EPF
Awatar użytkownika
By rzuwbuotny
#1644226
Jak wersja griffina 22mm, to ja bym brał Gemini, gdyz jest on lepiej wykonany i ma od razu w zestawie top airflow, który może się przydać w przyszłości :)

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
By FrxsH
#1647332
Mam problem z moim Griffin-em a mianowicie cały tank się kręci od regulacji przepływu powietrza w górę.
Konkretnie kręci się ten ( http://imgur.com/eXhYdmN ) pierścień.
Nie jestem w stanie zablokować przepływu liquidu co uniemożliwia korzystanie z tanka.
Ma ktoś pomysł jak to naprawić ? Zależy mi bo strasznie polubiłem tego tanka.
Awatar użytkownika
By kabacina
#1647352
FrxsH pisze:Mam problem z moim Griffin-em a mianowicie cały tank się kręci od regulacji przepływu powietrza w górę.
Konkretnie kręci się ten ( http://imgur.com/eXhYdmN ) pierścień.
Nie jestem w stanie zablokować przepływu liquidu co uniemożliwia korzystanie z tanka.
Ma ktoś pomysł jak to naprawić ? Zależy mi bo strasznie polubiłem tego tanka.

Według mnie wymiana. Ja tez miałem i mam ze swoim ciągle jakieś. problemy. Nawiasem mówiąc, to nie wiem, co Wy wszyscy w nim widzicie.. Dla mnie to naprawdę średniak.
By Uberas
#1647959
U mnie podobny problem, jak wyżej. Griffin zaliczył upadek, szkiełko przeżyło - jednak coś popsuło się w bazie? Szpara między regulacją airflow a liquidu zwiększyła się, griffin porusza się w górę i dół. Problem rozwiązałem wsadzając gumki recepturki w tę szparę. Według mnie po tym zabiegu griffin jest przyjemniejszy, regulacja liquidu już się nie rusza.
By polak345345
#1648750
Według mnie za mało przeciagniętej waty przez grzałkę.

Sent from my SAMSUNG-SM-N910A using Tapatalk
Awatar użytkownika
By \//\
#1648769
polak345345 pisze:Według mnie za mało przeciagniętej waty przez grzałkę.

Sent from my SAMSUNG-SM-N910A using Tapatalk


Przeciągałem i do samego dołu, zakręcałem tym ringiem i nadal to samo, watę parę razy przeciągałem przez grzałkę, parę razy bóbr bo za dużo.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1648806
Jak on do Ciebie dzisiaj przyszedł, to może mu najpierw zaserwuj kilkugodzinną kąpiel w wodzie z płynem do naczyń. Smary produkcyjne potrafią skutecznie zabić smak, a Chińczycy nie słyną z dobrego wymywania parowników na koniec procesu produkcji.
Awatar użytkownika
By \//\
#1648819
Mutango pisze:Jak on do Ciebie dzisiaj przyszedł, to może mu najpierw zaserwuj kilkugodzinną kąpiel w wodzie z płynem do naczyń. Smary produkcyjne potrafią skutecznie zabić smak, a Chińczycy nie słyną z dobrego wymywania parowników na koniec procesu produkcji.

Teraz to już chyba za późno, męczyłem go od 13 do 18 z tymi setupami więc ten smar już dawno temu powinien zniknąć, z resztą nigdzie go nie widziałem.
By krawcu76
#1650483
Witam mam pytanie, a mianowicie czy Griffin będzie dobrym wyborem do Evic vtc mini 75w? Aktualnie mam subtanka mini, ale nie pasuje mi ten tank.
Awatar użytkownika
By micmax93
#1650522
krawcu76 pisze:czy ... będzie dobrym wyborem do Evic vtc mini 75w

90% parowników na rynku pasuje do vtc mini
Ogólnie dopasowuje się w inną stronę - najpierw szukasz parownika a potem sprawdzasz czy zasilanie pasuje. A i tak wszystko zależy od grzałki ;)
Polecam najpierw doczytać.
By krawcu76
#1650526
micmax93 pisze:
krawcu76 pisze:czy ... będzie dobrym wyborem do Evic vtc mini 75w

90% parowników na rynku pasuje do vtc mini
Ogólnie dopasowuje się w inną stronę - najpierw szukasz parownika a potem sprawdzasz czy zasilanie pasuje. A i tak wszystko zależy od grzałki ;)
Polecam najpierw doczytać.


