EPF
By Gepetto
#647459
Sorry że się wtrące , ale co ma średnica dziury na knot do smaku ?

w HF mam otwór o średnicy ledwo 2mm i smak jest idealny , ale to przez małą komore a nie przez srednice knota , wieksza dziura to tylko lepszy transport przez co można vapowac w pozycjach bardziej zblizonych do pionu
Awatar użytkownika
By daras25
#647554
Tampon666 pisze:Sorry że się wtrące , ale co ma średnica dziury na knot do smaku ?

w HF mam otwór o średnicy ledwo 2mm i smak jest idealny , ale to przez małą komore a nie przez srednice knota , wieksza dziura to tylko lepszy transport przez co można vapowac w pozycjach bardziej zblizonych do pionu

Zgadza się , w Foggatti jest ten sam rozmiar co HF a pomimo to nie mam gienka który by lepiej oddawał smak i dawał takiego " kopa " .
By krislet74
#647702
szymon2626 pisze:Ja napisałem, że dzięki większej dziurze, transport jest lepszy w tym parowniku.
Na smak nie ma to większego wpływu :wink:

Zgadzam się z przedmówcą. Dlatego w V1 przewierciłem otwór do 3 mm i jest git (tak jak koledzy, ale po przetestowaniu V2). Nareszcie można zakręcić otwór wlewu LQ i nic nie bobrzy i nie cieknie. :D
Awatar użytkownika
By ghostcat
#650893
No muszę przyznać, że parowniczek Wam się udał. Nie wiem jak z v1 bo nie miałem, ale do tego absolutnie nie ma się na pierwszy rzut oka do czego doczepić.

Na razie na pojedyńczym knocie #400 jadę na 100%VG i jest bosko. Jak wrócę do domu pokombinuję pewnie z pozostałymi setupami i łobaczym co on potrafi :mrgreen: :mrgreen:

Gratki
Awatar użytkownika
By gregbard
#656872
płukać octem, sprawdzone, pomaga.
Awatar użytkownika
By quios
#657001
Od 2 tygodni jestem posiadaczem GkmF po liftingu. Po krótce opiszę zmiany, które zostały wprowadzone w stosunku do wersji pierwszej.

- zmniejszenie głównej komory (to ma zasadniczy wpływ na poprawę smaku)
- powiększenie i obniżenie airhole (otworu zasysania powietrza do komory) w standardzie do 1,2 mm
- radełkowane nakrętki z KO do mocowania pina plusowego - bardzo wygodne
- górny cap/komora jest teraz mocowana na oringach zamiast gwintu - dzięki temu ustawiamy airhole tak jak chcemy
- zmiana w otworach knotowych - główny otwór jest teraz bez gwintu, ma ok. 3,4 mm, pozostałe, jako że muszą być zatkane w przypadku setupu na pojedynczym knocie są gwintowane i zakręcone śrubkami M4 (czyli średnica to jakieś 3,2 mm)

Otwory knotowe to sprawa indywidualnych preferencji, ale obserwując forum, myślę że teraz większość powinna być zadowolona. Ja również jestem fanem fat-wicka, jako że bardzo polubiłem się z DIDem, którego użytkuję od sierpnia 2012 jako podstawowy parownik. Teraz po raz pierwszy zyskał on konkurencję właśnie w postaci GkmF v2. Teraz i tu możemy ukręcić niechlujnego knota, który od pierwszego strzała powinien ładnie pracować. W moim przypadku przynajmniej nie było żadnych przebojów - zaoksydowałem, nakręciłem grzałkę i tak sobie jaram już 2 tygodnie. Parownik testowany przeze mnie, jak i przez 2 moich znajomych. Opinie jednoznacznie pozytywne. Oczywiście nie przetestowałem wszystkim możliwości jakie daje parownik, czyli u-wicków, podwójnych knotów, podwójnych u-wicków i tak dalej, ponieważ po pierwsze nie mam na to czasu, a po drugie na jednym knocie działa idealnie. Oczywiście nie omieszkam się podzielić, jeśli czas pozwoli. Zwłaszcza dual mnie kusi.

