EPF
Awatar użytkownika
By bezi2
#1109549
Daj kawałek gumki recepturki 2-3 mm w spód otworku na śrubkę pinu minus.

Taptalknięte paluchami z szumofona.
Awatar użytkownika
By MrJacek
#1109565
Satoh pisze:Witam.
Mam takie pytanko.
Kupiłem przez forum używanego JM22 i mam probem od pierwszej sekundy.
Przy próbie zakręcenia blokady odkręca sie cały spód mimo, że pierścień jest luźny.
Ten czarny element rusza sie bez oporu i samo wkręcenie śruby jest problematyczne bo sprężyna wypycha tą tuleje (nie wiem jak to sie nazywa - to czarne :D )
Po skręceniu co wymaga kombinacji guzik kręci sie na wszystkie strony i bardzo łatwo wykręca.

Jest na to jakiś sposób?
Pytam bo mam te regulaminowe 48h a nie widzi mi sie kupowanie nowego przycisku do używanego moda.

Pozdrawiam.


To czarne coś (izolator :mrgreen: ) mozesz śmiało wkleić w tuleję przycisku.
Awatar użytkownika
By Satoh
#1109622
MrJacek pisze:
Satoh pisze:Witam.
Mam takie pytanko.
Kupiłem przez forum używanego JM22 i mam probem od pierwszej sekundy.
Przy próbie zakręcenia blokady odkręca sie cały spód mimo, że pierścień jest luźny.
Ten czarny element rusza sie bez oporu i samo wkręcenie śruby jest problematyczne bo sprężyna wypycha tą tuleje (nie wiem jak to sie nazywa - to czarne :D )
Po skręceniu co wymaga kombinacji guzik kręci sie na wszystkie strony i bardzo łatwo wykręca.

Jest na to jakiś sposób?
Pytam bo mam te regulaminowe 48h a nie widzi mi sie kupowanie nowego przycisku do używanego moda.

Pozdrawiam.


To czarne coś (izolator :mrgreen: ) mozesz śmiało wkleić w tuleję przycisku.


:D

Dzięki wielkie.
tak z ciekawości z jakiego materiału jest ten izolator?
Jak się będzie znowu ruszał to poprostu bym gdzieś na wymiar dorobił.


***********
Edit.

No więc udało się izolator zamocować natomiast teraz mam kolejną sprawę ale nie wiem czy to tak ma być czy dalej mam szukać problemu.
Mianowicie mam wrażenie, że wolniej rozgrzewa grzałki niż mój klon nemesisa oraz gp papsa. Na 1.2ohm dual coilu chmura jest mniejsza i chłodniejsza.
Wyczyściłem styki jeszcze raz, dopasowałem wszystko i dalej tak jest.

Jakiś pomysł?

PS. bateria jest nówka EFEST więc to nie jest przyczyną.
Awatar użytkownika
By Haze
#1109794
Satoh pisze:...Mianowicie mam wrażenie, że wolniej rozgrzewa grzałki niż mój klon nemesisa oraz gp papsa...

Porównujesz na tej samej batce? Bo tylko wtedy porównanie ma sens... Jeśli tak, to trafiłeś na sztukę, która akurat ma większe straty napięcia niż chińszczyzna i musisz kręcić grzałki o trochę niższej rezystancji.
Awatar użytkownika
By Satoh
#1109807
Haze pisze:
Satoh pisze:...Mianowicie mam wrażenie, że wolniej rozgrzewa grzałki niż mój klon nemesisa oraz gp papsa...

Porównujesz na tej samej batce? Bo tylko wtedy porównanie ma sens... Jeśli tak, to trafiłeś na sztukę, która akurat ma większe straty napięcia niż chińszczyzna i musisz kręcić grzałki o trochę niższej rezystancji.


Tak, ten sam dripper i ta sama bateria.

Porówując to JM22 na 1.2ohm jest troche podobny do nemka na 1.5
Moim zdaniem spora różnica.

No nic. Poużywam go tydzień dwa i zobacze co dalej.

