EPF
Awatar użytkownika
By Barjavel
#667404
Witam, ponieważ pomału kończymy wersję -20- czas na wersję -22- Lista zakupowa http://www.e-papierosy-forum.pl/lista-na-gienia-by-barjavel-22mm-t31633.html
Po krótce, gienek będzie bardzo prostą konstrukcją, i wiem że wielu osobą się nie będzie widział
- pojedynczy otwór na knot - to największa zmiana, nie będzie to wersja "durszlakowa"
- izolator knota mesh
- otwór na knot 3,3mm, po wyjęciu izolatora mamy otwór 4mm
- izolatory z PEEK-a
- izolator górnego capa gwintowany
- uszczelnienie pinu plusowego w górnym capie (oring)
- airhole oczywiście 1,2mm
- baniak pyrex
- komin skośny lub płaski do wyboru
- wykończenie satyna lub poler
Mała wizualizacja, na razie tylko parę "fotek"

Izolator gwintowany
Obrazek

Górny cap
Obrazek
Obrazek

Dolny cap
Obrazek
Obrazek

Prawie całość
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
By szymon2626
#667433
Super projekt :mrgreen:

Ale mam dwie rzeczy jeśli można:
1. Po co izolator w dziurze na knot? Moim zdaniem, przy tej konstrukcji nie jest to konieczne, aż tak bardzo. Chyba, że chodzi o kwestie wyboru jakiego knota chcemy wsadzić.
2. Komin zrobiłbym maksymalnie krótki, żeby otwór powietrzny był mniej więcej na wysokości połowy pina dodatniego. Ogólnie chodzi o zmniejszenie komory.

Takie moje luźne uwagi do przemyślenia :wink: *CZAJNICZEK*
Awatar użytkownika
By mirekp2005
#667435
Osobiście podoba mi się ten projekt. Optymalny..
i jest niezależny mały otwór odpowietrzajacy
By nanak
#667439
Przy izolowanym knocie nie nastąpi skrócenie grzałki i zmniejszenie oporu przy incydentalnym uszkodzeniu porcelanki, bo nie będzie styku z masą obecną na obudowie parownika.
Awatar użytkownika
By Giant
#667442
Może nakręcany cap skoro tylko jeden otwór na knot.
Może wybrać trochę tego mięsa ze środka górnej części, by zmniejszyć drogę liquidu i zwiększyć pojemność.

Brak zakręcanego wlewu trochę mnie martwi.
Awatar użytkownika
By BadPix
#667449
Giant pisze:Może nakręcany cap skoro tylko jeden otwór na knot.
Może wybrać trochę tego mięsa ze środka górnej części, by zmniejszyć drogę liquidu i zwiększyć pojemność.

Brak zakręcanego wlewu trochę mnie martwi.



Wlew będzie pewnie na grubość igły wiec myślę że nie sprawi on problemu. A bawić się w śrubki/odkręcanie itp. To zbyt wielki wysiłek jak dla mnie (leniwsto ) :mrgreen:


Fajny bo prosty , jak będzie tak dobrze wykonany jak te rysunki to będzie miłe zaskoczenie
Awatar użytkownika
By seth13
#667456
Jak napisal luna 1009 koniec z oxydacją jupii. Chiba sie zapisze
Awatar użytkownika
By leo_rex
#667473
Obawiam się, że ten izolator może się nadtapiać od dolnego zwoju grzałki. W G Tanku Gerard dołozył podkładkę pod śrubkę pinu, żeby ten dolny zwój miał dystans i nie stykał się bezpośrednio z peekiem.
Awatar użytkownika
By daras25
#667474
seth13 pisze:Jak napisal luna 1009 koniec z oxydacją jupii.