Pozostała oczywiście perfekcyjna jakość wykonania spod noża, która już w V1 zrobiła na mnie duże wrażenie. Tu nic się nie rusza (bo nie ma prawa), nie cieknie, nie "niedokręca". Wiem, że to żadna sensacja, ale obserwując komentarze na temat niektórych produktów warto o tym wspomnieć.

Jedyny minus, do czego muszę się przyczepić, ponieważ nie byłbym sobą gdybym czegoś nie znalazł ( :D ) to różny rozmiar imbusów do śrub knotowych i otworu wlewowego. Ale nie jest to bardzo uciążliwe i na pewno nikt nie będzie narzekał (a już na pewno te osoby, które otwór wlewowy zostawiają otwarty dla odpowietrzenia)

Podsumowując, GkmF z wprowadzonymi zmianami jest bardzo dobrym parownikiem, w którym wszystko działa tak jak trzeba od samego początku - niczego nie trzeba poprawiać/rozwiercać/uszczelniać.

Zdjęć niet, bo nie mam dedykowanego zasilania. Jak wróci od Akceda to zrobię i wrzucę w temat. Ale i tak mam wersję bez przetoczeń, więc wygląda jak V1 :D
Awatar użytkownika
By Wuntek
#657219
A ja już ukruszyłem szkło zakładając capa. Trzeba mieć niezłą parę żeby go zdjąć i założyć. Chyba muszę zmienić oringi bo na tych co są, nie da rady go założyć "z wyczuciem" .
Awatar użytkownika
By ghostcat
#658093
Wuntek pisze:A ja już ukruszyłem szkło zakładając capa. Trzeba mieć niezłą parę żeby go zdjąć i założyć. Chyba muszę zmienić oringi bo na tych co są, nie da rady go założyć "z wyczuciem" .


Możesz także jeden po prostu zdjąć. Chodzi jak masełko :-)
By krislet74
#658117
Wuntek pisze:A ja już ukruszyłem szkło zakładając capa. Trzeba mieć niezłą parę żeby go zdjąć i założyć. Chyba muszę zmienić oringi bo na tych co są, nie da rady go założyć "z wyczuciem" .

Możesz też na górę dać mniejszy oring, np. 10*1,5mm, drugi-dolny pozostawić bez zmian :D
Awatar użytkownika
By FROST-MODS
#658594
Czarne oringi do uszczelniania kapa są w rozmiarze:

górny 11 x 1,5 mm
dolny 10 x 1,5 mm

Można je oczywiście odwrotnie założyć lub po prostu zdjąć jeden z nich jak sugeruję np krislet74
Awatar użytkownika
By STRUNA
#665579
V2. Podziękowania za piekną i funkcjonalną robotę. Wszystko działa jak trzeba, waroly wapowania pierwsza klasa.
Awatar użytkownika
By gregbard
#689115
Cóż... nie wiem kolego jak ustawiłeś górny kap otworem powietrznym, na jeden knot? pomiędzy knoty? Bo rewelacji nie ma.
Masz tu, jeden knot, jedna grzałka, zasilanie mechanikiem, aha, ważne (!) na filmie jest GKmF V1, który według niektórych userów jest "do niczego". Według niektórych :wink: .
https://www.youtube.com/watch?v=M5HUe3A ... _embedded#!
Ostatnio zmieniony 08 mar 2013, 08:03 przez gregbard, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By gregbard
#690249
"i tak to właśnie działa" :wink:
Awatar użytkownika
By STRUNA
#690255
Dodam: knot kręcony na spinaczu 6 cm 4 zwoje 0.2 oporność 1,7
Awatar użytkownika
By Gwido67
#690844
grubaskov pisze:A pomyślałem, że sobie to wrzucę tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=f82J--IUaRc

mam też nagrany unboxing V2 jeśli ktoś chce mogę wrzucić


Średni pomysł - nawijać po sześć zwojów na każdym "patyku" w dualcoilu. Jeszcze nie wymyślono zasilania (w sensie woltarzu) aby w rozsądny sposób obsłużył taką oporność :mrgreen:

Zrób na 0,25mm Kantal D (albo jeszcze lepiej Kanthal A1 Wire - 32ga) po dwa zwoje na każdym knocie i zobaczysz, jak elegancko buchnie 8)

Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
By gregbard
#690847
Gwido67 pisze:
Średni pomysł - nawijać po sześć zwojów na każdym "patyku" w dualcoilu. Jeszcze nie wymyślono zasilania (w sensie woltarzu) aby w rozsądny sposób obsłużył taką oporność :mrgreen:

Zrób na 0,25mm Kantal D (albo jeszcze lepiej Kanthal A1 Wire - 32ga) po dwa zwoje na każdym knocie i zobaczysz, jak elegancko buchnie 8)

Pozdrawiam
Grzegorz

:palm Wyrazy współczucia... klientom
Ostatnio zmieniony 09 mar 2013, 20:11 przez gregbard, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
By gregbard
#690852
Korepetycje 50 zł godzina, fizyka to królowa nauk
Edit: Z szacunku dla tematu, nie będę robił w nim śmietniku, za off top przepraszam.
Ostatnio zmieniony 09 mar 2013, 20:15 przez gregbard, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Gwido67
#690854
gregbard pisze:Korepetycje 50 zł godzina, fizyka to królowa nauk



Jedziemy :mrgreen: Nr rachunku na PW poproszę.


Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
By daras25
#690863
Gwido67 pisze:A tak bardziej opisowo ?

:mrgreen:


Pozdrawiam
Grzegorz

Np. dwie grzałki po 3 Ohm to jest 1,5 Ohm .
U mnie pierwsza lekcja gratis ;)

Tapnięte z GT-I9100P
Awatar użytkownika
By Gwido67
#690868
Przepraszam, za "śmietnik" ale tego typu dyskusje warto doprowadzać do tzw. końca. Zgoda, miejsce jakby nieodpowiednie.

Dzięki, teraz już mam jasność (3x3/3+3=1,5). Jeszcze raz przepraszam.

Pozdrawiam
Grzegorz
Awatar użytkownika
By nirage
#691071
grubaskov pisze:A pomyślałem, że sobie to wrzucę tutaj:

http://www.youtube.com/watch?v=f82J--IUaRc

mam też nagrany unboxing V2 jeśli ktoś chce mogę wrzucić



Stary, modzik ładny. Nie powiem...

ale tak skręciłeś to wszystko że to nie dymi :)

Moja chińska pseudo cobra od ego2 dymi 10 razy mocniej a i smak i moc jest przy tym ok :P
By grubaskov
#692296
nie samym dymem gienek słynie, 5min vapowania bez przerwy w pozycji pionowej i nawet odrobiny bobra, chyba po to jest rebuildable aby każdy mógł z nim zrobić co będzie chciał tak?
Awatar użytkownika
By roudee
#728838
Zawitał wreszcie do mnie gienek z moich stron ;) Nie czuję się kompetentny w recenzowaniu, więc tylko napiszę, że jest w smaku bardzo podobny do Oriona (bardzo esencjonalny), a chmurzy lepiej od Did-a. Setup szybki i bezproblemowy, grzałka leży od pierwszego strzału ;) Mnogość konfiguracji przyprawia o zawrót głowy, pod kominem wygląda jak durszlak ;)Będę mógł pobawić się w różne ustrojstwa typu U-Wick, dual... Ale nie zmienia to faktu, że pojedyńczy knot spisuje się doskonale. Przygoda z modami zaczyna mi przypominać wpuszczenie dzieciaka do fabryki zabawek polanych czekoladą ;) Brawa dla Twórców :beer:

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
By gregbard
#733960
:lol: znalezione na youtube:
Awatar użytkownika
By FROST-MODS
#736509
Gkmf v1 i v2 w zestawieniu z zasilaniem "F" o średnicy 20,4 mm pracującym na magnesach neodymowych

Na zdjęciu Wersja 18350 i 18500

Oba zasilania są testowe. Zmianie ulegnie jedynie ustawienie nacięć na rurce (identycznych co nacięcia kapa v2)

Obrazek
Awatar użytkownika
By FROST-MODS
#736572
leemac pisze:Very nice mr frost :) will this be available with all tubes? (18350 to 18650)



Yes...

