EPF
Mechaniczne i z elektroniką
By dziobek9
#1530862
Zestaw jest super. Dziś nagle bateria zaczęła migac zamiast działać, był ładowany całą noc i rano jeszcze działał. Czy to wina grzałki jak dioda miga po naciśnięciu przycisku?

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By lelek6
#1530866
Jak dioda miga to albo nie widzi atomizera (spalona grzałka, niedokręcony, brak kontaktu), albo rozładowana bateria. Wapowaleś na sprzęcie podłączonym do ładowarki? Chociaż jeden maleńki buszek?
By BeataMarcin
#1530912
lelek6 pisze:Wapowaleś na sprzęcie podłączonym do ładowarki? Chociaż jeden maleńki buszek?

a nie można?


@dziobek9 - ile zdążyłeś wywapować liqidu?
By BeataMarcin
#1530917
dziobek9 pisze:Bardzo dużo około 50 ml xd

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka


chodziło mi bardziej od rana :)
może po prostu się rozładował?
By manexor
#1531069
Do mnie przyszedł dzisiaj zestaw. Powiem Wam, że nie paliłem epapierosa ponad rok i jestem miło zaskoczony. Kupiłem od razu grzałki 0.5 i wymieniłem fabryczną 0.3 na 0.5 i lata jak na razie bardzo fajnie. Ale dym i smak dopiero zadawalający jest jak dla mnie dopiero po ściągnięciu dołączonego do niego silikonowego pierścienia lub całkowitego odsłonięcia wlotów powietrza. Zobaczymy jak będzie dalej :-)
By dziobek9
#1531094
Przy innym atomizerze ijust 2 też nie działa pomimo że na innej bateria ten atomek działa

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
EDIT :zauważyłem że dioda jednak mruga 5 razu co chyba sugeruje zwarcie... Ale jak :/
By krystek0208
#1531307
Również, po ponad roku przerwy dzisiaj odpaliłem sprzęcik i jak na razie super, grzałka również przed pierwszym użyciem zmieniona na 0.5. Liquid 6mg i mnie zatyka, chyba będzie trzeba kupić 3mg:)
Awatar użytkownika
By mNType
#1531655
Dziś mijają 3 tygodnie chmurzenia na I-just2. Od 14.11 do dzis jechalem na fabrycznej grzałce 0.3. Metoda palenia dopłucna - szybko sie nauczylem, chmura duża (wg mnie za duża) Na początku było fajnie ale tak wielka chmura zaczyna przeszkadzac z biegiem czasu, przykładowo przy wapowaniu podczas prowadzenia samochodu :D nic nie widac hehe.
Z minusów - przez 3 tygodnie kilka razy zalapalem bobra na 3 machy - nie wiem od czego to zależy, pojawil sie i znikł oraz zaobserwowałem kilkukrotne delikatne wycieki liquidu przez AirFlow. Dodatkowo nie umiem używać sprzetu podczas ładowania - pierwszy mach ok, potem bobrzy strasznie. Gdy jest odłączony od ładowarki - problem sie wystepuje

Innych wad nie stwierdzam.

Dziś sprzet został wymyty, nowa grzałka Atlantis 0.5 i chmurka mniejsza (rewelacja) i chłodniejsza (to też na plus), smak fajny - bez zmian.
By Snake911
#1537487
Przy tych grzałkach z Milda 0,3ohm jakoś smak mi się czasami traci, albo mi się wydaje :P

Jak kręcicie grzałki z oryginalnych albo z atlantisa 0,5ohm albo więcej to też trzeba odczekać 2-3s jak przy oryginalnych 0,5ohm ?

Mój IJust2 ma średnio 2540mah, ładuje go 0,5A ładowarką, z laptopa czyli też 0,5A i 0,75A z ładowarki od LG.
Pojemność zbiornika to 5ml do 2 otworów, dalej można jeszcze dolać jakieś 0,3ml, a grzałka mieści 0,2ml.
Na jednym pełnym ładowaniu schodzi mi 7-9ml Liquidu 50/50 na oryginalnej grzałce 0,3ohm. Na razie sprawdzone na DVS 9ml i Hanga 7-8ml.