Jeżeli ktoś ma wprawę to zrobi to szybko i bezboleśnie , jeżeli nie ma wprawy będzie się męczył a knot rozgrzeje się do takiej temperatury że peek może nie wytrzymać kilku takich prób oksydacji grzałką :|

Przy zbyt małym otworze wlewu podczas napełniania często liquid będzie " wybijał " przez knot .
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 20:13 przez daras25, łącznie zmieniany 1 raz.
By nanak
#667479
seth13 pisze:Jak napisal luna 1009 koniec z oxydacją jupii. Chiba sie zapisze


Nie do końca bez oksydacji i porcelany, zwierając wszystkie zwoje pozbędziesz się spirali robiącej za grzałkę.
Faktem jest jednak, że przy tym rozwiązaniu o wiele trudniej będzie o hotspoty i tym podobne przygody.
Awatar użytkownika
By miron52
#667488
luna1009 pisze:Izolator knota mesh *GOOD* będziemy pakować knot bez oksydy *GOOD*

Dziwny wniosek wyciągasz :?: Oksyduje się knot by nie było prądowi łatwiej ze zwoju na zwój grzałki przeskakiwać. Oksydujemy albo knot albo grzałkę i dalej tak będzie. A knot będzie teraz neutralny.
By luna1009
#667495
miron52, spróbuj a zrozumiesz i nie będziesz się dziwił, jeśli dalej będziesz, zapraszam do siebie i zdziwienie przejdzie
Awatar użytkownika
By szymon2626
#667501
daras25 pisze:
seth13 pisze:Jak napisal luna 1009 koniec z oxydacją jupii.

Jeżeli ktoś ma wprawę to zrobi to szybko i bezboleśnie , jeżeli nie ma wprawy będzie się męczył a knot rozgrzeje się do takiej temperatury że peek może nie wytrzymać kilku takich prób oksydacji grzałką :|


O to właśnie chodzi, racja *GOOD*

Grzałkę bez oksydacji i porcelankowania tak czy inaczej można zrobić, bez izolatora i żadnego ryzyka przy tym :wink:
Izolator daje nam trochę lepszą szczelność baniaka, poza tym wg mnie jest częścią zbędną, niektórzy nawet z ZAP-ów wywalają :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 20:36 przez szymon2626, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Barjavel
#667503
Giant pisze:Może nakręcany cap skoro tylko jeden otwór na knot.
Może wybrać trochę tego mięsa ze środka górnej części, by zmniejszyć drogę liquidu i zwiększyć pojemność.

Brak zakręcanego wlewu trochę mnie martwi.


Komin nie będzie na gwincie, wymusiło by to pogrubienie komina aby dało się nagwintować
Wlew będzie jednocześnie odpowietrzeniem

leo_rex pisze:Obawiam się, że ten izolator może się nadtapiać od dolnego zwoju grzałki. W G Tanku Gerard dołozył podkładkę pod śrubkę pinu, żeby ten dolny zwój miał dystans i nie stykał się bezpośrednio z peekiem.

- niekoniecznie, można zrobić 1mm krótszy izolator i będzie się chował w otworze i nie będzie dotykał do drutu oporowego

sikorex pisze:Barjavel możesz zapodać przekrój górnego capa

proszę
Obrazek
Obrazek
By stach62
#667516
Jaka jest wysokość GbB ,i czy jest możliwość zmniejszenia baniaka przy zamówieniu?
Awatar użytkownika
By seth13
#667519
Dla mnie idzie rewolucyja.
Jak sie wszyscy uczyli korzystac z mesza to teraz bedziem sie uczyc braku oksydacji
Brawo Barjavel
Awatar użytkownika
By refurbished
#668007
Rzucę moje 2 przemyślenia.
1. Izolator pina+ z gwintem. Będzie potrzebne narzędzie do dokręcenia z zamontowanym już pinem. Będzie trzeba poluzować przed rozebraniem. Oring w środku będzie uszczelniał się na gwincie, może ulegać nacięciu przez zwoje
Ale też będzie dociskany do dołu otworu i do pina.
Wersja 20mm ma teraz izolator z oringiem dociskany nakrętką na pinie+. Mniej roboty, skutek myślę równie dobry.
2. Na ile problemem byłoby wydłubanie w capie dolnym fosy? Takiej jak w pandorze czy Aga-T+? To rozwiązanie proste, a pozwala wyssać liquid do dna.
Awatar użytkownika
By boogeyman
#668031
Zmiany na plus :)
Tylko że pisząc o gwintowanym peek'u miałem na myśli jego wewnętrzną część, tak aby pin + się wkręcał w niego. Przemyśl to proszę czy jest to zrobienia, dodatkowo uszczelni i wpłynie na stabilność.

