie ma ciągłego pomiaru oporności w trybie VW na grzałkach powyżej 0,1Ω wykonanych z NI-200 lub TI doskonale było widać jak się zmienia oporność wraz z wzrostem temperatury.
Awatar użytkownika
By Zodziu
#1462858
STR pisze:W celu zmniejszenia zapotrzebowania na prąd w trybie TC wystarczy zmniejszyć maksymalną moc dostarczaną do naszej grzałki rzadko, która potrzebuje powyżej 20W do tego by rozgrzać się do temperatury 200-260 oC.


Wiem, wiem, ale cały czas bliżej temp. granicznej lepsze mam odczucia z wapowania, a zawsze ze sobą mam 2 zapasowe akusy w razie W.
Mam niestety efesty, więc nie są to mega wydajnościowe akumulatory, ale nawet te udawane 30A 2100 mAh dają radę na evicu.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1462883
Zodziu pisze:Na razie mam drut ni200 0,25 więc tylko na subtanku zrobię grzałkę, ale grubszy już w drodze, wtedy i na goblinie mini coś się ukręci :D a może i na zefirku, zobaczymy, czy udźwignie 0,3.

Do Zefirka czy Goblina grzałki niklowej 0.3Ω nie zrobisz. Tzn zrobić, to by zrobił, tylko że się tam nie zmieści.
Aktualnie w Goblinie mini założyłem grzałkę z drutu Ni200 0.32mm, 9 zwojów i wychodzi mi około 0.1Ω A ponieważ zachowuję pewne odległości między zwojami, to taka grzałka wchodzi mi tam niemal na styk. No może jeden, dwa zwoje więcej mógłbym tam wcisnąć
http://www.steam-engine.org/coil.asp?a=true&useNaDia=true&mat=ni200&r=0.1&hfnw=20&dia=0.32&id=2.6&ll=4&ws=0.18
TC w Goblinie chodzi bardzo zacnie. Ale trzeba dobry setup zrobić, tzn dobrze watkę ułożyć. Bo raz mi się zdarzyło, chyba za drugą zmianą waty, że nie zrobiłem tego zbyt dobrze, i wówczas TC chodził wręcz fatalnie. Przy braniu bucha, tylko w pierwszej sekundzie był jakiś kop, w drugiej sekundzie był już duży spadek mocy, jakieś pulsowanie mocy etc.. Tak to już jest, że przy zwykłej grzałce, słaby transport objawia się przegrzewaniem i skłonnością do bobra. Natomiast w przypadku TC jest wręcz odwrotnie. Słaby transport to spadek mocy, kopa, zanikający smak... Teraz już rozumiem dlaczego niektórzy się zniechęcają do TC. Po prostu za pierwszym razem mogli źle trafić z setupem, a nie mieli cierpliwości żeby próbować dalej, i stwierdzili że TC nie dla nich.
Awatar użytkownika
By Waldip
#1462947
Mutango pisze:... Teraz już rozumiem dlaczego niektórzy się zniechęcają do TC. Po prostu za pierwszym razem mogli źle trafić z setupem, a nie mieli cierpliwości żeby próbować dalej, i stwierdzili że TC nie dla nich.

Święte słowa i godne podkreślenia... :D
Po pierwszych próbach z TC na TGT2 stwierdziłem, że TC w Clouporze GT to jakaś pomyłka....Identycznie zrobiony setup (w sensie jego budowy oczywiście) jak pod VW na kanthalu (przy VW o dziwo nie było żadnych problemów ani przedsmaku bobra...), i co kilka buchów komunikat "Dry Coil". Podniosłem temperaturę - i za chwilę znowu "Dry Coil"... :evil:
Na szczęście jeden baniak udało mi sie raz zwapować bez przeszkód i to dało mi do myślenia. :D
Ostatecznie - wystarczyło płycej wkręcić dekielek na zespół grzewczy niż robiłem to przedtem (czyli zwiększyć dopływ liquidu) - i teraz jest genialnie... :D
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2015, 13:10 przez Waldip, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1462969
Jedno mnie tylko ciekawi. Który box mnie okłamuje?
Grzałka o oporze 0.072 Oma, moc 26,5W(J) na obydwu urządzeniach.
eVic przy 255°C z komunikatem temp protect daje taką samą chmurkę (ciepłota oraz wielkość) jak SX przy ustawieniu 205°C natomiast podczas wapowania wskazania na nim nie wychodzą ponad 170°C.
Nie to żebym żałował zakupu, bo uważam że eVic w swojej kategorii cenowej praktycznie nie ma konkurencji. Po prostu mnie to ciekawi.
Awatar użytkownika
By amisiek1969
#1463025
Wygląda na to, że któreś urządzenie kłamie, ale to nie prawda. Pomiar temperatury grzałki dokonywany jest wielokrotnie częściej, a raczej jest monitorowany na bieżąco, natomiast dane do wyświetlenia pobierane są w większych odstępach czasu. W takiej sytuacji może się zdarzyć, że odczyt dla wyświetlacza następuje w momencie gdy grzałka stygnie i dlatego pokazywane wartości są zaniżone.

