EPF
By Krzysztofek
#1076402
Hmm a to co za nowy design przycisku?
po prawej to v2 a pozostałe 2 to?
Obrazek
Awatar użytkownika
By daras25
#1076417
Wygląda jak recessed , jeżeli jest dobrze wykonany to powinien dobrze działać .
Awatar użytkownika
By MrJacek
#1078407
Dokładnie jest to namagnesowany recessed ;)
Awatar użytkownika
By donjohn
#1078409
MrJacek pisze:Dokładnie jest to namagnesowany recessed ;)

I całkiem fajnie śmiga :mrgreen:
Awatar użytkownika
By skodzian
#1078414
donjohn pisze:
MrJacek pisze:Dokładnie jest to namagnesowany recessed ;)

I całkiem fajnie śmiga :mrgreen:


"pracuje" ;)
Awatar użytkownika
By donjohn
#1078418
skodzian pisze:
donjohn pisze:
MrJacek pisze:Dokładnie jest to namagnesowany recessed ;)

I całkiem fajnie śmiga :mrgreen:


"pracuje" ;)



.....śmiga , pracuje , dojrzewa :lol: ...grunt ,że je okej *GOOD*
Awatar użytkownika
By leeon
#1078433
donjohn pisze:

.....śmiga , pracuje , dojrzewa :lol: ...grunt ,że je okej *GOOD*



Mało powiedziane że jest ok :mrgreen: jest ZAJEFAJNY :)
Dla mnie bomba !!! JM jeszcze ładniejszy !! :)
By ireek10
#1078645
Czy można już go kupić i za ile.
By ireek10
#1085285
No niczego bynajmniej z tej strony się nie dowiedziałem, bo samego przycisku recessed w ofercie nie ma.
Awatar użytkownika
By sliwa404
#1085334
A pisałeś o samym przycisku? Napisałeś czy można go już kupić i za ile. Temat jest o JM22 a nie o przycisku Recessed. JM22 jest w kilku wersjach, Brass Pressed, Brass Brushed, oraz nowe, JM22 o nazwie Worker22 w carbonie i SS. Kiedyś były też anodyzowane. Przyciski są 3 - V1, V2 i Recessed. Do kupienia jest V2 na sklepie. Recessed jest tylko do kupienia razem z modem Worker30 i Worker22.
Awatar użytkownika
By Scirocco
#1105503
Ja mam problem, tylko nie mogę jeszcze ustalić z czym dokładnie. Mianowicie strasznie grzeje mi się przycisk w Workerze 22. Sprawdzałem na dwóch różnych gienkach (JMG, GbB mini) jest tak samo, zmieniałem akusy (Efest 18650 3.7V) to samo. Batka po chwili staje się bezużyteczna. WTF ? :/

Edyta:

teraz to nawet zaczęło lekko coś syczek przy wciskaniu przycisku, oczywiście odgłos wydobywa się z miejsca łączenia przycisku z aku. Po rozkręceniu aku jest zimne, przycisk gorący.
Awatar użytkownika
By horang
#1105546
Rozkręć i wyczyść guzior. Pewnie jakiś syf się dostał.
Awatar użytkownika
By emes
#1105614
Scirocco pisze:teraz to nawet zaczęło lekko coś syczek przy wciskaniu przycisku, oczywiście odgłos wydobywa się z miejsca łączenia przycisku z aku. Po rozkręceniu aku jest zimne, przycisk gorący.


Prąd leci łukiem i przycisk robi jako opornik. Rozkręcić i dokładnie wyczyścić całość.
Awatar użytkownika
By MrJacek
#1105624
emes pisze:
Scirocco pisze:teraz to nawet zaczęło lekko coś syczek przy wciskaniu przycisku, oczywiście odgłos wydobywa się z miejsca łączenia przycisku z aku. Po rozkręceniu aku jest zimne, przycisk gorący.


Prąd leci łukiem i przycisk robi jako opornik. Rozkręcić i dokładnie wyczyścić całość.


Już na PW ggadamy ;)
Awatar użytkownika
By Scirocco
#1105731
Powód prosty w przycisku było troszkę wody, stąd zwarcie, w sumie dobrze że go rozkręciłem bo było tam też trochę opiłków, poczyściłem wszystko i działa rewelacyjnie, zaraz zalewam i pierwsza chmura na JMG22 pójdzie z Workerem w parze :D

Edytka:

Pięknie "pali" , 0,6 łoma - jeden knot i jest super, ciekawe co będzie przy dwóch ^^ ale to dopiero na nowym aku będę testował jak przyjdzie, narazie to :beer: i :cygaro:

Edycja 2:

Cholera, no nadal się przycisk grzeje, raz pali ładnie, następny buch słabnie, grzeje przycisk, nie wiem ocb :/ Jutro jeszcze na to luknę.
Awatar użytkownika
By emes
#1105934
Scirocco pisze:Cholera, no nadal się przycisk grzeje, raz pali ładnie, następny buch słabnie, grzeje przycisk, nie wiem ocb :/ Jutro jeszcze na to luknę.