Ze słowem ''Nie pasuje'' bardziej miałem na myśli, że mi się ten tank po prostu nie podoba i nie spełnia moich oczekiwań + mam duży uraz do Kangerów.
Ale i tak dzięki za odpowiedź wyciągnie z niej jakieś wnioski. :)
Awatar użytkownika
By \//\
#1650933
Ja mam na swoim EVIC właśnie Griffina i tak jak kolega napisał że wszystko zależy od grzałki, jak niższa oporność to większe zużycie baterii bo będziesz musiał palić na większej wartości WAT, tak samo przeszedłem z subtanka.
By krawcu76
#1651032
\//\ pisze:Ja mam na swoim EVIC właśnie Griffina i tak jak kolega napisał że wszystko zależy od grzałki, jak niższa oporność to większe zużycie baterii bo będziesz musiał palić na większej wartości WAT, tak samo przeszedłem z subtanka.

Ja wiem co i jak na temat grzałek itp chodzi mi o samego tanka.
I jak? Zmiana na +? Według ciebie lepiej się sprawuje niż subtank?
By gluszek92
#1653096
Witajcie, do wczoraj byłem szczęśliwym użytkownikiem Griffina wszystko było ok do momentu, gdy nadeszła pora na wymianę grzałek. Mój problem to brak możliwości dokręcenia jak i wykręcenia tych cholernych śrubeczek. Jedyna możliwość wykręcenia pojawia się poprzez użycie kombinerek ;/. Jeśli chodzi o wkręcenie śrubek i dociśnięcie grzałki to nie ma takiej opcji. Imbus dołączony do zestawu wymięka, a same śrubki też się ścierają. Nie wiem co robić iść np. do Castoramy i szukać jakiś porządniejszych imbusów albo torxów i próbować dokręcić te 2 śrubki na chama czy szukać innych śrubek. Dodam tylko, że straciłem już 6 śrubek na próbie dokręcenia więc nie widzę sensu by się z nimi dalej mordować, a przynajmniej nie z tym imbusem.

Możliwe też jest to, że gwinty przy pinie się rozpieprzyły i przez to nie mogę wkręcić śrubek. Co w takim wypadku radzicie? Czy pozostaje tylko kupno nowego griffina ;/?

Chodzi dokładnie o ten prawy (na zdjęciu) pin. Chętnie bym go wymienił ale nigdzie nie widzę by ktoś sprzedawał tą część.
http://i.imgur.com/rjpDTPI.jpg
http://i.imgur.com/XRVIUOW.jpg (po lewej)
Za wszelką pomoc wielkie dzięki.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2016, 13:03 przez gluszek92, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Wolf
#1653104
gluszek92 pisze:Witajcie, do wczoraj byłem szczęśliwym użytkownikiem Griffina wszystko było ok do momentu, gdy nadeszła pora na wymianę grzałek. Mój problem to brak możliwości dokręcenia jak i wykręcenia tych cholernych śrubeczek. Jedyna możliwość wykręcenia pojawia się poprzez użycie kombinerek ;/. Jeśli chodzi o wkręcenie śrubek i dociśnięcie grzałki to nie ma takiej opcji. Nimbus dołączony do zestawu wymięka, a same śrubki też się ścierają. Nie wiem co robić iść np. do Castoramy i szukać jakiś porządniejszych nimbusów albo torxów i próbować dokręcić te 2 śrubki na chama czy szukać innych śrubek. Dodam tylko, że straciłem już 6 śrubek na próbie dokręcenia więc nie widzę sensu by się z nimi dalej mordować, a przynajmniej nie z tym nimbusem.

Możliwe też jest to, że gwinty przy pinie się rozpieprzyły i przez to nie mogę wkręcić śrubek. Co w takim wypadku radzicie? Czy pozostaje tylko kupno nowego griffina ;/?

Chodzi dokładnie o ten prawy (na zdjęciu) pin. Chętnie bym go wymienił ale nigdzie nie widzę by ktoś sprzedawał tą część.
http://i.imgur.com/rjpDTPI.jpg
http://i.imgur.com/XRVIUOW.jpg (po lewej)
Za wszelką pomoc wielkie dzięki.




To jest Nimbus:
Obrazek
A to jest Imbus:
Obrazek


Za mocno prazykrecales sruby i pogiales slupki bazy.
Awatar użytkownika
By \//\
#1653294
krawcu76
Zdecydowanie dla mnie wymiana jest na + ale trochę trzeba się pomęczyć z tym żeby ogarnąć jak tą watę dobrze ułożyć, równo grzałki i dokręcić je mniej więcej na tym samym poziomie, jeżeli chodzi do RBA od subtanka to bez porównania bije go na łeb, ale griffin to zjadacz baterii, jeżeli masz grzałki o niskiej oporności jednym słowem - battery killer. Ja mam aktualnie 11 wrapsów, Kanthal A1 3.0mm średnicy oporność 0.47 i smażę na 30-40W i jest ok.
By SnakeX
#1653309
Zjadacz baterii? Zjada je tak samo jak każdy inny dwugrzalkowiec o takich samych grzalkach.