Jak jeszcze dasz się przekonać do nakręcanego capa to będzie już idealnie. Tak, cap będzie grubszy, ale będzie to minimalna różnica i zniweluje grzanie się capa. Wagi zbytnio nie zwiększy, byłaby to zmiana na duży plus (przynajmniej dla mnie) ;)
Awatar użytkownika
By Barjavel
#668067
refurbished pisze:Rzucę moje 2 przemyślenia.
1. Izolator pina+ z gwintem. Będzie potrzebne narzędzie do dokręcenia z zamontowanym już pinem. Będzie trzeba poluzować przed rozebraniem. Oring w środku będzie uszczelniał się na gwincie, może ulegać nacięciu przez zwoje
Ale też będzie dociskany do dołu otworu i do pina.
Wersja 20mm ma teraz izolator z oringiem dociskany nakrętką na pinie+. Mniej roboty, skutek myślę równie dobry.
2. Na ile problemem byłoby wydłubanie w capie dolnym fosy? Takiej jak w pandorze czy Aga-T+? To rozwiązanie proste, a pozwala wyssać liquid do dna.



Ad1. Oring będzie wchodził w górny cap a iolator nagwintowany będzie go dociskał, narzędzie nie będzie potrzebne bo raz wkręconego izolatora po prostu nie wykręcasz bo i po co? a śrubowkręcik to chyba każdy posiada ;) Nie ulegnie przecięciu bo i jak??
W -20- był tylko wkładany i ruchomy co nie dokońca mi się podobało a tu raz wkręcony i spokój
Ad2. Myślę że to żaden problem, a jak zostanie kilka kropel to chyba się nic nie stanie tak myślę, no ale jeśli uznacie (mam tu na myśli potencjalnych użytkowników) że taka osa jest niezbędna to można ją zrobić.

boogeyman pisze:Zmiany na plus :)
Tylko że pisząc o gwintowanym peek'u miałem na myśli jego wewnętrzną część, tak aby pin + się wkręcał w niego. Przemyśl to proszę czy jest to zrobienia, dodatkowo uszczelni i wpłynie na stabilność.

Jak jeszcze dasz się przekonać do nakręcanego capa to będzie już idealnie. Tak, cap będzie grubszy, ale będzie to minimalna różnica i zniweluje grzanie się capa. Wagi zbytnio nie zwiększy, byłaby to zmiana na duży plus (przynajmniej dla mnie) ;)


