EPF
Akumulatory stosowane w e-papierosach.
Awatar użytkownika
By QMAK
#919037
Goldi jak zwykle szybki i niezawodny! :beer:
Ciekawy sklepik. Magnesy zamówione. Thx

nie zamówiłeś czasem więcej?? też chce a nie wiem jak kupować na tej stronie bo tam chyba nie ma paypal ;/

Edit: dobra mój błąd jest paypal to zamawiam :)
Awatar użytkownika
By daras25
#919044
QMAK pisze:
Goldi jak zwykle szybki i niezawodny! :beer:
Ciekawy sklepik. Magnesy zamówione. Thx

nie zamówiłeś czasem więcej?? też chce a nie wiem jak kupować na tej stronie bo tam chyba nie ma paypal ;/

Edit: dobra mój błąd jest paypal to zamawiam :)


Mają paypal-a
Awatar użytkownika
By MarioBernatti
#919062
W dx jest tylko paypal

Własnie zamówiłem sobie 10 szt neodymów 1.4 i 2x 18350 po dychu
Do jakiś innych rurek by pasowały 1.4 ?
Awatar użytkownika
By venom_666
#919067
Ma ktos pomysł na spręzynę do niego ??
Oryginalna to porażka, bo załacza nawet przy batce 18350. Dobrze choć że pierścień blokujący chodzi luźniutko i można palcem kręcić...
Awatar użytkownika
By Rolnik
#919145
venom_666 pisze:Ma ktos pomysł na spręzynę do niego ??
Oryginalna to porażka, bo załacza nawet przy batce 18350. Dobrze choć że pierścień blokujący chodzi luźniutko i można palcem kręcić...


pasuje np. bardzo dobrze od klona nemesis z FT i dziala o niebo lepiej

pzdr
By Robert Pila
#919153
Ktos wyzej pisal ze wystarczy rozciagnac tą ktora jest i tez bedzie malyna.
Awatar użytkownika
By Wąski
#919155
MarioBernatti pisze:W dx jest tylko paypal
E... tam... Oprócz PayPala, są wszystkie podstawowe karty płatnicze.

Robert Pila pisze:Ktos wyzej pisal ze wystarczy rozciagnac tą ktora jest i tez bedzie malyna.
Próbowałem - na długiej rurce z ciężkim czajniczkiem siada. Wziąłem więc ciut grubszą sprężynę, końbinerki i wygiąłem stożkową ciut mocniejszą. Do czasu otrzymania magnesów musi wystarczyć. :idea:

PS
Sprężyna musi być stożkowa, by po ściśnięciu zwoje układały się na płasko obok siebie, a nie jeden nad drugim, bo ciasno tam jest i brakuje miejsca na odpowiednio duży skok.
Awatar użytkownika
By ciopik
#919161
Wąski pisze:PS
Sprężyna musi być stożkowa, by po ściśnięciu zwoje układały się na płasko obok siebie, a nie jeden nad drugim, bo ciasno tam jest i brakuje miejsca na odpowiednio duży skok.

to niby jak tam mieszczą się magnesy :lol:
wcale nie jest tak ciasno jak sugerujesz
Awatar użytkownika
By Wąski
#919170
ciopik pisze:to niby jak tam mieszczą się magnesy :lol:
Też mnie to zastanawia. Magnesy mają 1mm grubości... a jak wsadziłem sprężynkę walcową na kilka zwoi, po ściśnięciu miała ze 4mm, to już się nie chciała pomieścić.

