EPF
By icemanhi
#1775994
krzychu44k pisze:Sprawdziłem i ja...akusy sony vtc5 rozładowane w Vescie do końca.Po zapodaniu ładowania akus A-3.28V akus B-3.31V to chyba balancer działa prawidłowo


To jeszcze nic nie znaczy. Bo jak przed rozładowaniem ogniwa nie miały dużej różnicy napięcia, to normalne że po rozładowaniu mają zbliżone napięcie. Można powiedzieć że balancer działa w sytuacji jak włożysz ogniwa np. 3.28 i 3.45 i po naładowaniu różnica napięcia między ogniwami będzie bliska zeru.
Awatar użytkownika
By krzychu44k
#1776093
Sprawdzę więc i to przy okazji pakując akusy o różnym stopniu rozładowania..
By icemanhi
#1776148
krzychu44k pisze:Sprawdzę więc i to przy okazji pakując akusy o różnym stopniu rozładowania..


Moja Vesta w drodze także dołączę się do tych testów już jutro.
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1776280
To mam i ja. W kolorze srebrnym.
I fakt różnice czuć w wapczeniu w trybie power na tych samych nastawach co inne budzetowce.
Boxik fajny ale ni cholery nie mogę ogarnąć jak tu się grzałke blokuje i jak wapczyc w normalnym Tc. Czarna Magia.

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By krzychu44k
#1776317
Azuel1982 pisze:To mam i ja. W kolorze srebrnym.
I fakt różnice czuć w wapczeniu w trybie power na tych samych nastawach co inne budzetowce.
Boxik fajny ale ni cholery nie mogę ogarnąć jak tu się grzałke blokuje i jak wapczyc w normalnym Tc. Czarna Magia.

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka


Grzałkę blokujesz wciskając jednocześnie +i- pokaże się wtedy rezystencja i nic więcej.
Na TC przestaw z W na Jule, ustaw odpowiednią temperature i Jule i wapuj.. :cygaro:
Awatar użytkownika
By pol
#1776327
krzychu44k pisze:....
Grzałkę blokujesz wciskając jednocześnie +i- pokaże się wtedy rezystencja i nic więcej.
...

Z małą uwagą, że czynisz to na zimnej grzałce.
Awatar użytkownika
By bofh
#1776344
Offtop terminologiczny: rezystencja - odporność (organizmów), rezystancja - oporność (elektryczna) :idea:
By grzes3974
#1776346
A może koledze krzychu44k chodziło właśnie o - rezystencje... 8)
Może jak raz jego ipvka jest jakby wzmocniona ala sterydami w postaci odpornych organizmów/ jakiś żywych kultur bakterii 8) i może załadować na czajnik ze 350 WAT! :D
Bądź co bądź - szerzy się ideologia: WINCYJ WAT'ów...!! :cygaro: :mrgreen: i dostał/losowo BONUS'a od producenta... pioneer4you :mrgreen:
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1776497
Dzięki za info. W końcu ogarnąłem i po kilku testach na suchej watce obczailem jak to działa. VESTA to nie Smok Alien. Porównując alien o niebo prostszy i bardziej przyjazny ale VESTA jakby ciut lepiej prund oddawala.
Mała ciekawostka którą przez przypadek odkryłem (myślałem że wyświetlacz padł ). W moim modelu wciskając fire i górę na wygaszonym wyświetlaczu wyłączam go całkowicie. VESTA normalnie działa a wyświetlacz czarny. Niestety mimo jakichkolwiek prób nie udało mi się na powrót go włączyć. Dopiero wyjęcie batek przywraca widok.
Nie wiem może nic ciekawego nie odkryłem.?




Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Waldip
#1776514
To po prostu Stealth Mode - czyli tryb oszczędzania energii przez wyłączenie wyświetlacza.
Nie mam Vesty ale podejrzewam, że jak go włączyłeś tak i możesz go wyłączyć tą samą kombinacją przycisków.
By swirusx84
#1776540
Wlasnie sprawdzilem u mnie nic sie nie dzieje takiego

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Waldip
#1776597
swirusx84 pisze:Wlasnie sprawdzilem u mnie nic sie nie dzieje takiego

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka

No to jeżeli nie byłby to Stealth Mode, to lepiej się temu bliżej przyjrzeć...
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1776819
To się nacieszylem VESTA. Chyba jakiś feralny egzemplarz mi się trafił. Konektor zdechł. Sprzęt raptem 2 dni i już Dupa. Zastanawiam się po kigo h... Pin plusowy jest naciety chyba tylko po to by było łatwo zerwać przewód łączący

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
By swirusx84
#1776890
Brawo ty(b)

Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By miblah
#1777765
I tak wygląda, że jest lepiej niż w predatorze. Musiał się troszkę nasiłować ;-]
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1777780
Nasilowal się ale i tak nie wyciągnął co najwyżej naruszył. Ja mam nadzieję że vesta to solidny sprzęt bo jak narazie śmiem w to wątpić.

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Timi
#1777781
@Azuel1982
Co Twoim zdaniem jest w niej zrobione nie do końca dobrze?
Pytam, bo chodzi mi po głowie zakup.
Awatar użytkownika
By Waldip
#1777785
Timi pisze:@Azuel1982
Co Twoim zdaniem jest w niej zrobione nie do końca dobrze?
Pytam, bo chodzi mi po głowie zakup.

Azuel1982 pisze:Mała ciekawostka którą przez przypadek odkryłem (myślałem że wyświetlacz padł ). W moim modelu wciskając fire i górę na wygaszonym wyświetlaczu wyłączam go całkowicie. VESTA normalnie działa a wyświetlacz czarny. Niestety mimo jakichkolwiek prób nie udało mi się na powrót go włączyć. Dopiero wyjęcie batek przywraca widok.
Nie wiem może nic ciekawego nie odkryłem.?
...
...
...
To się nacieszylem VESTA. Chyba jakiś feralny egzemplarz mi się trafił. Konektor zdechł. Sprzęt raptem 2 dni i już Dupa. Zastanawiam się po kigo h... Pin plusowy jest naciety chyba tylko po to by było łatwo zerwać przewód łączący

:mrgreen:
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1777787
Tak feralny egzemplarz mi się trafił. Moze drugi będzie lepszy. Od samego początku coś było nie tak.

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Timi
#1777788
@Waldip
Gniazdo to pan pikuś. Mam już sporą wprawę w wymienianiu :wink:
@Azuel1982
Ale co konkretnie było nie tak? Oczywiście poza gniazdem, bo to nie problem.
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1777808
Skoki oporności np. A wybacz ale w 2 dniowym modzie nie będę wymieniał konektora.
Mój cuboid czeka na wymianę gniazda ale ma coś koło roku a jakoś w naszym kraju ciężko dostać

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
By FlashGordon
#1777819
Wszystkie IPV mają złącza 510 na cholerny wcisk, w 400 i 8 mi wyskoczyły, a wcale się z nimi nie mocowałem.
Przylutowałem kable, uciapałem klejem z żywicą epoksydową i trzyma ;)
Podejrzewam, że Vestę też to czeka, ale tym razem oddam na gwarancję.
Awatar użytkownika
By krzychu44k
#1777844
U mnie w Weście oraz Ipv8 od dnia premiery wszystko śmiga i nie ma problemów z konektorem..Trzeba wziąć pod uwagę że to jednak mody budżegowe a usterki pojedynczych egzemplarzy,czy to jest P4Y czy innych producentów,nawet tych z tzw.górnej półki zawsze były,i będą.....
By icemanhi
#1778157
FlashGordon pisze:Wszystkie IPV mają złącza 510 na cholerny wcisk, w 400 i 8 mi wyskoczyły, a wcale się z nimi nie mocowałem.
Przylutowałem kable, uciapałem klejem z żywicą epoksydową i trzyma ;)
Podejrzewam, że Vestę też to czeka, ale tym razem oddam na gwarancję.


