EPF
Nasze własne produkcje
By maesstro
#1656299
Siema wszystkim mój dripmod od kangera sie niestety rozleciał jak większość zabaweczek ze sklepu. Będę budował jakiegoś moda dobrego i chcę by miał wejście na ładowanie micro usb , chciałem wykorzystać stare z moda ale jest do dupy . Zasilanie chce mieć 2x po 26650 i góra drip z wykorzystanie zbiorniczka z dripmoda by go milion razy nie zalewać ogólnie wiem co i jak jedynie tylko nie znam się na oznaczeniach płytek znalazłem płytkę jest niby opis co jak gdzie i kiedy ale widocznie jestem takim amatorem że nie kumam tego http://botland.com.pl/akcesoria-do-plyt ... 1320-.html

mógłby mi rozrysować i z czego gdzie kable mają iść ? chodzi mi o plus minus do aku , 2 kable do guzika i dwa do pinu na dripa

Obrazek

Obrazek

i tego co się łapie mosfetu nie trzeba do niego
Awatar użytkownika
By Goldi
#1656301
Ta płytka ze zdjęcia do budowy boxa zbytnio przydatna nie będzie.
By maesstro
#1656304
a jaka będzie dobra ? bo chcę by koniecznie był wtyk na ładowanie , chcę zrobić coś na wzór mojego dripa czyli wtyk na ładowanie i 6 kabli jak pisałem
By maesstro
#1656318
pol pisze:
maesstro pisze:.... 6 kabli jak pisałem

Nie może być 8 kabli?


może i być 10 byle bym miał schemat

Goldi pisze:Przykład ładowarki: http://propix.com.pl/pl/p/Modul-mini-la ... -micro/350 No ale to tylko ładowarka, resztę boxa trzeba sobie dobudować.


wszystko wiem co i jak takie rzeczy to nie problem chodzi mi tylko o podłączenie wejścia i tyle . do tego chyba mosfet potrzebny jest tak ?

pol pisze:
maesstro pisze:.... Zasilanie chce mieć 2x po 26650 ....


co tu niby dziwnego że 2 takie to za dużo ? . potrafiłem koledze rozładować wismeca w dzień a tam są 3x18650 AWT 40A 3000ah . yak wiem pewnie pierdziele coś od rzeczy ale nie znam się za bardzo więc trochę wyrozumiałości :)
Awatar użytkownika
By pol
#1656323
maesstro pisze:...