EPF
Masz problem techniczny lub odkryłeś ciekawe rozwiązania? Podziel się z innymi!
By JanKowalski
#1724819
Cześć. Posiadam taki atomizer jak w tytule. Generalnie sprawuje się dobrze, ale nie wolno go przechylić ani odwrócić do góry nogami, bo przez otwory po bokach i ten na górze wylewa się liquid, tak więc nie ma mowy o swobodnym przenoszeniu go w kieszeni/plecaku itd. Wiem, że ujmuję to dosyć ogólnie, ale moje pytanie brzmi czy we wszystkich atomizerach tak to wygląda, czy Limitless to unikat?
By pukatek
#1724848
Dokładnie. Mój leży, czy w kieszeni czy poza zero wycieku. Wszystko zależy jw od setupu.

Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka
By JanKowalski
#1724873
tunajerzy pisze:Limitless jest bardzo dobrym parownikiem. Problem jest z Tobą. Nie potrafisz zrobić prawidłowego setupu, do niego, a ten był już na tym forum wałkowany.


Super! Zdaję sobie z tego sprawę - jestem początkujący, więc robię proste błędy. Skoro już napisałeś, że temat był, to może podasz linka?
By FlashGordon
#1725009
Limitlessa używam wyłącznie stacjonarnie, zawsze buduję setupy z lekkim nadtransportem, stąd o wycieki łatwo. Jak za mocno zapcham wloty, smak nie będzie taki pełny ;)
Do przenoszenia i smaczenia polecam dolnogrzalkowce.
By JanKowalski
#1725026
FlashGordon pisze:Limitlessa używam wyłącznie stacjonarnie, zawsze buduję setupy z lekkim nadtransportem, stąd o wycieki łatwo. Jak za mocno zapcham wloty, smak nie będzie taki pełny ;)
Do przenoszenia i smaczenia polecam dolnogrzalkowce.


Dzięki. Polecisz jakieś dobre dolnogrzałkowce?
By polak345345
#1725028
Przy prawidłowym ułożeniu waty nie ma prawa cieknąć. Na limitlessie również aczkolwiek smak mi sie nie zgadza.

Sent from my SAMSUNG-SM-N910A using Tapatalk
By FlashGordon
#1725049
Dolny też pocieknie, ale w dolnych można teraz zamknąć dopływ LQ, przed włożeniem do kieszeni i spokój.