EPF
Awatar użytkownika
By miblah
#1720920
Norbas pisze:Konektory są na fasttechu... przecież ich sprowadzanie nie jest zakazane?


Nie popadajmy w paranoję - nikt nie zatrzyma konektora na granicy ;)
By Pawelec
#1723689
Założyłem osobny temat, ale został usunięty, więc zapytam utaj. Ogólnie, to słabo ogarniam ten wynalazek - pierwsza sprawa, to po co są osobne tmp. dla Ni, Ti, SS itd.? Jak je ustawić i zapamiętać? Bo nawet, jak którąś ustawie, to po zaciągnięciu, wraca do parametru "power". Druga rzecz, to ci to są temp. M1, M2 i M3? Po co jest blokada oporności grzałki?

Wiem, że pytania mogą wydać się idiotyczne - wybaczcie ;)
Awatar użytkownika
By Tymon78
#1723906
Grzałka na kanthalu, wraca do Power.
M1,2,3 - ustawienia pod swoje TC
TC - kontrola temperatury, Obsługuje Ti, SS, Ni.
Masz zwykle grzałki - nie ma zabawy...
By Jurand
#1724210
Tymon. Ja mam claptony z SS316L i z trybu SS i też mnie wywala do Power.
Dopoki wątkotwórca nie poda z jakiego drutu ma grzałkę - można tylko zgadywać....

Sygnaturkę zeżarła ustawa....
By crosowiec
#1724265
Ma ktoś namiary na conector ? Bo padł już dzisiaj całkiem, najlepiej z polski ew. coś z szybką wysyłka za normalna cene.
By Pawelec
#1724281
Jurand pisze:Tymon. Ja mam claptony z SS316L i z trybu SS i też mnie wywala do Power.
Dopoki wątkotwórca nie poda z jakiego drutu ma grzałkę - można tylko zgadywać....

Sygnaturkę zeżarła ustawa....


Szczerze, to nie wiem... :mrgreen: Nie no, wiem, że to brzmi niepoważnie, ale kupując zestaw startowy niewiele wiedziałem, więc poprosiłem o "drut". Dostałem kilka zwitków 0,4; 045 i 05 w woreczkach strunowych, nic nie opisane. Wiedząc to, co wiem teraz, zapytałbym co to - przy następnych zakupach na pewno się doedukuje i zakupie też coś innego, na próbę. Jeśli to ma jakieś znaczenie, to taka sama sytuacja ma miejsce przy używaniu parownika z ijust2.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1724343
Więc przypuszczalnie masz najbardziej popularnego kanthala. A przerzucanie kanthala do power jest normalnym i prawidłowym zachowaniem boxa, bo kanthal nadaje się tylko do trybu Power.
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1725066
No i stało się :lol:
I w mojej sztuce padł konektor 510, po wkręceniu parownika zawyża rezystancję, a po wciśnięciu power komunikat " atomizer short", nie jestem pewien co do długości gwarancji, ale były to chyba 3 miesiące? Mój dociągnął prawie do 4, więc producent ładnie wycyrklował sobie żywotność dla tego boxa *BOR*
Czekam na wiadomość ze sklepu czy może jest jeszcze na gwarancji, jeśli nie, biorę się za dłubanie :beer:
W związku z powyższym, przyłączam się do pytania przedmówców, gdzie w PL można kupić dobrej jakości konektor?
Awatar użytkownika
By PrezesArQ
#1725068
przemekgda86 pisze:No i stało się
I w mojej sztuce padł konektor 510, po wkręceniu parownika zawyża rezystancję, a po wciśnięciu power komunikat " atomizer short", nie jestem pewien co do długości gwarancji, ale były to chyba 3 miesiące? Mój dociągnął prawie do 4, więc producent ładnie wycyrklował sobie żywotność dla tego boxa *BOR*
Czekam na wiadomość ze sklepu czy może jest jeszcze na gwarancji, jeśli nie, biorę się za dłubanie
W związku z powyższym, przyłączam się do pytania przedmówców, gdzie w PL można kupić dobrej jakości konektor?

W mojej sztuce tak się dzieje od 3 miesięcy, ale niekoniecznie musisz od razu wymieniać. U mnie wystarczy wykręcić niżej pin plus parownika i usztywnić go, żeby się nie wkręcał podczas nakrecania parownika na zasilanie.
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1725077
PrezesArQ pisze:W mojej sztuce tak się dzieje od 3 miesięcy, ale niekoniecznie musisz od razu wymieniać. U mnie wystarczy wykręcić niżej pin plus parownika i usztywnić go, żeby się nie wkręcał podczas nakrecania parownika na zasilanie.