I od pierwszego dnia używania IJusta2 6mg przy 5ml dziennie nie pale już analogów :D Nie to co na zwykłym e-fajku - Vision Spinner 1300

Tylko teraz mam malutki refluks i zgagę.
By ks192117
#1537962
Obrazek
To tak w kwestii rozbieralnosci parownika :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
By dpiast6
#1538054
Skrecany czy klejony?

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
By ks192117
#1538057
dpiast6 pisze:Skrecany czy klejony?

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Podczas próby odkręcenia zbiorniczka odkręciłem. Da się złożyć bez kleju.
Awatar użytkownika
By lelek6
#1540829
@Gaju ma rację, 18 mg to za dużo jak na subohmowy parownik. Można zrobić sobie krzywdę.
Czy iJust zbiera dobre opinie...? Hmmm...

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Krasnal45
#1540831
Sprawdz sobie dobrze, kto te dobre opinie wystawia.
Ludzie którzy do tej pory nic wspólnego z jakimkolwiek innym sprzętem nie mieli, ba, nigdy nie palili analogów a to coś do zabawy kupili. Miesiąc czy dwa minął od premiery, a sprzęt już na potęgę się sypie.
Awatar użytkownika
By redwhite
#1540843
Picy pisze: Kupiłem go właśnie dlatego że był tu polecany. Fakt nie mam czasu całego forum przeglądać.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk



Znaczy przeczytałeś po łebku. I mózg Twój odebrał tylko te pochwalne posty od Gimbazy pewnie.
Piszę tak dlatego, że większość waperów nie poleci Ci tego jako pierwszego i podstawowego fajka.
Awatar użytkownika
By mNType
#1540846
Krasnal45 pisze:Sprawdz sobie dobrze, kto te dobre opinie wystawia.
Ludzie którzy do tej pory nic wspólnego z jakimkolwiek innym sprzętem nie mieli, ba, nigdy nie palili analogów a to coś do zabawy kupili. Miesiąc czy dwa minął od premiery, a sprzęt już na potęgę się sypie.



Jakoś nie do końca się z tym zgadzam. Przerobiłem już z 6-7 zasilań i pewnie ponad 20 clearomizerów w mojej karierze waperskiej i ten Eleaf Ijust2 jest najlepszą rzeczą, którą miałem. To prawda, że większość mojego sprzeu poprzedniego to zabawki nie z najwyższej półki - czyli egnowate Evody, Spinnery, clearomizery także powiedzmy marketowe. To pewnie dlatego eleaf bije to na głowe. Nigdy nie miałem w gębie moda za 300-500 zł, dlatego też pewnie stąd odmienne moje zdanie. Analogi jarałem ponad 20 lat....i na Ijuscie całkowicie je odstawiłem, bo zaspokaja moje potrzeby w100% Na poprzednich sprzętach jednak się nie dało - wracałem do analogów co jakiś czas. Póki co się nie zepsuł - mam go już albo dopiero 6 tygodni.
Także nie negujcie tak bardzo tego sprzętu. Nie każdego stać na 400 zł za dobry sprzęt a myśle że w przedziale do 120 zł Ijust nie ma sobie równych....

pzdr.
Awatar użytkownika
By pawel_aa
#1540877
mNType pisze:(...)
Także nie negujcie tak bardzo tego sprzętu. Nie każdego stać na 400 zł za dobry sprzęt a myśle że w przedziale do 120 zł Ijust nie ma sobie równych....

Podobnie jak klapki z kerfura za 9,99pln - w tej cenie też nie mają sobie równych :mrgreen:
Jeśli sprzedawcy opłaca się sprzedać sprzęt za 80 pln to jaki jest jego koszt wytworzenia, a co za tymi idzie jakość materiałów z których został wykonany?
Porządek rzeczy w tym przypadku został zachowany, najpierw ochy i achy i sikanie po nogach jaki to wspaniały "wszystkomający" sprzęt za tak niewielkie pieniądze, po chwili powstał temat "problemy techniczne", a teraz wysyp tematów pt. "reklamacja".

