EPF
O e-paleniu w Polsce i za granicą
Awatar użytkownika
By Waldip
#1799505
Dicodes to nie tylko świetne boxy i rurki - to także firma, która oprócz zysku ma również na względzie zadowolenie klienta... :)
NIedawno w moim intensywnie eksploatowanym Dani Extreme V2+ padła elektronika. Ponieważ mod był już po okresie gwarancyjnym, wysłałem zapytanie do firmy poprzez formularz kontaktowy.
Wyrazili ubolewanie z powodu awarii i poprosili o przesłanie moda.
Po 3 tygodniach od wysyłki Dani wrócił do mnie z nową elektroniką, wymienioną na koszt firmy; na jej koszt został również odesłany.
Myślę, że takie podejście do klienta to (oprócz samej klasy ich sprzętu) najlepsza rekomendacja dla firmy... :)
Awatar użytkownika
By e_sat
#1799516
Super, jestem pod wrażeniem i smutno mi przy tym, że nie korzystam z takiego sprzętu, który jest tak serwisowany. Brawo dla Dicodes !!

PS. Jakie dałeś zapytanie, jeśli możesz nam to ujawnić...? :)
Ostatnio zmieniony 14 sie 2017, 19:02 przez e_sat, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Gwido67
#1799524
Rewelacja, serducho rośnie. Fajnie Waldku, że tak elegancko sprawę załatwili *CZAJNICZEK*

Pozdrawiam
Grzegorz

PS. To jak tak, to kupię od nich jakieś zasilanie, jeszcze się pozastanawiam które, ale kupię. Dobre warto wspierać *GOOD*
By korasek
#1820778
Trochę zmieniło się w polityce firmy.
Dani Extreme V2 zakupione w lipcu 2015 , w styczniu wymieniona elektronika w ramach gwarancji a gdy padła po raz kolejny pare dni temu no to niestety, odesłać do producenta plus 80 euro.
Awatar użytkownika
By Timi
#1820787
To miłe.
Tylko raz spotkałem się z takim podejściem producenta. W 20-to letnim Hasselbladzie (szwedzka firma produkująca aparaty fotograficzne) padł pomiar światła. Temat potoczył się dalej jak wyżej. Spodziewałem się kosmicznej faktury, ale jej nie było. Za to był suwenir i informacja, że sprzęt był sprawny, został jedynie oczyszczony i zakonserwowany. Po prostu Hasselblady się nie psują :mrgreen:
Awatar użytkownika
By e_sat
#1820794
To mamy Dicodesa i Hasselblad`a - marki które nie powinny się psuć i firmy te rekomendują dodatkowo to, takim właśnie podejściem do jakichkolwiek usterek. Super!! :)
Awatar użytkownika
By zarthos
#1820797
Panowie,

2 posty wyżej kolega @korasek pisze że firma tę politykę zmieniła.
Ostatnio zmieniony 25 lis 2017, 23:10 przez zarthos, łącznie zmieniany 1 raz.
By adolfino
#1820808
Jeśli się nie mylę Dicodes daje 2 lata gwarancji , więc ta , koledze @korasek minęła w lipcu 2017.
Posiadam Extreme v2+ od przeszło roku i jest jednym z moich ulubionych .
Awatar użytkownika
By Master_PiT
#1820817
Ja miałem dani v2+ bez szkiełka. Wysłałem zapytanie do firmy czy jest możliwość kupna. Jakie było moje zdziwienie, gdy po 3dniach kurier przywiózł 2 szkiełka zapakowane w wielkim kartonie jak po butach :)
Oczywiście szkiełka jak i wysyłka na koszt firmy.

Proponowali mi nawet abym wysłał moda do nich, a oni na swój koszt wymienią i wyślą, gdybym miał jakiekolwiek problemy
Baza nikotynowa

Siema. Tak jak w temacie. Poszukuję jakiegoś skle[…]

ursa nano miga 3 razy na biało

Przy włożonym podzie przy zaciąganiu się dioda mig[…]

https://i.ibb.co/Q6VVz26/freemax-gal[…]

JBL SMOKE BOX (JBL GO E-PAPIEROS)

Witam forumowiczów. Jest to mój pierwszy post w[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.