By matiperczi - 17 kwie 2016, 22:10
Posty: 16
Rejestracja: 12 lis 2014, 18:17
Posty: 16
Rejestracja: 12 lis 2014, 18:17
matiperczi pisze:Wiadomo już może kiedy pojawi się griffin 25 ?
imprudentdude pisze:Przed chwila do mnie przyszedł... z wyrobioną śrubą..
kabacina pisze:tak chyba trzeba będzie zrobić, cholera
FrxsH pisze:Mam problem z moim Griffin-em a mianowicie cały tank się kręci od regulacji przepływu powietrza w górę.
Konkretnie kręci się ten ( http://imgur.com/eXhYdmN ) pierścień.
Nie jestem w stanie zablokować przepływu liquidu co uniemożliwia korzystanie z tanka.
Ma ktoś pomysł jak to naprawić ? Zależy mi bo strasznie polubiłem tego tanka.
polak345345 pisze:Według mnie za mało przeciagniętej waty przez grzałkę.
Sent from my SAMSUNG-SM-N910A using Tapatalk
Mutango pisze:Jak on do Ciebie dzisiaj przyszedł, to może mu najpierw zaserwuj kilkugodzinną kąpiel w wodzie z płynem do naczyń. Smary produkcyjne potrafią skutecznie zabić smak, a Chińczycy nie słyną z dobrego wymywania parowników na koniec procesu produkcji.
krawcu76 pisze:czy ... będzie dobrym wyborem do Evic vtc mini 75w
micmax93 pisze:krawcu76 pisze:czy ... będzie dobrym wyborem do Evic vtc mini 75w
90% parowników na rynku pasuje do vtc mini
Ogólnie dopasowuje się w inną stronę - najpierw szukasz parownika a potem sprawdzasz czy zasilanie pasuje. A i tak wszystko zależy od grzałki
Polecam najpierw doczytać.
\//\ pisze:Ja mam na swoim EVIC właśnie Griffina i tak jak kolega napisał że wszystko zależy od grzałki, jak niższa oporność to większe zużycie baterii bo będziesz musiał palić na większej wartości WAT, tak samo przeszedłem z subtanka.
gluszek92 pisze:Witajcie, do wczoraj byłem szczęśliwym użytkownikiem Griffina wszystko było ok do momentu, gdy nadeszła pora na wymianę grzałek. Mój problem to brak możliwości dokręcenia jak i wykręcenia tych cholernych śrubeczek. Jedyna możliwość wykręcenia pojawia się poprzez użycie kombinerek ;/. Jeśli chodzi o wkręcenie śrubek i dociśnięcie grzałki to nie ma takiej opcji. Nimbus dołączony do zestawu wymięka, a same śrubki też się ścierają. Nie wiem co robić iść np. do Castoramy i szukać jakiś porządniejszych nimbusów albo torxów i próbować dokręcić te 2 śrubki na chama czy szukać innych śrubek. Dodam tylko, że straciłem już 6 śrubek na próbie dokręcenia więc nie widzę sensu by się z nimi dalej mordować, a przynajmniej nie z tym nimbusem.
Możliwe też jest to, że gwinty przy pinie się rozpieprzyły i przez to nie mogę wkręcić śrubek. Co w takim wypadku radzicie? Czy pozostaje tylko kupno nowego griffina ;/?
Chodzi dokładnie o ten prawy (na zdjęciu) pin. Chętnie bym go wymienił ale nigdzie nie widzę by ktoś sprzedawał tą część.
http://i.imgur.com/rjpDTPI.jpg
http://i.imgur.com/XRVIUOW.jpg (po lewej)
Za wszelką pomoc wielkie dzięki.
\//\ pisze:Na subtanku mi tak bateria nie schodziła jak na griffinie no ale tak jak mówisz na dwóch grzałkach tak jest.
Hej, leżał epet w plecaku i gdy wracam po godzinie[…]