EPF
Dyskusje o poszczególnych modelach atomizerów, aktualności i nowości.
Awatar użytkownika
By Deavon
#1079554
Moi mili, mam problem. robie dual nano coil, igła 1.2 10 zwoii kanthal d 0.30, smaży pięknie. wickuje botoconem, test fire, kopci jak powalone, cumulusy na boki. zakładam wszystko i... KLAPA. chmurka mizerna, rzadka... co robić? grzałki za wysoko / za nisko? wszystko cacy dopóki nie założe komina i reszty :<
Awatar użytkownika
By Landor
#1079559
Grzałki za nisko, za mały przeciąg, za duży transport lq. Wg mnie.
Awatar użytkownika
By Deavon
#1079562
jak wysoko te grzałki podnieść? a na mniejszy transport to ciaśniej bawełne? + dziwnie purka przy ciągnięciu, taki stłumiony ale głośny trzask lq
Awatar użytkownika
By Landor
#1079568
Ja podnoszę tak, żeby wąsy grzałki były równolegle do bazy. Czyli grzałki naprzeciw siebie na równi ze szczelinami między nakrętkami a pinami.
Żeby zmniejszyć transport to zwiększ przeciąg, będzie mniejsze podciśnienie i mniej lq będzie pchane w kanaliki. Lub/i napchaj więcej waty do kanalików. Ale testuj stopniowo, po troszeczkę zwiększając ilość waty.
Gdy tak trzeszczy lq to znaczy, że pryskają na boki gotujące się krople lq i ew wody w lq zawartej. Czyli zamiast ładnie odparować to się gotuje i pryska. Za duży transport.
No i jest jeszcze jedna metoda. Więcej mocy :D Jeśli masz duży transport to podkręć zasilanie na większe obroty jeśli jesteś w stanie, albo zrób setup o mniejszej oporności, żeby zwiększyć temperaturę grzałek.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2014, 19:59 przez Landor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By kwinto
#1079798
A ja ciagle nie moge rozkminic tej wariatki ,podobnie jak u kolegi przedemna jak nie urok to s....ka choc nieraz mi setup wyjdzie ze smiga genialnie to o powtarzalnosc trudno jak cholera .Nie poddaje sie bo widze potencjsł w tym parowniku .

Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka
By Nataseva666
#1085385
I ja się zaopatrzyłem w aque. Dziś doleciała od kolegi z forum. Na szybko ukręcony dual z drutu 0,25 na wykałaczce 9zwoji + szmata. wapowałem cały dzień, a wieczorem na multimetr, a tu 1,1Ohm. Nie spodziewałem się, że tak ładnie to wszystko wyjdzie. Dodam, że nie czytałem wcześniej żadnych tutoriali i zrobiłem setup na chłopski rozum. grzałki ok 2mm nad airholami. Używam na codzień ruska, gdzie szmaty nie upycham szmaty w kanały, ale tutaj to zrobiłem, bo miałem obawy o przeciekanie (ze względu na to, że są dość duże). Chmurzy dobrze, zarówno na mechaniku, jak i na boxie. Regulacja powietrza działa słabo: zamknięte - 50/50 - otwarte. Szkoda tylko, że wszystko na pojedynczych oringach mocowane i calość się "rusza". dodatkowo upierdliwe rzeczy: mały zbiorniczek(tak samo denerwujące, jak w kaytku nano), co chwilę trzeba dolewać; no i brak jakiegokolwiek okienka, żeby kontrolować stan liquidu, łatwo przez to przypalić szmatę, a co za tym idzie - częściej wymieniać. Średnica też nie bardzo, bo do nemesisa nie pasuje, a zasilania - które do mnie lecą - też są pod 22, albo pod 30mm. Jak na razie bardzo mi się podoba i ciekawy jestem, czy przy dłuższym użytkowaniu będzie "kayfun killer". Watkowe parowniki najbardziej mi odpowiadają. przerobiłem różne typy meshowców i niby fajne, ale to nie to. Do rywalizacji z aquą i ruskiem dołączy niedługo taifun i wtedy się okaże, co wygra.