Myślę że przy średnicy 2mm i tak drobnym gwincie po kilku wkręceniach z gwintu nic nie zostanie, wysokość nitki gwintu przy M2 wynosi tylko 0,2mm więc niezbyt dużo.
Co do capa nakręcanego to niestety albo stety ale się nie namówię. Robiąc gwintowany cap wymuszam poniekąd ustawienie airhole w jednej pozycji, a z tego co mi wiadomo to są różne preferencje odnośnie ustawienia airhole względem knota, a tak jest na oringu i każdy ustawia jak mu pasuję
Awatar użytkownika
By kurok
#668103
Barjavel: gratuluję projektu. Widzę, że z pasjonata amatora stałeś się ekspertem :) Zapewne dużo można tu zmienić i zrobić inaczej, ale ja nie wiem co, bo wszystko przemyślane i oby tylko było jak na projekcie. Mam też nadzieję, że udało Ci się dorwać przewód PEEK o takim wymiarze jak izolator regulujący średnicę knota, bo zrobić coś takiego o ściance grubości 0.3mm to nie wiem czy jest wykonalne. Sądze też, że i tak wiekszość szczęśliwców będzie używać otworu z 4mm knotem. Otwór na igiełkę też fajny. Kto będzie chciał to zrobi sobie ładną zaślepkę, czy choćby użyje wykałaczki. Szybko, higienicznie, bez śrub, kawałków meszu itp. po prostu super :)
Awatar użytkownika
By mashun
#668136
Czy można by zobaczyć wizualizację całości, łącznie z górnym capem? I podanie długości gotowego.
Awatar użytkownika
By Barjavel
#668159
@kurok - z wytoczeniem nie będzie problemu, dzisiaj byłem ciekawy czy uda mi sie tytoczyć dla siebie taki izolator do -20- i miłe zaskoczenie udało się wytoczyć izolatorek o grubości ścianki 0,20mm i jest dość sztywne, a mam tokarkę 30-letnią która tu i ówdzie ma już niewielkie luzy.\
@mashun - będzie wizual całości jak skończę wszystkie elementy obrabiać, wysokość podam wieczorem bo w robocie siedzę do 22:00
Awatar użytkownika
By Barjavel
#670156
Srednica otworu odpowietrzającego, będąca jednocześnie wlewm ma mieć średnicę 0,8mm jęśli w testach okaże się za mała to zrobimy 1mm
Awatar użytkownika
By boogeyman
#670165
W sumie co do tej dziury do napełniania... Przy takim otworze na knot dodatkowe odpowietrzanie jest zbędne. Tak więc proponowalbym sporo większy otwór aby można było bez problemu z buteleczki zalac co by strzykawkami się nie bawić i bez problemu napełnić w terenie ;)
Awatar użytkownika
By Barjavel
#670180
boogeyman pisze:W sumie co do tej dziury do napełniania... Przy takim otworze na knot dodatkowe odpowietrzanie jest zbędne. Tak więc proponowalbym sporo większy otwór aby można było bez problemu z buteleczki zalac co by strzykawkami się nie bawić i bez problemu napełnić w terenie ;)


Tak tylko pytanie jeszcze jakie buteleczki bierzemy pod uwagę, te z igłą ok, ale bez niej to nie zrobię dziury 3mm jak do knota. Pry takim otworze to już go trzeba gwintować i wkręcać śrubkę więc zostaje nam kluczyk nosić, a skoro kluczyk to i strzykawkę można ;)
Chciałem uniknąć dodatkowych śrubek, niech się w temacie wypowie więcej ludiów i zobaczymy co z tego wyjdze
Awatar użytkownika
By Giant
#670189
Barjavel pisze:
boogeyman pisze:W sumie co do tej dziury do napełniania... Przy takim otworze na knot dodatkowe odpowietrzanie jest zbędne. Tak więc proponowalbym sporo większy otwór aby można było bez problemu z buteleczki zalac co by strzykawkami się nie bawić i bez problemu napełnić w terenie ;)


Tak tylko pytanie jeszcze jakie buteleczki bierzemy pod uwagę, te z igłą ok, ale bez niej to nie zrobię dziury 3mm jak do knota. Pry takim otworze to już go trzeba gwintować i wkręcać śrubkę więc zostaje nam kluczyk nosić, a skoro kluczyk to i strzykawkę można ;)
Chciałem uniknąć dodatkowych śrubek, niech się w temacie wypowie więcej ludiów i zobaczymy co z tego wyjdze


To ja to widzę tak że najlepiej zrobić dodatkowo normalny zaśrubkowany otwór pod uwicka. W/w problem znika. :D
Awatar użytkownika
By Barjavel
#670194
Giant pisze:
Barjavel pisze:
boogeyman pisze:W sumie co do tej dziury do napełniania... Przy takim otworze na knot dodatkowe odpowietrzanie jest zbędne. Tak więc proponowalbym sporo większy otwór aby można było bez problemu z buteleczki zalac co by strzykawkami się nie bawić i bez problemu napełnić w terenie ;)