Niestety tu mamy to samo :/ 510 jest wciśnięta. Pokazane na poniższym filmiku:

https://youtu.be/04w5Zzls6DM?t=3141

Niedługo też będzie pełna recenzja od DJ Lsb, to dowiemy się czy będzie można ją aktualizować.
Chociaż nie posądzam P4Y o wiele aktualizacji :)

Edit:
Przepraszam nie zauważyłem że ten film został już umieszczony wcześniej.
Awatar użytkownika
By pol
#1779212
Azuel1982 pisze:To się nacieszylem VESTA. Chyba jakiś feralny egzemplarz mi się trafił. Konektor zdechł. Sprzęt raptem 2 dni i już Dupa. Zastanawiam się po kigo h... Pin plusowy jest naciety chyba tylko po to by było łatwo zerwać przewód łączący

Na pin plusie jest nacięcie, podobnie jak w innych modach.
W wersji iPV Vesta można (chociaż nie wiem po kiego) kręcić pin plusem. Nie wiem po co to robić śrubokrętem. Przy wkręcaniu/wykręcaniu parownika może się zdarzyć, że pin plus atomizera za mocno zahaczy o pin plus w gnieździe moda i obróci go w osi. Jednak w iPV Vesta pomyślano nad tym i zastosowano inne rozwiązanie mocowania kabla plusowego z pin plusem. Kabel nie jest tu lutowany bezpośrednio do pina, tylko dołożono podkładkę, do której kabel jest przylutowany. Można zatem kręcić pin plusem "do u.... ś..." i nie grozi urwanie przewodu.

Azuel1982 pisze:Skoki oporności np. A wybacz ale w 2 dniowym modzie nie będę wymieniał konektora.
Mój cuboid czeka na wymianę gniazda ale ma coś koło roku a jakoś w naszym kraju ciężko dostać

Chwilowo nie stwierdziłem tej przypadłości. Mod pozostaje w fazie testów pomiaru rezystancji grzałki.

Gdybyś precyzyjniej opisał w jakich przypadkach następowały skoki....
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1779224
Ten który teraz otrzymałem działa bez zarzutu. Opór wskazuje prawidłowo.

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1779229
pol pisze:
Azuel1982 pisze:To się nacieszylem VESTA. Chyba jakiś feralny egzemplarz mi się trafił. Konektor zdechł. Sprzęt raptem 2 dni i już Dupa. Zastanawiam się po kigo h... Pin plusowy jest naciety chyba tylko po to by było łatwo zerwać przewód łączący

Na pin plusie jest nacięcie, podobnie jak w innych modach.
W wersji iPV Vesta można (chociaż nie wiem po kiego) kręcić pin plusem. Nie wiem po co to robić śrubokrętem. Przy wkręcaniu/wykręcaniu parownika może się zdarzyć, że pin plus atomizera za mocno zahaczy o pin plus w gnieździe moda i obróci go w osi. Jednak w iPV Vesta pomyślano nad tym i zastosowano inne rozwiązanie mocowania kabla plusowego z pin plusem. Kabel nie jest tu lutowany bezpośrednio do pina, tylko dołożono podkładkę, do której kabel jest przylutowany. Można zatem kręcić pin plusem "do u.... ś..." i nie grozi urwanie przewodu.

Azuel1982 pisze:Skoki oporności np. A wybacz ale w 2 dniowym modzie nie będę wymieniał konektora.
Mój cuboid czeka na wymianę gniazda ale ma coś koło roku a jakoś w naszym kraju ciężko dostać

Chwilowo nie stwierdziłem tej przypadłości. Mod pozostaje w fazie testów pomiaru rezystancji grzałki.

Gdybyś precyzyjniej opisał w jakich przypadkach następowały skoki....

W każdym. Wystarczyło tylko wykręcić i wkręcić parownik by wskazania były inne,a nawet przez ułamek sekundy (tylko dla podświetlenia wyświetlacza.) wcisnąć fire.

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By pol
#1779246
Azuel1982 pisze:....
W każdym. Wystarczyło tylko wykręcić i wkręcić parownik by wskazania były inne,a nawet przez ułamek sekundy (tylko dla podświetlenia wyświetlacza.) wcisnąć fire.

W którym trybie pracy moda i z jakim rodzajem grzałki?
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1779250
Zwykła z kanthala i Clapton z ss. U ciebie działa dobrze.?