Chętnie przyjmę baniak akrylowy, bo na ślepo ciężko używać(tylko nie taki, jak te do kayfuna z ft, które rozlatują się same z siebie po kilku dniach od samego patrzenia). Oczywiście po jakiejś ludzkiej cenie. Za aquę zapłaciłem 50zł z wysyłem, tak że raczej symboliczna kwota wchodzi w grę, bo nie mam zamiaru kupować baniaka w cenie połowy parownika.
Awatar użytkownika
By Landor
#1085392
Za symboliczną kwotę ~5,45 zł: http://www.fasttech.com/products/0/1000 ... a-atomizer z darmową wysyłką :)
By Nataseva666
#1085394
wiem, wiem :) tylko nie wiem, czy parownik ze mną zostanie do czasu aż doleci baniak :D Jakbym wiedział wcześniej, to bym dorzucił do dwóch wcześniejszych zamówień, co do mnie lecą teraz :) Jestem skłonny zapłacić dwa razy tyle:)
Awatar użytkownika
By Landor
#1085396
Eeee. dwa tygodnie, maks trzy i będzie.
Awatar użytkownika
By Ruget
#1087620
ja w srodę zakupiłem aqua (jako drugi mod bo tajfun przyjechał uszkodzony i jest w reklamacji) i po 3 próbach zrobienia grzałki (trzeci raz robiłem to w życiu) wyszło wsadziłem watę i tyle dymu ile poszło to nigdy z epka nie widziałem ... a takie pytanie czy to normalne że strasznie się ona nagrzewa ? dripek jest chłodny ale aqua po 10 buchach jest ciepła jak...
Awatar użytkownika
By Landor
#1087639
Ruget pisze:ja w srodę zakupiłem aqua (jako drugi mod bo tajfun przyjechał uszkodzony i jest w reklamacji) i po 3 próbach zrobienia grzałki (trzeci raz robiłem to w życiu) wyszło wsadziłem watę i tyle dymu ile poszło to nigdy z epka nie widziałem ... a takie pytanie czy to normalne że strasznie się ona nagrzewa ? dripek jest chłodny ale aqua po 10 buchach jest ciepła jak...
raczej tak. Maleńka komora spalania, grzałki blisko ścianek, cała z SS, no to się grzeje.
Jedyny sposób to zwiększyć przepływ powietrza, wtedy grzałki lepiej się chłodzą, ale szału ni ma.

N9005 + TapaTalk 4.5.1
Awatar użytkownika
By Ruget
#1087723
ale mimo wszystko w porównaniu z elektrykiem to nie wiem jak mogłem na nim tyle czasu jechać :P bo to niebo a ziemia ;) cudny parownik mam nadzieję tylko że dobrze że wybrałem wersje ehpro (bo miala 1 dripa wiecej :P)
Awatar użytkownika
By Landor
#1087726
Nie wypowiem się na temat ehpro. Osobiście mam klona z Tobeco i z HCigar.
Bardzo fajnie, że Ci pasuje bo parownik ma naprawdę duży potencjał :)
Awatar użytkownika
By Ruget
#1087732
teraz tylko nauczyć sie robić grzałki :) a takie pytanie na jakim drucie robisz ? bo chciałem na 0.2 skrecić i za nic mi nie chciała wyjść zrobiłem na 0.3 i od razu łatwiej :)
w sumie Twój setup mnie przeraża :D
(nie licząc 3 sztuk jakie pękły w czasie montowania bo próbowałem setup ten o http://www.epap.markmas.net/grzalka_aqua.pdf )


a co do aquy jeszcze to zdecydowałem się na nią głównie przez Twoje posty za co dziekuję :)
Awatar użytkownika
By Landor
#1087737
Używałem różnie. 0,20 - 0,32 mm
Najłatwiej idzie z 0,32 bo jest najbardziej wytrzymały z wymienionych i można poprawiać do woli, a do tego jest na tyle sztywny, że nie trzeba się bać o zniekształcenia przy np przeciąganiu knota.
Moja rada jest taka, że gdy montujesz grzałkę nr 1 to owiń wąsy grzałki dookoła śrub pełnym zwojem. Drugą potem tak samo. I przy montowaniu grzałek nakrętkę z pina zdejmij całkiem, nakręcisz ją na końcu po zamotaniu obu grzałek. Natomiast śrubka musi być wkręcona na tyle, żebyś miał możliwość nawinięcia dookoła niej dwóch drucików (od dwóch grzałek).