Tak tylko pytanie jeszcze jakie buteleczki bierzemy pod uwagę, te z igłą ok, ale bez niej to nie zrobię dziury 3mm jak do knota. Pry takim otworze to już go trzeba gwintować i wkręcać śrubkę więc zostaje nam kluczyk nosić, a skoro kluczyk to i strzykawkę można ;)
Chciałem uniknąć dodatkowych śrubek, niech się w temacie wypowie więcej ludiów i zobaczymy co z tego wyjdze


To ja to widzę tak że najlepiej zrobić dodatkowo normalny zaśrubkowany otwór pod uwicka. W/w problem znika. :D



Mając na uwadze dyskusję nad GbB-20- obawiam się że tak to chyba będzie najlepiej, nie wiem czy dla wszystkich ale dla większości na pewno :)
Awatar użytkownika
By refurbished
#670342
Barjavel pisze:Mając na uwadze dyskusję nad GbB-20- obawiam się że tak to chyba będzie najlepiej, nie wiem czy dla wszystkich ale dla większości na pewno :)

Coś mi się zdaje, że oprócz modyfikacji izolatora pina+ i dziury na knot reszta będzie wzorowana na 20 :D :D :D
Awatar użytkownika
By eser
#670347
Barjavel pisze:Srednica otworu odpowietrzającego, będąca jednocześnie wlewm ma mieć średnicę 0,8mm jęśli w testach okaże się za mała to zrobimy 1mm

Moim zdaniem to dziurę należy zrobić pod wymiar typowych igieł do strzykawek. Im większa średnica tym lepiej. Sporo palaczy używa gęstych LQ. Ja proponuje 1,2 mm.
Awatar użytkownika
By Barjavel
#670352
eser pisze:
Barjavel pisze:Srednica otworu odpowietrzającego, będąca jednocześnie wlewm ma mieć średnicę 0,8mm jęśli w testach okaże się za mała to zrobimy 1mm

Moim zdaniem to dziurę należy zrobić pod wymiar typowych igieł do strzykawek. Im większa średnica tym lepiej. Sporo palaczy używa gęstych LQ. Ja proponuje 1,2 mm.


Tylko obawiam się że przy takiej średnicy może dochodzić do niekontrolowanego wycieku w przypadku choćby noszenia w kieszeni

@refurbished - dokładnie tak, takie było zamierzenie od początku tyle tylko że w tym ma nie być tyle dziur, chcę aby było możliwie prosto beż "sera szwajcarskiego"

-- [scalono] 20 lut 2013, 10:38:47 --
Ostatnio zmieniony 20 lut 2013, 10:17 przez Barjavel, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Thaniell
#670379
Widziałem ostatnio dwa patenty, na otwór wlewowy. Jeden, to przewiercony cap pod kątem 45° w miejscu łączenia capa z deklem.

Tak jak tu :

Obrazek


Drugi zaś, to otwór w rancie. Tak jak tutaj :

Obrazek


W obu przypadkach, otwór jest korkowany z automatu, po nałożeniu/dokręceniu komina. Do tankowania i tak trzeba ściągać komin, więc operacja jest ta sama. Zostaje tylko wyeliminowany problem, ewentualnych wycieków. W tym przypadku, średnica otworu nie ma znaczenia. Jego średnica jest uzależnienia od szerokości rantu, czyli grubości komina :) Nie trzeba nosić kluczy, zatykać siatkami i takie tam ;)



Napisałem to tylko jako ciekawostkę, więc proszę nie bić.


Przedstawiony przez Ciebie projekt, mnie się podoba, więc czekam na "final version" :mrgren:
Awatar użytkownika
By Barjavel
#670380
@Thaniell - ciekawe rozwiązanie, tylko nie wiem jak z wykonaniem, to musiałbym tokarzy podpytać :)
Jak będzie wersja testowa na pewno poproszę Cię o testy i opinię. Tym razem wersja testowa będzie możliwa bliska wersji finalnej
Awatar użytkownika
By mashun
#670381
Barjavel pisze:Rozesłane maile odnośnie płatności ostatniej serii

Nic nie dostałem :(
Awatar użytkownika
By Barjavel
#670386
mashun pisze:
Barjavel pisze:Rozesłane maile odnośnie płatności ostatniej serii