Korzystam tylko i wyłącznie z trybu TC, a tu ważne, jak nie najważniejsze jest solidne połączenie elektroniki z grzałką, a na tym konektorze straty dochodzą do 0,2 ohm, poza tym, u mnie atomizer short pojawia się losowo, niezależnie od długości pinu dodatniego w parowniku (sprawdzone na tsunami) . Jest 50% szans że to problem z połączeniem przewodu (zimny lut ) do pinu plusowego i takie skoki podczas obciążenia mogą wywalać błąd, dowiem się jak dziada rozkręcę :D Szczęście w nieszczęściu że to mod rezerwowy, więc nie ma jakiegoś większego ciśnienia :)
Awatar użytkownika
By Ceberebek
#1725169
przemekgda86 pisze:No i stało się :lol:
I w mojej sztuce padł konektor 510, po wkręceniu parownika zawyża rezystancję, a po wciśnięciu power komunikat " atomizer short", nie jestem pewien co do długości gwarancji, ale były to chyba 3 miesiące? Mój dociągnął prawie do 4, więc producent ładnie wycyrklował sobie żywotność dla tego boxa *BOR*
Czekam na wiadomość ze sklepu czy może jest jeszcze na gwarancji, jeśli nie, biorę się za dłubanie :beer:
W związku z powyższym, przyłączam się do pytania przedmówców, gdzie w PL można kupić dobrej jakości konektor?

Dla przypomnienia:
Gwarancja sprzedawcy(rękojmia/niezgodność towaru...) wynosi 24 miesiące ;)
Awatar użytkownika
By przemekgda86
#1725636
Z informacji uzyskanych ze sklepu, Kubuś miał jeszcze 2 miesiące gwarancji, miał ponieważ nie wytrzymałem i postanowiłem samodzielnie go wskrzesić :lol: :lol: :lol:
Otóż wszyscy generalnie wymieniają całe konektory, i to jest jak najbardziej poprawna forma naprawy, ja postanowiłem sprawdzić co dokładnie jest powodem występowania problemów w tym konektorze *BOR*
Po odlutowaniu przewodu plusowego, taśmą do ściągania cyny wyczyściłem końcówkę pinu i przepchnąłem go wraz z plasticzanym izolatorem przez gwint.


A tu już cały "mechanizm" pinu plusowego, wewnątrz plasticzanego izolatora jest sam pin wypychany sprężynką, z od spodu zablokowany jest zawleczką żeby nie wyskakiwał.



Po szybkiej obdukcji :lol: ustaliłem przebieg zdarzeń, czarny plastikowy izolator wykonany jest z jakiegoś całkowicie nie odpornego na wysokie temperatury tworzywa, i jego spodnia część zaczęła się topić, sam pin nie był już wycentrowany, i podczas wkręcania parownika zawleczka ścięła jedną ze ścian przeźroczystego silikonowego izolatora, jako że sprężyna wraz z izolatorem odrobinę się zapadła, pin nie miał już tak dobrego kontaktu z pinem parownika (stąd zawyżanie rezystancji grzałki).
Przeźroczysty silikonowy izolator zastąpiłem izolatorem z jakiejś grzałki (bodajże vivi nowa), jak to dobrze że zbieram takie śmieci :lol:
Nowy izolator wykonany jest z twardszego silikonu, ogólnie sprawia wrażenie bardziej "topornego"




Pin plusowy rozebrałem na czynniki pierwsze, sprężyna była cała oblepiona zastygniętym na niej plastikiem z czarnego izolatora, więc nie miała prawa poprawnie wybijać pinu, po jej oczyszczeniu, wyciąłem podkładkę ( i tu również element grzałki z vivi nova :lol: widoczny na zdjeciu-metalowy kubek) którą umieściłem wewnątrz czarnego izolatora, jej zadaniem jest utrzymanie na miejscu sprężyny żeby nie przechodziła przez przetopiony izolator.



Pin złożyłem do kupy, ląduje w gwincie dociśnięty parownikiem, a tu już po lutowaniu.




Oczywiście korzystając z okazji, zastąpiłem klej termoprzewodzący ( którego praktycznie nie było na cewce i mosach ) porządnymi termopadami.