-- [scalono] Pt, 29.11.2013 8:39:30 --

Pomierzyłem dokładnie i wyszło że po skręceniu jest 3mm luzu na wszystko.
A więc mamy 2mm na magnesy i zostaje 1mm na milimetrowy skok... :mrgreen:
Awatar użytkownika
By Rolnik
#919188
jak wczoraj wpakowalem magnesy 14x9,5x1 to mialem luzu na przycisku dobre 1,5mm i wsio bzykalo dobrze, jesli chodzi o sprezyne to od nemesis z FT fcale nie byla stozkowa tylko "walcowa" i dziala naprawde superowa, ta stozkowa z tego klona to mozna w tylek wpakowac i tyle nie pomoze zadne naciaganie i inne tuningowanie

pzdr
Awatar użytkownika
By milczacy
#919194
Doczekałem się i ja :)
Ładnie toto wygląda. Dziurki bezpieczeństwa we wszystkich tubach identyczne (może zwolnili chińczycy tą brygadę co po pijaku myliła wiertła ;)).
Bardzo przyjemnie siedzi w ręce, capy licują się ładnie z tubami, gwinty ok - chodzą leciutko (aż za lekko). Ładne wykończenie stali.
Jest to mój pierwszy zakupiony modzik (choć kilkoma już zdążyłem się pobawić), ale jestem bardzo zadowolony z prezentu jaki sobie na imieniny sprawiłem :) Naprawdę zgrabna rurka. Po dopracowaniu jej, będzie miód malina! Bo dopracowania minimalnego wymaga...

Kilka moich "ale" :
Na batkach 18350 z cyckiem, przy wkręconym storm turbne (klon FT), nie skręcę całości do końca, brakuje 1-1,5mm.
Za sugestiami Wąskiego z wcześniejszych postów, zmodyfikowałem pin + baterii - skróciłem wraz z tą radełkowaną nakrętką o jakieś 3 mm, wyregulowałem śrubą do pinu parownika, a nakrętką do cycka baterii i jest lux.

Następna rzecz - sprężyna - to tragedia jest! Rozciągnięcie nic nie daje. Do tego - sama konstrukcja przycisku dosyć (z braku odpowiedniego słowa, i przez wzgląd na kulturę) - niewydajna.
Tu, zdaje się że styk zachodzi bez udziału sprężyny jako przewodnika prądu, poprzez kontakt elementu ruchomego przycisku z tuleją w której ma posuw.
Spoko - tylko luzy toto ma jak ladacznica po ciężkim dniu pracy! Lata przycisk na boki, ociera, chrobocze.
Wszystko poczyściłem IPA, wypolerowałem piny na lusterko, zmieniłem sprężynę na dużo twardszą i dupa... Doprowadza mnie ten włącznik do szału. Załącza losowo, bez powtarzalności.
Może to jednak ja jestem na to za głupi i nie potrafię tego ogarnąć, albo z racji braku większych doświadczeń z przyciskami w doopce, szukam problemów tam gdzie ich nie ma...
Ale włącznik w tym modziku to moim zdaniem największy minus! Jeszcze go rozpracuję ;)....

Trzecia rzecz, która mnie złości - to za duży luz na gwintach. Gwinty chodzą leciutko (i to dobrze), ale mają ciut za duże luzy - o co chodzi: jak nie dokręcę np dolnego capa z przyciskiem do końca (zostawię malutka szczelinę między np przyciskiem a tulejką) - to mogę go przesunąć względem płaszczyzny tulei (na baterie) o jakieś 0,3-0,5 mm (przestaje się licować z tuleją). Dzieje się tak, jak na gwincie jest za duży luz, który się bierze z nieprawidłowych średnic gwintowanych elementów. Po prostu wałek przycisku ma o kilka "setek" za dużo zebranego materiału przed gwintowaniem i w wyniku za małą średnicę względem tulei baterii.
Po mocnym skręceniu elementów jest ok - wszystko się schodzi i licuje, ale jest to feler wpływający na komfort użytkowania i (jak sądzę) na spadki napięcia.
Dlaczego na komfort? - bo jak odkręcę pierścień blokady (odblokuję przycisk) za mocno i "chwyci", to potem, jak chcę ten przycisk zablokować - odkręca mi się cały cap z tulei :)
Po prostu gwinty chodzą tak lekko, że aż....za lekko :mrgreen:

