EPF
Akumulatory stosowane w e-papierosach.
Awatar użytkownika
By xtigerx
#944272
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Hamer zakupiony w e-dymie.Jak widać na załączonych fotkach,malutki i zgrabniutki.Bardzo ładnie wykonany.
Pin plusowy na sprężynce tak że można wkręcać różne parowniki.Guzik co prawda lata jak żyd po pustym sklepie, nie mej jednak łączy 100/100.Co do strat prądowych, choć nie mam jak zmierzyć ,mod pali porównywalnie do nemka.
Awatar użytkownika
By Mutango
#944361
Aleś mnie bracie zaskoczył. Otwieram sobie ten wątek, a w ręku mam dokładnie to samo, czyli Hammer+Trident :D

Obrazek

Dodam tylko, że mod jest ciężki jak ćwierćkilowy odważnik. Może to być zarówno wada, jak i zaleta. Niektórzy lubią czuć, że trzymają w ręku coś solidnego ;) Ponadto jak komuś zależy żeby jakiś parownik stawiać pionowo, to również jest to zaleta. Rurka to się może z byle powodu przewrócić, a ten młotek stoi pewnie i stabilnie, i nie ma prawa się przewrócić.
Awatar użytkownika
By Iluzja
#944364
Na wersji z E-dyma (Hcigar) spadków nie doświadczyłem "pali" równie ładnie jak nemesis ;)
Awatar użytkownika
By xtigerx
#944373
Mutango pisze:Aleś mnie bracie zaskoczył. Otwieram sobie ten wątek, a w ręku mam dokładnie to samo, czyli Hammer+Trident :D

Obrazek

Dodam tylko, że mod jest ciężki jak ćwierćkilowy odważnik. Może to być zarówno wada, jak i zaleta. Niektórzy lubią czuć, że trzymają w ręku coś solidnego ;) Ponadto jak komuś zależy żeby jakiś parownik stawiać pionowo, to również jest to zaleta. Rurka to się może z byle powodu przewrócić, a ten młotek stoi pewnie i stabilnie, i nie ma prawa się przewrócić.

:wink: Tak jakoś mi triden pasuje do hammera. Fakt do lekkich modów nie należy ale za to nadrabia wyglądem .
By user
#944530
A jak to jest z "SSowością" tego młotka?
Faktycznie to stal , czy chromed brass??
Awatar użytkownika
By Mutango
#944567
Wersja z e-dyma jest od HCigar. Przyszła w typowym opakowaniu dla HCigar, takim jak tutaj (łącznie z tą karteczką Merry Christmas (nie wiedzić czemu 2014)). Mod jest w całości ze stali, na pewno nie ma tu chromu. Elementy stykowe, piny, są pokryte srebrem (łącznie z całym wewnętrznym kubkiem na baterię). Sprężynki są w kolorze złotawym (miedź, mosiądz, nie wiem...). Ogólnie, wykonanie jest bardzo dobrej jakości. Osobiście oryginału nie widziałem na żywo, ale na zachodnich forach, Ci co mieli okazję porównać HCigar z Kato, twierdzą że wykonanie jest bardzo zbliżone, i że gdyby dostali to w oryginalnym drewnianym pudełku Kato, to mogliby się nie zorientować, że mają do czynienia z klonem.
Awatar użytkownika
By xtigerx
#944826
Ja się czuje oszukany w takim razie bo nie dostałem świątecznej karteczki :lol:
Dodam jeszcze że mod dzięki pierścieniowi który zmniejsza średnicę dostępu do kubka na akumulatorki,można zastosować różnej dł.aku.
Awatar użytkownika
By pablo22081
#944941
Ja w swoim młotku od razu wymieniłem sprężynkę w przycisku na grubszą. Przycisk już teraz nie lata i wciska się trochę pod większym oporem, co mnie bardziej odpowiada.
Awatar użytkownika
By Thaniell
#947022
No. Wszyscy już wszystko ładnie napisali, więc ja wrzucę kilka fotek ;)