Zrobiłem setup wg emesa, nie mogę złego słowa powiedzieć, ale mnie bardziej pasuje montowanie dwóch osobnych grzałek. Mam nad nimi większą kontrolę i łatwiej się manewruje - mnie osobiście.

Aha i nie wypalałem ich przed zamontowaniem, tylko dopiero po dokręceniu pinów. Wtedy pulsowanie zasilaniem, rozgrzewanie do czerwoności i delikatne ściskanie grzałek pęsetą.

Nie przejmuj sie jeśli podczas tego procesu po ściśnięciu jednej grzałki będzie ona się słabiej świecić przez chwilę niż druga. Ściskając ją odbierasz jej temperaturę. Więc po ściskaniu grzałek odstaw na chwilę, niech sie obie wystudzą jednakowo i pal dalej, patrząc czy równo się swiecą.
Awatar użytkownika
By Ruget
#1087760
aha :) podziekował ;) ja 2 razy emesa zrobiłem setup a za trzecim tez poza tym że osobne grzałki zrobiłem włąśnie bo 2 razy w czasie ustawiania grzałek strzelił drut ten co był łączącym dwie grzałki ... przez co setup był do śmieci ... i wzorowałem sie troszkę na tym : http://youtu.be/0IDvruCqPEI
Awatar użytkownika
By emes
#1087838
Ruget pisze:aha :) podziekował ;) ja 2 razy emesa zrobiłem setup a za trzecim tez poza tym że osobne grzałki zrobiłem włąśnie bo 2 razy w czasie ustawiania grzałek strzelił drut ten co był łączącym dwie grzałki.


Jak to strzelił? Dlaczego? Za mocno po skręceniu go naciągałeś, czy zwarcie jakieś robiłeś? Śruby oczywiście przykręca się lekki, a po ułożeniu grzałki dociąga się do końca - ot cała filozofia :)
Na mocno nagrzewający się parownik jedyną radą jest zrobić grzałki (całość) w okolicy 1 Ohm-a. Poniżej tej wartości z przyczyn konstrukcyjnych praktycznie traci się przyjemność z wapowania po kilku buszkach.
Acha - Osobiście używam i polecam drut Kanthal A1 0,30 lub 0,32 mm. Nie ma siły żeby w jakikolwiek sposób zepsuć setup na tym drucie ;)
Awatar użytkownika
By Ruget
#1087903
raz poszła "iskra" czyli coś gdzieś źle stykło ...
a raz za bardzo dokręciłem :P

a takie pytanie bo jak mam 2 osobne grzałki to oporowość mierzć osobno czy miernik przyłożyć do pinów ? bo mam taki zwykły :P Oo
Awatar użytkownika
By Landor
#1087906
Nie. Mierz normalnie, od gwintu 510. Juz po zrobieniu setupu najlepiej. Bo opór się może zmienić podczas procesu ustawiania grzałek.
No i warto sprawdzić, czy gdy podczas pomiaru tyrpniesz grzałkę to opór się nie zmieni. Jeśli się zmieni, to znaczy ze masz gdzieś słaby styk i trzeba poprawić, dokręcić etc.

N9005 + TapaTalk 4.5.1
Awatar użytkownika
By emes
#1087947
Ruget pisze:raz poszła "iskra" czyli coś gdzieś źle stykło ...
a raz za bardzo dokręciłem :P

a takie pytanie bo jak mam 2 osobne grzałki to oporowość mierzć osobno czy miernik przyłożyć do pinów ? bo mam taki zwykły :P Oo


Całe szczęście że parownik w całości jest z ss, bo już dawno pozrywałbyś gwinty :P
Najprościej jest użyć linijki. Odcinasz zadany odcinek drutu, kręcisz tyle zwojów ile należy i przykręcasz do pinu. Analogicznie robisz drugą grzałkę o takich samych parametrach :) Pamiętaj jednak że opór całkowity dla dwóch grzałek się dzieli, a nie mnoży jak to niektórzy robią ;) tj. jeśli pojedyncza grzałka ma np. 2 Ohmy, to dostawiając drugą grzałkę o takich samych parametrach całość będzie miała dokładnie 1 Ohm
Awatar użytkownika
By arcik99
#1089298
Czajnik pierwsza klasa, duzo lepiej paruje niz fogger v2. Jedyne co mnie denerwuje to srednica dripu, jest ciut wieksza niz w innych, np fogger i ciezko znaleźć cos na podmiane.
Awatar użytkownika
By Landor
#1089304
To zależy jaki klon.
U mnie w klonie z Tobeco drip i otwór na dripa jest szerszy niż 510.
W klonie z HCigar drip jak i otwór na drip jest standardowy. Nie ma żadnych problemów z podmianami w obie strony.
Awatar użytkownika
By arcik99
#1089440
Czyli ja mam Tobeco, zwykłe dripy mają lekki luz i łatwo wypadają. Trudno się mówi i chmurzy dalej :)
Awatar użytkownika
By Ruget
#1090225
emes pisze:
Ruget pisze:raz poszła "iskra" czyli coś gdzieś źle stykło ...
a raz za bardzo dokręciłem :P