Kto tanio kupuje - dwa razy kupuje ;-)
By marek_k62
#1541550
A ja po 32 miesiącach na egonach i zejściu z 24mg na zerówki nabyłem metodą kupna rzeczonego iJusta i... Z przyjemnością sobie używam.
Awatar użytkownika
By Tomy
#1541770
Po blisko pół rocznym użytkowaniu bateria IJUST2 odmówiła posłuszeństwa.

Po całonocnym ładowaniu nie uruchamia się.

Postanowiłem sprawdzić co tam siedzi w środku i niestety po zdjęciu dolnego kapsla z obudowy poczułem ostry zapach kwasu - taki dziwny, lekko słodkawy. Całe ogniwo było dosłownie "spocone".

Złom!

W sumie jak na niskobudżetowe, zastępcze zasilanie nie było tragedii.
By ks192117
#1548398
Halo, może mi ktoś pomóć? Zbiłem szybkę od atomizera, czy jest jakiś sposób, aby nie kupować tulei tylko pyrex od np. innego parownika z tymi samymi wymiarami?
Awatar użytkownika
By Empirek
#1549034
Fludd pisze:Prześledziłam cały temat i wciąż nie wiem, którą grzałkę wybrać
Szukam zimnej i dużej chmurki która może przeważać nad smakiem
Która grzałka lepiej oddaje chmurę, Tritona czy Atlantisa?
Czy może mildowskie mają coś do zaoferowania?



Jak dla mnie oryginalne eleaf 0.3ohm są najlepsze ale to chyba kwestia gustu :)
Wszystko w oryginalnych na plus, smak, cena, chmura.
Wielu skarży się na ciepłą/gorącą chmurę ale jak ja już użytkuje bite 2 miesiące ijusta (jak nie lepiej) to jeszcze na taką chmurę nie trafiłem.
By Jurand
#1549043
mr.android pisze:Czy do ijust 2 wejdzie grzałka od atlanstisa v2 ?

Tapnięte z Mate 7.


Teoretycznie wejdzie. Praktycznie jest o jakiś 1mm wyższa, i parownik iJusta mi się nie skręca do końca. Na szczęście nie cieknie i da się tego używać.
Niemniej przerobiłem różne grzałki - i te oryginalne 0,3 ohm od iJusta są moim zdaniem najlepsze :)
Awatar użytkownika
By Arkeno
#1549140
Żadne zamienniki tylko oryginalne eleaf do Ijusta 0.3. Od czasu kiedy ludzie zaczęli stosować właśnie grzałki od innych niby to pasujących odpowiedników ten temat zaczął rosnąć w posty typu cieknie, nie mogę rozkręcić, brak smaku, bobrzy i inne duperele. Poczytaj pierwsze strony wątku kiedy o Ijust wypowiadali się ludzie z doświadczeniem.Kiedy nie był jeszcze tak popularny że miał go każdy gimnazjalista. Tam są opinie które nie polegają na bzdurach typu bateria mi mruga czy reklamować...
By Walczokkk
#1552484
Witam. A wiec mysle nad zakupem owego produktu. Podsumowujac warto? Po opiniach widze ze tak, ale niech wypowie sie ktos uzytkujacy juz dluzszy czas

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
By blazej170
#1552545
Walczokkk pisze:Witam. A wiec mysle nad zakupem owego produktu. Podsumowujac warto? Po opiniach widze ze tak, ale niech wypowie sie ktos uzytkujacy juz dluzszy czas