Mogę napisać jedynie, że modzik jest wykonany na prawdę bardzo dobrze. Przycisk, rzeczywiście lata, ale jak się podmieni sprężynkę, na twardszą, to jest bardzo fajnie. Sprężyna jest miedziana. Jest jeszcze jeden mankament, który mi doskwiera osobiście. Brak radełkowania na pierścieniu blokady przycisku, tak jak to ma miejsce w oryginale. Niby nic, a jakże ułatwia sprawę. Tutaj pierścień jest gładki, więc blokowanie i odblokowanie jest nieco utrudnione, poprzez poślizg. Co ciekawe klon Tobeco już takie radełko posiada :roll: Poza tym, wszystko gra i buczy. Działa bardzo ładnie, więc czegóż chcieć więcej. Jak wiadomo do zestawu dołączone są dwie tuleje przedłużające, aby można było zastosować akumulator 18490/18500, oraz 18650. Istnieje również możliwość regulacji średnicy otworów odpowietrzających, poprzez przekręcenie wewnętrznej tulei. Ładny, zgrabny modzik, ciężki jak diabli :mrgreen:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
By xtigerx
#947045
Thaniell , spadki pod obciążeniem może mierzyłeś :mrgreen:
Awatar użytkownika
By Thaniell
#947056
A Fiordy, Fiordy widziałeś :mrgreen:

Nie mierzyłem, bo przestałem się tym przejmować. Działa dobrze, więc cyferki mi życia nie uratują :P Ale zmierzyłem specjalnie dla Ciebie :-P Akumulator IMR 18350, Kayfun Lite ~0.9ohm, napięcie akumulatora 4.2V, pod obciążeniem 3.7V. Spadek zmienia się w granicach 0.5V-0.6V. Ktoś napisze, że to sporo, no może, ale nijak nie przekłada się na właściwości wapowania.


Na FT jest inny producent, to widać na pierwszy rzut oka. Czy lepsze, czy gorsze, to ciężko stwierdzić. Kicka można zamontować.
Awatar użytkownika
By xtigerx
#947062
Ja tam też nigdy się spadkami nie przejmuję. Ciekaw byłem jak się to ma do hammera.Kurcze, nie spodziewałem się że aż taki spadek , nie czuć tego :mrgreen: Dzięki wielkie za sprawdzenie.
Awatar użytkownika
By Mutango
#947086
W dużym stopniu zależy też od stanu baterii...
Ja mierzyłem na grzałce 1ohm, na full naładowanej baterii AW IMR 18350 (nowa, po dwóch, trzech cyklach ładowania)
- napięcie około 3.8V - mod po wyjęciu z pudełka
- napięcie około 3.95 - mod rozebrany, wyczyszczony, przesmarowane pastą Ensto wszystkie newralgiczne punkty styków i połączeń: sprężynka, piny, gwinty...
Ten drugi wynik jest bardzo dobry, biorąc pod uwagę, że system połączeń elektrycznych jest tutaj znacznie bardziej złożony niż w prostym modzie rurkowym.

* mierzone multimetrem na kołkach tuż przy grzałce drippera, więc niewielka część spadku może też dotyczyć samego drippera.
Awatar użytkownika
By Cezar
#948092
Fakt :)
Masywny kawałek na baterię to jest...
Podpowiedzcie mi proszę, skąd wziąć zastępczą sprężynkę, żeby się od wiatru nie załączał ?
By user
#951029
Trzonek troszkę jakby za cienki w stosunku do reszty młotka :)
Awatar użytkownika
By mbewe
#951459
Sprężynka za słaba, przycisk faktycznie lata - po prostu ją rozciągnąłem - pomogło. Pali nieźle, wygląda super, poręczne i solidne cholerstwo. Z powodzeniem można stosować 16340 - to pewnie żadna nowość - niemniej, dla mnie tak, miałem tego sporo na półce. Póki co problem z zasilaniem na rok z plusem z głowy ;]
By alexaster
#1008313
mbewe pisze:Sprężynka za słaba, przycisk faktycznie lata - po prostu ją rozciągnąłem - pomogło. Pali nieźle, wygląda super, poręczne i solidne cholerstwo. Z powodzeniem można stosować 16340 - to pewnie żadna nowość - niemniej, dla mnie tak, miałem tego sporo na półce. Póki co problem z zasilaniem na rok z plusem z głowy ;]