a takie pytanie bo jak mam 2 osobne grzałki to oporowość mierzć osobno czy miernik przyłożyć do pinów ? bo mam taki zwykły :P Oo


Całe szczęście że parownik w całości jest z ss, bo już dawno pozrywałbyś gwinty :P
Najprościej jest użyć linijki. Odcinasz zadany odcinek drutu, kręcisz tyle zwojów ile należy i przykręcasz do pinu. Analogicznie robisz drugą grzałkę o takich samych parametrach :) Pamiętaj jednak że opór całkowity dla dwóch grzałek się dzieli, a nie mnoży jak to niektórzy robią ;) tj. jeśli pojedyncza grzałka ma np. 2 Ohmy, to dostawiając drugą grzałkę o takich samych parametrach całość będzie miała dokładnie 1 Ohm


nie do konca bo jak zrobie grzałkę to końcówki drutów obcinam co wystają poza gwinty :) narazie mi fajna wyszła ale ma za duzo lub za malo ohm bo liq znika jak nie wiem co :P ale fajnie smakuje :P

tylko nie wiem czemu ale po zrobieniu setupu mam pełno obcych smaków a zawsze grzałkę przepalam pare razy zanim wsadzę watę (z edyma)


i do tego mam od wczoraj walkę z aqua bo nagle pojawił sie bober zrobiłem wymiane knotów i było jeszcze gorzej (oczywiście przepaliłem druty), zrobiłem nowe i druty i znow to samo ... czuć liquid ale towarzyszy mi boberek ... nie wiem czy za malo waty czy za duzo :( i jak odkrece górny pierscien to jest oko ::( jak chwile go potrzymałem bez pierscienia to teraz chlipie jak nie wiem co ... jak wydmucham nadmiar to jest ok chwile i potem znów ...
Awatar użytkownika
By emes
#1090642
1. Pomaki mogą się brać od niedokładnego przylegania waty do drutu i w tym miejscu drut nagrzewa się szybciej/mocniej.
2. Pewnie za dużo waty. Kanały są wyfrezowane na sznurek 2mm. Waty daje się delikatnie mniej z powodu dość mocnego puchnięcia bawełny po nasączeniu.
3. Jeśli kanały są na sznurek 2mm to i grzałka powinna być kręcona na wiertle 2mm. W innym przypadku dość ciężko może być z dostosowaniem średnicy waty osobno pod kanały i grzałkę.
4. To jest zbiornik podciśnieniowy - Nic dziwnego, że jak odkręciłeś cap do poleciało jak z kranu...
5. Mały baniak na lq jest dość sporą wadą tego parownika ale jak ma się flaszkę pod ręką ;)
Awatar użytkownika
By Ruget
#1090737
co do 4 mi nie leciało jak odkręciłem tylko bobra nie było :) jak wkręciłem to był bober :) ok to zrobie setup z sznurkiem :)
czyli jak daje watę to dawać jej tak by było 1/3 wolnego w grzałce placu ? i dawać ją w całości czy w palcach zawijać >?
znasz może jakiś film co ma podobny setup do Twojego bo szukam ale wiekszość na jakie trafiam są na sznury :P

chociaz zrobiłem własnie zmiane wywaliłem wate i na jej miejsce dałem 2 sznurki u góry krótki jak nie wiem co i drugi idący na dół i po 10 buszkach stwierdzam że jest mega fajnie :)
Awatar użytkownika
By emes
#1090837
Ruget pisze:chociaz zrobiłem własnie zmiane wywaliłem wate i na jej miejsce dałem 2 sznurki u góry krótki jak nie wiem co i drugi idący na dół i po 10 buszkach stwierdzam że jest mega fajnie :)