Nic nie dostałem :(

przepraszam za zamieszanie dotyczyło to oczywiście wersji -20-
Awatar użytkownika
By eser
#670399
Barjavel pisze:Tylko obawiam się że przy takiej średnicy może dochodzić do niekontrolowanego wycieku w przypadku choćby noszenia w kieszeni

Problem wielkości dziury i związana z nią możliwość wycieku, jak dla mnie jest nieistotny. We wszystkich Gienkach stosuję zatyczką drewnianą z wykałaczki lub patyka do szaszłyków :D Ważniejsze jest wygodniejsze napełnianie gęstego LQ.
Awatar użytkownika
By Barjavel
#670404
eser pisze:
Barjavel pisze:Tylko obawiam się że przy takiej średnicy może dochodzić do niekontrolowanego wycieku w przypadku choćby noszenia w kieszeni

Problem wielkości dziury i związana z nią możliwość wycieku, jak dla mnie jest nieistotny. We wszystkich Gienkach stosuję zatyczką drewnianą z wykałaczki lub patyka do szaszłyków :D Ważniejsze jest wygodniejsze napełnianie gęstego LQ.


Jak dla mnie wtykanie drewna i kontakt z LQ to nie jest dobra sprawa, ale to moje zdanie, jeśli już będzie większy otwór to będzie gwintowany ze śrubką z K.O. nie wyobrażam sobie sytuacji wypuszczenia GbB z wykałaczką w zestawie, dla mnie to nie do przyjęcia.
Awatar użytkownika
By boogeyman
#670441
Nie jest potrzebna butelka z igłą. Butelki hangsena miały dwa typy cienkich dziubków, jeden dwa razy cieńszy od boge/dekang, drugi jeszcze cieńszy (pewnie rodzai było więcej, no i jeszcze mają też butelki z igłą). Do napełniania dida używam butelki z tym grubszym dziubkiem, nie ma problemu. Przed chwilą zmierzyłem i otwór ma +/- 3mm (błąd pomiarowy linijki :P ).
Nie trzeba by nosić kluczyka, chociaż to i tak lepsze niż strzykawka ;) Wystarczy zwitek mesha który wyjmiemy przy napełnianiu. Pomyśl też może o tym o czym kiedyś pisałem, zrobić korek z peeka. Aby się nie rozdrabniać w 50 różnych rozmiarów, zrobić takiej szerokości jak izolator pina + (jak się zmieści). Gwintowany, i wystający kawałek aby paluchami wykręcić.

Dobra, jak zdecydujesz się jednak na otwór "pod igłę", będzie możliwość zamówienia z wlewem 3mm? Nie musi być gwintowany, tak jak pisałem wcześniej, wsadzę kawałek mesha i po sprawie.
By Tomcio
#670514
Otwór 0,8 - moim zdaniem - będzie za mały do napełniania. Igłą 0,7, grubsza się nie zmieści, nie da się nabrać LQ 50/50, i bardzo ciężko się go wyciska.

boogeyman pisze: Pomyśl też może o tym o czym kiedyś pisałem, zrobić korek z peeka..