Dzięki za pomoc.
By dorjak72
#1109835
Do większych spadków trzeba się przyzwyczaić. Poużywaj JM22 dłużej a klona nemka wywalisz do kosza tam gdzie jego miejsce albo sprzedasz.
Awatar użytkownika
By Satoh
#1109993
dorjak72 pisze:Do większych spadków trzeba się przyzwyczaić. Poużywaj JM22 dłużej a klona nemka wywalisz do kosza tam gdzie jego miejsce albo sprzedasz.


Zmieniłem micro coila na 0.8ohm i juz fajnie śmiga :)
Zostaje na dłużej :mrgreen: :D *BOR*
Awatar użytkownika
By bezi2
#1110002
@Satoh - tak przy okazji - mam 3go Jm22 z bazarku - na dzień dobry straty w wys. 0.5 v po przepolerowaniu styków pin plus paperkiem 1200 poprawa o 0.15 v do tego potraktowanie wszystkich gwintów (szczególnie przycisu) kontakt s a następnie ernesto + polera pinu minus poprawka o kolejne 0.15v więc straty są ale można je zmniejszyć nawet o połowę.

Taptalknięte paluchami z szumofona.
Awatar użytkownika
By Satoh
#1110003
bezi2 pisze:@Satoh - tak przy okazji - mam 3go Jm22 z bazarku - na dzień dobry straty w wys. 0.5 v po przepolerowaniu styków pin plus paperkiem 1200 poprawa o 0.15 v do tego potraktowanie wszystkich gwintów (szczególnie przycisu) kontakt s a następnie ernesto + polera pinu minus poprawka o kolejne 0.15v więc straty są ale można je zmniejszyć nawet o połowę.

Taptalknięte paluchami z szumofona.


Dzięki wielkie. Piny juz po polerce natomiast mam zagwozdke bo czytam ten wątek i patrząc na zdjęcia zdałem sobie sprawę ze w mojej tubie (18500) nie ma otworu wentylacyjnego wiec sie teraz zastanawiam czy ten model tak ma czy to jakis klon. Nie lubię kupować używanych rzeczy :? :cry:
By user
#1110008
dorjak72 pisze:Do większych spadków trzeba się przyzwyczaić. Poużywaj JM22 dłużej a klona nemka wywalisz do kosza tam gdzie jego miejsce albo sprzedasz.

Bzdury piszesz i sugerujesz kolego.
Daj juz spokój nemkowi. Teraz to JM22 jest the Best? Nie hektor?
:palm2

Oczywiście nie mam nic do JM22 chodzi mi tylko o Twoje fanboystwo i krucjaty.
Tapnięte Lenofonicznie :yoda
Awatar użytkownika
By bezi2
#1110028
@Satoh ja też mam jedną tubę bez dziurki :) a na pewno jest orżinalna.

No i jak po wyczyszczeniu lepej śmiga ?

Co do klonów to z tego co się oriętuję robił tylko FT z ss 1na wersja - głowica z nacięciami, brasiany pierścień blokady, otwór bezpieczeństwa skopiowany, przycisk v1 z prawym gwintem, izolator w głowicy biały.
Taptalknięte paluchami z szumofona.
By dyrets
#1110341
reed pisze:
dorjak72 pisze:Do większych spadków trzeba się przyzwyczaić. Poużywaj JM22 dłużej a klona nemka wywalisz do kosza tam gdzie jego miejsce albo sprzedasz.