Cały dowcip z własnymi grzałkami polega na tym, że trzeba samemu dojść co, jak i na czym robić. Tylko metodą prób i błędów osiągniesz sukces :lol: Wszelakie poradniki są przeważnie robione przez osoby które mogą dany setup zrobić z zamkniętymi oczami na materiałach im doskonale znanych. Dlatego takie rzeczy mają charakter poglądowy ;)
Awatar użytkownika
By Ruget
#1090900
aha :) i wiem co źle robiłem :) wierdło jakiego używałem miało jak sie okazało ponad 3 mm a nie ... zrobiłem grzałkę na śrubokręcie co był w zestawie z kajtkiem (taki malutki) i wsadziłem waty teraz (bo sznurki bulgotać zaczeły:P) i i od 15 min zrobiłem taką mgłę że nie bardzo widzę zegar na scianie :P

a co do narzędzi to najlepiej frezy ? ale te co masz w poradniku czy mniejsze ?
Awatar użytkownika
By emes
#1090909
Ruget pisze: a co do narzędzi to najlepiej frezy ? ale te co masz w poradniku czy mniejsze ?


Takie frezy jakie miałem po ręką :lol: One mają dokładnie 2,4 mm jednak użyjesz tego czego będziesz chciał. Ja do takich narzędzi się przyzwyczaiłem i takich używam. Nie musisz się na siłę wzorować ;)

Edyta:
Używam tych frezów, bo mam ich pod ręką kilka kilogramów :lol: Bardziej chodzi o zachowanie jednolitych rozmiarów obu grzałek, a do tego one (frezy) są dużo krótsze od wiertła i wszystko ładnie się układa.
Awatar użytkownika
By Ruget
#1090921
emes pisze:
Ruget pisze: a co do narzędzi to najlepiej frezy ? ale te co masz w poradniku czy mniejsze ?


Takie frezy jakie miałem po ręką :lol: One mają dokładnie 2,4 mm jednak użyjesz tego czego będziesz chciał. Ja do takich narzędzi się przyzwyczaiłem i takich używam. Nie musisz się na siłę wzorować ;)


aha :) no tak :)

a jaka oporność najlepiej osiągnąć ? bo teraz mi wyszło 0.9 lub 1 (przyłożyłem miernik do pina plus i do gwintu i wynik skacze :P
Awatar użytkownika
By emes
#1090953
Ruget pisze:a jaka oporność najlepiej osiągnąć ? bo teraz mi wyszło 0.9 lub 1 (przyłożyłem miernik do pina plus i do gwintu i wynik skacze :P


Na prawie każdym mierniku będą wskazania delikatnie skakać. Do poprawnego mierzenia oporu do 2Ω, potrzebny jest dobry sprzęt za kupę kasy, a nie o to chyba w tym wszystkim tutaj chodzi ;)

