EPF
Porady, testy, konserwacja naszych sprzętów
Awatar użytkownika
By embejo
#1603247
Mutango pisze:A dlaczego doszło? To wcześniej, kiedy jeszcze nie było TC, akroleina się nie wytwarzała?
Dla mnie osobiście, kiedy w ramach eksperymentu ustawię sobie 280C, chmura jest tak gorąca, że nie do wytrzymania. Więc również w trybie bez TC, raczej nie dopuszczę do takiej sytuacji.

Nie twierdzę, że przed era TC akroleina się nie wytwarzała, wręcz przeciwnie, wydaje mi się,że TC powstało w odpowiedzi właśnie na wytwarzanie się niebezpiecznych związków.
Chodzi mi tylko o to, czy waperzy, którzy nie stosują TC z wyboru, świadomie się trują? Piszesz, że przy 280 stopniach czujesz straszny gorąc, ja przy 315 Wapuje spokojnie i dobrze mi się Wapuje, a 315 stopni mod osiąga, bo włącza się komunikat TP.
I uważam, że takich jak ja jest więcej, dla których przekroczenie magicznych 280 stopni nie jest problemem, ba robią to nagminnie.
Tak sobie dywaguje, bo zależy mi na moim zdrowiu, a wapowanie np na ijust2 i ogromne chmury, to też mi się podoba, gdzie 280 stopni jest złamane na pewno.
Awatar użytkownika
By TooCruel
#1603250
Zacznijmy od tego, że mod dla danego setupu pokazuje ci odcinkę na 315 stopniach, a ile to będzie realnych stopni? :) Dodam tylko, że już przy 250 stopniach z transportem wyrabiają nieliczne konstrukcje(np mocno zalane rda). 250-260 stopni to taka magiczna granica przy której chmura już powoli zaczyna parzyć i smak praktycznie nie istnieje... wyżej jest już tylko boberek.
Ostatnio zmieniony 02 mar 2016, 20:48 przez TooCruel, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1603254
embejo pisze:...ja przy 315 Wapuje spokojnie i dobrze mi się Wapuje, a 315 stopni mod osiąga, bo włącza się komunikat TP.

Szczerze, to nie wierzę w te 315 st, tzn wskaźnik Ci tyle pokazuje, ale w rzeczywistości temperatura grzałki jest dużo mniejsza. Gdzieś jest błąd, ale nie będę dociekał gdzie.
Awatar użytkownika
By embejo
#1603263
Mutango pisze:
embejo pisze:...ja przy 315 Wapuje spokojnie i dobrze mi się Wapuje, a 315 stopni mod osiąga, bo włącza się komunikat TP.

Szczerze, to nie wierzę w te 315 st, tzn wskaźnik Ci tyle pokazuje, ale w rzeczywistości temperatura grzałki jest dużo mniejsza. Gdzieś jest błąd, ale nie będę dociekał gdzie.

Być może, nie twierdzę, że nie.
Zauważyłem, że na setupie istick 40w Tc oraz tron-s na fabrycznej grzałce ni, kiedy ustawie 260 stopni chmura do napisu TP smaczy słabo, jest sporo mniejsza, niż ta, kiedy ustawie 315 stopni i Wapuje również do Temperature Protection
Ale może rzeczywiście @TooCruel ta temperatura pokazana ma się nijak do rzeczywistości.
Po prostu chce się czuć bezpiecznie, ustawiając bezpieczne 260 stopni nie mam takich pozytywnych odczuć jak na 315 stopniach.
Awatar użytkownika
By Haze
#1603298
Hmm, niby czemu mod miałby przekłamywać temperaturę? Chyba tylko dlatego, że się zepsuł, albo załapał jakiś offset, ewentualnie grzałka jakaś trefna. Musiałbyś sprawdzić na jakimś innym modzie TC bo faktem jest, że na odpowiednim konfigu wystarczy 30W i 230-240 stopni, żeby zaczadzić pokój w pięciu sztachach :mrgreen:

PS. Są firmy, które pomyślały tak jak Ty i ograniczyły górną temperaturę - np. w Dicodesach max to 280 stopni.
Awatar użytkownika
By embejo
#1603458
Haze pisze:Hmm, niby czemu mod miałby przekłamywać temperaturę? Chyba tylko dlatego, że się zepsuł, albo załapał jakiś offset, ewentualnie grzałka jakaś trefna. Musiałbyś sprawdzić na jakimś innym modzie TC bo faktem jest, że na odpowiednim konfigu wystarczy 30W i 230-240 stopni, żeby zaczadzić pokój w pięciu sztachach :mrgreen:

PS. Są firmy, które pomyślały tak jak Ty i ograniczyły górną temperaturę - np. w Dicodesach max to 280 stopni.