Wysłane przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By kabacina
#1654073
\//\ pisze:Na subtanku mi tak bateria nie schodziła jak na griffinie no ale tak jak mówisz na dwóch grzałkach tak jest.

Niestety.. Dlatego zmieniłem go na jednogrzalkowca, bo co mi z dwóch, jeśli smak kuleje
By jasiuekonom
#1658089
A moja opinia jest następująca. Posiadam od miesiąca, na początku waliłem grzałki na próbę codziennie inna. Stanęło na parrarelce, drut kanthal 0,4 - 2 x 7 zwojów na grzałkę, na średnicy 2,5, wata muji przeciągnięta do samego dołu na maksa, nic nie cieknie, nawet podczas nalewania liquidu przy otwartych wlewach. Oporność 0,18 ohm, wapowane na 41W, bateria starcza mi od 7 - 18, przez ten czas kopce 2 baniaki, zasilanie Evic Vtc Mini, bateria samsung 18650
Awatar użytkownika
By xMisiek95
#1667077
Duża różnica jest między tym a wersją 25 z górnym AF?
Przymierzam się właśnie do zakupu tej wersji i nie wiem czy lepiej dopłacić do 25.
Awatar użytkownika
By rzuwbuotny
#1667165
Poza większą pojemnością i opcjonalnie top AF to praktycznie nie ma żadnych różnic, no może większy deck o 1mm. Top AF można dokupić do zwykłego griffina.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
By Cybuch_
#1695536
Koledzy i koleżanki po upadku griffin zaczął cieknąć jak szalony.Pierścień nad otworami przepływu powietrza jest wyraźnie przekrzywiony,a samego decku nie da się odkręcić gdyż kręci się w miejscu. Co robić :( ?
Awatar użytkownika
By rzuwbuotny
#1695588
"Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko zbyt lekkie młotki." :D A tak serio jak jest przekrzywiony, to automatycznie jest nieszczelny - będzie ciekł. Przerabialem to samo z kayfunem lite + po upadku.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
By arko1926
#1745020
Cześć, dzisiaj właśnie kupiłem tego swirka. Jadę z nim do domu, jaki na szybko dobry setup. Mam jakieś oryginalne grzałki claptopny 0,7 i drut 0,4. Zasilanie rx2/3.
By arko1926
#1745823
Sory, ze post pod postem, grzałka skrecona z claptona 28/32, wata ułozona, smak dobry, chmura dobra, ale mam dwa problemy z nim, jeden to jak widze prawie u wszystkich, cieknie pomiedzy airflowem a lq controlem, myslalem, ze wina waty, ale jakby nie ulozyc to poci sie i troszki cieknie, druga sprawa, ze pin mozna powiedziec, ze sie krecic w kolko. Mozna go odkrecic, ale jak sie zakreca to jakby łapał na jeden gwint i przeskakuje, jest opor i potem znow luz i znow opor. Tak powinno byc ? W czyms to wadzi ?
By MrKamelsky
#1756501
W razie jakby ktoś miał przekrzywionego po upadku bądź juz takiego zanabył to trzeba odkręcić baniak tak by została sama baza. Bierzemy płaski śrubokręt i młotek i uderzamy delikatnie w okolicach AF po tej samej stronie po której odstaje i powstała szczelina. Można podłożyć pod śrubokręt jakąś szmate by jak najmniej uszkodzić deck. Można też delikatnie popukać np rączką śrubokręta w bloki tak by mocniej wcisnąć bazę. Baza jest na wcisk i tym prostym sposobem choć trochę inwazyjnym można rozwiązać problem krzywizny i luźno chodzące juice control. Mam nadzieje, że pomogłem.
By kareo
#1763956
witam. Nie wiem czy temat jeszcze żyje ale spróbuje tu znaleźć odpowiedź XD A mianowicie nabyłem griffina 22 po upadku na bank jest i tu jest temat miedzy pierscieniem od AF a cała "górą " zrobiła się przerwa. W sensie jakby po prostu się skrzywił i tu jest pyutanie jak to można naprawić ? nic nie cieknie ale pierscień AF za nic nie chce się przekręcić w sensie że nie ma regulacji przepływu powietrza. moim zdaniem mysle ze pin się skrzywił i zastanawiam się czy go nie wymienic no chyba że jest jakiś inny sposób na to ? Pisałem na szybko :zakrecony link do zdj
https://photos.google.com/photo/AF1QipP ... 4fofXDC9R5
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
ursa nano miga 3 razy na biało

Przy włożonym podzie przy zaciąganiu się dioda mig[…]

https://i.ibb.co/Q6VVz26/freemax-gal[…]

JBL SMOKE BOX (JBL GO E-PAPIEROS)

Witam forumowiczów. Jest to mój pierwszy post w[…]

Jak to jest z tymi deserówkami?

Witajcie :wink: Temat troszke nostalgiczny bym p[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.