EPF
Akumulatory stosowane w e-papierosach.
Awatar użytkownika
By Marco
#1257074
Że tak powiem, kotlet z mikrofali. Postanowiłem zakupić klona, ponieważ po przygodzie z Teamone+Did powiedziałem sobie, że nigdy więcej nie kupię wersji od właściciela i tak się stało. Dzisiaj dotarł do mnie JM22 z FT i mam problem, może z niewiedzy lub z uszkodzenia przedmiotu?

Mianowicie... Nie mogę spasować baterii. Dobre :shock: .






Inne bateria? Posiadam standard bez płaskiego czubka. Dokręca góra, dół i nic.




Druga sprawa, wyskoczyła mi sprężynka. Czy są wszystkie części? nic nie widziałem, żeby wyleciało, ale dla pewności zapytam.





Macie jakieś rozwiązanie głównego problemu? Dostanę te części lub jest ktoś, kto je wykona na zamówienie?








Awatar użytkownika
By Marco
#1271666
Macie jakieś pomysły co do śrubek? Górną można skrócić, nie ma problemu (problem ile), a dolna? Podobno to m6 - nakrętka, ale gorzej z górą śruby. Idzie takie coś dostać lub ktoś robi na zamówienie?


Awatar użytkownika
By Marco
#1271687
erbis pisze:http://pbialy.pl/sklep/produkty/wkrety_din84_mosiadz.php


Dobrze, kurde. Tylko jest jedna rzecz. M6 x ?

I czy to na 100 % m6, tak sprawdziłem w markecie :mrgreen:
Awatar użytkownika
By erbis
#1271759
Marco pisze:Tylko jest jedna rzecz. M6 x ?

Najkrótsze to M6x50 - i tak będziesz musiał je dociąć.
Awatar użytkownika
By mariogd
#1271946
Marco pisze:Macie jakieś pomysły co do śrubek? Górną można skrócić, nie ma problemu (problem ile), a dolna? Podobno to m6 - nakrętka, ale gorzej z górą śruby. Idzie takie coś dostać lub ktoś robi na zamówienie?


Napisz do tego kolegi,toczy na zamówienie member19428.html
By michal0118
#1300530
Siema, zakładam nowy wątek ponieważ to co znalazłem nie rozwiązało mojego problemu. Jeżeli przeoczyłem jakiś wątek to z góry dziękuję za przekierowanie mnie. Używam klona JM22 z Erlkonigin'em (oczywiście również klonem). Problem polega na tym że grzeje mi się przycisk w klonie. Wymieniłem już górny dwuczęściowy pin (gwint + nakrętka) na jednoczęściową śrubkę. Górny i dolny pin dałem tokarzowi który idealnie wyrównał mi wszystkie 3 powierzchnie mosiężne (górną od strony pinu i atomizera, dolną od strony pinu), wszystko idealnie wyczyściłem, sprawdziłem atomizer na na modzie mechanicznym (śmigał lepiej) a przycisk dalej się grzeje. Słyszałem że jest jakaś pasta która daje lepsze przewodzenie, ale słyszałem również że Ch... to daje i brudzi się całe wnętrze moda oraz ręce, także ta opcja odpada. Nie wiem co więcej mogę zrobić. Przecież to jest mechanik, wszystko powinno śmigać bez problemu... Zrobiłem to co uważałem że pomoże, nie pomogło, ma ktoś jakieś inne pomysły gdzie może leżeć przyczyna?
Z góry dziękuję za odpowiedź! :wink:
Awatar użytkownika
By saradonin
#1300543
  1. Pasta nie daje lepszego przewodzenia, pasta zabezpiecza przed korozją i zmniejsza tarcie.
  2. Tak to jest mechanik, i tak wszystko powinno działać bez problemu ... o ile nie jest wykonany nagannie.
  3. Przyczyna? G*wno nie mod. Możesz nosić dalej do tokarzy, ale wiesz jak mawiają w krajach anglosaskich "Try as you might, but you can't polish a turd".