Ok. Czepiam się :beer:
Modzik jest fajny. Jest ładny, prosty, przyjemny, wykonany całkiem nieźle. To było naprawdę dobrze wydane 6 dyszek.
Po delikatnym podpicowaniu, będzie lux.
Awatar użytkownika
By ciopik
#919208
Ja z przyciskiem nie mam takiego problemu, może dlatego że ja mam tego co pokazał się jako pierwszy z pojedynczą tubą, chociaż i tak doszedł do mnie dopiero w tym tygodniu. Przycisk u mnie nie kiwa się a luz ma bardzo mały. Sprężyna chodzi lekko jednak nie załacza samoczynnie moda jak stoi. Pierścień blokujący chodzi płynnie i gładko.
Uważam że jest dobrze zrobiony ale i tak trafi na bazar bo za dużo mi się tego nazbierało, a zaczynam opróżniać szuflady z nie używanego sprzętu który może posłużyć innym
By dethleffs
#919225
@milczący, pisałem o tym problemie z przyciskiem. Nie załącza najlepiej, poradziłem sobie z tym, rozciągając szerszą część sprężyny tak, by ciasno dolegała do ścianek tulei, w której chodzi przycisk. Mam tę wersję z jedną tubą jak @ciopik, więc sprężyna moze być nieco inna.
Kolebanie guziora na boki, też mnie irytowało. Posmarowałem go smarem silikonowym, który jest bardzo gęsty, teraz nie kolebie się na boki, chodzi płynnie (polerka miejsc tarcia) i na oryginalnej sprężynie działa cacy. Stawiam bez blokowania pierscienia i nawet sie nie chwieje, nie mówiąc o załączaniu sie przycisku
Awatar użytkownika
By milczacy
#920320
polerka na mokro papierkiem 2000 elementów "ciernych" przycisku, do tego odrobinka smaru grafitowego. No i nawinięta samodzielnie dosyć miękka sprężyna ze sprężystego drutu nierdzewnego 1,0mm, wsadzona tak, by opierała się wewnątrz frezowania tulei przycisku i napierała na boki (szersza dołem niż gniazdo - wsadzona na wcisk). No i delikatne podniesienie śruby zamykającej obwód, tak, że skok "jałowy" przycisku to mniej niż 1mm.
I przycisk działa teraz 100/100. Małym paluszkiem można operować, załącza w każdej pozycji. Na rurce 18650, z batką i zakręconym i zatankowanym storm turbine clone stoi stabilnie i nie załącza się. Czyli - jednym słowem: przycisk ogarnięty :mrgreen: (a i tak magnesy w planie).
Teraz tylko coś muszę poradzić na luźne gwinty...
Awatar użytkownika
By milczacy
#924029
Nie mogę edytować/scalić. Zatem dopisuję w nowym poście...

Moja modyfikacja przycisku:
- spolerowane wszystkie powierzchnie "pracujące", pociągnięte minimalnie smarem grafitowym.
- nowa sprężyna, nawinięta samodzielnie z drutu nierdzewnego 1,0 mm, rozpierająca się o ścianki tulejki
- podkładka z cienkiej folii wycięta i wstawiona pod nakrętkę blokady (od strony tulei baterii) - nie widać na foto, ale jest ;)
- na dno gwintu w przycisku, wrzuciłem kawałek drucika - co spowodowało podniesienie łebka śrubki zamykającej obwód, a tym samym, skrócenie "jałowego skoku" przycisku.
- palnikiem przepalona nakrętka blokady - to nie jest mosiądz, tylko (jak się zdaje - mosiądzowane/miedziowane) SS. Złota powłoka jest galwanicznie naniesiona. Po przepaleniu zrobiła się grafitowo-tęczowa ;)

Po przeróbkach, przycisk łapie 100/100. Chodzi lekko i bezgłośnie - wręcz "maślanie". Modzik stoi stabilnie na dupce i nie załącza samoczynnie pod własnym ciężarem. Dzięki foliowej podkładce pod między nakrętką blokującą, a "korpusem" przycisku - nakrętka już nie "łapie" przy zbyt mocnym odkręceniu.