W wolnej chwili zastąpię czymś cały czarny izolator, póki co wszystko działa jak należy *SMOKEKING* Mam nadzieję że komuś przydadzą się te wypociny :beer:
Awatar użytkownika
By stastny
#1725853
Witam. Cuboida mam od ponad miesiąca i komunikat "short atomizer" zaczął sie pojawiać w końcu jakis tydzien temu. Problem, jak widac jest znany. Internet podpowiada proste rozwiązanie, a mianowicie podkładkę pod atomizer z karty kredytowej. Wycinamy kółeczko, wiercimy otwór na pin atomizera, skręcamy z modem... Zrobiłem tak wczoraj i od wczoraj nic sie nie dzieje, nie ma klomunikatów "atomizer short" a i TC na stali działa, jakby stabilniej. Polecam takie rozwiązanie.
https://www.youtube.com/watch?v=jQ-gs6EQN3U
Awatar użytkownika
By Mroczny
#1729490
No i także u mnie, konektor umarł. Czy jest ktoś kto zajmuje się wymianą takich konektorów?
By Zewi
#1743874
Witam mam problem.
Otóż mój cuboid wskazuje złe naładowanie akumulatorów. Jeden wskazuje jako prawie wpełni naładowany, drugi natomiast wskazuje na mniej więcej 1/3
Miał ktoś już taki problem? Licze na odpowiedź :)
Awatar użytkownika
By sikor370
#1743878
Zewi pisze:Witam mam problem.
Otóż mój cuboid wskazuje złe naładowanie akumulatorów. Jeden wskazuje jako prawie wpełni naładowany, drugi natomiast wskazuje na mniej więcej 1/3
Miał ktoś już taki problem? Licze na odpowiedź :)

Naladuj te ogniwa zewnetrzna ladowarka
By Zewi
#1743879
Problem występuje również na nowych akumulatorach sprawdzane w sklepie. Obecnie dałem znajomemu żeby naładował je a w piątek zainwestuje w ładowarkę
By orient
#1743960
Nowe akumulatory nigdy nie są w pełni naładowane, bo tak przechowywane nie tracą tak szybko pojemności. Najwidoczniej jeden z nich był średnio nowy. Cuboid nie ma balancera, więc ci nie naładuje do równa akumulatorów naładowanych w różnym stopniu (albo o innej pojemności). Ładuje w szeregu aż któryś z nich będzie naładowany do pełna i wtedy przerywa ładowanie.
By Zewi
#1745638
Znowu ja :)
Po naładowaniu akunulatorów sony vtc5 w nitecore i2 jeden akus nadal wyświetla się jako bardziej rozładowany. Po podpięciu griffina z grzałką o oporze 0.3ohm i ustawieniu 50w pokazuje że jest ok 1-3Amperów, oczywiście nie smaży ale wydaje dziwny odgłos, nie wiem jak go opisać. Takie jakby lekkie strzelanie. Czy to oznacza że elektronika umarła?
Awatar użytkownika
By Tymon78
#1745659
Poczytaj ten wątek - to dla Ciebie.
Na szybko.... Kubuś żyje, aku są ok.
By Zewi
#1745879
Ten przeczytałem cały i nie znalazłem rozwiązania.
Ten odgłos najbardziej kojarzy mi się z odgłosem, który występuje przy ściskaniu grzałek.
Po ok 5-6 sekundach wywala komunikat atomizer short
Awatar użytkownika
By wysoky
#1748388
Co prawda to o małym bracie 150tki ale może ktoś pomoże. mam Baterie CUBOID MINI wkręcam cobisa pro i jak wcisnę przycisk fire to znika wyświetlacz ale normalnie działa co to może być?
Awatar użytkownika
By Tymon78
#1748552
Zła grzałka - sprawdź na innym zasilaniu... *

Złe podejście do tematu - poczytaj... *


* se wybierz. (Nie jestem wredny - nudzą mnie duble w tematach), masz sprzęt i nie wiesz co dalej, to tak jak kupić BMW 7 a nie trzymać kierownicy....
By orient
#1748570
wysoky pisze:Co prawda to o małym bracie 150tki ale może ktoś pomoże. mam Baterie CUBOID MINI wkręcam cobisa pro i jak wcisnę przycisk fire to znika wyświetlacz ale normalnie działa co to może być?