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By pol
#1779270
W trybie "Mode Power" grzałka z Kanthal A1 od kilku godzin męczona w różnych kombinacjach. Parownik wkręcany, wykręcany, mod wyłączany, włączany, wymieniane ogniwa.... odczyt rezystancji grzałki ani drgnie. Różnice na poziomie 0,02 do pominięcia, bo to już wpływ różnic ciśnienia atmosferycznego....
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1779315
U mnie różnice były na poziomie 0.6.. O dziwo obs engine z tymi samymi grzalkami teraz siedzi na drugim egzemplarzu vesty i cyrku nie ma. (oczywiście myte itp.).
No niech kolega testuje.


Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By janekbossko
#1779839
Ma ktoś informacje jaki jest prąd ładowania przez USB? Nie mogę znaleźć informacji


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By Timi
#1779845
USB 1.x and 2.0 500 mA 5 V 2.5 W
USB 3.x 900 mA 5 V 4.5 W
USB Battery Charging (BC 1.2) 0.5–1.5 A 5 V 2.5–7.5 W
USB Type-C 500/900 mA 5 V 2.5/4.5 W
1.5 A 5 V 7.5 W
3 A 5 V 15 W
By icemanhi
#1779887
janekbossko pisze:Ma ktoś informacje jaki jest prąd ładowania przez USB? Nie mogę znaleźć informacji


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Nie znalazłem potwierdzonych informacji ale podejrzewam że podobnie jak w przypadku plyty SX450J jest to 5V/2A.
Niedługo powinna pokazać się recenzja od Daniela Djlsb napewno to sprawdzi.
Awatar użytkownika
By janekbossko
#1780329
ktoś używa Vesty w trybie ss?
zrobiłem grzałkę z ss fused clapton 0.17 grzałka "zablokowana" nastawiłem 50J i temperaturę 230 ale podczas wapowania licznik wskazuje coś między 120-150 stopni ;/ coś dziwie to działa.
Mam jeszcze poczciwego Cuboida i tam zalogowana i zablokowana grzałka 45W i 230 stopni i jest bajka.

Może ja coś źle robię? ktoś ma doświadczenie w tej materii?
Awatar użytkownika
By Azuel1982
#1780495
Mam dual Claptona z ss na obs engine. ustawiona temp. 235 i 43,5 j. Jak dla mnie rewelka i działa wsio super.
Spróbuj na nowo zalogować grzałke wciskając +i- jednocześnie oczywiście na zimnej grzalce.

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka
By FlashGordon
#1780504
janekbossko pisze:ktoś używa Vesty w trybie ss?
zrobiłem grzałkę z ss fused clapton 0.17 grzałka "zablokowana" nastawiłem 50J i temperaturę 230 ale podczas wapowania licznik wskazuje coś między 120-150 stopni ;/ coś dziwie to działa.
Mam jeszcze poczciwego Cuboida i tam zalogowana i zablokowana grzałka 45W i 230 stopni i jest bajka.

Może ja coś źle robię? ktoś ma doświadczenie w tej materii?


Kombinuj z TCR
Awatar użytkownika
By pol
#1780510
janekbossko pisze:ktoś używa Vesty w trybie ss?
zrobiłem grzałkę z ss fused clapton 0.17 grzałka "zablokowana" nastawiłem 50J i temperaturę 230 ale podczas wapowania licznik wskazuje coś między 120-150 stopni ;/ coś dziwie to działa.
Mam jeszcze poczciwego Cuboida i tam zalogowana i zablokowana grzałka 45W i 230 stopni i jest bajka.

Może ja coś źle robię? ktoś ma doświadczenie w tej materii?

Co oznacza w trybie SS?
Nie ma takiego trybu.
W trybie Mode Joule lub Mode Power.
Dla obsługi TC zazwyczaj używa się trybu Mode Joule.
W Vesta fabryczne ustawienia są dla typu grzałki: Ti01, Ni200, SS316 oraz możliwość ręcznego ustawienia TCR.

Masz grzałkę z ss (fused clapton ). Tylko z jakiego drutu?

