saradonin pisze:liquidmania.eu pisze:[...]Nie zaniżanie cen, a pojawienie się wielu nowych, konkurencyjnych producentów zdeklasowało markę i obaliło monopol. 2 lata temu ten rynek nawet jeszcze nie raczkował, marka miała swoją pozycję tylko dlatego, że końcowi użytkownicy nie mieli zbyt wiele wyboru (w kraju było dostępnych może 4-5 producentów). Naprawdę wierzysz, że podniesienie cen w tym momencie zmanipuluje klienta tak, iż uwierzy w mit "marki premium" (wiem, głupie określenie)? Klient już nie jest tym głodnym głupcem, który dawniej rzucał się na byle ochłap, stał się bardziej świadomy i wymagający. Podnieść może ją tylko lepszy produkt.
A może jest to ruch mający marketingowo i wizerunkowo wyciągnąć markę HS na pozycję na której była 2 lata temu?
Bo zaniżanie cen przez jednego z dystrybutorów (że nazwy firmy nie wspomnę) zdeklasowała całą markę o kilka półek niżej? (jeśli coś jest zbyt tanie to przecież nie może być dobre... ).
[...]
Prywatnie po części się z Tobą zgadzam. Jako dystrybutor mogę jedynie poddać się fali i zobaczyć co z tego wyniknie.
Możemy też szukać alternatywy - co zresztą właśnie robimy :
http://www.e-papierosy-forum.pl/post1234582.html#p1234582