To bardzo dobra idea.
Awatar użytkownika
By refurbished
#671052
Gentlemen.
Szczęśliwi posiadacze wersji -20- wypowiedzieli się na temat funkcjonalności zastosowanych tam rozwiązań. Nie tylko zaawansowani zadymiarze, ale też początkujący buchacze. Kilka spraw zostało rozwiązanych, sprzęt przetestowany.
Wywracanie projektu do góry nogami po nie kończących się deliberacjach nad -20- i bólu głowy, bezsennych nocach Barjavela uważam za niehumanitarne. Oczywiście zastosowanie innego sposobu uszczelnienia pinu+ i izolacja w dziurze na knot to pomysły w swej prostocie genialne. Ale czy rezygnacja z zakręconego drugiego otworu na ewentualny u-wick czy kontrowersyjna dziura wlewu/odpowietrzenia są krokami w dobrym kierunku? Moim zdaniem nie bardzo. Zastanowiłbym się raczej czy do otworu wlewu nie poszukać śrubki z moletką - ten pomysł przemknął w poprzednim temacie. W końcu można skorzystać ze śrubek od dida (albo chociaż zastosować ten sam gwint, żeby chętni mogli użyć tej właśnie śrubki).
Do rozważenia rozmieszczenie otworów, większa powierzchnia capa górnego pozwoli na większe oddalenie dziur dla u-wicka, szkoda, by z tego nie skorzystać.
Wróciłbym jeszcze do fosy - kilka/naście kropel lq więcej, skuteczniejsze wysysanie, no i sprzęt nieco lżejszy. Warto, skoro żaden kłopot.
Wiem, napisałem oczywiste oczywistości, ale czasem najprostsze rozwiązanie jest najtrudniejsze do przyjęcia.
"Lepsze jest wrogiem dobrego"
Awatar użytkownika
By Barjavel
#671173
Na tą chwilę wygląda to tak średnica 2mm
Obrazek
do tego będzie śrubka z Peek`u o taka
Obrazek

Długość całkowita śrubki 10mm w tym 4mm gwintu czyli po wkręceniu wystaje 6mm więc chyba wystarczjąco
Awatar użytkownika
By boogeyman
#671218
Super, powiększyć jeszcze do 3mm i będzie idealnie :mrgreen:
A, i odsunąć na tyle ile się da do zewnętrznej krawędzi.
Awatar użytkownika
By Barjavel
#671294
boogeyman pisze:Super, powiększyć jeszcze do 3mm i będzie idealnie :mrgreen:
A, i odsunąć na tyle ile się da do zewnętrznej krawędzi.


T tym przypadku może być i 3mm, nie ma problemu, będzie odsunięte maxymalnie tylko już czasu mi nie starczyło bo do roboty leciałem
Awatar użytkownika
By Barjavel
#688593
Kilka nowych wiadomości po wizycie u tokarzy.
- wykonanie z kwasówki o oznaczeniu 303 - mniejsza ilość chromu oznacza mniej błyszczące po obróbce, bardziej satynowe ale oczywiście bez problemu da się polerować na lusterko
- nakrętki będą na pewno z K.O.
- pin plusowy również z K.O. nie będzie to łączony element jak w GbB-20- szpilka plus łepek tylko "wykuty" z jednego kawałka stali
- zamówienie minimum 80szt, i robota samego toczenia z kwasówki nie licząc izolatorów, pina i nakrętek będzie oscylować w granicach 120-140zł. Oczywiście cena może ulec zmianie po pierwszych toczeniach, wtedy będzie znany czas toczenia jednego elementu a od czasu będzie zależała cena.
- koszty pyrexu będą takie same jak w wersji -20-
- zła wiadomość jest taka że nie udało mi się namierzyć innego koloru oringu (poza czarnymi oczywiście) jak czerwone

Na razie tyle ... jak tylko będę znał więcej szczegółów oczywiście będę je zamieszczał na bierząco
Awatar użytkownika
By boogeyman
#688600
A co Ty na to aby zrobić dodatkowy baniak z KO? Aby zachować rozsądną wagę, musiałby być "grubszy przy oringach i cienszy na pozostałej powierzchni.
To tylko luźna sugestia, myślę że byłoby trochę zainteresowanych osób ;)
Awatar użytkownika
By Barjavel
#688602
jest to jak najbardziej warte uwagi, a że będzie to cnc to w zasadzie zostaje tylko fantazja i napisanie programu, problemu nie powinno być, zorientuję się w temacie
Awatar użytkownika
By nike21
#688739
tylko przy baniaku z KO nie będzie możliwości kontroli stanu liquidu...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 28
ursa nano miga 3 razy na biało

Przy włożonym podzie przy zaciąganiu się dioda mig[…]

Joyetech EGO NexO-kolejne AIO

https://i.ibb.co/SQjhFKf/vape-poland[…]

Pierwszy e papieros

Witam. Chcialbym zakupic swojego pierwszego e papi[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.