Na setupie evic plus parownik ijust 2, grzalka ni 0,15 Ohm, 260 stopni i 40 watów jest konkretnie i milo, tak jak być powinno. Natomiast istick 40 w tc oraz tron-s 0,2 Ohm ni, tu przy tc moc jest stała 40 w przy 260 smaczy słabo, ale na 315 stopniach jest konkretnie, smacznie, chmura fajna. Nie chce tutaj robić offtop na temat dosyć słabego parownika(z opinii ludzi wynika, że tron-s takim jest), ale naprawdę te 50 stopni więcej i parowniczek jak dla mnie fajnie działa, tylko martwi mnie ta akroleina, bo nie po to rzuciłem analogi, by truc się ponownie ta sama substancja, która przy spalaniu tytoniu występuje.
Aha, parownik sprawdzony i na Evicu i isticku, wiec nie jest to wina zasilania.
Awatar użytkownika
By Mariusz1977
#1603498
Nie wiem jak kolega chmurzy ale bez względu na drut powyżej 200 stopni nie chmurzę gdyż bobrzy albo się wręcz gotuje i parzy.
Powie więcej u mnie to zakres przy prawidłowo zalogowanej grzałce zazwyczaj 160-180 stopni.
Awatar użytkownika
By bofh
#1603515
Jak pisałem wcześniej moim zdaniem temperatura wyświetlana w evicu vtc dla drutu SS to jedynie wskaźnik. Ta sama grzałka z SS316L wapowana w trybie SS316 działa zadowalająco przy 200st., a przy przestawieniu w tryb TCR=94 podobny efekt uzyskuję przy 250st. Ale stabilizacja jest, knota nie wysuszę i to jest najważniejsze. Próbowałem ustawić dla tego drutka TCR na 92, ale wtedy temperatura optymalna do wapowania była jakaś całkiem kosmiczna :lol: Polecam tryb stealth - doskonale eliminuje on napływ do łba niepotrzebnych całkiem informacji...

Również ta sama grzałka, po odstaniu pół dnia w pokoju potrafi się raz zalogować jako 0,71ohm, a raz jako 0,70ohm. Rzecz jasna optymalna temperatura pracy pokazywana na wyświetlaczu jest różna w obydwu przypadkach o jakieś 20st (?). Jak dla mnie to naprawdę nie jest kalibrowane urządzenie pomiarowe, a wapowanie to nie laboratorium... Za to użycie głowy pozostaje nieustająco jak najbardziej wskazane ;) Przecież chyba każdy waper z jakimś tam doświadczeniem (!) poczuje czy ma w parowniku frytkownicę, czy poprawnie działający setup?
Awatar użytkownika
By embejo
#1603525
Kombinowałem sporo, fakt, że tylko z fabrycznymi grzałkami Ni, ale na żadnym z opisanych przeze mnie setupie nie uświadczylem bobra, wiec z transportem oraz temp wydawać by się mogło, że jest ok.
Natomiast ten nieszczęsny tron-s, temp ustawiona na 315 smak i chmura bardzo mnie zadowalają, natomiast stopni 260 niestety smak dużo gorszy i chmura słabsza.
Awatar użytkownika
By Ziom41
#1606345
Haze masz ochotę potestować nowego isticka TC100?
Wysłano z Nokii Lumii 1520
Awatar użytkownika
By SzamanDM
#1608665
Dojechałem do końca tematu. :D
Swego czasu go śledziłem i teraz w związku z kupnem boxa z TC postanowiłem przeczytać co zostało tu napisane.

Drugi dzień używam kontroli temperatury i jest to po prostu rewelacyjna sprawa.
To jest lepsze niż boost/hotstart czy jakkolwiek jest to nazwane w Oku czy Provari.
Tu również ma się taki niby boost na początku w postaci, krótkiego pika wcześniej zadanej mocy.
Swoją drogą jeżeli np. mam ustawione 50W i prawie suchą grzałkę to taki początkowy pik tej mocy nie przypali nośnika liquidu?
Mój box zawsze zaczyna od zadanej mocy choćby grzałka była sucha.