Bzdury piszesz i sugerujesz kolego.
Daj juz spokój nemkowi. Teraz to JM22 jest the Best? Nie hektor?
:palm2

Oczywiście nie mam nic do JM22 chodzi mi tylko o Twoje fanboystwo i krucjaty.
Tapnięte Lenofonicznie :yoda

Myślę że chodzi o sprawiedliwość.
Jeżeli rozpatrujemy kwestie Jakość wykonania-cena to hektor bije na głowę wszystkie klony w podobnych pieniążkach a nawet droższe ( co cały czas na forum nie jest uznawane)
Jeżeli wchodzimy w pułap troszkę wyższy to jm nie ma konkurencji. Ma spadki napięcia Do których rzeczywiście trzeba się przyzwyczaić ( np. zmieniając setup). Ja popieram kolegę dorjak bo pisze prawdę. Nie można za to się czepiać. Kolega który kupił jm był w małym szoku i trzeba mu wytłumaczyć że to jest normalna sprawa. Ja jak kupiłem pierwszego jm też byłem w szoku i nawet pytałem Mr Jacka czy to normalne. Wic reed przestań uprawiać fanboystwo klona nemesisa i nie pchaj zaczynających ludzi na minę.

A teraz merytorycznie.
Jak dla mnie spadki w jm są zaletą, bo przy dobrym setupie wapuje się bardzo dobrze i nie mam drastycznych różnic przy świeżo naładowanym aku.
By user
#1110765
Spadki zaletą?
No to wysiadam i kończę.
:palm2
Fanboy klona nemka?
EOT :palm


Tapnięte Lenofonicznie :yoda
By esdoen
#1110776
U mnie na JM16 dość szybko spadki się pojawiły, ale faktycznie polerka pinów + pasta odrobinę poprawiło sprawę.

Wydaje mi się, że spora strata jest u mnie na tym regulowanym pinie (śrubka + nakrętka) - jeśli zastąpić by go jedną śrubką, spiłowaną do odpowiedniej długości, IMHO wyniki by się poprawiły mocno.
Awatar użytkownika
By WojtaZ
#1128601
Mam problem z workerem 22, przycisk się nagrzewa oraz na jego pinie powstaje ciemny nalot (warstwa metalu zostaje przypalona) który prowadzi do zaprzestania działania przycisku. Jeśli go spiłuje to znów działa jak należy, jak sobie z tym poradzić? Korzystam z różnych baterii, są to nowe batki różnych producentów, nie sądzę, żeby wina leżała po ich stronie.

Sprawa rozwiązana z pomocą MrJacka.
Awatar użytkownika
By G!zmo
#1198736
Mam pytanie czy Worker 22 jest dostępny tylko z przyciskiem recessed? Ponieważ byłbym zainteresowany kupnem ale nie bardzo mam przekonanie co do przycisku i stad moje pytanie czy jest on dostępny z poprzednią wersją przycisku.

Bardzo bym prosił również osoby które używają ver. z przyciskiem resessed jak to się sprawuje i czy jest wygodne.

Z góry dziekuje.
Awatar użytkownika
By aszer
#1198783
G!zmo pisze:Mam pytanie czy Worker 22 jest dostępny tylko z przyciskiem recessed? Ponieważ byłbym zainteresowany kupnem ale nie bardzo mam przekonanie co do przycisku i stad moje pytanie czy jest on dostępny z poprzednią wersją przycisku.

Bardzo bym prosił również osoby które używają ver. z przyciskiem resessed jak to się sprawuje i czy jest wygodne.

Z góry dziekuje.

Ja używałem jednego i drugiego i nie mam żadnych zastrzeżeń do przycisku ver.2 naprawdę godny polecenia i uważam że lepszy niż jego poprzednik.
Oczywiście to tylko moje zdanie.
Awatar użytkownika
By G!zmo
#1198821
aszer pisze:
G!zmo pisze:Mam pytanie czy Worker 22 jest dostępny tylko z przyciskiem recessed? Ponieważ byłbym zainteresowany kupnem ale nie bardzo mam przekonanie co do przycisku i stad moje pytanie czy jest on dostępny z poprzednią wersją przycisku.

Bardzo bym prosił również osoby które używają ver. z przyciskiem resessed jak to się sprawuje i czy jest wygodne.

Z góry dziekuje.

Ja używałem jednego i drugiego i nie mam żadnych zastrzeżeń do przycisku ver.2 naprawdę godny polecenia i uważam że lepszy niż jego poprzednik.
Oczywiście to tylko moje zdanie.