Z najprostszych przyczyn: masz włączony stealth mode.
Awatar użytkownika
By wysoky
#1748655
orient pisze:
wysoky pisze:Co prawda to o małym bracie 150tki ale może ktoś pomoże. mam Baterie CUBOID MINI wkręcam cobisa pro i jak wcisnę przycisk fire to znika wyświetlacz ale normalnie działa co to może być?


Z najprostszych przyczyn: masz włączony stealth mode.


Dzięki orient. Wszystko OK. Sprawa rozwiązana był włączony stealth mode.
POZDRAWIAM I NAJLEPSZEGO ŻYCZĘ W NOWYM ROKU!
By fedek7920
#1750696
Mimo, iż trochę już na niego polowałem, to dopiero po przerobieniu Pico, RX75, iSticka 100W, wpadł w moje ręce. :)

Cuboid jest solidny, lubię takie wykonanie, użyte materiały są dobrej jakości, ale po przesiadce z RX75 (który był idealnie spasowany i wykonany), widzę pare niedociągnięć. Mocy jest aż nadto, używam go z Tornado Nano (2 claptony 0,26Ohm) i nastawy już powyżej 70-80W nie maja sensu - powstaje prawdziwe tornado w zbiorniku i liquid dosłownie znika. :D Zasilanie pewnie u mnie trochę zostanie, ale z racji wrodzonej ciekawości - szukam już następcy. :P

[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/20170119/3f5a75a5699fb633f5bd61163fb9e4e1.jpg[/img]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
By diodaq303
#1760615
Witam, kupiłem dziś Cuboida używkę. Działa ok ale nie wiem dlaczego wyświetla tylko jedną baterię. Zmienia się to gdzieś w menu czy to może coś uszkodzone jest?[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/20170225/33862064220a30149d3342da7c49c54a.jpg[/img]

Update. Już wyjaśnione, było cfw wgrane :-)

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 25 lut 2017, 19:18 przez diodaq303, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By miblah
#1760670
@diodaq303: Ściągnij update firmware ze strony producenta.
By iceboi333
#1763605
Witam

Tak jak w temacie, posiadam cuboida 150w od pol roku i wszystko super dzialalo do ostatniej wymiany grzalek
Mod nagle przestal wykrywac atomizery, probowowalem roznych i smoka i rdta a normalnie na innych boxach dzialaja, tak samo jest problem z bateriami. Sa w pelni naladowane i na innym boxie dobrze dzialaja a na kubusiu ciagle jedna pokazuje w pelni naladowana a druga do polowy
Juz kilka razy aktualizowalem i instalowalem rozne wersję softow tak samo probowalem z innym akumulatorem
Ktos ma pomysl co moze byc nie tak?
By grzegorz.wolski.754
#1763639
U mnie było to samo,konektor do wymiany albo spróbuj zrobić jakąś podkładkę z jakieś karty kredytowej między pin a konektor może jeszcze chwile podziała


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
By iceboi333
#1763680
Siemka

mam kubusia od pol roku i nagle zaczal totalnie wariowac, nie jestem pewien kiedy doklanie ale przy ostatniej zmianie grzalki i aktualizacji softu ciagle pokazuje ze jedna batka jest do polowy naladowana pomimo tego ze w evicu te akumulatory normalnie dzialaja, nie lapie w ogole atomizera i sam z siebie sie nagrzewa jak ma baterie wlozone

ktos ma pomysl co moglo sie stac?
Awatar użytkownika
By LinGruby
#1764431
Witam *SMOKEKING*

Polecam soft ArcticFox dla Cuboid czyli af_170201.bin
i jestem mega zadowolony :D

A wszystko do pobrania z http://nfeteam.org/

A dla nie lubiących szukać link skąd pobrać firmware https://github.com/maelstrom2001/ArcticFox/releases/tag/170201

i do tego program https://github.com/TBXin/NFirmwareEditor/releases/tag/6.5 a w nim NFE Toolbox

Życzę miłej zabawy ale nie biorę odpowiedzialności wszystko na własne ryzyko, ale działa i mój Cuboid dostał kopa *SMOKEKING* *SMOKEKING*
By Ozi
#1768919
Mam problem mianowicie joytech quboid od jakiegoś czasu nie chce się vapowałem 2 dni temu odłożyłem do szafki dziś go wziąłem do reki i nie wyświetla obrazu nie reaguje (Akumulatory naładowane bo sprawdzałem na innym boxie ). Pomocy
Awatar użytkownika
By Timi
#1768922
Ozi pisze:Mam problem mianowicie joytech quboid od jakiegoś czasu nie chce się vapowałem 2 dni temu odłożyłem do szafki dziś go wziąłem do reki i nie wyświetla obrazu nie reaguje (Akumulatory naładowane bo sprawdzałem na innym boxie ). Pomocy

Tobie się nie chce, jemu, a może wam obu?
Ręce opadają jak się czyta nowomowę gimbazy.