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka


Użytkuję go już 3 miesiąc, co do wytrzymałości wysunął mi się z etui i walnął o chodnik, kilka małych zadrapań nic poważnego się nie stało dużą zasługę miał tutaj VapeBand którego założyłem na zbiorniczek.
Bateria wystarcza na dzień dość intensywnego wapowania (pół zbiorniczka) przy czym używam gliceryny dla większej chmurki i złagodzenia drapania w gardle. Zastanawiam się nawet nad zakupem drugiego zestawu cena 99zł. Wcześniej wapowałem zwykłego E-go grzałka 1.8ohm bateria starczała na max 2 godziny, wychodząc z pracy o 17 nie miałem prądu już. Po zakupie Ijusta podłączam go tylko na noc, w dzień nie doładowuje mocy starcza aż nad to. Polecam bardzo gorąco ;)
By lucass001
#1552651
No ja od siebie dodam tyle, że dla ludzi szukających "bezobsługowego" moda z przyzwoitym smakiem i wieeelką chmurą, polecam! Po wszystkich zabawach z mechanikami, kaufynami, elektronikami i tankami, ten sprzęcik jest genialny w swojej prostocie przy zachowaniu bardzo niskiej ceny :)
Awatar użytkownika
By pawel_aa
#1552672
Na serio polecacie sprzęt który działa około 3 miesięcy? :palm2
Widzę kolejny temat szczęśliwego użytkownika któremu nie wytrzymał nawet dwóch...
Awatar użytkownika
By insomnio
#1553599
Oj tam złom, mój jeszcze działa, co prawda ostatnio używany sporadycznie, ale problemów żadnych z tym sprzętem nie miałem.
Awatar użytkownika
By Czaz
#1553613
Może nie złom, ale wymaga odrobiny kompetencji od użytkownika - dosłownie przeczytania instrukcji, ewentualnie tego tematu. Wydaje mi się, że bardziej użytkownicy go złomują. Ja ze swoim nie mam żadnych problemów - pomijając wielokrotne próby zrobienia grzałki na bazie oryginalnej (cholerne przecieki), ale to się raczej nie wlicza jako wadliwość sprzętu.
By reevo
#1554818
Witam, mam taki problem możliwe ze był gdzies wczesniej podobny ale wolałbym zeby ktos postarał sie indywidualnie w mojej sprawie pomoc, wiec od jakiegoś czasu mam zakupionego ijusta 2 paliłem 12 mg ale było za mocne poszedłem na 6 mg palac u znajomych na różnorakich zwykłych efajach po mody elektroniczne czy mechaniczne wszystko jest idealnie nic nie drapie smak rownież jest dobry , natomiast u mnie smaku prawie wcale nie ma cos tam czuc ale to nic w porównaniu chociażby do zwykłych egonow dodatkowo drapie w gardle (ale to nie drapanie nikotyny tak jak wyżej wspominałem na innych epapierosafh było lepiej) grzałka aspire atlantis dobrze przygotowana, nie używam opaski airflow bo zgubiłem. Dodam jeszcze ze niezależnie od liquidu jest tak samo. Przepraszam ze napisane chaotycznie ale pisane w pośpiechu liczę ze ktos postara sie pomoc z tym problemem.

Pozdrawiam

@edit grzałka 0,3 ohm
Awatar użytkownika
By pawel25
#1554840
A na grzałce dodatkowo napisane jest jaki przedział W?
Awatar użytkownika
By Arkeno
#1555014
No chyba nie :)
Awatar użytkownika
By lelek6
#1555022
reevo pisze:Tak od 4,5 W do 5,5 W.

Co to za grzałka jest?
A iJust grzałce 0,3 ohma zapodaje ponad 50W przy w pełni naładowanym ogniwie...
By reevo
#1555033
@lelek6

O jezu wybaczcie nje wiem co te przecinki tam robią , oczywiście 45 do 55 W a grzałka to Aspire Atlantis 0,3 ohm. Wiec jeśli ijust zapodaje ponad 50 to to raczej nie problem W grzałki wiecie gdzie moze leżeć problem ? Jesteście moja ostatnia nadzieja żebym w końcu na tym ijuscie sobie w spokoju powapowal..