Generalnie chodzi mi o to czy naciskanie przycisku nie jest uciążliwe w związku z tym iż jest on "schowany". Uzywam obecnie Nemesisa i Magneto od SmokTech i oba mają przyciski "wystające" i stad moje obawy iż przycisk receseed moze sprawiać mi problem w codziennym użytkowaniu.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2014, 16:09 przez G!zmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By aszer
#1198822
W ogóle nie sprawia kłopotu tak samo jak w innych tego typu przyciskach np.Paps
Awatar użytkownika
By gucioxxl
#1198830
G!zmo pisze:Generalnie chodzi mi o to czy naciskanie przycisku nie jest uciążliwe w związku z tym iż jest on "schowany". Uzywam obecnie Nemesisa i Magneto od SmokTech i oba mają przyciski "wystające" i stad moje obawy iż przycisk resseed moze sprawiać mi problem w codziennym użytkowaniu.


Jeżeli korzystasz do załączania zasilania końcówkę palców to nie ma problemu, a jeżeli używasz dalszą część palca to już jest problem z załączeniem.
Awatar użytkownika
By G!zmo
#1198838
No właśnie używam dalszej części palca nie końcówki wciskając przycisk. No cóż poczekam na Jacka może gdzieś znajdzie się jeszcze wersja ze starym przyciskiem :) Ponieważ nie chciał bym kupić moda i za chwile go sprzedać ponieważ będzie uciążliwe wciskanie przycisku.
Awatar użytkownika
By gucioxxl
#1198857
G!zmo pisze:ponieważ będzie uciążliwe wciskanie przycisku.


Zapewne jest to kwestia przyzwyczajenia się, w jaki sposób załączasz zasilanie :D
Awatar użytkownika
By gaijin
#1208267
Mam pytanie dotyczące izolatora pinu plus w głowicy JM22. Czy on jest tam na wcisk czy też wkręcony ? Przyszedł do mnie właśnie śliczny pin plus od GP Paps i muszę zdjąć oryginalny izolator aby go podmienić.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2014, 19:34 przez gaijin, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By olasinho8
#1210169
Hej, zastanawiam się czy kupić JM22 w Carbonie na 18650, numer seryjny 407, czyli późniejsza seria. Boje się kilku rzeczy - otwory wentylacyjne - jest tylko jeden w top capie, który po zamontowaniu atomizera jest zasłaniany.. Druga sprawa to 'prąd lecący łukiem'..
Co o tym myślicie ?Modzik mi się bardzo podoba, ale podchodzę do tego z delikatnym sceptycyzmem. Będę wapował tylko na RDA, grzałki o oporności 0.2-0.5 ohma.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By MrJacek
#1210174
Otwór wentylacyjny jest w przycisku
Awatar użytkownika
By olasinho8
#1210177
Nie chcę wyjść na idiotę, ale oglądałem recenzję Todda na temat Big Workera w Carbonie i mówił, że z wentylacją słabo.Przycisk w JM22 jest ten sam tylko z mniejszym fi. jeśli się nie mylę. Mod mi się cholernie podoba, ale delikatnie się boję..

EDYTA : Czy ktoś mierzył spadki przy opornościach niższych niż 0.5 ohma ?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By MrJacek
#1210181
Todd miał całkiem inny przycisk, od dawna w każdym czy dużym czy małym jest otwór wentylacyjny.


Awatar użytkownika
By donjohn
#1210182
Jacenty ebnij durszlak na przycisku to będzie dopiero wentylacja :lol:
Awatar użytkownika
By olasinho8
#1210183
Okej, rozwiałeś moje wszelkie wątpliwości :)
Jacku, sprawdź pw proszę.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc !
Awatar użytkownika
By olasinho8
#1222079
Więc, jestem szczęśliwym posiadaczem JM22 Carbon 18650 #407, modzik fajny - carbon mi się bardzo podoba, ale na niższych ohmach (czyt. 0.2-0.35) przycisk się grzeję, czyli prąd leci łukiem. Nie będę na nim używał dripperów, kupię kajfuna i będę kręcił grzały o oporności 0.7-1 ohm, czy przycisk też się będzię grzał ?
Powiedzcie mi jeszcze jak to cudo wyczyścić ?Wyczyściłem wszystkie gwinty, czy przycisk w środku też trzeba machnąć ?Jeśli tak to czym?

