EPF
O e-paleniu w Polsce i za granicą
By Gooron
#1868143
Witam, na wstępie wyjaśnię, że na innych forach z podobnym tematem nie znalazłem rozwiązania swojego problemu, ale do rzeczy...
jestem amatorem jeśli chodzi o e-papierosy, ale niedawno kupiłem swojego pierwszego - Joyetech CuAIO D22 i co chwile mam z nim jakiś problem. Najnowszym i najważniejszym problemem jest strzelający, gorący liquid co jest nie do przyjęcia. Może opiszę od początku jak wygląda historia użytkowania tego "sprzętu".