@edit

Dodam Jeszcze ze ijust tzn grzałka czy tam liquid (nie znam sie) strasznie strzela i syczy jak trzymam przycisk i czasami jak sie pali to poleci taki 'strzał' do ust. Nie przeszkadza to aczkolwiek możliwe ze pomoże w rozwiązaniu problemu z brakiem smaku i drapaniem.
By jkk
#1555186
Mam problem z przyciskiem, dzisiaj czyli po ok. 2 miesiącach od kupna przestał normalnie działać tzn. nie czuć żadnego kliku, nie wiadomo nawet, kiedy włączam baterie. Myślicie, że uznają mi to na gwarancji?
By BeataMarcin
#1555196
jkk pisze:Mam problem z przyciskiem, dzisiaj czyli po ok. 2 miesiącach od kupna przestał normalnie działać tzn. nie czuć żadnego kliku, nie wiadomo nawet, kiedy włączam baterie. Myślicie, że uznają mi to na gwarancji?


Spróbować zawsze warto :)
Awatar użytkownika
By lelek6
#1555202
jkk pisze:Mam problem z przyciskiem, dzisiaj czyli po ok. 2 miesiącach od kupna przestał normalnie działać

Czyli mieścisz się w normie. iJust ma termin przydatności do użycia 3 miesiące.
jkk pisze:Myślicie, że uznają mi to na gwarancji?

Trudno powiedzieć. Na początku uznawali. Teraz kiedy okazało się, że każdy egzemplarz ma z tym problem jest trudniej, bo to oznacza wymianę wszystkich sprzedanych do tej pory iJustów :)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By ArchDelux
#1555310
A jakie stosujesz te liquidy (marka/model)? I baterię masz naładowaną? ;)
By reevo
#1555311
Tak jak wspominałem wyżej na każdym liquidzie to występuje moc 6mg lecz te same liquidy u znajomych nie powodują żadnych drapan w gardle i smakują to najważniejsze u mnie praktycznie zero smaku. Tak bateria na maxa naładowana.
Awatar użytkownika
By tinOFbeer
#1555312
Zmień liqud

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka
By reevo
#1555315
Aha, ale czy nie zauważyłeś ze napisałem iż występuje to na każdych liquidach jakie sprawdzałem ? Nawet mimo ze ten sam liquid wleje do efajki znajomego i u niego smak jest dobry i wyraźny + nie drapie w gardle to u mnie ten liquid nje ma smaku i drapie wiec mysle ze to nie wina liquidu.
Awatar użytkownika
By kociarski
#1555317
lelek6 pisze:
jkk pisze:Mam problem z przyciskiem, dzisiaj czyli po ok. 2 miesiącach od kupna przestał normalnie działać

Czyli mieścisz się w normie. iJust ma termin przydatności do użycia 3 miesiące.
jkk pisze:Myślicie, że uznają mi to na gwarancji?

Trudno powiedzieć. Na początku uznawali. Teraz kiedy okazało się, że każdy egzemplarz ma z tym problem jest trudniej, bo to oznacza wymianę wszystkich sprzedanych do tej pory iJustów :)

Pozdrawiam


ja wam powiem co z tymi przyciskami jest, użytkownicy tego sprzętu (być może młodo za młodzi, nie wnikam) za dużo szarpią na iksboksach i innych playstejszynach, na fifkach proevach i innych, i oni po prostu myślą że jak mocniej nacisną to większą chmurę wycisną (analogicznie, jak wcisną mocniej to silniej strzelą w fifce czy innych, znam zawodnika co już 15 pad do PS3 przerabia, wszystkie oryginały) i oni zwyczajnie zakatowują te przyciski na amen, cytując klaska nie pomoże sprzętu kupa jak z użyszkodnika zwykła :dupa kunic OT
Awatar użytkownika
By tinOFbeer
#1555319
Chodziło o strzelanie. Do iJusta kolegi wlewasz czy innego sprzętu?

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka
By reevo
#1555320
Aa dobrze wybacz, tak i do ijusta kolegi i do innych epapierosow .
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14
Gumka ochronna do parownika VAPEBAND

Mam pytanie, dostałem kiedys w gratisie gumki ochr[…]

Witam wszystkich, po kilku latach wysłużonej pracy[…]

Jaki e-papieros wybrać po przerwię?

Hejka! Od dłuższego czasu borykam się z rzuceniem […]

DZIWNY SKLAD LIQUIDU

Kupilem dzisiaj premix Radler smak wiśnia mięta co[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.