________________
Tapa tapa z es piątki.
Awatar użytkownika
By STR
#1463163
Tak pyta o nową grzałkę wystarczy bez zakręconego parownika wcisnąć przycisk Power na kila sekund potem zakręcić parownik i po naciśnięciu przycisku Power zapyta czy to nowa grzałka.

Różnice w odczycie temperatury moim zdaniem wynikają z wgranego przez producenta oprogramowania dla danego metalu, należy pamiętać, że dane katalogowe danego drutu na nasze grzałki różnią się od tych oferowanych nam do sprzedaży, ale podobnie było z kanthalem gdzie jeden smakował lepiej drugi gorzej lub chociażby z siatką mesh.

Obsługa naszych zasileń jest banalnie prosta i trudno wymagać od użytkowników, aby za pomocą dodatkowych przyrządów wyznaczali współczynnik temperatury dla własnego drutu a potem jak to ma miejsce w DICODES wprowadzić jego wartość do menu lub jak to ma miejsce w przypadku tego producenta poprosić o sprzedaż drutu, dla jakiego ten współczynnik został wprowadzony fabrycznie.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1463194
Zodziu pisze:...najpierw pokazał 0,17 potem 0,20 a po chwili 0,18 wtedy zablokowałem,


Zodziu pisze:No i jednak opór inny, nie 0,18 ale 0,22 wyszedł...


Wygląda tak jakbyś próbował logować rozgrzaną grzałkę (wraz z temperaturą rośnie opór)
A tutaj trzeba logować zimną grzałkę, czyli z 15-20 minut odczekać przed zalogowaniem. Wystarczy na chwilę wcisnąć Fire, żeby grzałka już się nie nadawała do logowania, tylko do odczekania.
Awatar użytkownika
By LuziQ
#1463424
Ja natomiast zauważyłem inną rzecz odnośnie pytania o nową grzałkę.
Raz, że ma margines błędu (gdzieś o tym było przy okazji VT) i jeśli nowa grzałka wkręcona ma opór ±0.01Ω to nie pyta się o nową grzałkę.
Ale znowu VTC pyta się tylko i wyłącznie przy wkręcaniu grzałki z wyższym oporem od poprzedniej. Przykład?
Posiadam Sub'a Mini z grzałką 0.072Ω (pomiar wg SXmini) oraz Kayfuna 4 o oporze 0.093Ω. Loguję grzałkę w temperaturze pokojowej po 10 minutowym odczekaniu na ostygnięcie.
Wkręcam Sub'a po raz pierwszy, pojawia się 0.07Ω, blokuję rezystancję. Kilka pociągnięć dla sprawdzenia. Odblokowuję atty'ego, odkręcam Sub'a, czekam 10 minut, wkręcam Kayfuna, wciskam Fire i pojawia się komunikat. Wybieram oczywiście nową grzałkę. Tak samo blokuję i kilka pociągnięć. Unlock, odkręcenie, odstawienie na 10 minut. Przykręcam ponownie Sub'a, wciskam Fire i co? I nic. eVic automatycznie pokazuje opór 0.07Ω bez jakiegokolwiek pytania.
Szkoda, że nie zrobili ręcznej kalibracji jak to ma miejsce w SXmini. Jak dla mnie byłaby bardziej praktyczna zważywszy na fakt, iż kombinacja Fire+Right jest niewykorzystana i mogłaby służyć właśnie do ręcznego logowania grzałki.
Tak więc warto mieć drugi atomizerek, nawet jakieś najprostsze RDA z grzałką o relatywnie dużym oporze ~0,2Ω, który będzie nam służył jako "kalibrator".
Ciekaw jestem czy w VT jest to tak samo rozwiązane, bo jest to co najmniej dziwne. Mam nadzieję, że w tych hucznie zapowiadanych aktualizacjach oprogramowania coś zmienią, chociaż od premiery ni widu ni słychu o żadnej łatce.