Narazie jeszcze szukam swojego złotego ustawienia mocy i temperatury. Ciekawą koncepcję miał tu kolega @amisiek1969 z kalkulatorem z http://www.steam-engine.org. Przyznam, że trochę się tym zasugerowałem. Jednak organoleptycznie (nie z tabelki) póki co odpowiada mi najbardziej 30W/235ºC na Ni200.

Nie jestem też pewien co do umiejętności kręcenia grzałek z Ni200. Pierwsza grzałeczka wyszła mi idealnie ale znając życie nie zawsze może tak wyjść. Tak czy inaczej lepiło mi się tę grzałkę jak z plasteliny.

Martwi mnie tylko ogromne zużycie liquidu. Od wczorajszego wieczora wywapowałem 15ml (!). To jest 3x więcej niż zwykle schodzi mi na dobę. Nie wiem na ile to kwestia ustawień zasilania a ile w tym po prostu zabawy nowym gadżetem. ;)
Awatar użytkownika
By Ziom41
#1608828
Na początku zawsze jest zadana, a przynajmniej tak jest u mnie na 3 różnych boxach
Wysłano z Nokii Lumii 1520
Awatar użytkownika
By Mutango
#1609020
Dobrze ustawiony TC, to szybkie osiągnięcie temperatury zadanej, a następnie stabilizacja tej temperatury na stałym poziomie. Stabilna temperatura to stabilny smak. A to mocno "zachęca" do brania dłuższych buchów, co niestety może mieć wpływ na wyższe zużycie.
Awatar użytkownika
By Cris257
#1609355
A więc tak. Zamówiłem drut SS316L. Dzisiaj doszedł i na szybko ukręciłem coś tam pierwszy raz pod TC. Wygląda to tak:






TCR ustawione na 92. I teraz przejdźmy do sedna. Chmura jest, a i owszem, jednak chyba na trybie power i 30W jest większa. Druga sprawa, bardziej mnie drażniąca to chmura jest znacznie zimniejsza niż na trybie power, ale co gorsza smak też jest znacznie mniej wyrazisty. Ktoś coś może podpowiedzieć dlaczego tak jest? A może tak ma być, a ja za wiele oczekiwałem po TC?
Awatar użytkownika
By TooCruel
#1609359
Cris257 pisze:A więc tak. Zamówiłem drut SS316L. Dzisiaj doszedł i na szybko ukręciłem coś tam pierwszy raz pod TC. Wygląda to tak:






TCR ustawione na 92. I teraz przejdźmy do sedna. Chmura jest, a i owszem, jednak chyba na trybie power i 30W jest większa. Druga sprawa, bardziej mnie drażniąca to chmura jest znacznie zimniejsza niż na trybie power, ale co gorsza smak też jest znacznie mniej wyrazisty. Ktoś coś może podpowiedzieć dlaczego tak jest? A może tak ma być, a ja za wiele oczekiwałem po TC?


"Na oko" 5-10W więcej na start(nie masz prehatu w VTC) i 230-240 stopni(poszukiwanie smaku w górę/ w dół).
Ostatnio zmieniony 10 mar 2016, 18:49 przez TooCruel, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By Cris257
#1609368
Whoa! Fkatycznie! Początkowo bałem się trochę dać 50W, ba nawet więcej niż 40W, ale teraz jest dużo lepiej! Nawet przy pierwszym testowym 50W, 235 stopni, czuć już znacznie lepiej smak. Teraz trzeba szukać tego złotego środka! Dzięki!
Awatar użytkownika
By amisiek1969
#1611219
Na dualu daję na start 60W i temp 235°C. Dla mnie idealne ustawienia.

________________
Tapa tapa z es piątki.
Awatar użytkownika
By kurok
#1611241
A ja tak z innej beczki, bo dopiero od niedawna bawię się TC i na początek padło na tryb Ti.
Otóż na jednym czajniku ustawiam dość niską temperaturę 210-220 st. i jest ok, a nawet bywa zapas, zaś na innym to zdecydowanie zbyt mało.
Smakowo nie czuję bobra i wydaje się, że na tym drugim transport wyrabia, a tu okazuje się, że jednak nie.
Przereklamowana kontrola temperatury - mam wrażenie, że niedoceniona.
Awatar użytkownika
By amisiek1969
#1611612
Możesz mieć duże straty na parowniku, jak np. w subtanku i wtedy powstają przekłamania temperatury.