Reasumując - da się ten przycisk ogarnąć, by działał naprawdę zadowalająco i wygodnie :)

Fotki:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam, Andrzej
Awatar użytkownika
By sthEn
#933108
Czy konektor do ori JM22 pasuje również do klona? ;)
Awatar użytkownika
By evvlin
#934961
Jak wykręcacie pin+ z izolatora?
W moim egzemplarzu izolator jest chyba zabetonowany razem z pinem.
Jak go ruszyć?
Awatar użytkownika
By Wąski
#934990
Ja to wykręcam w palcach... 8)
Wykręć izolator razem z pinem, to może potem będzie łatwiej. Może wrzuć do gorącej wody, plastik zmięknie i puści. :roll:
Awatar użytkownika
By evvlin
#935151
Ciepła woda poległa na chińskim izolatorze :lol:
Ale jak nie ciepła woda to co?
Awatar użytkownika
By raptofil
#937265
Przycisk w klonie z trzema tulejami to tragedia. Luzy ogromne... mam nadzeje że w wersji z jedną tuleją bedzie lepiej. Myślałem że org. wersja ma luzy, ale to już przesada... Za to w orginale wstawiając magnesy znacznie poprawiło komfort pracy.

Wracając do luzów, przyczyną jest za mocno stoczony włącznik w stosunku do org. Hybrid konektor pasuje do klona, tak samo tuleje od klona pasują do org. przycisku i głowicy.

Wysłane z mojego W910 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By MarioBernatti
#937345
Mój dobrze dział, lepiej niż nemek
Może źle trafiłeś ?
By guzikmen
#943809
Witam, mam pewien problem. Jak zakręcę pierścień blokujący i chcę go odkręcić to odkręca mi się cały cap. Dość mocno denerwujące....Co zrobić, żeby się tak nie scalało?
Awatar użytkownika
By ciopik
#943832
Niw blokować tak mocno :-)
To nie żart, pierścień blokujacy ma ograniczyć skok przycisku aby nie było kontaktu i noe musi byc mocno skręcony

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By milczacy
#943904
wytnij sobie jak ja, coś ala podkładkę z grubszej folii (ja użyłem okładkę do zeszytu - taką foliową) i wsadź pod nakrętkę blokady od strony tuby. Nie będzie się nakrętka "kleiła". Miałem ten sam problem, i to rozwiązanie się sprawdza. Podkładki nei widać, a "robi robote" ;)
Pozdrawiam, Andrzej
Awatar użytkownika
By sthEn
#954264
Obrazek

Klon po pierwszym opalaniu :) Jeszcze GbB do opalenia, ale pierwsza próba mi nie wyszła i się fioletowy zrobił ;>
Awatar użytkownika
By sthEn
#954549



Druga próba już bardziej udana :)

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
By walczuś
#954793
sthEn pisze:


Druga próba już bardziej udana :)

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka


Wygląda świetnie. Dużo z tym zabawy??


Wystukane na Tapatalk.
Awatar użytkownika
By sthEn
#954807
10 minut pod palnikiem gazowym z allegro za 30zł :D
By walczuś
#954814
sthEn pisze:10 minut pod palnikiem gazowym z allegro za 30zł :D


Thx. To bedzie trzeba przetestowac jak mi sie znudzi ss :)


Wystukane na Tapatalk.
Awatar użytkownika
By MarioBernatti
#954817
Lut lampa też sie nada ?

W środku płomienia, na końcu, w oddaleniu ?

Jak skopie to mogę opaleniznę zeszlifować ?

