By krisIs - 28 sty 2016, 21:22
Posty: 518
Rejestracja: 12 lis 2014, 09:49
Posty: 518
Rejestracja: 12 lis 2014, 09:49
- 28 sty 2016, 21:22
#1574502
Odkopię nieco temat.
Jaki akumulator do VW wybrać wiem (dlaczego taki a nie inny też).
Natomiast jak to się ma do pracy w trybie TC? Każdy drut ma inne (niskie) oporności.
Na Ni200 (u mnie) to od 0.1 do 0.17oma, na tytanowym tak mniej więcej 0.2-0.3 (róznie).
Czy np. akumulatory od kolegi woytazo (ogniwa-18650-rozne-do-e-papierosow-najnowszej-generacji-t101033.html - te po 9zł) wystarczą, czy też jednak kroczyć dalej ścieżką 20A Samsungów 25R?
Dodam, że na kajtku z reguły wychodzi niższa oporność i daję na to 15-20J na Goblinku trochę więcej się drutu mieści ale na rozruch idzie 35-40J.
Jaki akumulator do VW wybrać wiem (dlaczego taki a nie inny też).
Natomiast jak to się ma do pracy w trybie TC? Każdy drut ma inne (niskie) oporności.
Na Ni200 (u mnie) to od 0.1 do 0.17oma, na tytanowym tak mniej więcej 0.2-0.3 (róznie).
Czy np. akumulatory od kolegi woytazo (ogniwa-18650-rozne-do-e-papierosow-najnowszej-generacji-t101033.html - te po 9zł) wystarczą, czy też jednak kroczyć dalej ścieżką 20A Samsungów 25R?
Dodam, że na kajtku z reguły wychodzi niższa oporność i daję na to 15-20J na Goblinku trochę więcej się drutu mieści ale na rozruch idzie 35-40J.