________________
Tapa tapa z es piątki.
Awatar użytkownika
By galtex
#1617996
Dzisiaj przetestowałem Evic i Presa 75 na Derringer,drut ss316L,26ga,0,48 singiel,śr 3,235C,30W i 35W,dwa na soft V3.Muszę napisać,że Presa zaskoczyła mnie in +,to było wapowanie bardziej stabilne niż na Evic.Czy to możliwe,jak podobno elektronika ta sama.Moje rozterki może rozwiązać tylko kol Haze. :oops:

Cd.Teraz zmniejszyłem temp. 225C i 25W,jest jeszcze lepiej,ale Presa nadal równiejsza w wapowaniu. :shock:
By CodeineDreams
#1635133
Skoro nie można wyżarzać np. Ni200, to skąd mam wiedzieć, że grzałka poprawnie się rozgrzewa? Rzadko kiedy udaje się skrecić grzalkę tak, by rozgrzewała się od pierwszego strzała idealnie, równomiernie od środka do zewnątrz.
Chyna zacznę przygodę z TC od drutu SS bo nie będzie mi to dawalo spokoju, że grzałka może rozgrzewać się od "nóżek" zamiast od środka.
Awatar użytkownika
By lelek6
#1635142
CodeineDreams pisze:Skoro nie można wyżarzać np. Ni200, to skąd mam wiedzieć, że grzałka poprawnie się rozgrzewa?

Kręć z odstępami, nie będzie problemów z rozgrzewaniem.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By Mutango
#1635238
CodeineDreams pisze:Skoro nie można wyżarzać np. Ni200, to skąd mam wiedzieć, że grzałka poprawnie się rozgrzewa? Rzadko kiedy udaje się skrecić grzalkę tak, by rozgrzewała się od pierwszego strzała idealnie, równomiernie od środka do zewnątrz.
Chyna zacznę przygodę z TC od drutu SS bo nie będzie mi to dawalo spokoju, że grzałka może rozgrzewać się od "nóżek" zamiast od środka.

Właśnie Twoje pytanie jest jakby odpowiedzią na inne pytanie, które często zadają forumowicze. A mianowicie, dlaczego zaleca się kręcenie zwojów z odstępami w przypadku drutu Ni200?
Awatar użytkownika
By TooCruel
#1635279
CodeineDreams pisze:Skoro nie można wyżarzać np. Ni200, to skąd mam wiedzieć, że grzałka poprawnie się rozgrzewa? Rzadko kiedy udaje się skrecić grzalkę tak, by rozgrzewała się od pierwszego strzała idealnie, równomiernie od środka do zewnątrz.
Chyna zacznę przygodę z TC od drutu SS bo nie będzie mi to dawalo spokoju, że grzałka może rozgrzewać się od "nóżek" zamiast od środka.

Szczerze powiedziawszy nie widziałem czegoś takiego, żeby grzałka rozgrzewała się od nóżek. Miałem sporo skopanych setupów/ do poprawki, które rozgrzewały się gdzieś z dala od środka, ale rozgrzewanie od samych nóżek może świadczyć np o zwarciu grzałki z którymś z metalowych elementów parownika.
Awatar użytkownika
By Cris257
#1638691
Chyba każda grzałka z odstępami zawsze rozgrzewa się od środka. Przynajmniej mnie nigdy jeszcze się nie trafiła taka co robiła by to inaczej.

LG G3 + Stock 6.0
Awatar użytkownika
By lelek6
#1638697
I dlatego na poprzedniej stronie pisaliśmy z @Mutango, żeby @CodeineDreams kręcił z odstępami, wtedy nie będzie miał problemu z prawidłowym rozgrzewaniem.

Pozdrawiam
By CodeineDreams
#1638807
Lekture forum i takie podstawy już przyswoiłem i wiem, że nikiel robi się z odstępami. Tak czy inaczej dziękuję za Wasz wysiłek w tłumaczeniu tego.
Chodziło mi bardziej o to, że nawet jak nakręce bardzo starannie grzałkę z odstępami, to ta, rzadko bo rzadko, ale nie zawsze rozpala się idealnie i czasami muszę ją troche dopieścić by każdy zwój żarzył się tak jak powinien. No ale taki urok niklu i pewnie jakieś małe odchyły w rozgrzewaniu, nie przekładają się na odczucia w wapowaniu. Po prostu byłem przyzwyczajony do sprawdzania jak grzałeczka świeci i miałem spokój ducha, że jest idealnie. :)
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
By Mutango
#1638899
CodeineDreams pisze:Chodziło mi bardziej o to, że nawet jak nakręce bardzo starannie grzałkę z odstępami, to ta, rzadko bo rzadko, ale nie zawsze rozpala się idealnie i czasami muszę ją troche dopieścić by każdy zwój żarzył się tak jak powinien.