TCR dla SS od 80-200




>> https://tayvoy.com/regulacja-temperatur ... ak-dziala/
Awatar użytkownika
By ThatGuyIvory
#1788385
Pomęczyłem trochę tę Vestę i konektor jest faktycznie absolutną katastrofą.
Pierwsze 2-3 dni jakoś działał, potem zaczęły się skoki oporności w granicach 0.5, które po jakimś czasie ustały.
Po tygodniu, może dwóch wróciły ze zdwojoną siłą.
Skoki oporności potrafią wynosić nawet kilka ohmów. Aktualnie na setupie .5 ohma rozrzut jest od .6 do 5.7 ohma, co jakiś czas na dłuższą chwilę zatykając się na "CHECK ATOMIZER".
Problem pojawia się na wszystkich parownikach jakie posiadam, łącznie z fabrycznymi grzałkami. Te same parowniki oczywiście bez problemu działają na innych modach.
By FlashGordon
#1788408
U mnie na razie działa dobrze, jak będą się działy takie jaja to rekojmia i kolejny mod będzie od Hcigar, bo mimo, że elektronika YIHI jest super to też mam dość tej kaszany jaką p4y robi.
Awatar użytkownika
By Timi
#1788472
Panowie! Wymiana konektora na uniwersalny za około dychę nie stanowi żadnego problemu.
Wystarczy wiertarka, wiertło fi 10, lutownica, kilka małych bitów i 1-2 godziny.
A ile potem satysfakcji :mrgreen:
Awatar użytkownika
By PucH2
#1788475
Timi pisze:Panowie! Wymiana konektora na uniwersalny za około dychę nie stanowi żadnego problemu.
Wystarczy wiertarka, wiertło fi 10, lutownica, kilka małych bitów i 1-2 godziny.
A ile potem satysfakcji :mrgreen:

No co ty? U najnajszego wiertarki nie ma. To znaczy że nie ma nigdzie. Czym dalej czytać tym większe schody. :lol:
By FlashGordon
#1788529
Timi pisze:Panowie! Wymiana konektora na uniwersalny za około dychę nie stanowi żadnego problemu.
Wystarczy wiertarka, wiertło fi 10, lutownica, kilka małych bitów i 1-2 godziny.
A ile potem satysfakcji :mrgreen:


Sprzęt kupuje się gotowy do użytku,chyba, że ktoś ma jakieś preferencje, wtedy bawi się w modowanie.

Moje umiejętności w tej materii są mizerne.
Wszystko wygląda ładnie na papierze, np. wczoraj pierwszy raz robiłem fused claptony, trochę nie wyszło, bo zmarnowałem 30m owijki, a używalnego drutu wyszło na raptem 5 grzałek haha dokupię jeszcze więcej drutu i w końcu się nauczę, bo warto, aż sam nie mogę uwierzyć jak zjazd z owijki 0,2 do 0,13 wpływa na jakość wapowania.
By FlashGordon
#1789542
I cholera skoki rezystancji dopadły i mnie. Są na tyle upierdliwe, że wapując albo przegrzewa płyn, albo wywala ochronę przed "bobrem" (sucha grzałka).
Zwracam sprzęcior i wymieniam na coś z dokręcanym konnektorem, dosyć fuszerki.
Awatar użytkownika
By RSgrafik
#1791163
Właśnie jestem po wymianie sprężyny w konektorze akumulatora - niestety gwarancja znanego, krajowego sprzedawcy obejmuje tylko elektronikę :) Dość łatwo się to rozbiera i w sumie jest dość dobry dostęp do bebechów co nie zmienia faktu, że sprężynka od długopisu nie pasuje i musiałem dorobić na wymiar podobną metodą jak grzałki. Teraz już nic nie lata i nie klekocze.
By Jerry
#1798941
No i mam problem z wyskakującym pinem. Sprzęt jest po gwarancji. W sklepie doradzili mi żebym do środka zaaplikował poxipol i będzie ok. Zaaplikowałem, docisnąłem i pięknie się skleiło. Odczekałem dobę żeby klej stwardniaładniał i przystąpiłem do normalnego użytkowania. Wytrzymał 1 dzień :/ i znów wyskakuje. Poprzednim razem nałożyłem kleju ile się zmieściło i teraz pytanie co zrobić? Próbować dołożyć poxipol, użyć czegoś innego czy już się z tym nic nie zrobi? Co ciekawe całkiem nie wypada, tylko podnosi się ten cap z jednej strony na grubość mniej więcej zapałki. Help. :/
Poszukiwany wyjątkowy parowniczek.

Hejo kochani, Przez lata korzystania z EIN przez […]

Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.