Zamówiłem w Chinach upgrade wersje Hammer Mod Clone by Kato z dwiema, koncentrycznie ułożonymi sprężynkami w przycisku. Ma to stabilizować ruch przełącznika i zapobiegać spadkowi napięcia.
Awatar użytkownika
By LICHU
#1009574
No właśnie co z tą sprężynką ? Można faktycznie zastosować zwykła z bele jakiego długopisu czy musi być jakaś specjalna ??
Awatar użytkownika
By Mutango
#1009667
Teoretycznie sprężyna w przełączniku powinna być z takiego materiału, który zarówno ma dobrą sprężystość, jak i dobrą przewodność elektryczną. A co tam jest w długopisie, to kto tam wie... Jakby się jakimsik sposobem udało włożyć tam dwie sprężyny naraz, to mogłoby być dobre rozwiązanie. Bo jedna sprężyna, ta miedziana, robiłaby za dobry przewodnik, a druga ze stali sprężynującej miałaby dobrą i trwałą sprężystość.
By alexaster
#1016866
Mam go ;-) Hammer Mod Clone by Kato jest cudny, po prostu HQ. Trochę waży z atomizerem The Russian 91%, zdecydowanie więcej niż Innokin SVD, jednak jest to sprzęt malutki, kompaktowy, oryginalny, zgrabny, uniwersalny (mieści: 18350, 18500, 18650). Idealny na wyjścia, na imprezy, etc... Mieści się w najmniejszej kieszeni. Działa bez zarzutu. Chyba idealne zasilanie spośród dostępnych na rynku.
Awatar użytkownika
By slawol8
#1019090
Ma ktoś może fotke swojego autorstwa, lub z sieci, jak się komponuje z taifunem GS ? :)
By hensik
#1065558
Witam ;) Mam pytanko.. wie ktoś jaki jest gwint głowicy? Jestem ciekaw np czy pójdzie dajmy na to AIOS (a może i ktoś ma i sprawdzi ;) ) w hybrydzie...

PS: żeby nie było - szukałem, znalazłem, niby idzie ale czy bez żadnych modyfikacji - tego nie wiem
By Eisce
#1069746
Witam AIOS pasi jak ta lala ;)
Ale mam inny problem ukręciłem śrubkę od przycisku (ja miałem mosiężną), da się gdzieś to kupić? Na razie zastąpiłem zwykłą M3 a łebek zalałem cyna o dużej zawartości srebra, styka pieknie, tylko przycisk lata jeszcze bardziej. A w związku z tym inne pytanko ktoś próbował magnesy włożyć
myślę ze: D8 x d6,3 x 1,2 / N35 - NdFeB (neodymium) - magnet będą pasić ale pewny nie jestem
No i następne pytanie zamieniał ktoś głowice z przyciskiem ? Nie lubię batek 350 i jak mi przycisk wystaje, wiec dałem dłuższą śrubkę i zamieniłem, problem tylko taki ze np do Aios hybryd tubki za krótkie, da się gdzieś je dokupić, albo krótszą głowicę taka jak robią do nemezis ?