I jeszcze jedna uwaga. Pin dodatni w parowniku musi być z lekka dłuższy i wystawać ponad gwint. Mam np. Doge gdzie pin jest na równi z gwintem, a sam gwint dość krótki - eVic za cholerę go nie widzi. Troszkę bardziej jak dla mnie powinien wystawać pin w zasilaniu, ale to tylko moja opinia.
By MakeZZZ
#1463441
LuziQ pisze:Ja natomiast zauważyłem inną rzecz odnośnie pytania o nową grzałkę.
Raz, że ma margines błędu (gdzieś o tym było przy okazji VT) i jeśli nowa grzałka wkręcona ma opór ±0.01Ω to nie pyta się o nową grzałkę.
Ale znowu VTC pyta się tylko i wyłącznie przy wkręcaniu grzałki z wyższym oporem od poprzedniej. Przykład?
Posiadam Sub'a Mini z grzałką 0.072Ω (pomiar wg SXmini) oraz Kayfuna 4 o oporze 0.093Ω. Loguję grzałkę w temperaturze pokojowej po 10 minutowym odczekaniu na ostygnięcie.
Wkręcam Sub'a po raz pierwszy, pojawia się 0.07Ω, blokuję rezystancję. Kilka pociągnięć dla sprawdzenia. Odblokowuję atty'ego, odkręcam Sub'a, czekam 10 minut, wkręcam Kayfuna, wciskam Fire i pojawia się komunikat. Wybieram oczywiście nową grzałkę. Tak samo blokuję i kilka pociągnięć. Unlock, odkręcenie, odstawienie na 10 minut. Przykręcam ponownie Sub'a, wciskam Fire i co? I nic. eVic automatycznie pokazuje opór 0.07Ω bez jakiegokolwiek pytania.
Szkoda, że nie zrobili ręcznej kalibracji jak to ma miejsce w SXmini. Jak dla mnie byłaby bardziej praktyczna zważywszy na fakt, iż kombinacja Fire+Right jest niewykorzystana i mogłaby służyć właśnie do ręcznego logowania grzałki.
Tak więc warto mieć drugi atomizerek, nawet jakieś najprostsze RDA z grzałką o relatywnie dużym oporze ~0,2Ω, który będzie nam służył jako "kalibrator".
Ciekaw jestem czy w VT jest to tak samo rozwiązane, bo jest to co najmniej dziwne. Mam nadzieję, że w tych hucznie zapowiadanych aktualizacjach oprogramowania coś zmienią, chociaż od premiery ni widu ni słychu o żadnej łatce.


Temat był już wałkowany przy innych zasilaniach. Również DNA40 ma podobne zachowanie i evic zwykły również. Jeśli Mod poczuje niższą oporność musi to oznaczać nową grzałkę, albo że poprzednio była zalogowana grzałka podgrzana zamiast w temperaturze pokojowej. Będzie obniżał Tobie oporność grzałki za każdym razem jak poczuje niższą oporność. W evicu VT możesz sobie do woli blokować pomiar rezystencji, ale i tak będzie obniżał dopóki nie uzna, że niższej już nie zejdzie.

To jest sprytne rozwiązanie. Nie potrzeba logować grzałki w temperaturze pokojowej. Wkręcamy i dajemy im (DNA40, EVIC VT) poleżeć. Można też wapować dla niecierpliwych, a przy dłuższej przerwie i tak dostaniemy poprawną oporność.
Awatar użytkownika
By mironiusz
#1463675
Też jestem ciekawy opinii dot wersji białej, rysy które się pojawią wychodzą czarne czy srebrne?
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2015, 10:05 przez mironiusz, łącznie zmieniany 1 raz.
By vapeofy
#1463749
Od 24h posiadam ten mod i chciałbym się podzielić pierwszymi wrażeniami.