Jak wciskasz mocniej to jest dobrze, a jak użyjesz mniejszej siły to zaczyna się grzać? "Podklej" jakiś magnes neodymowy do minusa baterii, bo widocznie brakuje jej kilku dziesiątych milimetra do dobrego styku, zmień ogniwo na dłuższe lub wydłuż delikatnie pin plusowy w parowniku co spowoduje obniżenie pinu w modzie i zarazem wydłużenie baterii :) Oczywiście mowa o dosłownie dziesiątych częściach milimetra.
Awatar użytkownika
By daras25
#1105948
Może to wina kiepskiej baterii ?

Tapa
Awatar użytkownika
By Scirocco
#1105955
To chyba była wina izolatora w przycisku, był za wysoki, troszkę go zeszlifowałem za poradą którą dostałem na PW (btw dzięki ^) i o dziwo teraz już wapuje od godziny nic się nie grzeje a chmurki idą takie jak powinny być czyli zawaliste :D Potestuje jeszcze, ale wydaje mi się że jest już ok.

Tak przy okazji to JMG22 miodzio parowniczek z Workerem w tubie 18650 prezentuje się obłędnie. Naprawdę zajebista robota.
Awatar użytkownika
By Satoh
#1109537
Witam.
Mam takie pytanko.
Kupiłem przez forum używanego JM22 i mam probem od pierwszej sekundy.
Przy próbie zakręcenia blokady odkręca sie cały spód mimo, że pierścień jest luźny.
Ten czarny element rusza sie bez oporu i samo wkręcenie śruby jest problematyczne bo sprężyna wypycha tą tuleje (nie wiem jak to sie nazywa - to czarne :D )
Po skręceniu co wymaga kombinacji guzik kręci sie na wszystkie strony i bardzo łatwo wykręca.

Jest na to jakiś sposób?
Pytam bo mam te regulaminowe 48h a nie widzi mi sie kupowanie nowego przycisku do używanego moda.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
By bezi2
#1109549
Daj kawałek gumki recepturki 2-3 mm w spód otworku na śrubkę pinu minus.

Taptalknięte paluchami z szumofona.
Awatar użytkownika
By MrJacek
#1109565
Satoh pisze:Witam.
Mam takie pytanko.
Kupiłem przez forum używanego JM22 i mam probem od pierwszej sekundy.
Przy próbie zakręcenia blokady odkręca sie cały spód mimo, że pierścień jest luźny.
Ten czarny element rusza sie bez oporu i samo wkręcenie śruby jest problematyczne bo sprężyna wypycha tą tuleje (nie wiem jak to sie nazywa - to czarne :D )
Po skręceniu co wymaga kombinacji guzik kręci sie na wszystkie strony i bardzo łatwo wykręca.

Jest na to jakiś sposób?
Pytam bo mam te regulaminowe 48h a nie widzi mi sie kupowanie nowego przycisku do używanego moda.

Pozdrawiam.


To czarne coś (izolator :mrgreen: ) mozesz śmiało wkleić w tuleję przycisku.
Awatar użytkownika
By Satoh
#1109622
MrJacek pisze:
Satoh pisze:Witam.
Mam takie pytanko.
Kupiłem przez forum używanego JM22 i mam probem od pierwszej sekundy.
Przy próbie zakręcenia blokady odkręca sie cały spód mimo, że pierścień jest luźny.
Ten czarny element rusza sie bez oporu i samo wkręcenie śruby jest problematyczne bo sprężyna wypycha tą tuleje (nie wiem jak to sie nazywa - to czarne :D )
Po skręceniu co wymaga kombinacji guzik kręci sie na wszystkie strony i bardzo łatwo wykręca.

Jest na to jakiś sposób?
Pytam bo mam te regulaminowe 48h a nie widzi mi sie kupowanie nowego przycisku do używanego moda.

Pozdrawiam.


To czarne coś (izolator :mrgreen: ) mozesz śmiało wkleić w tuleję przycisku.


:D

Dzięki wielkie.
tak z ciekawości z jakiego materiału jest ten izolator?
Jak się będzie znowu ruszał to poprostu bym gdzieś na wymiar dorobił.