Porobie testy na nieużywanej 500'tce
Awatar użytkownika
By jajo
#954997
Dzisiaj już pokonałem ten przycisk. Wkurzał mnie niemiłosiernie. Nowa sprężyna to pół sukcesu. Nie włącza się pionowo ale buja na boki. Zmierzyłem otwór i trzpień przycisku i wyszło 0,2mm luzu. Tutaj super efekt dała blaszka mosiężna 0,075mm. Paseczek blaszki wkładamy w przycisk tak by po całym obwodzie była w korpusie przycisku, nowa sprężyna, wszystko przesmarowane Ensto, a w gwint przycisku (ten na śrubkę wkładam 3 milimetrowy rant rękawiczki lateksowej). Skręcając guma nie pozwala odkręcać się śrubce, wszystko chodzi idealnie i nie stoi już krzywo na stole.
Działa toto po prostu świetnie.
Teraz mam idealny komplet z FT. Co prawda z Kraken różni się wykończeniem, ale paruje jak smok i działa w końcu jak trzeba.
Awatar użytkownika
By hortex
#984017
Mam problem ze swoim JM22 z FT. Otóż zaczęło mi iskrzyć przy przycisku. Jako że przycisk się odkręcał na 1/3 gwintu dałem taśmę do izolacji rur z gazem. Działa wyśmienicie nic się nie odkręca. Przycisk nie jest przykręcony do końca bo lubię duży skok. I teraz miedzy nakrętką (tą która się obraca aby przycisk się nie włączył) a przyciskiem pojawiają się iskierki.Widać je i słychać, i to dosyć często. Dodatkowo nieraz jak przycisk jest wciśnięty to grzałka nie zawsze się załącza. Jak polecacie to naprawić?
Awatar użytkownika
By Wąski
#984221
Taśmę dawałeś na gwint?! Kruca bomba... to jak ma ten prąd płynąć?! :evil:
Wywal taśmę, wyczyść gwinty, posmaruj kropelką pasty stykowej i przestanie iskrzyć. :beer:
Awatar użytkownika
By hortex
#984464
na 1/3 gwintu czyli 2/3 jest odsłonięte i ma kontakt z przyciskiem (stopką). To powiedzcie mi jak mam zabezpieczyć żeby nie odkręcała się ta śrubka ?
Awatar użytkownika
By venom_666
#984474
Nie bardzo kumam co ma odkręcanie przycisku na skok.
Skok jest stały w tym klonie, a wykręcanie srubki powoduje tylko tyle że dalej przycisk odstaje.
Chyba ze miedzy przycisk a baterie dasz jakiś dystans, albo spilujesz leb śruby na cieńszy...

Patatajkiem z cegłofonu
Awatar użytkownika
By hortex
#984823
W sensie że jak śrubka nie jest dokręcona na do końca to
1.Odległość przycisku a nakrętką zabezpieczającą jest większa.
2.Łeb śruby bardziej się wysuwa gdy trzymamy osobno nakrętkę.

Ale , jak zrobić aby śrubka którą wkręcamy do przycisku (stopki) nie odkręcała się ponieważ przy zakręcaciu nakrętki i ogolnei przy uzywaniu moda przycisk (stopka) kręci się w kółko co powoduje odkręcanie się śruby i nieraz się zdażyło że się cała odkręciła i wyskoczyła stopka wraz ze sprężynką.
Awatar użytkownika
By DrZibior
#984832
Mosiężna śrubki m6 przycieta na odpowiadającą Tobie długość i wkrecona na max ... i nie będzie się odkręcić.
Ja tak skrucilem skok przycisku.
Niestety lebki takich śrubek są większe niż średnica dziury w przycisku i trzeba ją odpowiednio zeszlifowac i podpiąć do wymaganej długości.

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By venom_666
#984859
Śrubka nie wysunie sie dalej niż do "dupki" baterii ;) kombinacje tylko z długością nic nie zmienia :)

Patatajkiem z cegłofonu
Awatar użytkownika
By hortex
#984960
Dzizys , dalej nie rozumiecie. Kręcąc samą stopką powoduje się to że jednocześnie obraca się śrubka c'nie ? Nawet jak przykręca na MAXA tą śrubkę to i tak jest luz na gwincie i jak sobie będę kręcił tym przyciskiem do którego wchodzi gwint to po pewnym czasie spowoduje to że śrubka się odkręci ponieważ sprężyna wywiera nacisk i dzięki sile tarcia , spód łba śruby trze o tą gumę i dlatego się odkręca. I teraz jak założyłem na 1/3 gwintu tej taśmy to śruba wkręca się z oporem i trzeba użyć nieco siły żeby ją odkręcić lub wkręcić także kręcenie przyciskiem nie powoduje odkręcania się śruby ponieważ siła tarcia spodu łba śruby jest mniejsza aby pokonać siłę którą trzeba użyć aby odkręcić śrubę. Jedyne wyjście z tej sytuacji to trzeba zwiększyć średnicę śruby (nie łba) o 0.1mm aby wchodziła ciężej do gwintu, czyli:
1.Kupić śrubkę która jest o te 0.1 mm grubsza
2.Podłożyć coś na gwint aby zwiększyć średnicę śruby aby ta wchodziła ciężej.