Jeśli osiągnąłeś przedział 0.9 - 1.0 Ω i do tego obie grzałki równo "startują", to gratuluję :) Aqua jest fajnym parownikiem ale trzeba go trochę wyczuć. W przedziale 0.3 - 0.7Ω jest super kop i dym ale po kilku buchach parzy jak cholera... 0.8 - 1.0Ω uważam za strzał w 10. Przy takiej konfiguracji jest bardzo dobry stosunek chmury, dymu i kopa do nagrzewania się całości i znikaniem lq w baniaku :lol: Pow. 1.0Ω ogniwo w mechaniku przestaje wyrabiać, chyba że masz wysokoprądowe ale i tak długo się nie nacieszysz porządnym smakiem i całą resztą związaną z e-p.
By Nataseva666
#1091258
Zgodzę się z przedmówcą. Sam mam w tej chwili setup 1,1Ohma i na mechaniku zbyt długo batki nie starczają(dodam, że używam 18350). Niby kayfuna używam na tym samym oporze, ale przy singlu to chodzi idealnie. Największym mankamentem - według mnie - jest brak możliwości sprawdzenia poziomu liquidu w baniaku. Ciężko wyczuć kiedy już chodzi "na sucho", a potem bóbr i watka do wymiany, bo zostaje okropny posmak spalenizny. Już w drodze do mnie akrylowy baniak, jednak obawiam się, że podobnie jak te do kayfuna, zacznie z czasem pękać i się rozleci. Poza tym sam parownik już nie będzie tak dobrze wyglądał w plastiku. Brakuje tutaj choćby małego okienka do sprawdzenia zbiorniczka.
Poza tym parownik jest świetny. Smak świetny, dym suchszy niż w kaytku. Doznania zbliżone do krakena - czysto subiektywne odczucie - jeśli chodzi o gęstość i wilgotność chmury. W odróżnieniu od niego nie ma jednak problemu z przeciekami oraz hot spotami.
Jeszcze można się przyczepić do sposobu napełniania, bo zawsze gdzieś parę kropel wyciśnie przy wkręcaniu capa. Wiem, czepiam się szczegółów, ale podobne "pierdółki" zdyskwalifikowały u mnie już dużo parowników.
Awatar użytkownika
By Ruget
#1092316
hehe z wyciekiem lekkim się zgadzam ale nie jest tak trudno ... :) dziś udało mi sie go zatankować w czasie jazdy w korku, a czy u was też zbiera się taki syf na dripie ? bo co chwile muszę go drapać :P i nie wiem czy to ze mną coś nie tak czy z nim :P
By Nataseva666
#1092332
na wszystkich stalowych się zbiera. skóra z ust się przykleja. Zawsze mnie to w parownikach denerwowało, dlatego używam akrylowych lub ceramicznych.

Chyba znalazłem sposób na tankowanie.
dokręcić całkowicie baniak -> odkręcić górny cap -> napełnić -> nakręcić górny cap do połowy -> dokręcić do niego baniak -> gotowe :) i wszystko na sucho. Nie jest to tak bezproblemowe, jak tankowanie kaytka, ale jednak się udało :) i nie trzeba śrubokręta.
Awatar użytkownika
By spinalion
#1092496
Jeśli chodzi o tankowanie, wg mnie najlepiej jest : odwrócić dripem do dołu, okręcić cały tank i wtedy zalać. Trzeba trochę poćwiczyć ale tak jest najszybciej, wchodzi więcej liquidu i nic nie wycieka.
By schwalba
#1096300
Witam. Koledzy mam problem od pewnego czasu z Aqua. Powyżej 1,1 Ohm było wszystko OK teraz gdy oporności zamykam w granicach 0,7 - 0,9 Ohm mam problem z bobrem, zanikaniem chmury. Niema już charakterystycznego chrobotania podczas zaciągania się, bo po chwili pojawia się syczenie. Średnice grzałek próbowałem różne od 1,5 mm do 2,5mm dużo i mało zwojów i nic. Problem pewnie tkwi z sciereczkach tami. Nie wiem już czy w kanalikach dac więcej niż w grzałce czy odwrotnie... zawsze po chwili zanika chmura i zanika smak aż w końcu BOBER! Doradzicie coś? czytałem już poradnik jak robić grzałki w tym parowniku ale jakoś nie dochodze do perfekcji.
Awatar użytkownika
By emes
#1096454
schwalba pisze:Witam. Koledzy mam problem od pewnego czasu z Aqua. Powyżej 1,1 Ohm było wszystko OK teraz gdy oporności zamykam w granicach 0,7 - 0,9 Ohm mam problem z bobrem, zanikaniem chmury.


Po jaki grzyb schodzisz z oporem poniżej 1 Ohma? Ten parownik świetnie się spisuje właśnie przy takiej rezystancji grzałki. Przy niższej bardzo mocno się grzeje, a efekty (chmura, kop, smak) nie są jakość specjalnie spektakularne.
Prawdopodobnie używasz za dużo szmaty. Bawełna po nasiąknięciu liquidem mocno puchnie i pewnie w tym momencie w kanałach robi się korek ;)
By schwalba
#1096748
teraz w grzałkę 2mm dałem Tami zrolowane z 0,7cm... Bardzo szybko sie wysusza.
Awatar użytkownika
By emes
#1096822
schwalba pisze:teraz w grzałkę 2mm dałem Tami zrolowane z 0,7cm... Bardzo szybko sie wysusza.


