EPF


Rzuciłeś palenie lub e-palenie? Podziel się z innymi jak to zrobiłeś!
Awatar użytkownika
By maciejaszek
#302650
Witam, właśnie zaczęło mnie to zastanawiać, czy po przejściu na ep, zdarza Wam się jeszcze sięgnąć po analoga? W jakich sytuacjach? Macie potem wyrzuty sumienia i wrażenie, że się wszystko posypało i trzeba zaczynać od nowa? Ile razy zaliczyliście wpadkę?
Kolega się złamał po 2 miesiącach i ciągle o tym gada, że jest głupi i sam nie wie co go podkusiło...:)

Sent from my Milestone using Tapatalk
Awatar użytkownika
By PucH2
#302651
Hybrydowo na początku z przewagą analoga. 3 paczki analogów w pierwszym roku epalenia.
Awatar użytkownika
By SzamanDM
#302653
2/3 papierosa typu czerwony Pall Mall.
W chwili slabosci dalem sie poczestowac (niecaly miesiac temu).
Tragedii z tego nie robie gdyz wiecej bylo wad niz zalet.

+calkiem niezle kopniecie
- malo dymu,
- smak spalanego wegla z sianem czy czyms takim,
- niesmak w gebie az do powrotu do domu i umyciu zebow.

Nie ma sensu powtarzac eksperymentu ;)
Awatar użytkownika
By boogeyman
#302655
Paliłem ok 15 fajek na dzień.
Po przejściu na ep, przez pierwszy tydzień 2-5. Drugi tydzień prawie bez analogów. Potem spróbowałem kartkow i zrezygnowałem z analogow. Jedynie na imprezy brałem paczkę, bo TR208 to za malo było. Po miesiącu i zakupie kamikaze, wolność od analogow :D w zeszłoroczne wakacje, czyli po 3-4 mc wapowania, spaliłem analoga. Nie miałem obrzydzenia, całkiem fajnie się go palilo, ale i tak wolę ep i wiem że do analogów już nigdy nie wrócę na stałe :mrgreen:

Ostatnio wziąłem dwa buchy z tego nowego LM, ale wyrzutów sumienia nie miałem bo niby czemu, top zwykła ciekawość była ;)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Awatar użytkownika
By mikad
#302658
Ostatnio palilam podobnie jak boogeyman 15 analogow dziennie (oczywiscie 40 tez sie zdarzalo w zyciu).
Co prawda z e-p zaczelam niedawno, ale jak dla mnie to chyba kupa czasu skoro nie pamietam jak smakuje analog :mrgreen:
Oki, do rzeczy: pierwszy analog po 2 dniach od rozpoczecia e-palenia, z czystej ciekawosci.
Drugi analog po tygodniu tez z ciekawosci czy nic sie nie zmienilo i czy dalej sa bleee :wink:
Na tym sie skonczyly moje proby, bo stwierdzilam, ze nie ma po co, skoro powtarzalnosc jest :mrgreen:
Acha, problemy ze sprzetem nie kieruja mnie w strone smierdzieli, raczej wole browarek na uspokojenie :wink:
Awatar użytkownika
By xtigerx
#302665
Po 2 miesiącach 4 sztachy mlb czerwone , jak bym spalił go do połowy ,to Bym padł i się chyba porzygał.Smak nijaki , potem ten posmak w gębie to masakra.Jednym słowem jedno wielkie G.
Awatar użytkownika
By sz3kla
#302683
Na początku przez tydzień paliłem i jedno i drugie, ale to dlatego, że miałem tylko jedną baterię i gdy ta szła do ładowania, mnie krew zalewała... :)
A od momentu jak zupełnie odstawiłem papierosy, ledwie półtorej fajki. :mrgreen: To znaczy raz po około 2 miesiącach e-palenia ściągnąłem kilka dymów z ciekawości, lecz wtedy to był jeszcze za krótki okres przerwy by cokolwiek tu oceniać. No i kilka dni temu, niemal w rocznicę sześciu miesięcy bez fajek przy piwku ze znajomkiem, gdy ten w formie żartu mnie częstował, najpierw odmówiłem... a potem ciekawość wzięła górę i wziąłem jedną fajeczkę. :D Już po pierwszym dymie zacząłem kląć jaki to syf. :mrgreen: No ale żeby nie robić mu przykrości, spaliłem do końca. A jak tylko skończyłem, to puściłem łacińską wiązankę pytając, jak on może ten syf palić. :mrgreen: Nawiasem mówiąc, przekonałem go do e-papierosów. Odkłada na zestaw. :mrgreen:
Awatar użytkownika
By Tomba
#302691
Zero analogów od pierwszego dymka z e-p (to już ponad 2 lata).
Wcześniej paliłem 27 lat minimum 1,5 paki dziennie.
Wcale mnie nie ciągnie i nie wyobrażam sobie powrotu do analogów.
Już by wolał własne g.... zjeść, niż zapalić ten syf.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2011, 15:11 przez Tomba, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Tomba
#302696
agarak pisze:
tomba pisze:Zero analogów od pierwszego dymka z e-p (to już ponad 2 lata).


Ale za to ile postów :)


A wyobraź sobie, że to i tak jest 1/3 tego co bym wyjarał analogów :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
By Murof
#302699
O, to ja całkiem nieźle wypadam w tym towarzystwie. Od 1.04.2010 r. nie skusiłem się na analoga i mówiąc szczerze, wcale mnie nie ciągnęło. Paliłem tego pakę dziennie przez ponad 30 lat. Miałem już tak dosyć tego smrodu, że po pierwszym buszku e-p wiedziałem, że to jest to. Może dlatego, że moim pierwszym e-papierosem był Casablanca c118p. To jest bardzo dobry sprzęt, potrafiący za dobre traktowanie odwdzięczyć się smacznym i gęstym dymem. W przyszłości na pewno trzeba będzie pożegnać się również z e-papierosami, ale powrotu do analogów na 100% nie zaliczę. I tego samego życzę wszystkim e-palaczom.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 44

Witam :) Ponieważ przymierzam się do zakupu nowej[…]

Po wprowadzeniu zapisów (nieszczęsnej) ustawy i zm[…]

Urodziny !!!

"Zobacz no, zobacz no, czyje, czyje urodziny[…]

Kodi - czyli multimedia i telewizja.

KODI to wielokrotnie wyróżniany, darmowy (licencj[…]