:palm

A instrukcję przeczytał?
Pięcioklik znalazł?
By sebacha54@gmail.com
#1770349
Witam mam zapytanie o tuż kupiłem nowego CUBOIDA TC 150W ale jest założona na nim fabryczna blokada do 100 W i nie wiem jak ją zdjąć proszę o szybką odpowiedz .
A drugie zapytanie jak zrobić akutalizacjie na 200 w .
Dzięki z góry
Awatar użytkownika
By Timi
#1770351
*SZUKAJ2*
Awatar użytkownika
By Timi
#1770363
sebacha54@gmail.com pisze:tylko jak bym wiedział gdzie szukac już szukam 2 dzień i nic

No popatrz jakie to życie dzifffne jest :wink:
3 słowa w szukajce i jest.
search.php?keywords=cuboid+ograniczenie+pradu&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=Szukaj
Awatar użytkownika
By Ceberebek
#1770375
sebacha54@gmail.com pisze:tylko jak bym wiedział gdzie szukac już szukam 2 dzień i nic

I dzięki temu masz obie ręce... :twisted:
By l3anY
#1805140
Witam, posiadam cuboida mini i wszystko ładnie pięknie było do czasu aż z dnia na dzień przestał działać. Nie reaguje na podlączenie ładowarki ani 5cio click ;v Rozkręciłem go aby sprawdzić płytkę czy się nie spaliła, ale ona wygląda jakby była nie naruszona... Ktoś spotkał się z podobnym problemem? Proszę o odpowiedź.
Awatar użytkownika
By PucH2
#1805141
A podłączone do komputera jest wykrywane zasilanie?
By l3anY
#1805143
Właśnie dla pewności sprawdziłem i nie wykrywa go wgl
Awatar użytkownika
By PucH2
#1805145
To masz już złom. Następnym razem nie ignoruj komunikatu o odwrotnej polaryzacji batek przy ładowaniu.
By l3anY
#1805147
Tyle ze cuboid mini ma własną batke a nie 18650 xD więc JAK!?!?
Awatar użytkownika
By PucH2
#1805148
Fakt, pomyłka bo tak one odchodzą. Niestety nie zmienia to faktu że ten egzemplarz już jest martwy. Sam mam CUBOIDa z wątku, po przejściach kupionego.
By l3anY
#1805149
Mowisz ze jest martwy ;c tylko co dokladniej jest w nim martwe twoim zdaniem? Jeśli akus, to nie robi mi to wielkiego problemu.
Awatar użytkownika
By PucH2
#1805150
Szklanej kuli nie mam. Akus do ładowania to pewne. Wymiana scalaka usb też brana pod uwagę. Równie dobrze mógł odparować opornik robiący za bezpiecznik, pod warunkiem że tam dali.
By l3anY
#1805152
Dziena za jakąkolwiek chęć pomocy ;) z rana odłączę ten badziewny akumulator i podłącze jakiś 18650 dla sprawdzenia czy poleci a jak nie to będę szukał dalszych rozwiązań, przecież nie ma rzeczy niemożliwych :D ewentualnie do obudowy po nim wsadzę x2 18650 do tego jakiś mosfecik przycisk i gwint z oryginału to wyjdzie niezły homemade'a ;p a jak się zmieści to małą płytkę od powerbanka, dla ładowania na micro usb :) Zrobiłem już dawno temu homemade'a więc nie powinno być problemu z takim rozwiązaniem :) Spoko opcja mimo, że standardowo co pół roku muszę wymieniać mosfet, co jest strasznie upierdliwe z jego małymi nóżkami ;v
Awatar użytkownika
By PucH2
#1805154
Będziesz więcej wiedział gdzie tkwi problem.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Poszukiwany wyjątkowy parowniczek.

Hejo kochani, Przez lata korzystania z EIN przez […]

Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.