Uparłeś się, żeby parownik zaprojektowany stricte pod sznurek odpalić na szmacie. To że lata dobrze lub bardzo dobrze na również na wacie, nie oznacza to faktu że na uniwersalnej szmacie będzie działał podobnie czy tak samo. Co jest do wszystkiego, to jest do niczego. Może ktoś inny Ci doradzi jak uporać się z problemem, bo ja osobiście wysiadam. Miałeś całkiem dobry setup, to postanowiłeś przekombinować :mrgreen:
By Nataseva666
#1104165
Landor pisze:Eeee. dwa tygodnie, maks trzy i będzie.


Wywróżyłeś. 2tyg i baniak u mnie. A zamówienia z początu maja dalej nie dotarły.
Wygląda to nie najgorzej, ale już w pierwszy dzień ppjawiły się mikro pęknięcia. Mam nadzieję, że szybko się nie rozleci.

A tak to wygląda:
Obrazek
By Nataseva666
#1104507
przemase30 pisze:Nice, do Stingray pasuje hybrydowo Aqua :)


Rzeczywiście :) w ogóle by mi to do głowy nie przyszło. Straszne maleństwo się z tego robi
By SantaPio
#1105890
Dorwałem i ja zabawkę.
Pierwsze wrażenie - muszę to odsprzedać :)
Mało miejsca, pierwsze dwie grzałki w koszu.
Po drugim podejściu stwierdziłem jednak że dam mu jeszcze szanse.
Skręciłem w końcu coś co się nie rozpadło i jestem zadowolony... zwłaszcza z wielkości razem z origin modem ;)
Opór 1.1 i mocno się baniaczek grzeje. Następna pójdzie coś koło 1.5 Ohm.
Awatar użytkownika
By emes
#1105900
przemase30 pisze:Nice, do Stingray pasuje hybrydowo Aqua :)


Tak - pasuje, bo gwinty takie same. Jednak jest jedno "ale". Można się pochlastać o wystający rant stingraya ponieważ w/w mod jest przystosowany zewnętrznym rozmiarem pod parowniki 22mm. Super maleństwo wychodzi po podpięciu moda dedykowanego - czyli Orygina ;)
Awatar użytkownika
By Landor
#1109983
schwalba pisze:teraz w grzałkę 2mm dałem Tami zrolowane z 0,7cm... Bardzo szybko sie wysusza.
Aqua oprócz regulacji przepływu powietrza ma także regulację przepływu liquidu. A nie każdy o tym wie.
Robimy to tak, po zrobieniu setupu, po zalaniu i skręceniu, po ustawieniu porządanego przeciągu:
- wyjmujemy dripa i odkładamy.
- albo palcyma, albo jakimś narzędziem łapiemy za to z czego wyjęliśmy drip i odkręcamy. Tylko troszkę, nie za dużo. Powoduje to podniesienie się komina i większy zalew lq na dek i do kanalików.
- wkładamy dripka na miejsce i testujemy. Jeśli nadal za mało lq leci, odkręcamy jeszcze, aż do momentu kiedy się zrobi jak trzeba.

Uwaga. Przy ponownym tankowaniu, zanim odkręcimy górny cap, trzeba komin wkręcić ze powrotem. No i potem powtarzamy regulację przepływu lq.

N9005 + TapaTalk 4.5.1
Awatar użytkownika
By ramti
#1123180
Mi tam aqua smiga na kazdym setupie... Najnizej zszedlem do 0.8 ohm (bo nie ma sensu zchodzic nizej)a najwyzej 1.2... Nie wazne czy zapakuje duzo waty jak za duzo to ukrece w kanalach i jest ok i nie mam problemu z transportem liquidu, minus tylko po 2 zalaniach wata do wymiany. Jak zapakuje malo waty to tez jest ok i nie ma wyciekow, plusem malej ilości waty to ze kilka dni moge bez wymiany leciec :-). Teraz jade na nowym setupie 1.1 ohm z 7cm kanthala na wiertle 2mm, czemu nowy setup bo grzalki posadowilem z 3mm tylko na otworami powietrza tak jak w kajtku mniej wiecej i waty nie wkladalem w kanaly no i kopci pieknie :-)
Smoant Levin PK-mały,wielki pod

https://i.ibb.co/k3tQNQN/vape-poland[…]

Zastanawiałeś się kiedyś, ile może kosztować najd[…]

UWAGA! Na blogu Starego Chemika BARDZO WAŻNE informacje! Dotyczą zdrowia i życia.