P.S. Hammer, King i Chiyou maja te same gwinty
Awatar użytkownika
By adi38
#1069899
A gdyby tak zastosować kawałek sprężyny ze starego ekspandera ? nie będzie za wielkiego oporu przy nacisku ?, a oporność elektryczna może tu być problem za grube zwoje ?
By user
#1070484
A to i ja dodam zdjęcie swojego klonika z którego jestem bardzo zadowolony. Nie jest to już goły mod bo po mojej lekkiej ingerencji chirurgicznej. W takiej postaci w zasadzie go od początku widziałem i z takiej wersji jestem bardziej zadowolony tylko parownik teraz wypadało by na coś lepsiejszego wymienić, a do decyzji pozostały: kayfun, aqua, steam turbine, AgA T3 i ithaka.
Obrazek
By Eisce
#1083807
Udalo sie magnesy pasuja (takie male a takie mocne), no terez to przycisk hula ze az milo, sprezynka (orginalna) wchodzi do srodka magnesow, tylko srubke zamienilem na jakas stara m3, lebek pokrylem cyna o duzej zawartosci srebra i git.
Przydalaby sie tylko jakas mosiezna srubka i sprezynka (Ktos wie gdzie dostane).
Tak wyglada z bateria 18650, lezy w dloni idealnie.



Tuba moglaby byc ze 3 - 4 mm dluzsza, probowalem z Kinga dopasowac ale sa jeszcze krotsze - moze ktos wie gdzie kupic.
W planach jeszcze starcie wzorka i zrobienie swojego ;P
By smutnyjoe
#1137209
Ktoś wie czy da się zamontować Kicka?
By makczo
#1137232
Kick wchodzi w rurę 18500 . Dajesz rurkę z kickiem w miejsce głowicy.Rurka jest trochę krótka ,ale daje się skręcić całość.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1137278
Konieczność użycia pierścienia 18500 dla kicka, uniemożliwa użycie 18500+kick. Chyba że ktoś ma przypadkowo dwa pierścienie 18500.
By smutnyjoe
#1137500
Kurde, jakoś mi to nie wychodziło, porzuciłem od razu, myśląc, że nie pasuje. Dzięki ! ;)
By smutnyjoe
#1137712
A jednak nie mieści się, nie wiem jak wy to wkładacie, kiedy ja próbuję do tej małej tulei wsadzić kicka to gwint od przycisku po prostu nawet nie łapie ;/
Awatar użytkownika
By Mutango
#1137849
Jeszcze raz. Kick jest pod głowicą. Przycisk nic do tego nie ma.
Na poniższym zdjęciu jest hammer z kickiem. Zgadnij w którym jest miejscu:


Awatar użytkownika
By slawol8
#1137899
Bateria 18350. kick pod parownikiem, batka pod przyciskiem.
By lukaswhite
#1165141
Witam. Zastanawiam się nad kupnem tegoż właśnie moda i mam kilka pytań. Wiem, że należy kupić do niego akumulatorki i tu pytanie, o jakiej pojemności najlepiej? Oprócz tego prosił bym o podpowiedz jaki parownik by ładnie się to w całości komponowalo. Nie jestem za bardzo obeznany w temacie co do atomizerow i grzalek dlatego prosilbym o odpowiedz "ze ten i dlaczego właśnie ten" Ostatnie pytanie, czy ten mod wystawiony na allegro w różnych cenach różni się czymś od siebie?
Awatar użytkownika
By PuffPuffPass
#1213005
witam, u mnie jest taki problem - korzystam z efesta 18350 z button topem i gdy dokręcę przycisk, to sam smaży, muszę mieć lekko odkręcony, a wtedy góra lata.
miał ktoś problem taki?
Awatar użytkownika
By gregbard
#1213008
Kup efesta z button flat. Nie będzie problemu.
Awatar użytkownika
By PuffPuffPass
#1213012
to na pewno pomoże, szkoda, że tak mi doradzili wcześniej w e-dymie, że buttony pasują elegancko.

Dobra, mam rozwiązanie. 'Pojemnik' do baterii ma z góry i dołu te dwa białe pierścienie - wystarczy ten górny trochę odkręcić, wkręcić pierścień przycisku i przycisk i wszystko gra
By SmokeWAWELSKI
#1223141
Erwin008pl pisze:A to i ja dodam zdjęcie swojego klonika z którego jestem bardzo zadowolony. Nie jest to już goły mod bo po mojej lekkiej ingerencji chirurgicznej. W takiej postaci w zasadzie go od początku widziałem i z takiej wersji jestem bardziej zadowolony tylko parownik teraz wypadało by na coś lepsiejszego wymienić, a do decyzji pozostały: kayfun, aqua, steam turbine, AgA T3 i ithaka.
Obrazek