Jeżeli drut fizycznie nie zwiera do niczego (ani między zwojami, ani do knota w przypadku mesha), to jedynym wytłumaczeniem nierównomiernego żarzenia mogą być zanieczyszczenia: brud, tłuszcz, nagar, rdza itp.. Trzeba mieć drut w dobrym stanie, czyste ręce i czyste przybory na których się kręci.
By CodeineDreams
#1640249
Mój pierwszy niklowy setup, śmiga to nawet fajne. Teraz sobie dopiero przypomniałem, że mod nie zapytał mnie o logowanie grzałki - new coil/same coil. Ale wszystko działa poprawnie, oporność zablokowałem na zimno.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
By lelek6
#1640271
CodeineDreams pisze:mod nie zapytał mnie o logowanie grzałki - new coil/same coil.

Jeżeli grzałka ma niższą rezystancję niż poprzednia - nie pyta.

Pozdrawiam
By CodeineDreams
#1640614
Oki, dzięki lelek. Ale grzałki z ni200 kręci się jak z plasteliny, dla mnie bardzo wygodnie, tylko trzeba mieć delikatne palce :). Najtrudniej mi się kręci z nichroma, dziad jest taki sprężysty, że trudno go wymodelować.
By Vapujący Białystok
#1641134
To moje pierwsze zetknięcie z claptonem. Nabyłem 26/32 ga SS . Oporność wyszła mi 0,11. Nie działa mi TC. W trakcie gdy wciskam power wyskakuje mi na ekranie mego dna200 status "of" w miejscu gdzie wyświetlana jest temperatura. Co może być powodem ?
Awatar użytkownika
By rafik87
#1641184
Vapujący Białystok pisze:To moje pierwsze zetknięcie z claptonem. Nabyłem 26/32 ga SS . Oporność wyszła mi 0,11. Nie działa mi TC. W trakcie gdy wciskam power wyskakuje mi na ekranie mego dna200 status "of" w miejscu gdzie wyświetlana jest temperatura. Co może być powodem ?

Taka mała ściąga:
Off - wyłączony
On - włączony
Wejdź w ustawienia zmiany C°/F° i włącz kontrolę


Wysłane z X600
Awatar użytkownika
By TooCruel
#1641189
Vapujący Białystok pisze:To moje pierwsze zetknięcie z claptonem. Nabyłem 26/32 ga SS . Oporność wyszła mi 0,11. Nie działa mi TC. W trakcie gdy wciskam power wyskakuje mi na ekranie mego dna200 status "of" w miejscu gdzie wyświetlana jest temperatura. Co może być powodem ?

Miałem podobnie na SSach gotowych... DNA200 dopiero rozkręcił się na ręcznie robionych claptonikach SS z bardzo ściśniętą owijką...(a na caterpillar track coilach z SS to już istna masakra smakowa).


2 sprawa... spróbuj wgrać csvkę dla danego SSa na innym programie DNA... Czasami chip łapie tego typu głupawki(ew blokowanie oporności w dół?).
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2016, 15:00 przez TooCruel, łącznie zmieniany 1 raz.
By Vapujący Białystok
#1641191
*MUR* *MUR*
rafik87 pisze:
Vapujący Białystok pisze:To moje pierwsze zetknięcie z claptonem. Nabyłem 26/32 ga SS . Oporność wyszła mi 0,11. Nie działa mi TC. W trakcie gdy wciskam power wyskakuje mi na ekranie mego dna200 status "of" w miejscu gdzie wyświetlana jest temperatura. Co może być powodem ?

Taka mała ściąga:
Off - wyłączony
On - włączony
Wejdź w ustawienia zmiany C°/F° i włącz kontrolę


Wysłane z X600



Ech.... no o to mnie nie posądzaj ;) *MUR*

Może nie precyzyjnie się wyraziłem " of " pojawia się tylko gdy wciskam power przy włączonym TC.

-- [scalono] 22 kwi 2016, 13:58 --

TooCruel pisze:
Vapujący Białystok pisze:To moje pierwsze zetknięcie z claptonem. Nabyłem 26/32 ga SS . Oporność wyszła mi 0,11. Nie działa mi TC. W trakcie gdy wciskam power wyskakuje mi na ekranie mego dna200 status "of" w miejscu gdzie wyświetlana jest temperatura. Co może być powodem ?

