EPF
Akumulatory stosowane w e-papierosach.
Awatar użytkownika
By MarioBernatti
#937345
Mój dobrze dział, lepiej niż nemek
Może źle trafiłeś ?
By guzikmen
#943809
Witam, mam pewien problem. Jak zakręcę pierścień blokujący i chcę go odkręcić to odkręca mi się cały cap. Dość mocno denerwujące....Co zrobić, żeby się tak nie scalało?
Awatar użytkownika
By ciopik
#943832
Niw blokować tak mocno :-)
To nie żart, pierścień blokujacy ma ograniczyć skok przycisku aby nie było kontaktu i noe musi byc mocno skręcony

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By milczacy
#943904
wytnij sobie jak ja, coś ala podkładkę z grubszej folii (ja użyłem okładkę do zeszytu - taką foliową) i wsadź pod nakrętkę blokady od strony tuby. Nie będzie się nakrętka "kleiła". Miałem ten sam problem, i to rozwiązanie się sprawdza. Podkładki nei widać, a "robi robote" ;)
Pozdrawiam, Andrzej
Awatar użytkownika
By sthEn
#954264
Obrazek

Klon po pierwszym opalaniu :) Jeszcze GbB do opalenia, ale pierwsza próba mi nie wyszła i się fioletowy zrobił ;>
Awatar użytkownika
By sthEn
#954549



Druga próba już bardziej udana :)

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
By walczuś
#954793
sthEn pisze:


Druga próba już bardziej udana :)

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka


Wygląda świetnie. Dużo z tym zabawy??


Wystukane na Tapatalk.
Awatar użytkownika
By sthEn
#954807
10 minut pod palnikiem gazowym z allegro za 30zł :D
By walczuś
#954814
sthEn pisze:10 minut pod palnikiem gazowym z allegro za 30zł :D


Thx. To bedzie trzeba przetestowac jak mi sie znudzi ss :)


Wystukane na Tapatalk.
Awatar użytkownika
By MarioBernatti
#954817
Lut lampa też sie nada ?

W środku płomienia, na końcu, w oddaleniu ?

Jak skopie to mogę opaleniznę zeszlifować ?

Porobie testy na nieużywanej 500'tce
Awatar użytkownika
By jajo
#954997
Dzisiaj już pokonałem ten przycisk. Wkurzał mnie niemiłosiernie. Nowa sprężyna to pół sukcesu. Nie włącza się pionowo ale buja na boki. Zmierzyłem otwór i trzpień przycisku i wyszło 0,2mm luzu. Tutaj super efekt dała blaszka mosiężna 0,075mm. Paseczek blaszki wkładamy w przycisk tak by po całym obwodzie była w korpusie przycisku, nowa sprężyna, wszystko przesmarowane Ensto, a w gwint przycisku (ten na śrubkę wkładam 3 milimetrowy rant rękawiczki lateksowej). Skręcając guma nie pozwala odkręcać się śrubce, wszystko chodzi idealnie i nie stoi już krzywo na stole.
Działa toto po prostu świetnie.
Teraz mam idealny komplet z FT. Co prawda z Kraken różni się wykończeniem, ale paruje jak smok i działa w końcu jak trzeba.
Awatar użytkownika
By hortex
#984017
Mam problem ze swoim JM22 z FT. Otóż zaczęło mi iskrzyć przy przycisku. Jako że przycisk się odkręcał na 1/3 gwintu dałem taśmę do izolacji rur z gazem. Działa wyśmienicie nic się nie odkręca. Przycisk nie jest przykręcony do końca bo lubię duży skok. I teraz miedzy nakrętką (tą która się obraca aby przycisk się nie włączył) a przyciskiem pojawiają się iskierki.Widać je i słychać, i to dosyć często. Dodatkowo nieraz jak przycisk jest wciśnięty to grzałka nie zawsze się załącza. Jak polecacie to naprawić?
Awatar użytkownika
By Wąski
#984221
Taśmę dawałeś na gwint?! Kruca bomba... to jak ma ten prąd płynąć?! :evil:
Wywal taśmę, wyczyść gwinty, posmaruj kropelką pasty stykowej i przestanie iskrzyć. :beer:
Awatar użytkownika
By hortex
#984464
na 1/3 gwintu czyli 2/3 jest odsłonięte i ma kontakt z przyciskiem (stopką). To powiedzcie mi jak mam zabezpieczyć żeby nie odkręcała się ta śrubka ?
Awatar użytkownika
By venom_666
#984474
Nie bardzo kumam co ma odkręcanie przycisku na skok.
Skok jest stały w tym klonie, a wykręcanie srubki powoduje tylko tyle że dalej przycisk odstaje.
Chyba ze miedzy przycisk a baterie dasz jakiś dystans, albo spilujesz leb śruby na cieńszy...

