EPF
Luźne rozmowy o wapowaniu i nie tylko.
By hobra
#1716652
Cześć e-palacze!

Przeprowadzam badanie użytkowników e-papierosów w Polsce.
Wszystkich zainteresowanych tematyką e-palenia zachęcam do wypełnienia ankiety.
Badanie jest anonimowe, a udział w nim wziąć mogą tylko osoby pełnoletnie.

Zachęcam i z góry serdeczne dzięki! :)

profitest.pl/s/5696/0Vbbq3P4L97AEL2Z
Awatar użytkownika
By cannonn
#1716656
Po trzecim pytaniu z identycznymi odpowiedziami odpuściłem.
Awatar użytkownika
By Szaddam
#1716661
Ankieta pisze:Średnio ile razy dziennie zaciągasz się e-papierosem?

A skąd mam to wiedzieć jak nie mam tej funkcji w e-petku, albo z niej nie korzystam. Z resztą - po co ta informacja?
Istotniejszym byłoby info np. ile ml dziennie chmurzysz.


Poza powyższym - zrobione.

Podaj jeszcze jaki jest cel tej ankiety
By hobra
#1716668
Wielki ukłon za szybką reakcję i wypełnianie ankiety.
Studiuję socjologię, a wyniki badania wykorzystam do napisania pracy dyplomowej.
A za wspomniane próbki podziękuję, badaniami laboratoryjnymi się nie zajmuję :)
Awatar użytkownika
By Szaddam
#1716670
Pytając o cel, miałem na myśli tezę którą chcesz udowodnić (bądź obalić)...
By hobra
#1716679
Stawiając pytania badawcze niekoniecznie chcemy coś udowadniać lub obalać. Kiedy czegoś nie wiemy, pytamy.
Mnie interesują subiektywnie odczuwane korzyści, motywacje, normy społeczne i sytuacje związane z praktyką e-palenia, doświadczenia z wyrobami tytoniowymi i sposób postrzegania różnic między e-papierosem a tzw. analogiem, stosunek do kampanii prozdrowotnych i do zmieniającego się prawa. Z pewnością jednak, w oparciu o moje badanie, nie będę rozstrzygać kwestii wpływu na zdrowie.
Awatar użytkownika
By Szaddam
#1716683
No i powyższe trzyma się kupy *GOOD*
Awatar użytkownika
By Martin Eden
#1716684
Witam.