Miałem podobnie na SSach gotowych... DNA200 dopiero rozkręcił się na ręcznie robionych claptonikach SS z bardzo ściśniętą owijką...(a na caterpillar track coilach z SS to już istna masakra smakowa).




W moim przypadku to gotowiec z FT. Przy następnym setupie zrobie Mc z tego klaptona i / pokombinuje z ustawieniami, zobaczymy. Dzięki za info.

-- [scalono] 22 kwi 2016, 14:23 --

No i gitara. Okazoło się, że jak logowałem grzałki na samym modzie to pokazywało mi na wyświetlaczu 0,1-0,11 a jak zajrzałem do escribe to było 0,098-0,099 i elektronika blokowała TC. Podniosłem do 0,101 i śmiga aż miło :) dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
By ensuens4
#1641379
Co jest złego w modulowaniu napięcia do inercyjnego urządzenia poprzez pwm? Skoro temperatura grzałki się zgadza, to mnie to odpowiada i nie widzę minusów

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By jomat
#1641413
Bo bezwładność grzałki to nie wszystko,
częstotliwość jest tak mała, że pwm możesz czuć w ręku i ustach (użytkownicy np. serii Vamo co nieco wiedzą o tym :) )
Impulsy prostokątne sieją w eter niemal wszystkie harmoniczne, kiepsko zaprojektowany box
może Ci uniemożliwić np. słuchanie radia (będziesz słuchał turkania :D )
Elektronika i akumulatory pracują ciągle (w impulsach) na max prądach, a to dla nich zdrowe nie jest.
Nie twierdzę, że pwm jest do bani, idealnie się nadaje do np. cięcia styropianu :)
By CodeineDreams
#1642404
W cuboidzie (soft 3.12) przy np. 220 stopniach i 40W, dość długo muszę czekać na temp. ptotection. Tak ma być? Chyba przez ten czas nie ciągnie na 40w bo raczej by przybobrzylo. Ni200, 0,3mm, 10 oczek na fi 3mm, 0,16ohm na zimno.

Edit: przy 200 stopniach, temp. protection wyskakuje od razu. Przy 230 dopiero na granicy bobra. Przy ustawieniach TCR -600-620 jest to samo.
Awatar użytkownika
By Zepsulo
#1642422
Prawidłowo "zalogowana" grzałka zaczyna zazwyczaj bobrzyć/źle smakować przy temperaturze 260-270*C. Robi się zbyt źle i to już maksymalna temperatura, wyżej zaczyna się robić szkodliwie.
To nie termometr i nie należy tak tego traktować. To orientacyjne nastawy pozwalające na komfortowe chmurzenie.
Jeśli chodzi o moc, to algormytm sam ją dozuje. Nie grzeje ciągle na max, bo to przecież zupełnie nie mogłoby działać.
By CodeineDreams
#1642450
Sorry za zamieszanie. Wymieniłem watke i wszystko działa jak należy. Więcej jak 240 stopni nawet nie ustawiam bo lemo 2 transportu rewelacyjnego nie ma, zwłaszcza na 70VG. Po serii większych chmurkach na 230 już transport nie wyrabia, ale nie przypali tylko tak zbije moc, że chmura robi chłodna i malutka.
Awatar użytkownika
By lukiboss2
#1649785
Pierwszy raz zrobiłem setup pod kontrolę temperatury i jestem bardzo zadowolony, drut SS, 0.4mm, dual microcoil po 14 zwojów na grzałkę, ustawione 40W i 150 stopni, przez nie całą sekundę na grzałkę leci 40W, potem według RX'a spada do ~20W. Wcześniej na takiej samej grzałce tylko że z kanthalu jechałem na 35W, więc myślę że i na energii trochę zaoszczędzę.
Jedyne co mnie zastanawia to to, że wkręcając zimny parownik rx wykrył grzałkę 0.41 ohma, a gdy zablokowałem ją, pojawiło się 0.43 ohma.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
vapeinhell.pl

Witam, Udało mi się dla was wynegocjować kody rab[…]

Problem smok Nord

Witam mam problem z przyciskiem w smoku nord. Przy[…]

Szkło Pharaoh mini

Witam, wie ktoś czy pasuję jakieś szkiełko z inneg[…]

Pico s I kylin M

Witam was mam pytanie, czy kylin m z bubble glasse[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.