Patatajkiem z cegłofonu
Awatar użytkownika
By hortex
#984823
W sensie że jak śrubka nie jest dokręcona na do końca to
1.Odległość przycisku a nakrętką zabezpieczającą jest większa.
2.Łeb śruby bardziej się wysuwa gdy trzymamy osobno nakrętkę.

Ale , jak zrobić aby śrubka którą wkręcamy do przycisku (stopki) nie odkręcała się ponieważ przy zakręcaciu nakrętki i ogolnei przy uzywaniu moda przycisk (stopka) kręci się w kółko co powoduje odkręcanie się śruby i nieraz się zdażyło że się cała odkręciła i wyskoczyła stopka wraz ze sprężynką.
Awatar użytkownika
By DrZibior
#984832
Mosiężna śrubki m6 przycieta na odpowiadającą Tobie długość i wkrecona na max ... i nie będzie się odkręcić.
Ja tak skrucilem skok przycisku.
Niestety lebki takich śrubek są większe niż średnica dziury w przycisku i trzeba ją odpowiednio zeszlifowac i podpiąć do wymaganej długości.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By venom_666
#984859
Śrubka nie wysunie sie dalej niż do "dupki" baterii ;) kombinacje tylko z długością nic nie zmienia :)

Patatajkiem z cegłofonu
Awatar użytkownika
By hortex
#984960
Dzizys , dalej nie rozumiecie. Kręcąc samą stopką powoduje się to że jednocześnie obraca się śrubka c'nie ? Nawet jak przykręca na MAXA tą śrubkę to i tak jest luz na gwincie i jak sobie będę kręcił tym przyciskiem do którego wchodzi gwint to po pewnym czasie spowoduje to że śrubka się odkręci ponieważ sprężyna wywiera nacisk i dzięki sile tarcia , spód łba śruby trze o tą gumę i dlatego się odkręca. I teraz jak założyłem na 1/3 gwintu tej taśmy to śruba wkręca się z oporem i trzeba użyć nieco siły żeby ją odkręcić lub wkręcić także kręcenie przyciskiem nie powoduje odkręcania się śruby ponieważ siła tarcia spodu łba śruby jest mniejsza aby pokonać siłę którą trzeba użyć aby odkręcić śrubę. Jedyne wyjście z tej sytuacji to trzeba zwiększyć średnicę śruby (nie łba) o 0.1mm aby wchodziła ciężej do gwintu, czyli:
1.Kupić śrubkę która jest o te 0.1 mm grubsza
2.Podłożyć coś na gwint aby zwiększyć średnicę śruby aby ta wchodziła ciężej.

Wybrałem punkt 2 to twierdzicie że mi bateria wybuchnie.

Jeśli dalej nie załapaliście o co mi biega to wam gifa zaraz zrobię.
Awatar użytkownika
By Wąski
#985011
Sliwa, przesadzasz.
Kolega ma problem z chińskimi zbyt luźnymi gwintami i tyle.

Hortex, ten gwint musi mieć dobry styk z dupką. Nie podkładaj żadnych taśm.
Z tego co zrozumiałem śruba ma rozchełstany gwint i nie daje się pewnie dokręcić. Ja to bym wziął pocynował lutownicą ten gwint w śrubie (mosiądz łatwo pocynować), najpierw cienko, jak dalej będzie latać to grubiej. Jak nie umiesz lutować, poproś jakiegoś kolegę elektronika.
Będzie pan zadowolony...