Pozdrawiam i dziękuję z za pomoc !
By TRNCzarny
#1223167
Pany, czym przesmarować Pin - w JM bo ciągle mi się odkręca od przycisku i szału dostaje.
Awatar użytkownika
By maverick09
#1223171
skalecz delikatnie gwint i przestanie wędrować
By TRNCzarny
#1223180
Żal mi :lol: Myślałem o Smarze miedzianym ale nie wiem czy da radę.
Awatar użytkownika
By mariogd
#1223196
Kiedyś kolega reed pisał o kawałeczku drucika miedzianego ze słuchawek(jedna nitka druciku),owiń gwint pinu wkręć i będzie git.
By TRNCzarny
#1223202
Też dobry pomysł :) Idę podprowadzić komuś słuchawki bo moich mi szkoda :P
Awatar użytkownika
By psidzyndzel
#1223205
Tyci pyci lakieru do paznokci kobiecie podprowadź i po sprawie.
Ale naprawdę ledwie dotknij pędzlem śrubki, bo nie odkręcisz później ;)
By TRNCzarny
#1223211
Chyba bardziej ufam miedzi :)
Awatar użytkownika
By psidzyndzel
#1223213
TRNCzarny pisze:Chyba bardziej ufam miedzi :)


Miecia też dobra :lol:
Awatar użytkownika
By bezi2
#1223307
Jeśli jest to jm22 (nie wiem czy do workera będzie pasować) to polecam zakupić pin plus od GP Papsa v2.5 pasuje idealnie a do tego jest wygodniejszy. Kosztuje 5 euro.

Tapa tapa z szumofonu. ;)
Awatar użytkownika
By skrzypekq4
#1223585
w takich przypadkach wkladam kawalek foli alumioniowej, idealnie spelnia zadanie, do tego lepiej przewodzi prad co zmniejsza spadki.
Awatar użytkownika
By Gwido67
#1231369
Ciekawskie, nowe wykończenie JM22 Worker Stabilized Curly Birch , czyli stabilizowana brzózka karelska :











Bardzo estetyczne wykończenie, przynajmniej dla mnie :wink: :nc:


Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
By mariogd
#1231408
Jm bardzo ładny widać że wykończenie pierwsza klasa,no i widzę że masz nowego słonika :)
Awatar użytkownika
By Gwido67
#1231414
OT - na chwil kilka ;)

Mario, w tajemnicy, tych psów dingów słoniów jest wielu u mnie, farta przynoszą :mrgreen: :mrgreen:

Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
By qstry
#1376341
Miał ktoś problem z guzikiem? Ostatnio zaczął mi się mimowolnie odkręcać w ten sposób

[img]
[/img]
By TRNCzarny
#1376343
Daj kawałek drucika miedzianego między gwinty przy skręcaniu go do kupy.
By leznyz
#1393241
Czy ktoś może podać wymiary WORKER 22 SS z tuba 18490?

Na stronie podany jest wymiar 73mm. Zgaduje, że to wymiar samej tuby. Czy ktoś mógłby zmierzyć z głowicą i przyciskiem?
Awatar użytkownika
By Thaniell
#1393246
Ponoć 77mm. Najprościej to zapytać Jacka.
By TRNCzarny
#1393250
To jest wymiar z głowicą i przyciskiem.

Tak na logikę skoro akumulator ma 5 cm to gdzie reszta?
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22

Adam M czyli Haze na YT Krótki przegląd pa[…]

Wybór RTA

Cześć. Zastanawiam się jakie rta wybrać, myślę nad[…]

Jaki epapieros?

Cześć! Jestem tutaj nowy i chciałbym was prosić o […]

Krótki przegląd POD-ów. Czy vape pody mają p[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.