Wybrałem punkt 2 to twierdzicie że mi bateria wybuchnie.

Jeśli dalej nie załapaliście o co mi biega to wam gifa zaraz zrobię.
Awatar użytkownika
By Wąski
#985011
Sliwa, przesadzasz.
Kolega ma problem z chińskimi zbyt luźnymi gwintami i tyle.

Hortex, ten gwint musi mieć dobry styk z dupką. Nie podkładaj żadnych taśm.
Z tego co zrozumiałem śruba ma rozchełstany gwint i nie daje się pewnie dokręcić. Ja to bym wziął pocynował lutownicą ten gwint w śrubie (mosiądz łatwo pocynować), najpierw cienko, jak dalej będzie latać to grubiej. Jak nie umiesz lutować, poproś jakiegoś kolegę elektronika.
Będzie pan zadowolony...

Loozik panowie! *PIWKO*
Awatar użytkownika
By hortex
#985014
Cyną mówisz? hmmm.. to jest jakaś opcja. Nie pomyślałem o cynie, bardziej o sreberku (folia z glinu do kanapek)
Awatar użytkownika
By hortex
#985046
nie będę nic kupował, szkoda mi pieniędzy na jakaś pierdółkę. Jak to cyna jest miękka? O_o , chyba po podgrzaniu się robi "płynna" ale w normalnej postaci przecież to twarde, palcami jej nie zgnieciesz przecież.
Awatar użytkownika
By Wąski
#985070
Miękka to pojęcie względne. Miękka w porównaniu do stali. Weź młotek i poklep z dziesięc razy w drut stalowy, a potem to samo zrób z drutem z cyny.
Trwałość takiej naprawy będzie mała, ale tego gwintu nie będziesz chyba rozkręcał częściej niż raz do roku... :kulam
Jak się po dziesięciu latach (dziesięc wykręceń) rozchełsta, to weźmiesz lutownicę zrobisz to jeszcze raz... i jeszcze raz... i jeszcze raz... :kulam
Awatar użytkownika
By venom_666
#985118
trochę posprzątałem...
Za następne osobiste "wycieczki" będą wysokie nagrody...
Dziękuję za uwagę.
Awatar użytkownika
By hortex
#985509
venom_666 dziękuje.

Wąski , w sensie chodzi Ci o to abym kapkę cyny porostu dał na gwint? Lutować umiem ale chce się upewnić czy do końca zrozumiałem to co miałeś na myśli. Jutro spróbuję to ogarnąć. Dzisiaj idę spać już. Najwyżej bateria mi wybuchnie :lol:
Awatar użytkownika
By venom_666
#985535
nałóż cyny na gwint, dobrze rozgrzej śrubkę i strząśnij jak termometr (uważaj na dywan ;-) )

Zostanie cienka warstewka i spokojnie z oporem wkręcisz w gwint, przy okazji mając dobry styk.
Awatar użytkownika
By QMAK
#985790
Kombinacje widze niezłe. Ja po wymianie sprężyny na magnesy wlozylem papier do przycisku tam gdzie chcecie cyne dawac i nic sie juz nie rozkreca. Dopowiem że toaletowy :)

Wysłane z LENOVO A850
By dawid6l
#988395
Ja od siebie polecam włożyć kawałeczek drutu srebrnego między śrubkę a przycisk, ewentualnie jak jest duży luz to nawinąć go na zwoje. Drut srebrny dobrze się dopasuje, nie będzie dalej niszczył gwintów, świetnie przewodzi prąd i jest tani. Jak przypadkiem będziesz rozbierał przycisk, to przy ponownym składaniu bierzesz następny kawałeczek drutu i skręcasz z powrotem.
Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.