Bardzo ładny, minimalistyczny wygląd, przynajmniej w czarno-matowej, miłej w dotyku powłoce. Powłoka sprawia wrażenie solidnej, ale czas pokaże jak z jej żywotnością i odpornością na różne nieszczęścia, które na pewno prędzej czy później się staną. Matowa powłoka sprawia że nie pozostają większe ślady po palcach, ale jeśli są tłuste zostają małe smugi które łatwo usunąć. Stosunkowo mały ale wystarczającego rozmiaru by dobrze leżał w ręce, brak jakichkolwiek ozdób i wystarczająca waga sprawia iż przyjemnie się go trzyma i wydaje się bardzo solidny. Przyjemne w użyciu przyciski, mimo iż z tworzywa sztucznego wyglądające w miarę porządnie i nie tandetne, stawiające odpowiedni opór i wydające przyjemny dla ucha, stłumiony dźwięk przy używaniu i nie grzechocące przy potrząsaniu. Magnesy trzymające przykrywę od baterii są bardzo silne i nie ma szans by przykrywa się odczepiła podczas użytkowania lub w kieszeni. Spasowanie przykrywy jest dobre, ale jak się przyciśnie ją z boku przesuwa się o jakieś pół milimetra w bok, przynajmniej na moim egzemplarzu, natomiast w pionie przykrywa w moim egzemplarzu nie ma żadnego luzu. Wymiana baterii jest bardzo łatwa, a moje LG HE4 pasują perfecyjnie. Subtank Mini wkręca się bezproblemowo, na końcu stawiając większy opór, ale po dokręceniu nie zostaje w moim żadna szparka a tank jest zamocowany stabilnie. Po wymianie uszczelek na czarne w niemalowanym Subtanku, zestaw bardzo ładnie się prezentuje, co dzisiaj uwieczniłem na poniższych fotach. Ekran jest spory, może nie wystarczająco jasny na słoneczne dni, ale za to menu jest bardzo proste w obsłudze, przynajmniej na trybie VW, jedynym który na razie używam. Mod pokazuje teraz że zużył trochę ponad połowę baterii do trzystu zaciągnięć które na razie na nim zrobiłem, więc nie jest źle. Odpalał za każdym razem, podając moc w okolicach 12 do 20 W szybko i stabilnie a przyciski którymi się bawiłem w miarę szybko i za każdym razem wybierały funkcje w menu.

Ogólnie jestem na razie bardzo zadowolony z zakupu i pozytywnie zaskoczony, pytanie jak będzie z żywotnością elektroniki i odpornością powłoki w dłuższej perspektywie czasu.

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
By MGK
#1464907
Jest folia, ale jest na tyle dobrze nałożona że można się nie połapać :D Póki się całkiem nie zrysuje, radzę jej w ogóle nie ruszać i nie sprawdzać, czy aby na pewno, itd., bo jak już ją gdzieś naruszymy to będzie odchodzić.
Awatar użytkownika
By Zodziu
#1464975
Udało mi się zamontować jedną grzałkę na goblinie mini z drutu ni200 0,3 mm, 9 zwojów, w miarę równe odstępy między zwojami :mrgreen: ;) opór 0,14, daje więcej czadu niż subtank, dodatkowo miło prezentuje się goblin mini na evicu *SMOKEKING*




Awatar użytkownika
By rafii
#1466515
STR pisze:Grzałka 0,46Ω tryb VW minimalna moc 1W napięcie 0,68V dane z wyświetlacza.