***********
Edit.

No więc udało się izolator zamocować natomiast teraz mam kolejną sprawę ale nie wiem czy to tak ma być czy dalej mam szukać problemu.
Mianowicie mam wrażenie, że wolniej rozgrzewa grzałki niż mój klon nemesisa oraz gp papsa. Na 1.2ohm dual coilu chmura jest mniejsza i chłodniejsza.
Wyczyściłem styki jeszcze raz, dopasowałem wszystko i dalej tak jest.

Jakiś pomysł?

PS. bateria jest nówka EFEST więc to nie jest przyczyną.
Awatar użytkownika
By Haze
#1109794
Satoh pisze:...Mianowicie mam wrażenie, że wolniej rozgrzewa grzałki niż mój klon nemesisa oraz gp papsa...

Porównujesz na tej samej batce? Bo tylko wtedy porównanie ma sens... Jeśli tak, to trafiłeś na sztukę, która akurat ma większe straty napięcia niż chińszczyzna i musisz kręcić grzałki o trochę niższej rezystancji.
Awatar użytkownika
By Satoh
#1109807
Haze pisze:
Satoh pisze:...Mianowicie mam wrażenie, że wolniej rozgrzewa grzałki niż mój klon nemesisa oraz gp papsa...

Porównujesz na tej samej batce? Bo tylko wtedy porównanie ma sens... Jeśli tak, to trafiłeś na sztukę, która akurat ma większe straty napięcia niż chińszczyzna i musisz kręcić grzałki o trochę niższej rezystancji.


Tak, ten sam dripper i ta sama bateria.

Porówując to JM22 na 1.2ohm jest troche podobny do nemka na 1.5
Moim zdaniem spora różnica.

No nic. Poużywam go tydzień dwa i zobacze co dalej.

Dzięki za pomoc.
By dorjak72
#1109835
Do większych spadków trzeba się przyzwyczaić. Poużywaj JM22 dłużej a klona nemka wywalisz do kosza tam gdzie jego miejsce albo sprzedasz.
Awatar użytkownika
By Satoh
#1109993
dorjak72 pisze:Do większych spadków trzeba się przyzwyczaić. Poużywaj JM22 dłużej a klona nemka wywalisz do kosza tam gdzie jego miejsce albo sprzedasz.


Zmieniłem micro coila na 0.8ohm i juz fajnie śmiga :)
Zostaje na dłużej :mrgreen: :D *BOR*
Awatar użytkownika
By bezi2
#1110002
@Satoh - tak przy okazji - mam 3go Jm22 z bazarku - na dzień dobry straty w wys. 0.5 v po przepolerowaniu styków pin plus paperkiem 1200 poprawa o 0.15 v do tego potraktowanie wszystkich gwintów (szczególnie przycisu) kontakt s a następnie ernesto + polera pinu minus poprawka o kolejne 0.15v więc straty są ale można je zmniejszyć nawet o połowę.

Taptalknięte paluchami z szumofona.
Awatar użytkownika
By Satoh
#1110003
bezi2 pisze:@Satoh - tak przy okazji - mam 3go Jm22 z bazarku - na dzień dobry straty w wys. 0.5 v po przepolerowaniu styków pin plus paperkiem 1200 poprawa o 0.15 v do tego potraktowanie wszystkich gwintów (szczególnie przycisu) kontakt s a następnie ernesto + polera pinu minus poprawka o kolejne 0.15v więc straty są ale można je zmniejszyć nawet o połowę.

Taptalknięte paluchami z szumofona.


Dzięki wielkie. Piny juz po polerce natomiast mam zagwozdke bo czytam ten wątek i patrząc na zdjęcia zdałem sobie sprawę ze w mojej tubie (18500) nie ma otworu wentylacyjnego wiec sie teraz zastanawiam czy ten model tak ma czy to jakis klon. Nie lubię kupować używanych rzeczy :? :cry:
By user
#1110008
dorjak72 pisze:Do większych spadków trzeba się przyzwyczaić. Poużywaj JM22 dłużej a klona nemka wywalisz do kosza tam gdzie jego miejsce albo sprzedasz.

Bzdury piszesz i sugerujesz kolego.
Daj juz spokój nemkowi. Teraz to JM22 jest the Best? Nie hektor?
:palm2

Oczywiście nie mam nic do JM22 chodzi mi tylko o Twoje fanboystwo i krucjaty.
Tapnięte Lenofonicznie :yoda
Awatar użytkownika
By bezi2
#1110028
@Satoh ja też mam jedną tubę bez dziurki :) a na pewno jest orżinalna.