Pozwoliłem sobie przyciąć i przenieść :)

Th
By michal0118
#1300740
saradonin pisze:
  1. Pasta nie daje lepszego przewodzenia, pasta zabezpiecza przed korozją i zmniejsza tarcie.
  2. Tak to jest mechanik, i tak wszystko powinno działać bez problemu ... o ile nie jest wykonany nagannie.
  3. Przyczyna? G*wno nie mod. Możesz nosić dalej do tokarzy, ale wiesz jak mawiają w krajach anglosaskich "Try as you might, but you can't polish a turd".


Pozwoliłem sobie przyciąć i przenieść :)

Th



Dzięki wielkie za przeniesienie, jestem nowy na forum:) Co masz na myśli mówiąc o ile nie jest wykonany nagannie? Wszystkie styki między pinami są idealne, a obudowa to przecież to zwykła rura (wiem że prąd na nią przechodzi ale czy to ma znaczenie, oryginał też jest metalowy...)? Piny są mosiężne, mam srebrne kupić:D? Jakoś inny korzystają z klonów i nie mają takich problemów, mają za to inne ;P Jakiś czas temu wyczytałem żeby wypchnąć dolny pin, zrobiłem to przy użyciu uszczelki. Jest lepiej ale grzeje się dalej. Obejrzałem dzisiaj ten filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=qqBTiXStVWc
gość proponuje microcoila...to robi różnice czy to jest uszczelka czy drut? czy chodzi o to że te drut daje dodatkową oporność?
Awatar użytkownika
By saradonin
#1300757
michal0118 pisze:[...]Co masz na myśli mówiąc o ile nie jest wykonany nagannie? [...]
Mam na myśli zbyt wysokie wartości tolerancji wymiarów czy koncentryczności np. zbyt duże luzy pomiędzy trzpieniem a oprawą przycisku mogą powodować: a) w przypadku sprężynki - prąd jest leniwy i idzie tam gdzie ma najmniejszy opór, jeśli rezystancja przejścia pomiędzy tymi elementami jest większa niż rezystancja na sprężynce, to sprężynka zrobi za grzałkę = przycisk się grzeje; b) w przypadku magnesów - brak styku = brak zamknięcia obwodu = nie działa ... lub bardzo mała powierzchnia styku = przycisk się grzeje.

PS. Piny mosiężne nie są złe, wymagają tylko okresowego czyszczenia.
PPS. Dziwny ten myk z YT, może to i ma sens przy dużych luzach na gwincie łączącym pin/śrubę przycisku z przyciskiem, nie sprawdzałem, nie miałem takiej potrzeby; lepszy byłby drut nieoporowy (np. miedziany) niż kolejna potencjalna grzałka.
By michal0118
#1300797
Rozumiem, dzięki. Czyli nic tak na prawdę nie mogę poradzić. Wydawało mi się że mój klon jest ok, nie miałem z nim żadnego innego problemu tzn. tak gwinty są trochę zbyt luźne, zgubiłem nakrętkę (mimo że pod wpływem % obiecałem sobie że nie będę tego ruszać ;P ) to wymieniłem to na śrubę jednoczęściową i tyle... Tylko te cholerne grzanie. Na szczęście nie grzeje się tak że wezmę trzy buchy i mam parzenie, muszę trochę pomęczyć moda żeby zaczął się grzać. Właśnie zrobiłem trik z drutem. Nie miałem miedzianego (opisywali to również ludzie w komentarzach pod tym filmem) więc użyłem Kanthala D 0.3 10 zwojów, w atomizerze mam 0.4 8 zwojów. Autor filmu pisał w komentarzach że oporność drutu w użytego do włożenia do przycisku musi być wyższa. No to jest, nie dużo ale jest, zobaczymy czy to pomoże...

-- [scalono] 11 lut 2015, 07:46 --

nie pomogło ;P może kanthal 0,3 to za dużo, albo trzeba użyć miedzianego tak jak mówiłeś...
Awatar użytkownika
By Marco
#1323938
Problem opisywany wcześniej sam się rozwiązał. Wszystkie śrubki, śrubeczki, gwinty idealnie spasowane są z aku AWT (żółte z GW). W moim przypadku są to 18500, nic nie trzeba piłować i wymyślać - tak w nawiasie, jeżeli ktoś zakupi z FT.
Poszukiwany wyjątkowy parowniczek.

Hejo kochani, Przez lata korzystania z EIN przez […]

Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.