Loozik panowie! *PIWKO*
Awatar użytkownika
By hortex
#985014
Cyną mówisz? hmmm.. to jest jakaś opcja. Nie pomyślałem o cynie, bardziej o sreberku (folia z glinu do kanapek)
Awatar użytkownika
By hortex
#985046
nie będę nic kupował, szkoda mi pieniędzy na jakaś pierdółkę. Jak to cyna jest miękka? O_o , chyba po podgrzaniu się robi "płynna" ale w normalnej postaci przecież to twarde, palcami jej nie zgnieciesz przecież.
Awatar użytkownika
By Wąski
#985070
Miękka to pojęcie względne. Miękka w porównaniu do stali. Weź młotek i poklep z dziesięc razy w drut stalowy, a potem to samo zrób z drutem z cyny.
Trwałość takiej naprawy będzie mała, ale tego gwintu nie będziesz chyba rozkręcał częściej niż raz do roku... :kulam
Jak się po dziesięciu latach (dziesięc wykręceń) rozchełsta, to weźmiesz lutownicę zrobisz to jeszcze raz... i jeszcze raz... i jeszcze raz... :kulam
Awatar użytkownika
By venom_666
#985118
trochę posprzątałem...
Za następne osobiste "wycieczki" będą wysokie nagrody...
Dziękuję za uwagę.
Awatar użytkownika
By hortex
#985509
venom_666 dziękuje.

Wąski , w sensie chodzi Ci o to abym kapkę cyny porostu dał na gwint? Lutować umiem ale chce się upewnić czy do końca zrozumiałem to co miałeś na myśli. Jutro spróbuję to ogarnąć. Dzisiaj idę spać już. Najwyżej bateria mi wybuchnie :lol:
Awatar użytkownika
By venom_666
#985535
nałóż cyny na gwint, dobrze rozgrzej śrubkę i strząśnij jak termometr (uważaj na dywan ;-) )

Zostanie cienka warstewka i spokojnie z oporem wkręcisz w gwint, przy okazji mając dobry styk.
Awatar użytkownika
By QMAK
#985790
Kombinacje widze niezłe. Ja po wymianie sprężyny na magnesy wlozylem papier do przycisku tam gdzie chcecie cyne dawac i nic sie juz nie rozkreca. Dopowiem że toaletowy :)

Wysłane z LENOVO A850
By dawid6l
#988395
Ja od siebie polecam włożyć kawałeczek drutu srebrnego między śrubkę a przycisk, ewentualnie jak jest duży luz to nawinąć go na zwoje. Drut srebrny dobrze się dopasuje, nie będzie dalej niszczył gwintów, świetnie przewodzi prąd i jest tani. Jak przypadkiem będziesz rozbierał przycisk, to przy ponownym składaniu bierzesz następny kawałeczek drutu i skręcasz z powrotem.
Awatar użytkownika
By termi38
#990622
Zna ktoś może rozmiary gwintów (średnica 20 mm)?

-- [scalono] 11 lut 2014, 19:23 --

Zewnętrzny na wyłączniku
Awatar użytkownika
By venom_666
#990722
Tuba/Głowica/Przycisk/Pierścień Blokujący- wszystkie jednakowe 20x1 (przynajmniej w moim klonie z full seta)
Awatar użytkownika
By termi38
#993499
Wkurzony latającym przyciskiem klona z trzema tulejami dziś trochę go przerobiłem.
Wiertarka, szlifierka poszła w ruch i wyszło mi jak na zdjęciu.
Działa idealnie, nic nie lata, nie iskrzy, nie wykręca się, przewodzi w 100%, stoi na biurku pewnie a do tego nie trzeba go blokować wkładając do kieszeni.
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 14 lut 2014, 18:00 przez termi38, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By venom_666
#993572
Z oryginalnych części to chyba tylko sam przycisk Ci został...
Moze ewentualnie pin, bo reszta od innego dawcy??