No i jak po wyczyszczeniu lepej śmiga ?

Co do klonów to z tego co się oriętuję robił tylko FT z ss 1na wersja - głowica z nacięciami, brasiany pierścień blokady, otwór bezpieczeństwa skopiowany, przycisk v1 z prawym gwintem, izolator w głowicy biały.
Taptalknięte paluchami z szumofona.
By dyrets
#1110341
reed pisze:
dorjak72 pisze:Do większych spadków trzeba się przyzwyczaić. Poużywaj JM22 dłużej a klona nemka wywalisz do kosza tam gdzie jego miejsce albo sprzedasz.

Bzdury piszesz i sugerujesz kolego.
Daj juz spokój nemkowi. Teraz to JM22 jest the Best? Nie hektor?
:palm2

Oczywiście nie mam nic do JM22 chodzi mi tylko o Twoje fanboystwo i krucjaty.
Tapnięte Lenofonicznie :yoda

Myślę że chodzi o sprawiedliwość.
Jeżeli rozpatrujemy kwestie Jakość wykonania-cena to hektor bije na głowę wszystkie klony w podobnych pieniążkach a nawet droższe ( co cały czas na forum nie jest uznawane)
Jeżeli wchodzimy w pułap troszkę wyższy to jm nie ma konkurencji. Ma spadki napięcia Do których rzeczywiście trzeba się przyzwyczaić ( np. zmieniając setup). Ja popieram kolegę dorjak bo pisze prawdę. Nie można za to się czepiać. Kolega który kupił jm był w małym szoku i trzeba mu wytłumaczyć że to jest normalna sprawa. Ja jak kupiłem pierwszego jm też byłem w szoku i nawet pytałem Mr Jacka czy to normalne. Wic reed przestań uprawiać fanboystwo klona nemesisa i nie pchaj zaczynających ludzi na minę.

A teraz merytorycznie.
Jak dla mnie spadki w jm są zaletą, bo przy dobrym setupie wapuje się bardzo dobrze i nie mam drastycznych różnic przy świeżo naładowanym aku.
By user
#1110765
Spadki zaletą?
No to wysiadam i kończę.
:palm2
Fanboy klona nemka?
EOT :palm


Tapnięte Lenofonicznie :yoda
By esdoen
#1110776
U mnie na JM16 dość szybko spadki się pojawiły, ale faktycznie polerka pinów + pasta odrobinę poprawiło sprawę.

Wydaje mi się, że spora strata jest u mnie na tym regulowanym pinie (śrubka + nakrętka) - jeśli zastąpić by go jedną śrubką, spiłowaną do odpowiedniej długości, IMHO wyniki by się poprawiły mocno.
Awatar użytkownika
By WojtaZ
#1128601
Mam problem z workerem 22, przycisk się nagrzewa oraz na jego pinie powstaje ciemny nalot (warstwa metalu zostaje przypalona) który prowadzi do zaprzestania działania przycisku. Jeśli go spiłuje to znów działa jak należy, jak sobie z tym poradzić? Korzystam z różnych baterii, są to nowe batki różnych producentów, nie sądzę, żeby wina leżała po ich stronie.

Sprawa rozwiązana z pomocą MrJacka.
Awatar użytkownika
By G!zmo
#1198736
Mam pytanie czy Worker 22 jest dostępny tylko z przyciskiem recessed? Ponieważ byłbym zainteresowany kupnem ale nie bardzo mam przekonanie co do przycisku i stad moje pytanie czy jest on dostępny z poprzednią wersją przycisku.

Bardzo bym prosił również osoby które używają ver. z przyciskiem resessed jak to się sprawuje i czy jest wygodne.

Z góry dziekuje.
Awatar użytkownika
By aszer
#1198783
G!zmo pisze:Mam pytanie czy Worker 22 jest dostępny tylko z przyciskiem recessed? Ponieważ byłbym zainteresowany kupnem ale nie bardzo mam przekonanie co do przycisku i stad moje pytanie czy jest on dostępny z poprzednią wersją przycisku.

Bardzo bym prosił również osoby które używają ver. z przyciskiem resessed jak to się sprawuje i czy jest wygodne.

Z góry dziekuje.

Ja używałem jednego i drugiego i nie mam żadnych zastrzeżeń do przycisku ver.2 naprawdę godny polecenia i uważam że lepszy niż jego poprzednik.
Oczywiście to tylko moje zdanie.
Awatar użytkownika
By G!zmo
#1198821
aszer pisze:
G!zmo pisze:Mam pytanie czy Worker 22 jest dostępny tylko z przyciskiem recessed? Ponieważ byłbym zainteresowany kupnem ale nie bardzo mam przekonanie co do przycisku i stad moje pytanie czy jest on dostępny z poprzednią wersją przycisku.