Jak przerobić tak hammera?
Awatar użytkownika
By Mutango
#1223780
Ogólna idea jest taka, że przycisk jest wkręcony w miejsce głowicy, a głowica w miejsce przycisku.
I to nawet powinno zadziałać, pod warunkiem że trochę przerobi się przycisk. Tzn śruba/pin plusowy w przycisku jest za krótki żeby w momencie przyciśnięcia sięgnąć kubka, więc trzeba sobie dobrać jakąś inną, dłuższą śrubę i powinno hulać.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1223798
Dla celów eksperymentalnych możesz zmontować przycisk bez pierścienia blokady. Wtedy przycisk wciska się głębiej i działa. Wiem, bo sam sprawdzałem. Ale na dłuższą metę nie jest to dobre rozwiązanie, bo raz że nie masz możliwości blokady, a dwa że przycisk wówczas strasznie luźno lata na boki. Po prostu na dłuższą metę trzeba by było sobie wykombinować jakiś inny dłuższy pin.
By Polan
#1223802
Ja tam proponuje użyć małego magnesu neodymowego a nie dorabiać piny lub przerabiać guziki :)

TapaTalk - MI3
By SmokeWAWELSKI
#1223808
Ja nie mam wogole pierscienia blokady. Wsumie tylko dlatego kupilem nemesisa, bo hammera nie moge zablokowac i w kieszeni sam mi sie odpala
Awatar użytkownika
By Mutango
#1223819
Polan pisze:Ja tam proponuje użyć małego magnesu neodymowego a nie dorabiać piny lub przerabiać guziki :)

Piny, elementy stykowe, wykonuje się z miedzi, mosiądzu, srebra... Jeśli ktoś już wynalazł magnesy, które się do tego kleją, to psze bardzo... ale jakoś mi się nie chce w to wierzyć ;)

SmokeWAWELSKI pisze:Ja nie mam wogole pierscienia blokady.

W takim razie masz wersję, której w ogóle nie znam. Ale tak czy inaczej, musisz wykonać taki pin, który w momencie wciśnięcia dotknie do wewnętrznego kubka hammera.
By Polan
#1223826
Mutango pisze:
Polan pisze:Ja tam proponuje użyć małego magnesu neodymowego a nie dorabiać piny lub przerabiać guziki :)

Piny, elementy stykowe, wykonuje się z miedzi, mosiądzu, srebra... Jeśli ktoś już wynalazł magnesy, które się do tego kleją, to psze bardzo... ale jakoś mi się nie chce w to wierzyć ;)


Myślałem o magnesie na pin baterii lub na tą obła tuleje ( przy tym dziwnym/odwróconym montażu ) :)
W zależności co komu potrzeba :)
Awatar użytkownika
By Mutango
#1223835
Polan pisze:Myślałem o magnesie na pin baterii lub na tą obła tuleje ( przy tym dziwnym/odwróconym montażu ) :)
W zależności co komu potrzeba :)

W tej konfiguracji, bateria nic do tego nie ma. Bateria jest podłączona "na sztywno", a zadaniem przycisku jest zwarcie obudowy zewnętrznej, z wewnętrznym kubkiem. Ani pin przycisku, ani kubek wewnętrzny nie przyciąga magnesu. W wersji z edyma wykonane są z miedzi lub mosiądzu pokrytego warstwą srebra. Nawet gdyby kubek był wykonany ze stali ferrytowej, to i tak przyklejanie magnesu do walcowej (niepłaskiej) powierzchni, byłoby jakimś szaleństwem ;)

Najlepsza sieć sklepów E-DYM w województwie mazowi[…]

Spalona grzałka

Mam problem bo kiedy nie kupię nowej grzałki to ma[…]

Cześć Obecnie używam smok spirals. Atomizer totaln[…]

Od Administracji: Tu się witam i tylko tu :) […]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.