18350 - 18500 - 18650

Soon will list on your forum :mrgreen:
Awatar użytkownika
By gregbard
#756148
Tak dla porównania, foto F20 w towarzystwie dwu popularnych zasilań, od lewej vamo/apv, the natural, F20 wersja "robocza", (we wszystkich aku 18650)


Obrazek
Awatar użytkownika
By gregbard
#756357
Niestety mam tylko tuleję 18650, ewentualnie taka fotka
ale porównawczego foto nie zrobię.

Obrazek

tuleje widoczne na zdjęciu mają po 3 nacięcia ozdobne, standardowa wersja chyba nie będzie ich miała, ponieważ pojawiły się krzywe teksty o kopiowaniu innego produktu, pewnie fogatti, ja tam nie wiem, może jakby nacięć było 6 lub 16 to producenci radiatorów procesorów komputerowych by się odezwali że też im ktoś pomysł podprowadził... albo nawet Apple by skierowało sprawę na drogę sądową :wink:
Awatar użytkownika
By saradonin
#827325
W związku z tym, że mr.frost wyraźnie nie życzy sobie nowego tematu, kilka słów i fotek opisujących pierwsze wrażenie z "lotu" F-20 tu, gdzie dyskutowane są jego wyroby.

Tuleja
Tuleja przetoczona została bardzo ładnie, najprawdopodobniej z litego wałka (dwustronnie toczona, a zatem zaglądając do środka można dostrzec granice toczenia), z minimalnymi, bardzo delikatnymi fazkami na obu jej końcach. W otrzymanym egzemplarzu niestety da się dostrzec na dole tuby jakąś niewielką skazę - nie rzuca się w oczy , no ale tam jest. Próbowałem ująć to jakoś na zdjęciu, lecz przy świetle dziennym wychodzi kompletnie niezauważalna.

Głowica
Głowica typowa pod genisisy, płaska, bez frezów. Znaczy nie do końca płaska, bo jest bardzo delikatna fazka u góry (chyba pod 20mm, ale głowy nie dam, nie mam czym precyzyjnie pomierzyć). Pin plusa regulowany wygodnie bez użycia narzędzi mosieżną śrubą z łbem moletowanym. Pin jest z deczka za długi, zostawia szczelinę między atomkiem a zasilaniem, ale to akurat cecha wielu zasilań z pojedyńczą śrubą w głowicy i nie stanowi problemu: lepiej za długi (bo odrobinę przetrzeć można zawsze), niż za krótki (dosztukować byłoby trudniej :lol: ).

Przycisk
Przycisk ciekawie pomyślany: stanowi jeden element lity z trzpieniem stykowym, a blokowany pierścieniem zaciskowym. W roli odbojnika zastosowane zostały magnesy neodymowe o fi bodajże 16mm: tak duża średnica zewnętrzna skutkuje równomiernym rozłożeniem sił, a zatem trudno tu o przechylanie się na boki, czy kolebotanie. Jestem mile zaskoczony miekkością, bo słysząc o magnesach neodymowych spodziewałem się znacznie twardszego przycisku. To czego się mogę uczepić, to fakt że wciskając przycisk dość mocno pod kątem, słuchać chrobotanie trzpienia o oprawę przycisku - nie wpływa to na własności użytkowe, bo odpala w 100%, no ale trochę drażni, choć domyślam się, że szczególnie w wersji mosiężnej się dość szybko dotrze. Skok ok 1,5mm, blokada przycisku moletowana, grawer jest.

Gwinty
Gwinty wykonane są perfekcyjnie (mocno nadużywane słowo na tym forum, w stosunku do przeciętnej jakości wyrobów, a nawet chińskiego złomu, ale tu używam go z pełnym przekonaniem): elementy wkręcają/wykręcają się płynnie, bez oporów, luzów, kolebotania się czy chrobotania ...miód malina. Klasa na poziomie tej, z którą mieliśmy do czynienia przy produktach Super-T czy choćby nowych Kayfunach.

Podsumowanie
Ogólne wrażenie bardzo pozytywne, maszynowe półmatowe wykończenie jest przyjemne w dotyku, a prostota konstrukcji daje poczucie, że tu się nie ma prawa cokolwiek zepsuć.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Poszukiwany wyjątkowy parowniczek.

Hejo kochani, Przez lata korzystania z EIN przez […]

Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.