Bardzo bym prosił również osoby które używają ver. z przyciskiem resessed jak to się sprawuje i czy jest wygodne.

Z góry dziekuje.

Ja używałem jednego i drugiego i nie mam żadnych zastrzeżeń do przycisku ver.2 naprawdę godny polecenia i uważam że lepszy niż jego poprzednik.
Oczywiście to tylko moje zdanie.


Generalnie chodzi mi o to czy naciskanie przycisku nie jest uciążliwe w związku z tym iż jest on "schowany". Uzywam obecnie Nemesisa i Magneto od SmokTech i oba mają przyciski "wystające" i stad moje obawy iż przycisk receseed moze sprawiać mi problem w codziennym użytkowaniu.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2014, 16:09 przez G!zmo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By aszer
#1198822
W ogóle nie sprawia kłopotu tak samo jak w innych tego typu przyciskach np.Paps
Awatar użytkownika
By gucioxxl
#1198830
G!zmo pisze:Generalnie chodzi mi o to czy naciskanie przycisku nie jest uciążliwe w związku z tym iż jest on "schowany". Uzywam obecnie Nemesisa i Magneto od SmokTech i oba mają przyciski "wystające" i stad moje obawy iż przycisk resseed moze sprawiać mi problem w codziennym użytkowaniu.


Jeżeli korzystasz do załączania zasilania końcówkę palców to nie ma problemu, a jeżeli używasz dalszą część palca to już jest problem z załączeniem.
Awatar użytkownika
By G!zmo
#1198838
No właśnie używam dalszej części palca nie końcówki wciskając przycisk. No cóż poczekam na Jacka może gdzieś znajdzie się jeszcze wersja ze starym przyciskiem :) Ponieważ nie chciał bym kupić moda i za chwile go sprzedać ponieważ będzie uciążliwe wciskanie przycisku.
Awatar użytkownika
By gucioxxl
#1198857
G!zmo pisze:ponieważ będzie uciążliwe wciskanie przycisku.


Zapewne jest to kwestia przyzwyczajenia się, w jaki sposób załączasz zasilanie :D
Awatar użytkownika
By gaijin
#1208267
Mam pytanie dotyczące izolatora pinu plus w głowicy JM22. Czy on jest tam na wcisk czy też wkręcony ? Przyszedł do mnie właśnie śliczny pin plus od GP Paps i muszę zdjąć oryginalny izolator aby go podmienić.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2014, 19:34 przez gaijin, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By olasinho8
#1210169
Hej, zastanawiam się czy kupić JM22 w Carbonie na 18650, numer seryjny 407, czyli późniejsza seria. Boje się kilku rzeczy - otwory wentylacyjne - jest tylko jeden w top capie, który po zamontowaniu atomizera jest zasłaniany.. Druga sprawa to 'prąd lecący łukiem'..
Co o tym myślicie ?Modzik mi się bardzo podoba, ale podchodzę do tego z delikatnym sceptycyzmem. Będę wapował tylko na RDA, grzałki o oporności 0.2-0.5 ohma.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By MrJacek
#1210174
Otwór wentylacyjny jest w przycisku
Awatar użytkownika
By olasinho8
#1210177
Nie chcę wyjść na idiotę, ale oglądałem recenzję Todda na temat Big Workera w Carbonie i mówił, że z wentylacją słabo.Przycisk w JM22 jest ten sam tylko z mniejszym fi. jeśli się nie mylę. Mod mi się cholernie podoba, ale delikatnie się boję..

EDYTA : Czy ktoś mierzył spadki przy opornościach niższych niż 0.5 ohma ?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By MrJacek
#1210181
Todd miał całkiem inny przycisk, od dawna w każdym czy dużym czy małym jest otwór wentylacyjny.


Awatar użytkownika
By donjohn
#1210182
Jacenty ebnij durszlak na przycisku to będzie dopiero wentylacja :lol:
Awatar użytkownika
By olasinho8
#1210183
Okej, rozwiałeś moje wszelkie wątpliwości :)
Jacku, sprawdź pw proszę.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc !
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
Co robię nie tak?

Witam wszystkich, mam pewien problem. Wapuje od ok[…]

Co jakiś czas powraca temat o tym jaka jest data p[…]

Licznik pokazał dziś 3000 dni!

To ponad 8 lat. Wapuję nieprzerwanie, tylko nikoty[…]

Witam. Mam problem z odkręceniem atomizera od box[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.