Dzięki ale właśnie chodzi jakie podaje napięcie bo mój IPV też pokazuje poniżej 3V a daje minimum 3.4V
Awatar użytkownika
By ElCzupakabra
#1466562
Mam prośbę do kogoś kto ma świeżo rozpakowanego VTC (albo nie wkręcał w niego Subtanka) - chodzi mi o zdjęcie gniazda 510 tak, żeby było widać pin plus.
Wczoraj przyszedł mi VTC i od razu wkręciłem w niego Subtanka - z oporem dał się wkręcić do końca, ale po wykręceniu go zauważyłem, że pin plus w VTC jest dość głęboko - nie wiem czy tak jest fabrycznie, czy wcisnąłem go jakoś do środka długim gwintem Subtanka :)
Awatar użytkownika
By TooCruel
#1466619
ElCzupakabra pisze:Mam prośbę do kogoś kto ma świeżo rozpakowanego VTC (albo nie wkręcał w niego Subtanka) - chodzi mi o zdjęcie gniazda 510 tak, żeby było widać pin plus.
Wczoraj przyszedł mi VTC i od razu wkręciłem w niego Subtanka - z oporem dał się wkręcić do końca, ale po wykręceniu go zauważyłem, że pin plus w VTC jest dość głęboko - nie wiem czy tak jest fabrycznie, czy wcisnąłem go jakoś do środka długim gwintem Subtanka :)


Ja wiem czy dość dawno kupiony(w dniu premiery w enzo)... też zauważyłem, że są problemy np z subtankiem... ale podkładki z taśmy termo pomagają(1-4warstwy)... i dodatkowo zapobiegają zarysowaniom topa(lepsze to niż wkręcanie parowników na siłę):
Obrazek
Awatar użytkownika
By MGK
#1466636
Od tygodnia używam go właśnie z Subtankiem Mini i żadnych problemów nie mam, parownik wkręca się do samego końca i siedzi pewnie w gnieździe - http://vpx.pl/album/ABI nie naklejam nic pod parownikiem itp.
Awatar użytkownika
By ElCzupakabra
#1466644
Czyli wygląda na to, że ruchomy pin plus w VTC jest fabrycznie dość nisko (mało wystaje z tego czarnego plastiku). Nakleiłem sobie na zasilanie krążek winylu żeby nie porysować powierzchni parownikiem - Subtank wkręca się do końca, ale ostatni obrót idzie już wyraźnie ciężej.

@MGK: Czadersko wygląda na VTC Subtank z ciemną tubką - prawdziwy zestaw ninja :D
Awatar użytkownika
By MGK
#1466648
@ElCzupakabra fakt ninja jest :D, ale docelowo będę go używał z czarnym Uwell Crown'em, też powinien fajnie wyglądać, jak dotrze do mnie z Chin to zrobię fotkę.


Awatar użytkownika
By STR
#1466835
rafii pisze:
STR pisze:Grzałka 0,46Ω tryb VW minimalna moc 1W napięcie 0,68V dane z wyświetlacza.

Dzięki ale właśnie chodzi jakie podaje napięcie bo mój IPV też pokazuje poniżej 3V a daje minimum 3.4V


Sprawdzone z miernikiem i wskazania na wyświetlaczu pokrywają się z tym co pokazuje miernik.
By vapeofy
#1467045
mironiusz pisze:Też jestem ciekawy opinii dot wersji białej, rysy które się pojawią wychodzą czarne czy srebrne?


Porysował mi się na dolnym rogu od klucza do pokoju hotelowego, który miałem przez pomyłkę w tej samej kieszeni. Rysy wyszły srebrne. Mam czarny, ale na białym zakładam że będzie tak samo.
By homer21
#1469187
Dwa pytanka laika:
1.jakie ogniwo zasilajace polecacie do tego moda
2.czy na poczatek wystarczy ladowac ogniwo w modzie czy lepiej zaopatrzyc siew zewnetrzna ladowarke, jesli tak to jaka
By vapeofy
#1469195
1. LG HE4
2. Lepiej w zewnętrzną, na przykład Nitecore D2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21
Baza nikotynowa

Siema. Tak jak w temacie. Poszukuję jakiegoś skle[…]

ursa nano miga 3 razy na biało

Przy włożonym podzie przy zaciąganiu się dioda mig[…]

https://i.ibb.co/Q6VVz26/freemax-gal[…]

JBL SMOKE BOX (JBL GO E-PAPIEROS)

Witam forumowiczów. Jest to mój pierwszy post w[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.