By pol - 20 gru 2015, 10:55
Posty: 13810
Rejestracja: 21 lut 2012, 03:24
Posty: 13810
Rejestracja: 21 lut 2012, 03:24
- 20 gru 2015, 10:55
#1544045
Dla tych, którzy zastanawiają się czy jest sens podpisać Petycję WAPERA mogę polecić lekturę dokumentów związanych z implementacją Dyrektywy Tytoniowej.
Zestawienie długie jest. Zacznijcie lekturę od końca
https://legislacja.rcl.gov.pl/docs//2/1 ... 201821.pdf
Data utworzenia: 18-12-2015
Od "POZOSTAŁE PRZEPISY PROJEKTU
Treść przepisu projektu krajowego"
Podpisałeś już Petycję WAPERA?
Zestawienie długie jest. Zacznijcie lekturę od końca
https://legislacja.rcl.gov.pl/docs//2/1 ... 201821.pdf
Data utworzenia: 18-12-2015
Od "POZOSTAŁE PRZEPISY PROJEKTU
Treść przepisu projektu krajowego"
„palarnia”
– wyodrębnione konstrukcyjnie od innych pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych pomieszczenie, odpowiednio oznaczone, służące wyłącznie do palenia wyrobów tytoniowych, w tym nowatorskich wyrobów tytoniowych, lub papierosów elektronicznych zaopatrzone w wywiewną wentylację mechaniczną lub system filtracyjny w taki sposób, aby dym tytoniowy lub para z papierosów elektronicznych nie przenikały do innych pomieszczeń,”,
„promocja wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych, pojemników zapasowych lub rekwizytów tytoniowych”
– publiczne rozdawanie wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych lub pojemników zapasowych, lub rekwizytów tytoniowych, organizowanie degustacji lub premiowanej sprzedaży tych wyrobów, organizowanie konkursów opartych na ich zakupie oraz inne formy publicznego zachęcania do nabywania lub używania wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych, pojemników zapasowych lub rekwizytów tytoniowych, bez względu na formę dotarcia do adresata, oraz oferowanie wyrobów tytoniowych konsumentom po obniżonej cenie w stosunku do ceny wydrukowanej na opakowaniu jednostkowym wyrobu;
“reklama wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych, pojemników zapasowych lub rekwizytów tytoniowych”
– rozpowszechnianie komunikatów, wizerunków marek wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych, pojemników zapasowych lub rekwizytów tytoniowych, lub symboli z nimi związanych, a także nazw i symboli graficznych firm produkujących te wyroby, lub rekwizyty tytoniowe, nieróżniące się od ich nazw i symboli graficznych, służących popularyzowaniu marek tych wyrobów lub rekwizytów tytoniowych; za reklamę nie uważa się informacji używanych do celów handlowych pomiędzy firmami zajmującymi się produkcją, dystrybucją i handlem wyrobami tytoniowymi, papierosami elektronicznymi, lub pojemnikami zapasowymi, rekwizytami tytoniowymi
Zmiana wynika z wprowadzenia zakazu reklamy elektronicznych papierosów i pojemników do ponownego ich napełniania.
Podpisałeś już Petycję WAPERA?