Patatajkiem z cegłofonu
Awatar użytkownika
By termi38
#993666
Wszystko jest oryginalne.
Tylko pin był potrzebny dłuższy wiec dorobiłem.
Dawcą była nieużywana tuleja z kompletu.
Jak widać jest ucięta tam gdzie był trzeci rowek.
Pomiędzy sprężynę a plastikową tuleję wstawiłem podkładkę stalową
od śruby 8 lekko wypukłą (trzeba było lekko tylko na wiertarce przeszlifować ją papierem ściernym).
Wyłącznik zjechałem po obwodzie do średnicy wewn. tulei.
Sprężyna została ta sama.
By setka
#1014346
Ma ktoś na sprzedaż magnesy do tego klona, jak tak to poproszę o PW.
By sethe
#1026555
Jaką dokładnie długośc ma tuba 18500 (bez głowicy i przycisku).
Awatar użytkownika
By Marco
#1257074
Że tak powiem, kotlet z mikrofali. Postanowiłem zakupić klona, ponieważ po przygodzie z Teamone+Did powiedziałem sobie, że nigdy więcej nie kupię wersji od właściciela i tak się stało. Dzisiaj dotarł do mnie JM22 z FT i mam problem, może z niewiedzy lub z uszkodzenia przedmiotu?

Mianowicie... Nie mogę spasować baterii. Dobre :shock: .






Inne bateria? Posiadam standard bez płaskiego czubka. Dokręca góra, dół i nic.




Druga sprawa, wyskoczyła mi sprężynka. Czy są wszystkie części? nic nie widziałem, żeby wyleciało, ale dla pewności zapytam.





Macie jakieś rozwiązanie głównego problemu? Dostanę te części lub jest ktoś, kto je wykona na zamówienie?








Awatar użytkownika
By Marco
#1271666
Macie jakieś pomysły co do śrubek? Górną można skrócić, nie ma problemu (problem ile), a dolna? Podobno to m6 - nakrętka, ale gorzej z górą śruby. Idzie takie coś dostać lub ktoś robi na zamówienie?


Awatar użytkownika
By Marco
#1271687
erbis pisze:http://pbialy.pl/sklep/produkty/wkrety_din84_mosiadz.php


Dobrze, kurde. Tylko jest jedna rzecz. M6 x ?

I czy to na 100 % m6, tak sprawdziłem w markecie :mrgreen:
Awatar użytkownika
By erbis
#1271759
Marco pisze:Tylko jest jedna rzecz. M6 x ?

Najkrótsze to M6x50 - i tak będziesz musiał je dociąć.
Awatar użytkownika
By mariogd
#1271946
Marco pisze:Macie jakieś pomysły co do śrubek? Górną można skrócić, nie ma problemu (problem ile), a dolna? Podobno to m6 - nakrętka, ale gorzej z górą śruby. Idzie takie coś dostać lub ktoś robi na zamówienie?


Napisz do tego kolegi,toczy na zamówienie member19428.html
By michal0118
#1300530
Siema, zakładam nowy wątek ponieważ to co znalazłem nie rozwiązało mojego problemu. Jeżeli przeoczyłem jakiś wątek to z góry dziękuję za przekierowanie mnie. Używam klona JM22 z Erlkonigin'em (oczywiście również klonem). Problem polega na tym że grzeje mi się przycisk w klonie. Wymieniłem już górny dwuczęściowy pin (gwint + nakrętka) na jednoczęściową śrubkę. Górny i dolny pin dałem tokarzowi który idealnie wyrównał mi wszystkie 3 powierzchnie mosiężne (górną od strony pinu i atomizera, dolną od strony pinu), wszystko idealnie wyczyściłem, sprawdziłem atomizer na na modzie mechanicznym (śmigał lepiej) a przycisk dalej się grzeje. Słyszałem że jest jakaś pasta która daje lepsze przewodzenie, ale słyszałem również że Ch... to daje i brudzi się całe wnętrze moda oraz ręce, także ta opcja odpada. Nie wiem co więcej mogę zrobić. Przecież to jest mechanik, wszystko powinno śmigać bez problemu... Zrobiłem to co uważałem że pomoże, nie pomogło, ma ktoś jakieś inne pomysły gdzie może leżeć przyczyna?
Z góry dziękuję za odpowiedź! :wink:
Awatar użytkownika
By saradonin
#1300543
  1. Pasta nie daje lepszego przewodzenia, pasta zabezpiecza przed korozją i zmniejsza tarcie.
  2. Tak to jest mechanik, i tak wszystko powinno działać bez problemu ... o ile nie jest wykonany nagannie.
  3. Przyczyna? G*wno nie mod. Możesz nosić dalej do tokarzy, ale wiesz jak mawiają w krajach anglosaskich "Try as you might, but you can't polish a turd".


Pozwoliłem sobie przyciąć i przenieść :)

Th
Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.