EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By Prince14
#1814099
Czytałem dużo o tym, że łatwo sobie zrobić krzywdę. Ale pytam wprost, dlaczego tak dużo osób wszędzie pisze, że wybuchnie (ogl jakiś elektronik)? Jaka jest tego szansa jeśli mini jest oryginalny i bateria też (Sony vtc6 czy LG HG2) i jest on używany tylko w Power albo Bypass.
Nie znam się na tych temperaturach, ale nie zamierzam też grzebać nie wiadomo czym w baterii. Chce ją włożyć i ładować USBe.
Awatar użytkownika
By STRUNA
#1814100
Jeśli będziesz używał zgodnie z przeznaczeniem to nic nie wybuchnie.
Wybucha przy zwarciu lub przegrzaniu, np. uszkodzona koszulka akumulatora.
Zdrowiej i lepiej dla akumulatora jak ładujesz w ładowarce.
By Prince14
#1814101
Wiem, ale na razie nie kupie bo wydatki juz były xD Mam LG HG2 (kupiony w sklepie smooke stacjonarnie we Wrocławiu, na 90%% zaufany sklep, dopiero zacząłem tam chodzić, koleś ma kanał na yt > https://www.youtube.com/channel/UCmUydN ... 4PpPymnnQg |zapewniał mnie, że ma tylko oryginalne) i wygląda na oryginał, patrzyłem w necie zdjęcia, porównania i reszte. Mini jak przyjdzie od razu zdrapuje sn i patrze czy na stronie wchodzi, oby.
Awatar użytkownika
By Ariusz
#1814103
Zagrożenie wynika ze stosowania niewłaściwych akumulatorów. Wymagane są wysokoprądowe, a nie wszystkie takie są. Gdy obciążymy taki akumulator prądem 20A, to masz to , o co pytałeś. Wynika to z pewnego znanego ze szkoły prawa.
Dodam, że takie niebezpieczeństwo pojawia się właśnie w trybie bypas :) Gdy modem steruje elektronika, zadba o Twoje palce.
Wymienione przez Ciebie baterie są jak najbardziej ok.
By Prince14
#1814105
Okej a tryb Power? Bo też nie bardzo rozumiem jak działa. Tzn ustawiasz sobie W ile chcesz i tego sie trzyma?
A możesz powiedzieć jak będzię najbezpieczniej. Chmura nie musi być ogromna. Tron T będziem razem z mini, przynajmniej jakiś czas.
Awatar użytkownika
By Ariusz
#1814109